Ik heb er ook nog zat naast.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Don't think I can do that. Werk nu 40 uur per week plus veul andere dingen dusjah.
Ik kan wel wat met pussies, maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH, solly.Verkeerd heur. Het spijt mij zeer.
Stiekum.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmmhoe weet jij dat eh?
jij bent zacht jaquote:
Jawohl maar dat gaat toch heel niet. En 4 dagen in de week, 10 uur per dag?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog zat naast.
Ik kan het prima rondbreien zo. 40u, 4 dagen in de week, en ik houd zat tijd over.![]()
De eerstvolgende keer dat ik terug ga naar 70u in de week is voor mijn eigen zaak, en dat zie ik nog niet snel gebeuren.
[..]
Ik kan wel wat met pussies, maar dat is weer een heel ander verhaal.
had m'n post ge-editquote:
Rot anders even gauw weer opquote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef wickedmen het volgende:
Hoi, ik ben Wickedmen
Wie wilt er met mij neuken?
niemand ok gr gr nicole en du buffelsquote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef wickedmen het volgende:
Hoi, ik ben Wickedmen
Ik werk drie dagen 9u, en ééntje 13.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawohl maar dat gaat toch heel niet. En 4 dagen in de week, 10 uur per dag?Ik werk er al 5.
Samen met familie, vrienden, feestjes, dingen die je wilt doen (bios, klimmen oid) plus chillen... Moeilijk.
Weet jij hoe dat moet?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot anders even gauw weer op
I second that.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot anders even gauw weer op
zo waarquote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef JJH het volgende:
Vrouwen zijn meestal zacht, en zo niet zijn ze te mager en hoef ik ze niet.
Komt u maar.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef wickedmen het volgende:
Hoi, ik ben Wickedmen
Las het een seconde geleden ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had m'n post ge-edit
and yeh i'm all yours
Jij spreekt voor alle vrouwen?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niemand ok gr gr nicole en du buffels
aangezien tamme asser van mij is en er verder (volgens mij) geen vrouwen hier meer zijn.. jaquote:Op woensdag 26 september 2012 00:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij spreekt voor alle vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |