eens.. nu moet ik verdomme steeds m'n chickenburger missen als ik daar benquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat sowieso.
Ik hoop dat die op Station Zwolle weer terug komt.
ja ik zag het dattie weg was wel jammerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat sowieso.
Ik hoop dat die op Station Zwolle weer terug komt.
omdat jijquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou*bus op camera's doorzoeken gaat*
Juh, ik m'n Whopperts.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens.. nu moet ik verdomme steeds m'n chickenburger missen als ik daar ben
Is Lelystad niet dichterbij dan Zwolle?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
Oow issie (tijdelijk) weg?? Dat houdt in naar Lelystad... en daar is het assortiment gehalveerd....
3 kwartier rijdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
Oow issie (tijdelijk) weg?? Dat houdt in naar Lelystad... en daar is het assortiment gehalveerd....
Anders houdt je eens op te stoken/stangen ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Fera, doe jij wel eens niets oid?
amen.. laten we actie gaan voerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh, ik m'n Whopperts.
Hopen dat ie terug komt.
troost je apeldoorn ook nietquote:
Ik zit nog vol van de goddelijke lasagnequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef Giertje het volgende:
godsamme nu heb ik zin in een whoppertje
Oh dat zit wel goed gelukkig, net al een uur bezig geweest met de bus die ik de hele middag bij meo had, even 20 banken terugzetten en rolstoelmeuk opruimen..quote:
Richting Zwolle, of Zwolle zelf, heb ik ook nog wel andere "dingen te doen" zodat het niet alleen een zinloos ritje BK isquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Is Lelystad niet dichterbij dan Zwolle?
Ik stook / stang niet. Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Anders houdt je eens op te stoken/stangen ?
Juh, dan kunnen we BK daten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. laten we actie gaan voeren
apeldoorn heeft een mawfakkin' kfc, da's 95845747 x beter dan BKquote:
Ach so, op die manier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef fietsie het volgende:
JJH
[..]
Richting Zwolle, of Zwolle zelf, heb ik ook nog wel andere "dingen te doen" zodat het niet alleen een zinloos ritje BK is
Richting Lelystad heb ik niets te zoeken
ik wilde gezond doen, maar te laat terug, dus dan maar uitwijken..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat jij
wij hebben hier een BK op het station zitten... nog nooit geweest
nee ik vind dat echt walgelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
apeldoorn heeft een mawfakkin' kfc, da's 95845747 x beter dan BK
Ik heb nog nooooit bij KFC gegeten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
apeldoorn heeft een mawfakkin' kfc, da's 95845747 x beter dan BK
aah oke en in heel belgie is geen burger king?quote:
ik eet op kipnuggets en kipfilet na geen kip ik krijg dat niet wegquote:
Hengelo???? Damnquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KFCdaarvoor wil ik wel naar hengelo rijden
Tot zover ik weet niet maar wij hebben dan weer Quickquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke en in heel belgie is geen burger king?
wazdezequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik eet op kipnuggets en kipfilet na geen kip ik krijg dat niet weg
hengeloooooooooooooooquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mwahhhquote:
Tegenwoordig niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Fera, doe jij wel eens niets oid?
oow dat had ik ook moeten weten 2 jaar terug was een vriendin van me hier uit belgie en die vertelde me dat al dat er geen BK wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Tot zover ik weet niet maar wij hebben dan weer Quick
Quick is
doe mij maar een lekkere berenklauw satequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wazdeze..
nja ik ben gek op kip
dawas altijd t dichtste bij vanaf coevorden gezienquote:
Ja hoor. Ik heb alleen geen idee wat ik morgen precies ga zeggen voro de klas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwahhhgaat wel aardig
met jou ook?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Ik heb van 5 jaar in Enschede wonen nog steeds een misplaatste Cooowlah uitspraak, helaas
Nee, geen tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen behoefte aan wat meer tijd voor jezelf oid?
niks drvan jongedame, jij was ziekquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vanaf Coevorden gezien is de wereld toch een bijzondere plek, he ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dawas altijd t dichtste bij vanaf coevorden gezien
Cooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Ik heb van 5 jaar in Enschede wonen nog steeds een misplaatste Cooowlah uitspraak, helaas
Nou ja, ik kan een paar uurtjes FOK!ken per dag, vind ik tijd zat.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf Coevorden gezien is de wereld toch een bijzondere plek, he ?
Echt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan een paar uurtjes FOK!ken per dag, vind ik tijd zat.
Ja maar KFC buckets halen en als ik beter ben opnommenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
niks drvan jongedame, jij was ziek
Ik heb weinig keus ... Maar ook dat ja, ik doe graag dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt?
Vind je het fijn om je tijd helemaal vol te plannen?
Omdat we redelijk snel door de stof heen zijn gegaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oeh gaat snel.. maar hoezo dan kaneel?
Nee, mijn hond scheet op het tapijt ... Hij heeft nogal last van diarree de laatste twee dagen. Ik had hem 25 min daarvoor nog uitgelaten. Ik ga morgen echt even naar de DA.quote:
Why weinig keus... Ik snap dat niet zo goed....?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb weinig keus ... Maar ook dat ja, ik doe graag dingen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mijn hond scheet op het tapijt ... Hij heeft nogal last van diarree de laatste twee dagen. Ik had hem 25 daarvoor nog uitgelaten. Ik ga morgen echt even naar de DA.
door mijn ogen gezien is de wereld altijd bijzonderquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf Coevorden gezien is de wereld toch een bijzondere plek, he ?
ohh zo haha.. nja mooie video kijken ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat we redelijk snel door de stof heen zijn gegaan.
Als ik mijn deadline wil halen, moet ik mijn werk verdelen over een aantal dagen, anders krijg ik het nooit af in combinatie met school.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why weinig keus... Ik snap dat niet zo goed....?
Je hoeft toch niet iedere dag te werken?
koude kfc, bah..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar KFC buckets halen en als ik beter ben opnommen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mijn hond scheet op het tapijt ... Hij heeft nogal last van diarree de laatste twee dagen. Ik had hem 25 min daarvoor nog uitgelaten. Ik ga morgen echt even naar de DA.
Roze, met een paarsig randje ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door mijn ogen gezien is de wereld altijd bijzonder
Doe ik al. Maar ik heb 6 uur. Daarvan weet ik 4 uur wat ik ga doen. Daarvan is er al 1 video.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohh zo haha.. nja mooie video kijken ofzo
oef dat kan inderdaad gruwelijk stinkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mijn hond scheet op het tapijt ... Hij heeft nogal last van diarree de laatste twee dagen. Ik had hem 25 min daarvoor nog uitgelaten. Ik ga morgen echt even naar de DA.
Wij hebben met Engels ooit One flew over the cuckoos nest gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohh zo haha.. nja mooie video kijken ofzo
Wel klote, want ik ga waarschijnlijk weer lessen missen. Maar ja, een hond die elke 20 minuten moet schijten is niet goed volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik moet morgen met mijn kat naar de DA
geniale film is datquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben met Engels ooit One flew over the cuckoos nest gezien.
Zonder ondertiteling, dat wel natuurlijk.
Wat voor video?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al. Maar ik heb 6 uur. Daarvan weet ik 4 uur wat ik ga doen. Daarvan is er al 1 video.
Uh nee, ff laten checken is wel beter hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel klote, want ik ga waarschijnlijk weer lessen missen. Maar ja, een hond die elke 20 minuten moet schijten is niet goed volgens mij.
ahhh okquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al. Maar ik heb 6 uur. Daarvan weet ik 4 uur wat ik ga doen. Daarvan is er al 1 video.
Left Luggagequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben met Engels ooit One flew over the cuckoos nest gezien.
Zonder ondertiteling, dat wel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel klote, want ik ga waarschijnlijk weer lessen missen. Maar ja, een hond die elke 20 minuten moet schijten is niet goed volgens mij.
Nogal ja, ruikt naar ziekte.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dat kan inderdaad gruwelijk stinken
laatst nog gezienquote:
La vita e bella is een van de mooiste films die ik ooit gezien heb. Ik moest huilen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh ok.. pr0n :$
[..]
Left Luggage![]()
en bij wiskunde eens la vita e bella.. verder weet ik t zo gauw niet meer
Over hormonen en eileiders en ovulatie enzo.quote:
Nee, geen pr0nquote:
Deerhunter ook nog niet gezien, ik ben best wel een filmbarbaar soms.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatst nog gezien
ben met een vriend film klassiekers aan het kijken
laatst ook the deerhunter gezien ook een geweldige film
Ik wil het gewoon begrijpen... Maar praktisch heb je altijd werk te doen dus... Okay.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik mijn deadline wil halen, moet ik mijn werk verdelen over een aantal dagen, anders krijg ik het nooit af in combinatie met school.
Vanwaar dit kruisverhoor?
en zacht en lief met enkel mooie mensen die doen waar ze blij van wordenquote:
la vuta e bella das toch die film met die vent in dat jochie in een concentratiekamp?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh ok.. pr0n :$
[..]
Left Luggage![]()
en bij wiskunde eens la vita e bella.. verder weet ik t zo gauw niet meer
The good, the bad and the Ugly.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef fietsie het volgende:
Once upon a time in the West mag dan eigenlijk ook nie ontbreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |