Ik snap er niets van...quote:Op zondag 25 november 2012 12:31 schreef Summers het volgende:
Deze ook interessant , hij heeft het ook over ontwakend bewustzijn en ook over een wetenschappelijk experiment op 21 dec , heb het nog niet opgezocht maar moet nu weg .
hij heeft het ook over planetary alignment, maar in welk opzicht?quote:Op zondag 25 november 2012 12:31 schreef Summers het volgende:
Deze ook interessant , hij heeft het ook over ontwakend bewustzijn en ook over een wetenschappelijk experiment op 21 dec , heb het nog niet opgezocht maar moet nu weg .
Ik mis Harold Camping nog.quote:Op zondag 25 november 2012 23:26 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Voorgaande 3 users voeren dus al 10 jaar dezelfde discussie ... en nog geen steek verder gekomen ... hmmm ...![]()
![]()
Hoe voelt dat nou, nu die datum dan eindelijk nadert ?
Stiekem deelt hij het recept van het welbekende gekruide Mayaanse braadkippetje.quote:Op zondag 25 november 2012 15:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik snap er niets van...
Nou ik heb het idee dat hij maar wat roept over frequenties en protonen ed, zonder dat hij er veel vanaf weet.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Stiekem deelt hij het recept van het welbekende gekruide Mayaanse braadkippetje.
Waar heeft hij deze kennis vandaan? Bronnen? Moeten we hem geloven puur omdat ie het uiterlijk heeft van een indiaan?
Hier wordt het beter uitgelegd:quote:Op zondag 2 december 2012 09:27 schreef Spellmeista het volgende:
Hier wordt het allemaal heel goed uitgelegd:
http://www.ancient-world-mysteries.com/2012.html
Het gaat om de "samenkomst" van de aarde (winterzonnewende), de zon en de galactische evenaar.
Dat komt omdat de believers in dit soort zaken elkaar altijd klakkeloos napraten zonder door te hebben dat het je reinste onzin is. Echter keer op keer blijven dezelfde foutieve uitspraken terugkomen.quote:Op maandag 3 december 2012 04:52 schreef Chokeme het volgende:
Bizar dat mensen die echt 0.0 weten over de Maya's, laat staan de Mayareligie aanhangen, in rep en roer zijn omdat 1 (van de 15000) gevonden Mayateksten iets (inderdaad iets, want wat precies is niet duidelijk) over 2012 rept.
Als diezelfde mensen nou een beetje verstand van de Maya's hadden, zouden ze weten dat we natuurlijk op 01-10-4772 de kroning van K'inich Janaab' Pakal vierenMakes you wonder..
Dat was ik!quote:Op zondag 25 november 2012 22:43 schreef DemonRage het volgende:
(en iemand die dacht dat het 12-12-12 was...)
Als die op jou terecht komt maak je niet veel mee...quote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef dada3322 het volgende:
Ik laat me verassen, zo'n komeet lijkt me wel vet om mee te maken though.
Het is natuurlijk wel een spectaculair einde. Zoveel mensen gaan gewoon dood. Een komeet op je hoofd is weer eens iets anders. En het einde van de wereld meemaken ook.. Eigenlijk moet je dat niet willen missenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als die op jou terecht komt maak je niet veel mee...
Toch zou ik dat liever vanaf de top van een hoge berg bekijken, met een fantastisch uitzicht dan op een regenachtige dinsdagmiddag op m'n werk ineens een flits buiten het raam zienquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een spectaculair einde. Zoveel mensen gaan gewoon dood. Een komeet op je hoofd is weer eens iets anders. En het einde van de wereld meemaken ook.. Eigenlijk moet je dat niet willen missen
Je zou vrij kunnen nemen die dag.. Maar ja, als er dan niks gebeurt, dan heb je voor niks een vrije dag genomen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Toch zou ik dat liever vanaf de top van een hoge berg bekijken, met een fantastisch uitzicht dan op een regenachtige dinsdagmiddag op m'n werk ineens een flits buiten het raam zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |