De heetheid bereikt nieuwe hoogtepunten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als fera en ik naast kaneel liggen?

Eey, no-one mess with da Kaneel ja!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Kaneel heeft geen bodyguards maar bodywarmers

ook handigquote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Kaneel heeft geen bodyguards maar bodywarmers

Ik mess alleen met dames. Kaneel is voor mij wel veilig.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eey, no-one mess with da Kaneel ja!

Bodywarmers beschermen je niet tegen zombies hè?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Je zult het maar koud hebben.

Those crunchmunching-assbiters?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Bodywarmers beschermen je niet tegen zombies hè?

Nee, maar als er zombies zijn, ga ik (met mijn bodywarmers) naar C_M toe. Haar huisje is bescherming.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Bodywarmers beschermen je niet tegen zombies hè?

Klopt, mijn huisje is zombie proof.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar als er zombies zijn, ga ik (met mijn bodywarmers) naar C_M toe. Haar huisje is bescherming.

Mag ik ook mee? Zombies zijn vies en stinkenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt, mijn huisje is zombie proof.

Natuurlijk, maar wel eten meenemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik ook mee? Zombies zijn vies en stinken

Is wel redelijk ver lopen. Dus ik moet op tijd vertrekken om de zombiehorde voor te blijven.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt, mijn huisje is zombie proof.

WC-papier, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel redelijk ver lopen. Dus ik moet op tijd vertrekken om de zombiehorde voor te blijven.
Moet ik verder nog iets meenemen, behalve zwaarden?

Als ik ren voor mijn leven denk ik het eerst aan wapens, dan pas aan vretenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wel eten meenemen.

Maar je hebt eten nodig om te overleven. Gelukkig is er eten in blik wat onbeperkt houdbaar blijft. En er is natuurlijk ook water nodig. En prikkeldraad voor de zekerheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik ren voor mijn leven denk ik het eerst aan wapens, dan pas aan vreten

Ik zag ons al stoer zijn, als piraten. Swashbucklers. Roven om te eten. Zombies in hinderlagen lokken. En uiteindelijk het menselijk ras opnieuw opstarten, als een postmoderne Adam en Eva.quote:

Wat, weet je hoeveel sommige mensen daarmee hebben verdiend in een bepaalde TV-serie waarvan ik de naam inmiddels ben vergeten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag ons al stoer zijn, als piraten. Swashbucklers. Roven om te eten. Zombies in hinderlagen lokken. En uiteindelijk het menselijk ras opnieuw opstarten, als een postmoderne Adam en Eva.
Kom jij met WC papier.

Vergeet je tandenborstel niet. Als je op avontuur gaat, altijd een tandenborstel mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag ons al stoer zijn, als piraten. Swashbucklers. Roven om te eten. Zombies in hinderlagen lokken. En uiteindelijk het menselijk ras opnieuw opstarten, als een postmoderne Adam en Eva.
Kom jij met WC papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |