SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)![]()
88, 87 en 90 pace. Dat is lang niet zo erg als Young-Agbonlahor-Walcott vorig jaar. Om te zeggen dat iemand dood moet omdat hij zo'n team heeft gaat ook wat ver.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:43 schreef Jay_Snake het volgende:
Fc Gelukvogels met voorrin Bent, Sturridge en Gervinho....dan moet je echt dood. Wat een pace hoer
Proberen een Quintero te halen!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu 40k, wat zal ik ermee doen? Behalve aan jullie geven.
handelen in duurdere spelers?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu 40k, wat zal ik ermee doen? Behalve aan jullie geven.
?quote:
Ja had ik ook gedaan gister maar volgens mij had ik gelezen dat ik dan 70 slots had terwijl ik er al ver overheen benquote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef stoereboii het volgende:
@Rijst nee, je kan wel bijkopen met die EASFC punten las ik
Vorige week gekocht voor 4.4 en later weer verkocht voor 14.5 maar hij lijkt nu door te stijgenquote:
quote:
De NSB'ers van dit topic zijn weer bezig.quote:
Kunnen het toch wel een keer door de vingers zien.. Ik wil me wel als zijn ouder opwerpen en een hartig woordje met me zoon pratenquote:
ahquote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja had ik ook gedaan gister maar volgens mij had ik gelezen dat ik dan 70 slots had terwijl ik er al ver overheen ben
biecht dan op vdm. Jij was het!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
De NSB'ers van dit topic zijn weer bezig.
Wat een faal van jou als ouder. Ajacied zijn een een zoontje hebben die voor PSV is met een Manolev UI.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kunnen het toch wel een keer door de vingers zien.. Ik wil me wel als zijn ouder opwerpen en een hartig woordje met me zoon praten
Nope, report nooit posts.quote:
mijn pa is een Ajacied met seizoenkaart en ik een Feyenoorder met seizoenkaart, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een faal van jou als ouder. Ajacied zijn een een zoontje hebben die voor PSV is met een Manolev UI.
Fittie in de woonkamerquote:Op woensdag 26 september 2012 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa is een Ajacied met seizoenkaart en ik een Feyenoorder met seizoenkaart, niks mis mee.
Je houd van je kind ondanks alles....quote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een faal van jou als ouder. Ajacied zijn een een zoontje hebben die voor PSV is met een Manolev UI.
Joh, ik ben geen mod, maar zag van alles blinken en hoorde luchtalarmen en zoquote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Omg. Hij wist het niet. Iemand postte een DM, maar hij wist niet dat het niet mocht.
Nee hoor, in 10/11 zelfs vanuit De Kuip gefeliciteerd met het kampioenschap tegen Twente. Al is het wel de enige Ajacied waar ik dat doe uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Je houd van je kind ondanks alles....
Ik vind het toch ook niet erg dat hij ook nog met poppen speelt en op ballet zit
Ramptoeristquote:Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joh, ik ben geen mod, maar zag van alles blinken en hoorde luchtalarmen en zoDus ik nog hopen op een goede paar banbare tieten. Nee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |