SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Wie?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Wtf, ik wil een speler disliken op futhead, heb ik niet genoeg karma![]()
5,8k was buy nowquote:Op woensdag 26 september 2012 09:58 schreef Lindgren. het volgende:
Je bent ook wel een kakn00b als je 'm erop zet voor zo'n startprice.
Picquote:Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zie ook die nieuwe TOTW spelers staan
Koch is 1.95quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waren er niet in formatie en had geen zin om met 3-4-1-2 enzo te gaan kutten. Check gewoon af en toe de market voor die lui.
Streutker is 1,96
Goh, wie niet.quote:
Die speelde eerst bij dezelfde club als Geovanni maar nu speelt hij weer ergens anders.quote:
Teveel gelukquote:
zie mijn post...quote:
En dat was nou net het moment dat ik mijn agenda had afgeblokt voor FUTquote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef KrAlex het volgende:
FIFA 13 online service will be interrupted for maintenance from 3pm-6pm UK time (7am-10am PT) to prepare for FIFA 13 launch in Europe and resolve the FUT13 trade pile issue. Services affected: FIFA 13, FUT13, Web App, EASFC (FIFA 12 & FIFA13).
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:13 schreef KrAlex het volgende:
Rik ik hoop dat je thuis word gevonden met een koffie mok in je aars.
Das waar...anders was ik ook niet ziek thuis....quote:Op woensdag 26 september 2012 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo goed is deze morgen niet
Het wordt nog erger: FUT eruit tussen 16 uur en 19 uur.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Das waar...anders was ik ook niet ziek thuis....
Ach... krijgen me kids ook eens aandachtquote:Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het wordt nog erger: FUT eruit tussen 16 uur en 19 uur.
En Ilsinho, Marlos en Manoel zijn weg en Thiago Heleno heeft ineens 53 pacequote:Op woensdag 26 september 2012 10:14 schreef DutchSL het volgende:
Indio speelt nu in de 2e divisie van Brazilie![]()
Mota ook
Vicente Sanchez in Uruguay
Jean is goud
Mijn helden
En je spelling? Aandacht?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:17 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ach... krijgen me kids ook eens aandacht
Nee, want dat boeit me geen ene flikker als ik ff wat typ!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En je spelling? Aandacht? [ afbeelding ]
ziek? Je had toch vrij genomen voor FIFA?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Das waar...anders was ik ook niet ziek thuis....
Die heeft het hele jaar bij de Burger King gezetenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Ilsinho, Marlos en Manoel zijn weg en Thiago Heleno heeft ineens 53 pace
Ja, donderdag en vrijdagquote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ziek? Je had toch vrij genomen voor FIFA?
Fellaini.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:47 schreef Tim86 het volgende:
Schijnbaar had EA weer liggen kutten en kon je vannacht al het TOTW zien als je het TOTW 1 op de console ging challengen..je zag dan 1 speler per keer in beeld staan en met een paar keer refreshen kwam dan het hele TOTW langs. Dit is het dus volgens de mensen op EA forum:
Bowditch (english bronze) - 79 pace
Quagliarella
Kroos
Ahamada
Lambert 74 ?
Geromel
Koscielny
Aguilar ( mexican silver)
Lestienne ( Pro League Silver)
Assuncao (brasilver with 87 passing)
Mario ( BBVA Silver CB)
Nugent ( English 74 silver) - 81 pace
Davies (Welsh * 69 rated)
Dzagoev
Djebbour
Fellaini
Rodriguez (porto 84 rated)
De afgelopen tijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
Zo kinderachtig dat er de afgelopen tijd mensen aan het mierenneuken zijn om 1 verkeerd letter/spelfout.
Juist.....dat irriteert mij ook heel erg.....Hou het gewoon gezellig!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
Zo kinderachtig dat er de afgelopen tijd mensen aan het mierenneuken zijn om 1 verkeerd letter/spelfout.
Wie zegt dat mierenneuken niet gezellig is?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Juist.....dat irriteert mij ook heel erg.....Hou het gewoon gezellig!
Ik wil niet ieders geaardheid te weten hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zegt dat mierenneuken niet gezellig is?
Ik erger me meer aan de verloedering van de taal eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |