Anders toch maar huisarts doen?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik gebrek aan eetlust en misselijkheid enzo. De hoofdpijn is zo goed als over, behalve in fel licht. Maar dat jojo-gewicht van mij blijft me steeds weer verbazen, ook als er niets met me aan de hand is varieer ik gewoon 4 of 5 kilo binnen een maand volgens onze weegschaal. En op mijn gewicht is dat volgens mij best wel teveel.

En het gaat niet eens gelijk op met ongesteldheid want ik slik de pil een heel doosje door omdat ik maar 1 op de 3 keer ongesteld werd in die stopwekenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje schommeling is best normaal, met al die hormonen en opbouw en afstoten van slijmvliezen en dergelijke.
Maar dit klinkt inderdaad als best veel.

Necromancer is ook erg leuk vind ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb trouwens wat filmpjes van GW2 gekeken, maar weet niet of het mijn spel is. Eigenlijk lijkt alleen ranger mij leuk.

Ik ben het liefst minion master, maar zo te zien kan je elke minion maar 1x oproepen terwijl in GW1 je ze kon spammen. Was veel leuker!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Necromancer is ook erg leuk vind ik.

Ik heb bij meer dan 2 absoluut geen overzicht meer in MMO's, in strategy games is het dan weer wel tofquote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben het liefst minion master, maar zo te zien kan je elke minion maar 1x oproepen terwijl in GW1 je ze kon spammen. Was veel leuker!

Ik had er geregeld 10. 't enige wat ik hoefde te doen was een groepje aggro-en, gingen m'n minions er op af en vervolgens nieuwe minions spammen. Ging lekker snel zo!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb bij meer dan 2 absoluut geen overzicht meer in MMO's, in strategy games is het dan weer wel tof

Wees welkomquote:Op woensdag 26 september 2012 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zal hier ook eens gaan posten![]()

ja hequote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees welkom
Tis alleen een beetje rustig hier

Waar moest je een verslag over typen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
Goede avond! Verslag maar even afgeraffeldAF
Was er klaar mee!

Goed gekomen nog?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
Was er klaar mee!

Obesitas en kinderen en zulksquote:Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar moest je een verslag over typen dan?
Hope so, dat hoor ik over 12 wekenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed gekomen nog?
En dag Evie

Wat studeer je dan? voeding en gezondheid ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Obesitas en kinderen en zulks
[..]
Hope so, dat hoor ik over 12 weken
en hoi

Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat studeer je dan? voeding en gezondheid ofzo?

Jeejquote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
Was er klaar mee!

geneeskunde ja?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg![]()
Iets met geneeskunde oid

Geneeskundequote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geneeskunde ja?Ik wilde het eerst ook doen vanwege scrubs
uiteindelijk toch maar niet gedaan

Ik ben op dreefquote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
Vanavond een poging doen tot werken. Ben bang dat het prima gaat

Huh knal je er in een avondje een website uit?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op dreef. Nog vijf foto's omkaderen en m'n website is klaar. Zo goed als, iig
.

link?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op dreef. Nog vijf foto's omkaderen en m'n website is klaar. Zo goed als, iig
.

Jupquote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh knal je er in een avondje een website uit?
Nee. Want hij is nog niet klaar.quote:

Ging dat zo maar bij mijn websites.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh knal je er in een avondje een website uit?

Dan ben ik wel benieuwd.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Nee. Want hij is nog niet klaar.

Nou, dit is gewoon een makkelijk format. Geen rare codes of weet ik het wat, gewoon uploaden en klaar. Maar ik moet wel eerst de foto's mooi maken en zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ging dat zo maar bij mijn websites.

Nee, geen glitters, gelukkigquote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd.
Een beetje ala Geocities '90 stijl?Met glittertjes enzo?

Heb je voor die Deviant portfolio gekozen, of toch iets anders?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dit is gewoon een makkelijk format. Geen rare codes of weet ik het wat, gewoon uploaden en klaar. Maar ik moet wel eerst de foto's mooi maken en zo.

Deviant Portfolioquote:Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je voor die Deviant portfolio gekozen, of toch iets anders?

?Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, je bent zojuist verdeelt voor de aankomende meet

Ja, zal wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent verdeelt. Dat zegt hij toch. GODVERDOMMEKOFSCHIPFOKSCHAAP!

Wat, komt Flips ook? Ik heb wat gemist.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zal wel.
Fera slaapt naast me. En Flipsje mag ook naast me slapen als ze wil.
De rest dump ik ergens in de woonkamer.

Ik mocht van fera tegen je kontje aanliggenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zal wel.
Fera slaapt naast me. En Flipsje mag ook naast me slapen als ze wil.
De rest dump ik ergens in de woonkamer.

Neuh. Maar ze zou mogen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, komt Flips ook? Ik heb wat gemist.
Bij je lieve ridder uit Katwijk.quote:
Wutwuwtuwtquote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mocht van fera tegen je kontje aanliggen

Ach, als slechts jij, Muahhaa en Fera blijven slapen kan dat prima.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als het -echt- te druk wordt, ga ik anders gewoon die avond al naar huis Kaneel (al heb ik liever een slaapplek)

Hoe wil je dat doen als fera en ik naast kaneel liggen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mocht van fera tegen je kontje aanliggen

Jij kwam er niet in voorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als fera en ik naast kaneel liggen?

Gelukkigquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als slechts jij, Muahhaa en Fera blijven slapen kan dat prima.

De heetheid bereikt nieuwe hoogtepunten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als fera en ik naast kaneel liggen?

Eey, no-one mess with da Kaneel ja!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Kaneel heeft geen bodyguards maar bodywarmers

ook handigquote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Kaneel heeft geen bodyguards maar bodywarmers

Ik mess alleen met dames. Kaneel is voor mij wel veilig.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eey, no-one mess with da Kaneel ja!

Bodywarmers beschermen je niet tegen zombies hè?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Je zult het maar koud hebben.

Those crunchmunching-assbiters?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Bodywarmers beschermen je niet tegen zombies hè?

Nee, maar als er zombies zijn, ga ik (met mijn bodywarmers) naar C_M toe. Haar huisje is bescherming.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Bodywarmers beschermen je niet tegen zombies hè?

Klopt, mijn huisje is zombie proof.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar als er zombies zijn, ga ik (met mijn bodywarmers) naar C_M toe. Haar huisje is bescherming.

Mag ik ook mee? Zombies zijn vies en stinkenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt, mijn huisje is zombie proof.

Natuurlijk, maar wel eten meenemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik ook mee? Zombies zijn vies en stinken

Is wel redelijk ver lopen. Dus ik moet op tijd vertrekken om de zombiehorde voor te blijven.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt, mijn huisje is zombie proof.

WC-papier, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel redelijk ver lopen. Dus ik moet op tijd vertrekken om de zombiehorde voor te blijven.
Moet ik verder nog iets meenemen, behalve zwaarden?

Als ik ren voor mijn leven denk ik het eerst aan wapens, dan pas aan vretenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wel eten meenemen.

Maar je hebt eten nodig om te overleven. Gelukkig is er eten in blik wat onbeperkt houdbaar blijft. En er is natuurlijk ook water nodig. En prikkeldraad voor de zekerheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik ren voor mijn leven denk ik het eerst aan wapens, dan pas aan vreten

Ik zag ons al stoer zijn, als piraten. Swashbucklers. Roven om te eten. Zombies in hinderlagen lokken. En uiteindelijk het menselijk ras opnieuw opstarten, als een postmoderne Adam en Eva.quote:

Wat, weet je hoeveel sommige mensen daarmee hebben verdiend in een bepaalde TV-serie waarvan ik de naam inmiddels ben vergeten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag ons al stoer zijn, als piraten. Swashbucklers. Roven om te eten. Zombies in hinderlagen lokken. En uiteindelijk het menselijk ras opnieuw opstarten, als een postmoderne Adam en Eva.
Kom jij met WC papier.

Vergeet je tandenborstel niet. Als je op avontuur gaat, altijd een tandenborstel mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag ons al stoer zijn, als piraten. Swashbucklers. Roven om te eten. Zombies in hinderlagen lokken. En uiteindelijk het menselijk ras opnieuw opstarten, als een postmoderne Adam en Eva.
Kom jij met WC papier.

Nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, weet je hoeveel sommige mensen daarmee hebben verdiend in een bepaalde TV-serie waarvan ik de naam inmiddels ben vergeten.
Hitchhikers guide de gekste.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vergeet je tandenborstel niet. Als je op avontuur gaat, altijd een tandenborstel mee.
En nog belangrijker.
[ afbeelding ]

Jij denkt ook aan állesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
Handdoeken heb ik al in huis.

quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
Handdoeken heb ik al in huis.

Als je word gebeten is het sowieso game overquote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar je hebt eten nodig om te overleven. Gelukkig is er eten in blik wat onbeperkt houdbaar blijft. En er is natuurlijk ook water nodig. En prikkeldraad voor de zekerheid.

Neh, gewoon keihard doorknallen, maar dan voor het andere team.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je word gebeten is het sowieso game over

Dan heb je eigenlijk een harnas nodig zodat ze je niet kunnen bijten.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je word gebeten is het sowieso game over

quote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk een harnas nodig zodat ze je niet kunnen bijten.

quote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]

Je hebt me toch gezien op de meet? Met zo een harnas kom ik niet meer vooruitquote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]

Kijk die vrouw blij zijn. Zij heeft niet bang te zijn dat ze door een vampier gebeten wordt.quote:

Hihi. Pas op hoor. Twi is een hosselbaal. Kruip niet bij hem in bed.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh spannend.Dan slaap ik wel op de bank hoor, hihihihi.

Ah, is dat waarom ze blij is.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kijk die vrouw blij zijn. Zij heeft niet bang te zijn dat ze door een vampier gebeten wordt.

Met een harnas kun je ook rustig lopen. Tenzij je die versie van Iron Man hebt. Dan kun je ook vliegen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt me toch gezien op de meet? Met zo een harnas kom ik niet meer vooruit. Beter trek ik mijn leren pakje aan

Klopt!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kijk die vrouw blij zijn. Zij heeft niet bang te zijn dat ze door een vampier gebeten wordt.

Als er een horde zombies op je af komt wil je echt niet rustig lopen, ook niet in een harnasquote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met een harnas kun je ook rustig lopen. Tenzij je die versie van Iron Man hebt. Dan kun je ook vliegen.

Maar we hebben daar geen krachtbron voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met een harnas kun je ook rustig lopen. Tenzij je die versie van Iron Man hebt. Dan kun je ook vliegen.

LotR!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als er een horde zombies op je af komt wil je echt niet rustig lopen, ook niet in een harnas. Die beesten kunnen dagenlang aan je platen knauwen en jij sterft van de dorst
. Nee, doe mij maar ala legolas een paar pijlen in die oogkassen hop hop met mijn surfplankje van de trap af schietend op al die zombies pew pew

Dan ga ik toch echt voor de Iron Man oplossing. Vanuit de lucht de zombies aanvallen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als er een horde zombies op je af komt wil je echt niet rustig lopen, ook niet in een harnas. Die beesten kunnen dagenlang aan je platen knauwen en jij sterft van de dorst
. Nee, doe mij maar ala legolas een paar pijlen in die oogkassen hop hop met mijn surfplankje van de trap af schietend op al die zombies pew pew

Wat zijn we voor een mislukte nerds dat we krachtbron niet zelf kunnen maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we hebben daar geen krachtbron voor.
Dan liever gewoon erg snel zijn en ze ontlopen. Dan kun je ze snipen.

Nerds die bezig zijn met slakken en lijfrentepolissen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat zijn we voor een mislukte nerds dat we krachtbron niet zelf kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |