abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2012 @ 11:31:41 #271
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117306609
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Dat hysterische gedoe over een doodnormale uitspraak allemaal zeg.
Je hoeft niet zo te dramaqueenen hoor, niemand is hysterisch.
Laffe huichelaar
pi_117306638
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo te dramaqueenen hoor, niemand is hysterisch.
Ow. Nou ik vind het vrij hysterisch, dat 'geondermijn van de rechtsstaat', 'er gaan doden vallen', 'wild west', 'vrijbrief tot moord' etc
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117306816
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ow. Nou ik vind het vrij hysterisch, dat 'geondermijn van de rechtsstaat', 'er gaan doden vallen', 'wild west', 'vrijbrief tot moord' etc
Niet alleen dat maar ook hilarisch.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:38:29 #274
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117306821
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan je eigen referentiekader, denk ik, ik vind het wel meevallen qua hysterie
Laffe huichelaar
pi_117306872
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan je eigen referentiekader, denk ik, ik vind het wel meevallen qua hysterie
Kom op. Talkshows hebben het erover, kamerleden schreeuwen moord en brand, rechtbanken huilen etc. Gedoe om niets allemaal.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:53:16 #276
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117307335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kom op. Talkshows hebben het erover, kamerleden schreeuwen moord en brand, rechtbanken huilen etc. Gedoe om niets allemaal.
Kamerleden zeggen wat ze van de uitspraken van een regeringsfunctionaris vinden en kondigen kamervragen aan. Het lijkt wel of ze hun werk doen. Daardoor is het actueel, dus voer voor talkshows. Ik heb geen rechtbanken horen huilen.

Zo schokkend is het helemaal niet, misschien moet je het zelf niet zo opblazen
Laffe huichelaar
pi_117307658
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kamerleden zeggen wat ze van de uitspraken van een regeringsfunctionaris vinden en kondigen kamervragen aan. Het lijkt wel of ze hun werk doen. Daardoor is het actueel, dus voer voor talkshows. Ik heb geen rechtbanken horen huilen.

Zo schokkend is het helemaal niet, misschien moet je het zelf niet zo opblazen
http://www.bnr.nl/program(...)spraak-hekelt-teeven
  donderdag 27 september 2012 @ 12:13:08 #278
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117307980
quote:
Het enige wat dat artikel me zegt is dat ik ook een ploertendoder wil
Laffe huichelaar
pi_117307988
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die kan ik voor je regelen.
  donderdag 27 september 2012 @ 12:15:19 #280
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117308051
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die kan ik voor je regelen.
Ik heb zelf een stuk winkelwagen liggen. Die stang met dat plastic geval waar het muntje in gaat. Ligt goed in de hand en is precies zwaar genoeg.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 27 september 2012 @ 12:17:35 #281
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117308123
Niveautje weer :D
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 12:18:30 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117308151
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef gnaeus het volgende:

[..]

"Het is goed dat wordt uitgezocht wat er is gebeurd en dat die bewoners niet zijn aangehouden. Zij zijn de slachtoffers, de verdachte hoort daar niet te zijn.” "

Met andere woorden : slachtoffers kunnen niet tegelijkertijd dader zijn. En dan spreekt Teeven niet voor z'n beurt ? Politieonderzoek is helemaal niet nodig, Teeven weet nu al dat de dader fout was en de slachtoffers in hun recht. Vandaar ook mijn voorbeeld van de overval op de Harley shop, achteraf bleek het geen overval te zijn en bleken de slachtoffers de daders te zijn.

Nogmaals, als je niet inziet hoe dat inherent de rechtstaat ondermijnt geef ik het op.
dit is zijn stokpaardje, hij heeft zich er heel hard voor gemaakt dat slachtoffers van inbraak in deze situaties niet direct in de boeien geslagen worden ... natuurlijk istie blij dat het uitgevoerd word :')

dat er geen onderzoek nodig is verzin je er niet alleen zelf bij maar het staat 180 graden af van wat hij gezegd heeft en met die motorbende heeft het echt geen fok! te maken want als na onderzoek blijkt dat het een afrekening was onder Hell's Angels dan word het niet ineens beter of slechter dat ze niet zijn gearresteerd en het maakt het vak van de inbreker niet meer of minder gevaarlijk

spijkers op laag water :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_117308617
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef timmmmm het volgende:
Niveautje weer :D
Wat heb jij liggen Tim?

Misschien een 'toevallig' rondslingerende schep?
pi_117308999
Te lomp en groot voor mijn kleine poezelige handjes, ik heb een kleine Magnum. Niet direct dodelijk maar voldoende om speeksel, snot en pis te lopen als je per ongeluk tegen een kogeltje oploopt.
  donderdag 27 september 2012 @ 13:14:25 #285
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_117309775
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
Te lomp en groot voor mijn kleine poezelige handjes, ik heb een kleine Magnum. Niet direct dodelijk maar voldoende om speeksel, snot en pis te lopen als je per ongeluk tegen een kogeltje oploopt.
Kun je dat ijsje niet gewoon beter opeten?
Ok stelletje hokboeren
pi_117310876
quote:
Volgens mij klopt dat artikel niet Ik heb Kwakman op de radio gehoord en hij zei dat een inbreker inderdaad "een" risico liep, maar dan het risico dat hij uit het raam kon vallen of geconfronteerd kon worden met proportioneel geweld. Hij zei volgens mij totaal niet dat buitenproportioneel geweld ook tot het beroepsrisico van de inbreker behoorde.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_117310927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat artikel niet Ik heb Kwakman op de radio gehoord en hij zei dat een inbreker inderdaad "een" risico liep, maar dan het risico dat hij uit het raam kon vallen of geconfronteerd kon worden met proportioneel geweld. Hij zei volgens mij totaal niet dat buitenproportioneel geweld ook tot het beroepsrisico van de inbreker behoorde.
Het is niet meer als logisch dat iemand die zich geconfronteerd ziet met iemand in zijn huis, uithaalt totdat die persoon niet meer beweegt. Zolang hij nog beweegt is hij een potentieel gevaar.
pi_117311239
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is niet meer als logisch dat iemand die zich geconfronteerd ziet met iemand in zijn huis, uithaalt totdat die persoon niet meer beweegt. Zolang hij nog beweegt is hij een potentieel gevaar.
Eh, nee. Voor niet-holbewoners is dat niet normaal.
pi_117311831
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik gun jou zo een confrontatie met door jullie soort vrijgelaten beesten. O+
Dan kom je er ook eens achter dat er een enorm verschil zit tussen jullie theoretische werkelijkheid en de realiteit.
pi_117311923
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat zou u doen, oh alwetende?
  donderdag 27 september 2012 @ 14:24:11 #291
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_117311949
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef SeLang het volgende:
Uit de nieuwe Ikea gids:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een knuppel met een sleutel eraan kan je ook gewoon onder je bed leggen.

"kijk agent, dat is mijn sleutelhanger"
pi_117311980
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat zou u doen, oh alwetende?
"Halt! Burgerarrest! "

Conform artikel 6 subparagraaf b bla bla bla
pi_117311990
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik gun jou zo een confrontatie met door jullie soort vrijgelaten beesten. O+
Dan kom je er ook eens achter dat er een enorm verschil zit tussen jullie theoretische werkelijkheid en de realiteit.
"Jullie soort"? En welke "soort" zou dat moeten zijn? En jij denkt dat eigenlijk iedereen die aangevallen wordt z'n tegenstander doodschopt/slaat?

:')
pi_117312057
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

"Halt! Burgerarrest! "

Conform artikel 6 subparagraaf b bla bla bla
Zie je het voor je?
En dat die inbreker meteen zijn gereedschap laat vallen en zijn handen omhoog steekt _O-
pi_117312143
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:25 schreef DonJames het volgende:

[..]

"Jullie soort"? En welke "soort" zou dat moeten zijn? En jij denkt dat eigenlijk iedereen die aangevallen wordt z'n tegenstander doodschopt/slaat?

:')
Jullie van de juridische kant 8-)

En iemand doodslaan/schoppen kan soms in een klein hoekje zitten. Je wil iemand uitschakelen en dan ga je echt niet onbewapend naar beneden. Dan kan 1 flinke uithaal met een honkbalknuppel al genoeg zijn en nee, ik zal dan echt niet stoppen tot iemand niet meer beweegt. Voor je het weet valt hij anders jou weer aan.
pi_117312303
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jullie van de juridische kant 8-)

En iemand doodslaan/schoppen kan soms in een klein hoekje zitten. Je wil iemand uitschakelen en dan ga je echt niet onbewapend naar beneden. Dan kan 1 flinke uithaal met een honkbalknuppel al genoeg zijn en nee, ik zal dan echt niet stoppen tot iemand niet meer beweegt. Voor je het weet valt hij anders jou weer aan.
Tsja, daar moet je dan de consequentie ook maar van aanvaarden. Maargoed, het feit dat jij je niet in kan houden wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat een normaal, gemiddeld mens dat ook niet kan. En gezien het aantal overlevenden van vechtpartijen denk ik dat de gemiddelde mens best in staat is op te houden met aanvallen zodra de ander geen direct gevaar meer vormt.
pi_117312358
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, daar moet je dan de consequentie ook maar van aanvaarden. Maargoed, het feit dat jij je niet in kan houden wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat een normaal, gemiddeld mens dat ook niet kan. En gezien het aantal overlevenden van vechtpartijen denk ik dat de gemiddelde mens best in staat is op te houden met aanvallen zodra de ander geen direct gevaar meer vormt.
je bedoelt verdedigen? En hoe weet je dat de ander geen direct gevaar meer vormt? Kun je dat inschatten?
pi_117312383
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een vechtpartij <=> inbraak. Ik loop op straat nml niet met een honkbalknuppel rond.

Dit laat echt zo weer zien dat je alleen van de theorie wat af weet.
pi_117312455
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

je bedoelt verdedigen? En hoe weet je dat de ander geen direct gevaar meer vormt? Kun je dat inschatten?
Als iemand gestopt is met aanvallen ben jij niet meer aan het verdedigen :') En ja, natuurlijk kan je dat inschatten. Als je iemand in z'n ballen trapt op de een of andere manier denk ik dat jij wel zo'n type bent en hij klapt dubbel, vormt 'ie op dat moment geen bedreiging meer, terwijl 'ie nog wel beweegt. Kom op, zo moeilijk is het niet.
pi_117312511
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een vechtpartij <=> inbraak. Ik loop op straat nml niet met een honkbalknuppel rond.

Dit laat echt zo weer zien dat je alleen van de theorie wat af weet.
Een vechtpartij als gevolg van de inbraak. Niet elke inbraak is vechten. Ook voor jou: (iets beter) nadenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')