SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Wie?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Wtf, ik wil een speler disliken op futhead, heb ik niet genoeg karma![]()
5,8k was buy nowquote:Op woensdag 26 september 2012 09:58 schreef Lindgren. het volgende:
Je bent ook wel een kakn00b als je 'm erop zet voor zo'n startprice.
Picquote:Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zie ook die nieuwe TOTW spelers staan
Koch is 1.95quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waren er niet in formatie en had geen zin om met 3-4-1-2 enzo te gaan kutten. Check gewoon af en toe de market voor die lui.
Streutker is 1,96
Goh, wie niet.quote:
Die speelde eerst bij dezelfde club als Geovanni maar nu speelt hij weer ergens anders.quote:
Teveel gelukquote:
zie mijn post...quote:
En dat was nou net het moment dat ik mijn agenda had afgeblokt voor FUTquote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef KrAlex het volgende:
FIFA 13 online service will be interrupted for maintenance from 3pm-6pm UK time (7am-10am PT) to prepare for FIFA 13 launch in Europe and resolve the FUT13 trade pile issue. Services affected: FIFA 13, FUT13, Web App, EASFC (FIFA 12 & FIFA13).
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:13 schreef KrAlex het volgende:
Rik ik hoop dat je thuis word gevonden met een koffie mok in je aars.
Das waar...anders was ik ook niet ziek thuis....quote:Op woensdag 26 september 2012 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo goed is deze morgen niet
Het wordt nog erger: FUT eruit tussen 16 uur en 19 uur.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Das waar...anders was ik ook niet ziek thuis....
Ach... krijgen me kids ook eens aandachtquote:Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het wordt nog erger: FUT eruit tussen 16 uur en 19 uur.
En Ilsinho, Marlos en Manoel zijn weg en Thiago Heleno heeft ineens 53 pacequote:Op woensdag 26 september 2012 10:14 schreef DutchSL het volgende:
Indio speelt nu in de 2e divisie van Brazilie![]()
Mota ook
Vicente Sanchez in Uruguay
Jean is goud
Mijn helden
En je spelling? Aandacht?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:17 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ach... krijgen me kids ook eens aandacht
Nee, want dat boeit me geen ene flikker als ik ff wat typ!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En je spelling? Aandacht? [ afbeelding ]
ziek? Je had toch vrij genomen voor FIFA?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Das waar...anders was ik ook niet ziek thuis....
Die heeft het hele jaar bij de Burger King gezetenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Ilsinho, Marlos en Manoel zijn weg en Thiago Heleno heeft ineens 53 pace
Ja, donderdag en vrijdagquote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ziek? Je had toch vrij genomen voor FIFA?
Fellaini.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:47 schreef Tim86 het volgende:
Schijnbaar had EA weer liggen kutten en kon je vannacht al het TOTW zien als je het TOTW 1 op de console ging challengen..je zag dan 1 speler per keer in beeld staan en met een paar keer refreshen kwam dan het hele TOTW langs. Dit is het dus volgens de mensen op EA forum:
Bowditch (english bronze) - 79 pace
Quagliarella
Kroos
Ahamada
Lambert 74 ?
Geromel
Koscielny
Aguilar ( mexican silver)
Lestienne ( Pro League Silver)
Assuncao (brasilver with 87 passing)
Mario ( BBVA Silver CB)
Nugent ( English 74 silver) - 81 pace
Davies (Welsh * 69 rated)
Dzagoev
Djebbour
Fellaini
Rodriguez (porto 84 rated)
De afgelopen tijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
Zo kinderachtig dat er de afgelopen tijd mensen aan het mierenneuken zijn om 1 verkeerd letter/spelfout.
Juist.....dat irriteert mij ook heel erg.....Hou het gewoon gezellig!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
Zo kinderachtig dat er de afgelopen tijd mensen aan het mierenneuken zijn om 1 verkeerd letter/spelfout.
Wie zegt dat mierenneuken niet gezellig is?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Juist.....dat irriteert mij ook heel erg.....Hou het gewoon gezellig!
Ik wil niet ieders geaardheid te weten hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zegt dat mierenneuken niet gezellig is?
Ik erger me meer aan de verloedering van de taal eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
Valt me de afgelopen paar dagen pas echt op, maar niet alleen bij jou. Er zijn meerdere die het beginnen te doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe ik echt al vanaf dag 1 dat ik hier post.
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de verloedering van de taal eigenlijk
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan moet je je bedenken dat ik me nog heb ingehouden, want ik heb ook de natuurlijke neiging om spellings- en grammaticale fouten te corrigerenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Valt me de afgelopen paar dagen pas echt op, maar niet alleen bij jou. Er zijn meerdere die het beginnen te doen.
Zoveel fouten maak ik toch niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan moet je je bedenken dat ik me nog heb ingehouden, want ik heb ook de natuurlijke neiging om spellings- en grammaticale fouten te corrigeren
Ik heb het ook niet specifiek op jou gemuntquote:Op woensdag 26 september 2012 10:25 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zoveel fouten maak ik toch niet?
Ja, dit. Daar erger ik me meer aan dan aan degenen die het verbeteren.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ach ja, gelukkig is ons Nederlands niet zo erg als Buttner zijn Engels.
Achterhoekers hebben het vaak al lastig genoeg met de Nederlandse taal. En bilinguisme is inderdaad teveel gevraagd van Buttnertjequote:Op woensdag 26 september 2012 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ach ja, gelukkig is ons Nederlands niet zo erg als Buttner zijn Engels.
Jij bent ziek.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef Joodnl het volgende:
Terug naar de orde van de dag....
FUT ligt er vanavond uit![]()
Waar kunnen we Rik ff opzoeken
Als het TOTW uitkomt doet hij het toch gewoon weer? Als dat TOTW wat hier werd gepost echt is is het wel een redelijk TOTW maar wel 1 zonder echt dure golds.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef Joodnl het volgende:
Terug naar de orde van de dag....
FUT ligt er vanavond uit![]()
Waar kunnen we Rik ff opzoeken
Rik ook.quote:
Ik vind het een kut TOTW. Geen elftal waar ik packs voor zou willen openen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het TOTW uitkomt doet hij het toch gewoon weer? Als dat TOTW wat hier werd gepost echt is is het wel een redelijk TOTW maar wel 1 zonder echt dure golds.
Is de verhouding tussen online spelen bij UT en bij H2H in fifa13 weer vergelijkbaar met die verhouding in fifa12? Met andere woorden: is UT weer veel "sneller" dan H2H?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef KrAlex het volgende:
Gister ging het trouwens heel kut op FUT. 2 wedstrijden gedaan in divisie 3. Bij de ene ben ik er met 5-4 van af gegaan en de ander met 4-3.
Ik krijg bijna alle doelpunten tegen uit counter aanvallen. Meestal hoor ik al 3-0 voor te staan, maar dan speelt de keeper een wereld partij. En de eerst volgende aanval van de tegenstander is meteen een doelpunt.
Ja veel veel sneller. In H2H is pace abusen zo goed als onmogelijk, terwijl bij FUT weer degene met de meeste pace de betere is.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is de verhouding tussen online spelen bij UT en bij H2H in fifa13 weer vergelijkbaar zoals die verhouding was in fifa12. Met andere woorden: is UT weer veel "sneller" dan H2H?
Ik ben nog op zoek naar FIFAquote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb mijn VP aangemaakt, en ben op zoek naar een club!
Wel een Engelse bronze IF en een paar leuke silver IFs (Assuncao en Lambert of hij moet gold zijn ipv silver)quote:Op woensdag 26 september 2012 10:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik vind het een kut TOTW. Geen elftal waar ik packs voor zou willen openen.
In dat geval zou het zomaar kunnen dat ik over een paar weken overstap op H2Hquote:Op woensdag 26 september 2012 10:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja veel veel sneller. In H2H is pace abusen zo goed als onmogelijk, terwijl bij FUT weer degene met de meeste pace de betere is.
Nog maximaal 1 dagje en dan ligt die in de schappen. Vrijdag avond clubben.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar FIFA
Ik kon met Ronaldo bij H2H nieteens een Puyol voorbij rennen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval zou het zomaar kunnen dat ik over een paar weken overstap op H2H
Net zoals IRL dus, Puyol is een fucking baas die 75+ pace moet hebben en 3* skills. Maar ja La Liga he dan krijg je dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik kon met Ronaldo bij H2H nieteens een Puyol voorbij rennen.Die ouwe houthakker houdt je gewoon bij alsof het niks is.
Hekel aan pace abusers, omdat het goedkoop en makkelijk aanvoelt: iedereen met een beetje basis kan met Ivoorkust en Anzhi tot division level 3 (H2H, fifa12) komen. Heeft wat mij betreft weinig met skills te maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik kon met Ronaldo bij H2H nieteens een Puyol voorbij rennen.Die ouwe houthakker houdt je gewoon bij alsof het niks is.
Zijn de MLS bronze spelers weer goed dit jaar?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn Slew werd er vorig jaar in career mode uitgelopen door Mertesacker. In FUT zou dat dus nooit kunnen. Ik ben zelf wel benieuwd hoe ik het dit jaar ga doen, vorig jaar won ik met mijn MLS bronze en Engelse bronze team bijna alles in het bronze toernooi.
Dus niet de 28ste zoals een dwaas had doorgegeven!quote:Beste meneer die ziek thuis zit,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: ******
Excuses voor de verwarring, mijn collega heeft u hierin verkeerd voorgelicht. Het spel zal morgen, dus de 27e, bij u worden geleverd. Ik kan me voorstellen dat u naar aanleiding van mijn collega hier niet blij mee bent. Gelukkig klopt dit niet en zal het spel dus echt morgen bij u worden geleverd!
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Lisanne Kleinjan
Medewerker Klantenservice
Coolblue.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
klantenservice@Coolblue.nl
Tel: 010 7988999
Fax: 010 2125351
Best wel een aantal Afrikaanse MLS spelers die op het eerste oog best aardig zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zijn de MLS bronze spelers weer goed dit jaar?
Sorry echt sorryquote:Op woensdag 26 september 2012 10:39 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dus niet de 28ste zoals een dwaas had doorgegeven!
Er zijn nu meer 4* spelers en 2 hele goede CBs (Opara en James) maar er is geen speler zoals Zusi met 70+ shooting. En Kandji is LW ipv ST wat wel jammer is.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zijn de MLS bronze spelers weer goed dit jaar?
Hmm... oke thnxquote:Op woensdag 26 september 2012 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn nu meer 4* spelers en 2 hele goede CBs (Opara en James) maar er is geen speler zoals Zusi met 70+ shooting. En Kandji is LW ipv ST wat wel jammer is.
Zaalvoetbal zeker?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:50 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Voetbal, ik blokte een bal en krak. Waren eerst bang dat er wat afgebroken was.
quote:
Same here. Ben morgen ook vrij, en verwacht een pakketje van mijn bol.com vriendenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]![]()
Het is je vergeven.... En Coolblue ook....
Nu hopen dat hij een beetje tijdig in me brievenbus valt..
Kan je dan ook gebruik maken van kopen via je wallet?
Balen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:50 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Voetbal, ik blokte een bal en krak. Waren eerst bang dat er wat afgebroken was.
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:54 schreef Maver24 het volgende:
kunnen we weer naar het uur toe?. iemand nog leuke deals gehad
quote:
Die is toch altijd met Sandd?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:57 schreef wieisboos het volgende:
Worden games van Wehkamp via PostNL bezorgd? Want die post is zojuist binnen en daar zat hij niet tussen
Geen idee dit is de eerste keer dat ik met wehkamp bestelquote:Op woensdag 26 september 2012 10:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die is toch altijd met Sandd?
Bij mij komt die altijd met Sandd. Lekker vroeg dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen idee dit is de eerste keer dat ik met wehkamp bestel
Ja, ik wou dat ik zo'n deal had gevondenquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1875028/4/25#1172661
15]woensdag 26 september 2012 10:56[/url] schreef Maver24 het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!
dikke bargain
Snap ook niet dat iemand dat er op zet voor zo weinig, wow,quote:Op woensdag 26 september 2012 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik wou dat ik zo'n deal had gevonden
Nee, nog niet gefixed.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat iemand dat er op zet voor zo weinig, wow,
effe tussendoor, is het al gefixed als je bij het uur zit dat je maar tot een bepaalde pagina kan gaan ?
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik zit nu op 'stage' (eigenlijk is het geen stage maar gewoon een opdracht) dus ik kan niet de hele tijd FUT doen, wel in de pauzequote:Op woensdag 26 september 2012 11:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat iemand dat er op zet voor zo weinig, wow,
effe tussendoor, is het al gefixed als je bij het uur zit dat je maar tot een bepaalde pagina kan gaan ?
Als je het goed doet kan het wanneer je maar wilt.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:06 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is het trouwens de beste tijd om te gaan handelen, ik zeg een donderdag of vrijdag avond ?, jullie ?
Vrijdag avond.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:06 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is het trouwens de beste tijd om te gaan handelen, ik zeg een donderdag of vrijdag avond ?, jullie ?
's nachts of 's ochtendsquote:Op woensdag 26 september 2012 11:06 schreef Maver24 het volgende:
das waarquote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je het goed doet kan het wanneer je maar wilt.
Er valt nu inderdaad ook al veel winst te maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je het goed doet kan het wanneer je maar wilt.
Daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er valt nu inderdaad ook al veel winst te maken.
Usedquote:
Is normaal bij Bart Smitquote:Op woensdag 26 september 2012 11:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Usedhoe dan
Ik zag bij de Bart Smit (volgens mij) staan adviesprijs: 70, onze prijs: 60. Voor de normale versie dusik vraag me af hoeveel mensen daar hun spellen kopen
Op de console zie je de kaarten denk ik wel sneller, ik heb met FIFA 10 en 11 nog wel via de console wat goede deals gehad (o.a. een Drogba voor 130k toen hij meer dan 300k waard was) Maar ik gebruik nu gewoon CEquote:Op woensdag 26 september 2012 11:12 schreef Maver24 het volgende:
Via de webapp zeker toch het beste om te dealen ?, ik doe het altijd via de console maar ik hoor alleen dat jullie via de webapp doen
Ik handel echt nooit via de console. Nog nooit gedaan ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:12 schreef Maver24 het volgende:
Via de webapp zeker toch het beste om te dealen ?, ik doe het altijd via de console maar ik hoor alleen dat jullie via de webapp doen
Werkt helaas niet meerquote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef Maver24 het volgende:
toch maar eens een keer leren via de webapp te doen dan,
via de CE ga je toch met een paar klikken naar de 59th minute toe. Ik weet hoe het moet
ja 2000x op next klikkenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan zo snel, gewoon als een malle klikken ?
Autoclickerquote:Op woensdag 26 september 2012 11:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahah krijg je een lamme hand van
Goezoquote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Lindgren. het volgende:
Geen tegenstanders te vinden.Ik wilde net de b0i Benson uitproberen. Castillion doe ik weg, noep dat het is.
oh oh....quote:Op woensdag 26 september 2012 10:34 schreef KrAlex het volgende:
[..] Ik wil wel op de 10 het spel maken zoals Alex
Zo!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik wil wel op de 10 het spel maken zoals Alex
Ja de logica is weer ver te zoeken. Ik vind het sowieso achterlijke bedragen, ik denk dat de spelers dit jaar gigantisch duur worden vergeleken met vorig jaar door de hoeveelheid coins die in de economie wordt gepompt.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Slaat nergens op trouwens, de beloning voor de titel in divisie 1 is 8000 en in divisie 2 10.000
Vedette gedrag tonen toch, als het kan ook meteen de aanvoerders band.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo!Wat dacht je? Ik ben nieuw bij de club, laat ik meteen '10' opeisen?
U MADquote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef wieisboos het volgende:
Sandd is net langs geweest, geen Fifa 13 in de bus
Denktie zomaar mmootje uit de basis te spelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo!Wat dacht je? Ik ben nieuw bij de club, laat ik meteen '10' opeisen?
Hoeveel coins krijg je per gespeelde match dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja de logica is weer ver te zoeken. Ik vind het sowieso achterlijke bedragen, ik denk dat de spelers dit jaar gigantisch duur worden vergeleken met vorig jaar door de hoeveelheid coins die in de economie wordt gepompt.
1k coins en een bronze pack hier.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik had weer zo'n bagger mini silver pack als daily gift vandaag.
Ik denk gemiddeld 700-800 extra per wedstrijd als je goed bentquote:Op woensdag 26 september 2012 11:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoeveel coins krijg je per gespeelde match dan?
Oh, ik dacht al.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Hahaha jawel, maar Poldi was toch wel de topper!
Bensonquote:Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef GuRBuH het volgende:
Ff een 41212 met Slew, Westcarr, Otsemobor etc 4-0 pakkie gegeven met Benson en Luckassen
Hoe kunnen mensen nu al al die bronzes hebben? O wacht, ik zou zelf ook al zo'n team kunnen maken. Ik heb Pearce al en ik heb 100 chemistry maar het zijn niet de bronzes die ik uiteindelijk in mijn team wil hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef GuRBuH het volgende:
Ff een 41212 met Slew, Westcarr, Otsemobor etc 4-0 pakkie gegeven met Benson en Luckassen
Was er al op aan het bieden.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:37 schreef Johnbon het volgende:
Op de xbox een castagnios 532 open bid met nog paar minuten nu op 2700. Ik heb de coins niet
shiny betekent niet automatisch dat ze goed zijn. Het kan ook zo zijn dat ze zo slecht zijn, dat ze willen dat minder mensen ze uit pakjes halen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Veel shiny PEC spelers. That's how I laik iet.
Dat zou zomaar kunnen gelden voor PEC-spelersquote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
shiny betekent niet automatisch dat ze goed zijn. Het kan ook zo zijn dat ze zo slecht zijn, dat ze willen dat minder mensen ze uit pakjes halen.
De shiny spelers zijn best wel random dit jaar. Spelers als Willems en van Rhijn zijn non-shiny en Ramsteijn is shinyquote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
shiny betekent niet automatisch dat ze goed zijn. Het kan ook zo zijn dat ze zo slecht zijn, dat ze willen dat minder mensen ze uit pakjes halen.
Als je je disc hebt kun je fifa points kopen..quote:Op woensdag 26 september 2012 11:44 schreef KrAlex het volgende:
Kunnen we al FIFA Point kopen op de PS3?
!???quote:Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben dit niet gewend joh, zoveel geld.
Oooh ik hoop dat Gamemania dan begint met SMS'en. Krijg vandaag ook al mn nieuwe 107cm LG TV binnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je je disc hebt kun je fifa points kopen..
Ik wil me diskquote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je je disc hebt kun je fifa points kopen..
Nee, je kan ze wel kopen met echt geldquote:Op woensdag 26 september 2012 11:48 schreef Compliment het volgende:
Moet je die pakjes kopen met echt geld?
Meteen Traore meegenomen voor 700c. Jouw team zag er echt sick uit, ga denk ik iets in die richting makenquote:
Wtf hoe kom jij aan die koopjesquote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]7k waard.
Verder nog een Courtois voor 1k.
Traore speelt echt kut, heb hem nu op de tradepile staan. Emenike en Doumbia gekoppeld met Martins op de bank.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Meteen Traore meegenomen voor 700c. Jouw team zag er echt sick uit, ga denk ik iets in die richting maken
Je moet genoeg bewegende mannen om hem heen hebben denk ik, dan kan hij wel renderen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Traore speelt echt kut, heb hem nu op de tradepile staan. Emenike en Doumbia gekoppeld met Martins op de bank.
Haha, doorverkopen dus. Martins heb ik ook gekochtquote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Traore speelt echt kut, heb hem nu op de tradepile staan. Emenike en Doumbia gekoppeld met Martins op de bank.
traore is kut? gisteren nog gekochtquote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon traag, kan niet passen en ook koppen kan hij niet. Hij komt niet van de grond dus zo sterk in de lucht is die niet ondanks z'n lengte. En ook afmaken gaat niet helemaal zoals ik wil. Heb Doumbiavoor 7500 opgepikt.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet genoeg bewegende mannen om hem heen hebben denk ik, dan kan hij wel renderen.
Kan ook aan mij liggen, maar als je Huntelaar klote vond moet je vooral geen Traore nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
traore is kut? gisteren nog gekocht. Vandaag eens proberen
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen, maar als je Huntelaar klote vond moet je vooral geen Traore nemen.
79 pacequote:Op woensdag 26 september 2012 11:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon traag, kan niet passen en ook koppen kan hij niet. Hij komt niet van de grond dus zo sterk in de lucht is die niet ondanks z'n lengte. En ook afmaken gaat niet helemaal zoals ik wil. Heb Doumbiavoor 7500 opgepikt.
Gewoon Emenike, Martins, Doumbia en Welliton in de spits gebruiken. En als je het geld er voor over hebt kan Eto'o ook nog een optie zijn, omdat hij een geweldige finesse heeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
79 paceHuntelaar is een stuk trager.
Vorig jaar kon hij ook voor geen meter koppenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon traag, kan niet passen en ook koppen kan hij niet. Hij komt niet van de grond dus zo sterk in de lucht is die niet ondanks z'n lengte. En ook afmaken gaat niet helemaal zoals ik wil. Heb Doumbiavoor 7500 opgepikt.
Tja als je puur een pace speler bent wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 11:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gewoon Emenike, Martins, Doumbia en Welliton in de spits gebruiken. En als je het geld er voor over hebt kan Eto'o ook nog een optie zijn, omdat hij een geweldige finesse heeft.
Beter alternatieven heb je in een RPL team niet. Of je moet met Kuranyi willen spelen puur om het feit dat hij 80 pace heeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja als je puur een pace speler bent wel ja
RPL is dan ook een pacehoerencompetitie bij uitstek. Genoeg andere competities met spelers die wel andere kwaliteiten hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Beter alternatieven heb je in een RPL team niet. Of je moet met Kuranyi willen spelen puur om het feit dat hij 80 pace heeft.Dat is nog veel dommer dan pace hoeren gebruiken.
quote:Vrachtwagen met FIFA 13 games beroofd
Vandaag is er in de buurt van Nijmegen een vrachtwagen vol met FIFA 13 games beroofd. De vrachtwagenchauffeur stopte bij een tankstation voor een bezoek aan het toilet, maar toen de bestuurder terug kwam zag hij dat het zeil van de geparkeerde vrachtwagen was opengesneden. En er 28 dozen buit waren gemaakt, wat neer komt op 420 FIFA 13 games.
De bestuurder was op weg naar een aantal firma's om de veelbelovende game af te leveren. FIFA 13 is vanaf 27 september verkrijgbaar.
Iedereen doet zo negatief over spelers met veel pace, maar als je kan kiezen tussen een Falcao en Benzema, kies je 9 van de 10 keer voor Benzema omdat hij gewoon meer pace heeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
RPL is dan ook een pacehoerencompetitie bij uitstek. Genoeg andere competities met spelers die wel andere kwaliteiten hebben.
Echt? Sick, heb hem letterlijk 2 seconden gekochtquote:Op woensdag 26 september 2012 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Iedereen Lucius kopen aangezien die uit de packs gaat
Benzema is eigenlijk op alle fronten beter dan Falcao...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Iedereen doet zo negatief over spelers met veel pace, maar als je kan kiezen tussen een Falcao en Benzema, kies je 9 van de 10 keer voor Benzema omdat hij gewoon meer pace heeft.
Positie?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:02 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Echt? Sick, heb hem letterlijk 2 seconden gekocht
Maar hoe werkt dat dan? Krijg je eerst een pakje gratis ofzo, en daarna krijg je geen gratis pakjes meer?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee, je kan ze wel kopen met echt geld
Er komen er meer op de markt, ja. Maar er komen duizenden FIFA-spelers bij he.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef Maks0s het volgende:
Maar gaan spelers als Emenike niet keihard dalen als iedereen straks pakjes gaat kopen?
Zonder gekeken te hebben; iets met dat ' ie uit packs gaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lucius alweer weg bij RKC Waalwijk
Lees mijn comment
Volgens mij is Emenike ook vet populair, perfecte fifa spelerquote:Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er komen er meer op de markt, ja. Maar er komen duizenden FIFA-spelers bij he.
Close enough.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zonder gekeken te hebben; iets met dat ' ie uit packs gaat.
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lucius alweer weg bij RKC Waalwijk
Lees mijn comment
Omdat je al tachtig keer dezelfde vraag hebt gesteld en al 100x in dit topic hebt kunnen lezen dat je pas packs kunt kopen als je de CD hebt + het spel officieel uit is.quote:
Als je kan kiezen tussen Ibrahimovic (77 pace) en Benzema, kies je dan nog steeds voor Benzema?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Iedereen doet zo negatief over spelers met veel pace, maar als je kan kiezen tussen een Falcao en Benzema, kies je 9 van de 10 keer voor Benzema omdat hij gewoon meer pace heeft.
sry manquote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat je al tachtig keer dezelfde vraag hebt gesteld en al 100x in dit topic hebt kunnen lezen dat je pas packs kunt kopen als je de CD hebt + het spel officieel uit is.
Ibra, twee goals en een assist.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:15 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd naar de informs van vandaag
wie denken jullie dat er een kans maakt ?
Raul Meireles gaat ook uit packs.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet iemand nog meer spelers die uit packs gaan? Ik wil het dit jaar zeker weten en ik wil niet over een paar maanden 100k voor een 0 weight speler betalen. Ik weet alleen dat Earnshaw uit packs gaat maar hij is lang niet zo goed als vorig jaar.
Ze zijn al uitgelekt..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:15 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd naar de informs van vandaag
wie denken jullie dat er een kans maakt ?
Dit is een goeie, maar Ibrahimovic is de enige spits die ik zou nemen ookal heeft die 60 pace.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je kan kiezen tussen Ibrahimovic (77 pace) en Benzema, kies je dan nog steeds voor Benzema?
serieus, wow, das zou nice zijn, niet dat ik het kan betalen, maar goed, gaat om het ideequote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra, twee goals en een assist.
INPAKBEVESTIGINGquote:Op woensdag 26 september 2012 12:15 schreef zerokil het volgende:
Wehkamp mail: ''Je hebt jouw bestelling binnenkort in huis!''
Klopt. Ik vind ook niks meer.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme, al 10 minuten op de 59ste minuut echt geen drol aan een touw langsgekomen
Kun je me je team DM'enquote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit is een goeie, maar Ibrahimovic is de enige spits die ik zou nemen ookal heeft die 60 pace.
en dit doe je allemaal via de webappquote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind ook niks meer.
Oh, wacht toch wel. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Die heeft toch niet in packs gezeten of wel op de PS3 (net als de oude versies van van der Wiel en een paar andere spelers)quote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Raul Meireles gaat ook uit packs.
Het wordt gewoon bevestigd, PS3 users zijn gewoon domquote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
OMG, welke zoek citeria heb jij ingevuld gekquote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Niets bijzonders.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
OMG, welke zoek citeria heb jij ingevuld gek
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Haha, onze Martins hebben een ander plaatje. Bedankt!
Heb nog een Traore te koop staan. BIN 1K.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:24 schreef Lindgren. het volgende:
Vertonghen voor 900c.![]()
Nog meer mensen die gemakkelijk van hun coins afwillen? Jezus.
Hoeveel bied je?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:26 schreef Rijst het volgende:
Jolo. En ik zit maar nog op de helft
[ afbeelding ]
150 gok ik.quote:
hoeveel max bin doe jij eigenlijk ?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
150 gok ik.
Ik heb echt al zoveel geluk gehad.Miccoli, Arnautovic x2, Lisandro Lopez, Agger 2x, Guarin. Allemaal <1k opgepikt. Ik ga voorlopig geen pakjes kopen, want ik denk dat mijn geluk op is.
Hoezo als de prijzen zakken? Zo hoog zijn ze toch niet:quote:Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die wil ik proberen als de prijzen zijn gezakt
[ afbeelding ]
15k voor Higuain vind ik nog best veel.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo als de prijzen zakken? Zo hoog zijn ze toch niet:
[ afbeelding ]
hoeveel max bin doe jij?. op welke pagina zit je?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:34 schreef Lindgren. het volgende:
Lopez verkocht voor 5.2k.
Toch weer 4.3k winst in een kleine 5 minuten.
Ik ga alles verklappen. Ik vertel hoe jullie al mijn koopjes kunnen inpikken! Echt een goed idee!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel max bin doe jij?. op welke pagina zit je?
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga alles verklappen. Ik vertel hoe jullie al mijn koopjes kunnen inpikken! Echt een goed idee!
Ik verwacht wel een dm omdat de xbox markt precies hetzelfde isquote:Op woensdag 26 september 2012 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga alles verklappen. Ik vertel hoe jullie al mijn koopjes kunnen inpikken! Echt een goed idee!
Het gaat wel absurd goed de laatste tijd, ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Toch wel respect dat je zoveel winst kan maken op bepaalde spelers.
Ik heb hierover denk een DM of 10 gehad sinds gisteren.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een dm omdat de xbox markt precies hetzelfde is
Lindren oud en wijsquote:Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het gaat wel absurd goed de laatste tijd, ja.Ik heb het door, denk ik.
Nu wordt het tijd om DM's te versturenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hierover denk een DM of 10 gehad sinds gisteren.
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de Xbox is er serieus echt niks te vinden, en ik heb al meerdere keren gezocht. Zolang er vanavond genoeg deals zijn is dat niet erg (als de web app het dan doet)
Is dit wel zeker dan? Misschien kun je ook in de early access Fifa coins kopen mits het spel uit is?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat je al tachtig keer dezelfde vraag hebt gesteld en al 100x in dit topic hebt kunnen lezen dat je pas packs kunt kopen als je de CD hebt + het spel officieel uit is.
Ik wil wel, maar kom niet van de spelers af in mijn TPquote:Op woensdag 26 september 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Matias Fernandez voor 800c gekocht en voor 1700c verkocht binnen een minuut.![]()
Kom op PS3'ers, nu is de tijd om winst te machen.
Ik denk dat je in de early access helemaal geen coins kunt kopen. Dat lijkt me logischer.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is dit wel zeker dan? Misschien kun je ook in de early access Fifa coins kopen mits het spel uit is?
ik kan nergens een goedkope speler vinden ;pquote:Op woensdag 26 september 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Matias Fernandez voor 800c gekocht en voor 1700c verkocht binnen een minuut.![]()
Kom op PS3'ers, nu is de tijd om winst te machen.
De autobuyer staat gewoon aan johquote:Op woensdag 26 september 2012 12:43 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik zit rond de 59th maar ziek geen koopjes
Toen ik naar de console ging kon ik de spelers gewoon in mijn team doen die vadtzaten op de TPquote:Op woensdag 26 september 2012 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw EA geeft dus de verdwenen spullen gewoon niet terug. Vuilakken
bron?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw EA geeft dus de verdwenen spullen gewoon niet terug. Vuilakken
Ik zweer het op alles wat ik heb.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De autobuyer staat gewoon aan joh
Ja die vastzaten heb ik ook, maar er zijn er ook een paar verdwenen en die krijg ik dus niet terugquote:Op woensdag 26 september 2012 12:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik naar de console ging kon ik de spelers gewoon in mijn team doen die vadtzaten op de TP
Dan heb je geen geluk, maar dan doe je iets heel erg goedquote:Op woensdag 26 september 2012 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zweer het op alles wat ik heb.Ik heb geen autobuyer, ik heb gewoon geluk denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |