eens.. nu moet ik verdomme steeds m'n chickenburger missen als ik daar benquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat sowieso.
Ik hoop dat die op Station Zwolle weer terug komt.
ja ik zag het dattie weg was wel jammerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat sowieso.
Ik hoop dat die op Station Zwolle weer terug komt.
omdat jijquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou*bus op camera's doorzoeken gaat*
Juh, ik m'n Whopperts.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens.. nu moet ik verdomme steeds m'n chickenburger missen als ik daar ben
Is Lelystad niet dichterbij dan Zwolle?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
Oow issie (tijdelijk) weg?? Dat houdt in naar Lelystad... en daar is het assortiment gehalveerd....
3 kwartier rijdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
Oow issie (tijdelijk) weg?? Dat houdt in naar Lelystad... en daar is het assortiment gehalveerd....
Anders houdt je eens op te stoken/stangen ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Fera, doe jij wel eens niets oid?
amen.. laten we actie gaan voerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh, ik m'n Whopperts.
Hopen dat ie terug komt.
troost je apeldoorn ook nietquote:
Ik zit nog vol van de goddelijke lasagnequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef Giertje het volgende:
godsamme nu heb ik zin in een whoppertje
Oh dat zit wel goed gelukkig, net al een uur bezig geweest met de bus die ik de hele middag bij meo had, even 20 banken terugzetten en rolstoelmeuk opruimen..quote:
Richting Zwolle, of Zwolle zelf, heb ik ook nog wel andere "dingen te doen" zodat het niet alleen een zinloos ritje BK isquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Is Lelystad niet dichterbij dan Zwolle?
Ik stook / stang niet. Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Anders houdt je eens op te stoken/stangen ?
Juh, dan kunnen we BK daten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. laten we actie gaan voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |