Dan mag je bij mij logeren. In mijn dorp gebeurt nooit wat. Zolang de café's maar open zijn is iedereen tevreden.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:51 schreef Drugshond het volgende:
Kan nog lachen worden als in Spanje de vlam in de pan slaat. Over 4,5 weken zit ik daar.
Moet je nagaan hoe mensen PVV'ers noemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef sonnyspek het volgende:
Als die mensen hier zouden protesteren zou ik ze hippies of slappe zakken noemen. Daar zullen veel Spanjaarden hier ook zo over denken.
Zit alleen niet in de buurt van Madrid.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mag je bij mij logeren. In mijn dorp gebeurt nooit wat. Zolang de café's maar open zijn is iedereen tevreden.
Jij zit wel in Madrid dan, bedoel je?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit alleen niet in de buurt van Madrid.
Sevilla , Malaga en Barcelonaquote:Op donderdag 27 september 2012 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zit wel in Madrid dan, bedoel je?
Oh. Ik zit niet in Madrid maar ook niet in die steden. Is allemaal ver weg.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sevilla , Malaga en Barcelona
Zeker, die zijn er. Fascisme is alive and kicking in Spanje. Het ie een extreem gepolariseerde samenleving.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef sonnyspek het volgende:
Als die mensen hier zouden protesteren zou ik ze hippies of slappe zakken noemen. Daar zullen veel Spanjaarden hier ook zo over denken.
Waar zit je ten opzichte van Valencia? Zit je in de buurt van, of aan, de kust, of meer inland?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Ik zit niet in Madrid maar ook niet in die steden. Is allemaal ver weg.
Ik zit een ruim uurtje ten zuiden, in het binnenland. Check de stad Alcoy, daar woon ik vlakbij.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:50 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waar zit je ten opzichte van Valencia? Zit je in de buurt van, of aan, de kust, of meer inland?
Goed dat het doorgaat. En dat meen ik oprecht. Ik hoop ook dat het massaal wordt en blijft... In Griekenland is het ook alweer aardig raak geweest (wanneer niet eigenlijk?)/quote:Op donderdag 27 september 2012 11:13 schreef HyperViper het volgende:
Vandaag gaat het feestje weer verder. Er schijnen veel undercover agenten te provoceren om geweld uit te lokken, het is gezellig daar.
Man, man, man....quote:Op donderdag 27 september 2012 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Spanje zet opnieuw mes in begroting – volgend jaar 40 miljard bezuinigen
Prettig weekend alvast, Spaanse politie.
Omdat de gewone man niet genoeg neemt en steeds meer wilt, daarom!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Man, man, man....
De politici en bankiers verzieken de boel; de gewone man mag wederom bloeden. Waarom moet de gewone man de rekening betalen voor het falen van anderen? Waarom lopen de aanstichters van deze ellende nog vrij rond? Het is te bizar voor woorden.
Dit kan toch niet lang goed blijven gaan? Al die eurofielen die denken dat de EU en de Euro een zegen zijn, zijn ziende blind en horende doof en enkel bezig met hun eigen belangen. Maar straks wel quasi verbaasd doen als de poep straks echt de ventilator raakt.
Ah, het is dus de schuld van de gewone, hardwerkende, belastingbetalende man/vrouw... Ok, fijn. Bedankt voor de duiding.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat de gewone man niet genoeg neemt en steeds meer wilt, daarom!
Neen, niet alleen van de gewone man.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah, het is dus de schuld van de gewone, hardwerkende, belastingbetalende man/vrouw... Ok, fijn. Bedankt voor de duiding.
Inderdaad, het is bijvoorbeeld ook de schuld van de ING die dik 40 miljard aan (te) goedkope leningen in de Spaanse vastgoedbubbel heeft gestoken en zo mede de crisis in Spanje heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, niet alleen van de gewone man.
Onder andere.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Inderdaad, het is bijvoorbeeld ook de schuld van de ING die dik 40 miljard aan (te) goedkope leningen in de Spaanse vastgoedbubbel heeft gestoken en zo mede de crisis in Spanje heeft veroorzaakt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:33 schreef borbit het volgende:
hebben ze gewonmnen ofzo? Iedereen staat te juichen ik log net in!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |