Hoe geniaal het ook is, ik bedenk me altijd dat zulke mensen echt geen leven moeten hebben.quote:

Heb jij je nooit zo erg verveeld dat je zulke dingen ging verzinnen? Ik zeker wel hoor. Het kost geen jaren om zoiets te bedenkenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe geniaal het ook is, ik bedenk me altijd dat zulke mensen echt geen leven moeten hebben.

Als ik me verveelde ging ik altijd tekenen of een boek lezen of zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij je nooit zo erg verveeld dat je zulke dingen ging verzinnen? Ik zeker wel hoor. Het kost geen jaren om zoiets te bedenken

zo had ik zelf ook een website in elkaar gezet zonder enige kennis van html...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ook ja. Volgens mij heeft een vriendin van mij ook zoiets voor haar fotografie, inderdaad met eigen domein.

Mooie focus op de balquote:Op woensdag 26 september 2012 13:08 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n lieve foto van mijn hondje toen hij nog klein was.![]()
(ik zocht even die site van die vriendin op.)

Ik kan die niet eens aanklikken.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig dat ze alles in het nederlands heeft behalve het contactformulier

Dank je.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie focus op de bal.
Leuk hondje, idd.

Ja.quote:

quote:
Zelf altijd gezeik tussen Explore en Chrome, maar das niet in dit gevalquote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Als de rest werkt, moet die ook wel werken .

Ik zie het al, mijn Outlook startte een beetje stiekem op. Maar ik gebruik Outlook eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zelf altijd gezeik tussen Explore en Chrome, maar das niet in dit geval

Ik heb zelf een daportfolio.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het overweeg. Echter staat een website wel professioneler.

Deviant art portfolio.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
zo had ik zelf ook een website in elkaar gezet zonder enige kennis van html...

Ik heb ook wel werk op DeviantArt staan, maar vind het maar zo zo... Of ik doe gewoon iets niet goed, dat kan ookquote:Op woensdag 26 september 2012 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb zelf een daportfolio.
Niet erg boeiend, maar wel iets te customizen, overzichtelijk en wel handig.

Niet een DeviantArt pagina, maar deviant art portfolio, zit verschil tussen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel werk op DeviantArt staan, maar vind het maar zo zo... Of ik doe gewoon iets niet goed, dat kan ook.

Mag je wel doen jaquote:Op woensdag 26 september 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet een DeviantArt pagina, maar deviant art portfolio, zit verschil tussen.
Ik kan je wel mijne dm'men zodat je ziet wat het is?

Wauw, dat is wel awesomequote:Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
Dm verzonden.
Handig dat als je mijn volledige naam googled dit ook gelijk de 1e hit is.

http://portfolio.deviantart.com/quote:Op woensdag 26 september 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel awesome.
Hoe kan je dat maken?

Ik kan je nu stalkenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://portfolio.deviantart.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |