eens.. nu moet ik verdomme steeds m'n chickenburger missen als ik daar benquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat sowieso.
Ik hoop dat die op Station Zwolle weer terug komt.
ja ik zag het dattie weg was wel jammerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat sowieso.
Ik hoop dat die op Station Zwolle weer terug komt.
omdat jijquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou*bus op camera's doorzoeken gaat*
Juh, ik m'n Whopperts.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens.. nu moet ik verdomme steeds m'n chickenburger missen als ik daar ben
Is Lelystad niet dichterbij dan Zwolle?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
Oow issie (tijdelijk) weg?? Dat houdt in naar Lelystad... en daar is het assortiment gehalveerd....
3 kwartier rijdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
Oow issie (tijdelijk) weg?? Dat houdt in naar Lelystad... en daar is het assortiment gehalveerd....
Anders houdt je eens op te stoken/stangen ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Fera, doe jij wel eens niets oid?
amen.. laten we actie gaan voerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh, ik m'n Whopperts.
Hopen dat ie terug komt.
troost je apeldoorn ook nietquote:
Ik zit nog vol van de goddelijke lasagnequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef Giertje het volgende:
godsamme nu heb ik zin in een whoppertje
Oh dat zit wel goed gelukkig, net al een uur bezig geweest met de bus die ik de hele middag bij meo had, even 20 banken terugzetten en rolstoelmeuk opruimen..quote:
Richting Zwolle, of Zwolle zelf, heb ik ook nog wel andere "dingen te doen" zodat het niet alleen een zinloos ritje BK isquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Is Lelystad niet dichterbij dan Zwolle?
Ik stook / stang niet. Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Anders houdt je eens op te stoken/stangen ?
Juh, dan kunnen we BK daten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. laten we actie gaan voeren
apeldoorn heeft een mawfakkin' kfc, da's 95845747 x beter dan BKquote:
Ach so, op die manier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef fietsie het volgende:
JJH
[..]
Richting Zwolle, of Zwolle zelf, heb ik ook nog wel andere "dingen te doen" zodat het niet alleen een zinloos ritje BK is
Richting Lelystad heb ik niets te zoeken
ik wilde gezond doen, maar te laat terug, dus dan maar uitwijken..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat jij
wij hebben hier een BK op het station zitten... nog nooit geweest
nee ik vind dat echt walgelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
apeldoorn heeft een mawfakkin' kfc, da's 95845747 x beter dan BK
Ik heb nog nooooit bij KFC gegeten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
apeldoorn heeft een mawfakkin' kfc, da's 95845747 x beter dan BK
aah oke en in heel belgie is geen burger king?quote:
ik eet op kipnuggets en kipfilet na geen kip ik krijg dat niet wegquote:
Hengelo???? Damnquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KFCdaarvoor wil ik wel naar hengelo rijden
Tot zover ik weet niet maar wij hebben dan weer Quickquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke en in heel belgie is geen burger king?
wazdezequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik eet op kipnuggets en kipfilet na geen kip ik krijg dat niet weg
hengeloooooooooooooooquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mwahhhquote:
Tegenwoordig niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Fera, doe jij wel eens niets oid?
oow dat had ik ook moeten weten 2 jaar terug was een vriendin van me hier uit belgie en die vertelde me dat al dat er geen BK wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Tot zover ik weet niet maar wij hebben dan weer Quick
Quick is
doe mij maar een lekkere berenklauw satequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wazdeze..
nja ik ben gek op kip
dawas altijd t dichtste bij vanaf coevorden gezienquote:
Ja hoor. Ik heb alleen geen idee wat ik morgen precies ga zeggen voro de klas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwahhhgaat wel aardig
met jou ook?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Ik heb van 5 jaar in Enschede wonen nog steeds een misplaatste Cooowlah uitspraak, helaas
Nee, geen tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen behoefte aan wat meer tijd voor jezelf oid?
niks drvan jongedame, jij was ziekquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vanaf Coevorden gezien is de wereld toch een bijzondere plek, he ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dawas altijd t dichtste bij vanaf coevorden gezien
Cooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Ik heb van 5 jaar in Enschede wonen nog steeds een misplaatste Cooowlah uitspraak, helaas
Nou ja, ik kan een paar uurtjes FOK!ken per dag, vind ik tijd zat.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf Coevorden gezien is de wereld toch een bijzondere plek, he ?
Echt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan een paar uurtjes FOK!ken per dag, vind ik tijd zat.
Ja maar KFC buckets halen en als ik beter ben opnommenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
niks drvan jongedame, jij was ziek
Ik heb weinig keus ... Maar ook dat ja, ik doe graag dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt?
Vind je het fijn om je tijd helemaal vol te plannen?
Omdat we redelijk snel door de stof heen zijn gegaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oeh gaat snel.. maar hoezo dan kaneel?
Nee, mijn hond scheet op het tapijt ... Hij heeft nogal last van diarree de laatste twee dagen. Ik had hem 25 min daarvoor nog uitgelaten. Ik ga morgen echt even naar de DA.quote:
Why weinig keus... Ik snap dat niet zo goed....?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb weinig keus ... Maar ook dat ja, ik doe graag dingen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mijn hond scheet op het tapijt ... Hij heeft nogal last van diarree de laatste twee dagen. Ik had hem 25 daarvoor nog uitgelaten. Ik ga morgen echt even naar de DA.
door mijn ogen gezien is de wereld altijd bijzonderquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf Coevorden gezien is de wereld toch een bijzondere plek, he ?
ohh zo haha.. nja mooie video kijken ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat we redelijk snel door de stof heen zijn gegaan.
Als ik mijn deadline wil halen, moet ik mijn werk verdelen over een aantal dagen, anders krijg ik het nooit af in combinatie met school.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why weinig keus... Ik snap dat niet zo goed....?
Je hoeft toch niet iedere dag te werken?
koude kfc, bah..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar KFC buckets halen en als ik beter ben opnommen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mijn hond scheet op het tapijt ... Hij heeft nogal last van diarree de laatste twee dagen. Ik had hem 25 min daarvoor nog uitgelaten. Ik ga morgen echt even naar de DA.
Roze, met een paarsig randje ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door mijn ogen gezien is de wereld altijd bijzonder
Doe ik al. Maar ik heb 6 uur. Daarvan weet ik 4 uur wat ik ga doen. Daarvan is er al 1 video.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohh zo haha.. nja mooie video kijken ofzo
oef dat kan inderdaad gruwelijk stinkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mijn hond scheet op het tapijt ... Hij heeft nogal last van diarree de laatste twee dagen. Ik had hem 25 min daarvoor nog uitgelaten. Ik ga morgen echt even naar de DA.
Wij hebben met Engels ooit One flew over the cuckoos nest gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohh zo haha.. nja mooie video kijken ofzo
Wel klote, want ik ga waarschijnlijk weer lessen missen. Maar ja, een hond die elke 20 minuten moet schijten is niet goed volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik moet morgen met mijn kat naar de DA
geniale film is datquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben met Engels ooit One flew over the cuckoos nest gezien.
Zonder ondertiteling, dat wel natuurlijk.
Wat voor video?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al. Maar ik heb 6 uur. Daarvan weet ik 4 uur wat ik ga doen. Daarvan is er al 1 video.
Uh nee, ff laten checken is wel beter hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel klote, want ik ga waarschijnlijk weer lessen missen. Maar ja, een hond die elke 20 minuten moet schijten is niet goed volgens mij.
ahhh okquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al. Maar ik heb 6 uur. Daarvan weet ik 4 uur wat ik ga doen. Daarvan is er al 1 video.
Left Luggagequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben met Engels ooit One flew over the cuckoos nest gezien.
Zonder ondertiteling, dat wel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel klote, want ik ga waarschijnlijk weer lessen missen. Maar ja, een hond die elke 20 minuten moet schijten is niet goed volgens mij.
Nogal ja, ruikt naar ziekte.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dat kan inderdaad gruwelijk stinken
laatst nog gezienquote:
La vita e bella is een van de mooiste films die ik ooit gezien heb. Ik moest huilen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh ok.. pr0n :$
[..]
Left Luggage![]()
en bij wiskunde eens la vita e bella.. verder weet ik t zo gauw niet meer
Over hormonen en eileiders en ovulatie enzo.quote:
Nee, geen pr0nquote:
Deerhunter ook nog niet gezien, ik ben best wel een filmbarbaar soms.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatst nog gezien
ben met een vriend film klassiekers aan het kijken
laatst ook the deerhunter gezien ook een geweldige film
Ik wil het gewoon begrijpen... Maar praktisch heb je altijd werk te doen dus... Okay.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik mijn deadline wil halen, moet ik mijn werk verdelen over een aantal dagen, anders krijg ik het nooit af in combinatie met school.
Vanwaar dit kruisverhoor?
en zacht en lief met enkel mooie mensen die doen waar ze blij van wordenquote:
la vuta e bella das toch die film met die vent in dat jochie in een concentratiekamp?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh ok.. pr0n :$
[..]
Left Luggage![]()
en bij wiskunde eens la vita e bella.. verder weet ik t zo gauw niet meer
The good, the bad and the Ugly.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef fietsie het volgende:
Once upon a time in the West mag dan eigenlijk ook nie ontbreken
Interestingquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over hormonen en eileiders en ovulatie enzo.
ik heb m.. en idd zo aandoenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
La vita e bella is een van de mooiste films die ik ooit gezien heb. Ik moest huilen.
klopt jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
la vuta e bella das toch die film met die vent in dat jochie in een concentratiekamp?
ik ook hoor daarom heeft een vriend van me besloten om alle filmklassiekers te gaan kijken die ik nog niet kenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Deerhunter ook nog niet gezien, ik ben best wel een filmbarbaar soms.
die film is mooiquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb m.. en idd zo aandoenlijk
[..]
klopt ja
Ja. Want ik wil een goede student zijn, ik wil een goede werknemer zijn en ik wil geld binnen halen om te leven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon begrijpen... Maar praktisch heb je altijd werk te doen dus... Okay.
the boy in the blue striped pyamas wel eens gezien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb m.. en idd zo aandoenlijk
[..]
klopt ja
Deze vrouwe is goed bezigquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Want ik wil een goede student zijn, ik wil een goede werknemer zijn en ik wil geld binnen halen om te leven.
Waar ging die ookweer over?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
Das Experiment heb ik gezien op school. Vandaag nog les gehad over het Stanford Prison experiment, waar die film op gebaseerd is.
hmmm doet zo gauw geen belletje rinkelen.. ga m zo wel opzoekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
the boy in the blue striped pyamas wel eens gezien?
Ben meer van de praktijk-experimenten op dat vlakquote:
das ook wel een aanrader ik vond em zeer sterkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm doet zo gauw geen belletje rinkelen.. ga m zo wel opzoeken
Dat was toch met dat meisje met kanker?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef fietsie het volgende:
Mag ik "My Sisters Keeper" ook voordragen als classic ?
Denk dat je wel wat geld overhoudt als je iedere dag werkt hoor?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Want ik wil een goede student zijn, ik wil een goede werknemer zijn en ik wil geld binnen halen om te leven.
In het vliegtuig naar Seattle zitten kijken; bijna halve vliegtuig haddem gelijktijdig gestart... Stewardessen renden zich rot met zakdoekkiesquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was toch met dat meisje met kanker?
hoezo dat dan? ik vind duits geen fijne taal dus erg zou ik t niet vinden denk ik.. tenzij nagesynchroniseerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
das ook wel een aanrader ik vond em zeer sterk
enige nadeel was dat er geen duits maar engels word gesproken daar stoor ik me snel aan
boek gelezen voor ik de film zag...blij verrast dat de film ook zo steengoed isquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
the boy in the blue striped pyamas wel eens gezien?
Het is wel gebaseerd op realiteit. Ging over een experiment waarbij ze normale mensen onder verdelen in twee groepen, waarbij de ene groep de rol aanneemt van gevangen en de andere groep van bewakers. De twee groepen gaan zo erg op in hun rol, dat de situatie compleet uit de hand loopt en zelfs de experimentleiders niet meer veilig zijn. Er worden gruwelijke dingen gedaan door de bewakers met de gevangenen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar ging die ookweer over?
Das experiment leek mij niet bepaald realistisch namelijk.
Ik heb niet gehuild.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
In het vliegtuig naar Seattle zitten kijken; bijna halve vliegtuig haddem gelijktijdig gestart... Stewardessen renden zich rot met zakdoekkies
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben meer van de praktijk-experimenten op dat vlak
ik heb wat tegen nazis die engels spreken in filmsquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoezo dat dan? ik vind duits geen fijne taal dus erg zou ik t niet vinden denk ik.. tenzij nagesynchroniseerd
Ik heb je ooit uitgelegd hoe ik betaald krijg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je wel wat geld overhoudt als je iedere dag werkt hoor?
ah ok.. yeah that makes sense, dat klopt idd niet helemaal, gevoelsmatigquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wat tegen nazis die engels spreken in films
Ik moest naar de duivelse krochten van Microsoft he, dus was even om mijn angst te verdringen, dat jankenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb niet gehuild.
En Knetter ook niet.
Eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt goed betaald en je werkt iedere dag, dus ik zie niet hoe je dan niet geld overhoudt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je ooit uitgelegd hoe ik betaald krijg.
Je doet iets met IT?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest naar de duivelse krochten van Microsoft he, dus was even om mijn angst te verdringen, dat janken
Zo werkt het niet. Ik heb een deadline en die moet ik halen, betaling geschiedt per opdracht. Deze maand is het trouwens karig, heb pas twee opdrachten gehad ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt goed betaald en je werkt iedere dag, dus ik zie niet hoe je dan niet geld overhoudt.
Omdat ze een hond heeft die naar een DA moet.. weet je wat dat kost?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt goed betaald en je werkt iedere dag, dus ik zie niet hoe je dan niet geld overhoudt.
Kan je ook kapot aan ergeren maar dat heb ik met elke taal... Speel je een zimbabwaan met andere zimbabwanen in gesprek lul dan geen amerikaans.. doen we op vkantie toch ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een film voor uitgezet omdat ik een ss officier met een texaans accent hoorde sprekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah ok.. yeah that makes sense, dat klopt idd niet helemaal, gevoelsmatig
Ook dat ja ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ze een hond heeft die naar een DA moet.. weet je wat dat kost?
Ik vrees ook wel weer voor morgen
De ene dag iets meer dan de anderquote:
preciesquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kan je ook kapot aan ergeren maar dat heb ik met elke taal... Speel je een zimbabwaan met andere zimbabwanen in gesprek lul dan geen amerikaans.. doen we op vkantie toch ook niet
In Inglorious Basterds hadden ze dat toch leuk opgelostquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
Klopt gewoon niet inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een film voor uitgezet omdat ik een ss officier met een texaans accent hoorde spreken
dat irriteerde me zo enorm
oh godquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een film voor uitgezet omdat ik een ss officier met een texaans accent hoorde spreken
dat irriteerde me zo enorm
Lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ene dag iets meer dan de ander
dat is geniaal gedaan inderdaad maar die film vind ik dan ook wel erg goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Inglorious Basterds hadden ze dat toch leuk opgelost
mja of cast een duitser zo moeilijk kan dat niet zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt gewoon niet inderdaad.
Films met budgetten van tig miljoen, maar ene basiscursusje duits voor die paar zinnen kan er niet vanaf.
Beiden bazenfilms.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies
daarom vind ik films zoals the longest day en a bridge too far zo goed
iedereen spreekt netjes zijn eigen taal
Jep, maar het komt er waarschijnlijk op neer dat de Amerikanen te lui zijn om de ondertiteling te lezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja of cast een duitser zo moeilijk kan dat niet zijn
Er zijn mensen die nog harder werken, maar ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
Naja Fera, respect voor jou, ik wou dat ik meer zoals jou was.
die serie heerst zwaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Beiden bazenfilms.
En Band of Brothers ook. Zo goed.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, maar het komt er waarschijnlijk op neer dat de Amerikanen te lui zijn om de ondertiteling te lezen.
Ik wil hem al heel lang op dvd hebben. Moet 'm eigenlijk gewoon eens ergens bestellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
die serie heerst zwaar
[..]
dat sowieso
ik heb em gekocht voor 2 tientjes geloof ik bij de free record shopquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil hem al heel lang op dvd hebben. Moet 'm eigenlijk gewoon eens ergens bestellen.
http://www.bol.com/nl/p/band-of-brothers/1002004011340435/quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil hem al heel lang op dvd hebben. Moet 'm eigenlijk gewoon eens ergens bestellen.
Mja het moet niet te gek worden vind ik, maarja als je daar blij van wordt...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nog harder werken, maar ik doe mijn best.
In ieder geval bedankt voor het compliment.
Tijdje geleden was er zo'n hengel-specialist op Discovery Channel die in NieuwZeeland ging palingvissen. Die werd zelf doodsbang van wat ie daar aantrof.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Giertje het volgende:
da fuck
lees dit
Paling verwijderd uit achterwerk man
die heb ik dus voor 20 euroquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb de box nog in stalen versie gekocht voor 89! eurotoen was hij net uit
Truste KTquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja het moet niet te gek worden vind ik, maarja als je daar blij van wordt...
Ik ga maar naar bed...
Goed idee. Weltrusten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja het moet niet te gek worden vind ik, maarja als je daar blij van wordt...
Ik ga maar naar bed...
Die staat nu voor 21,50 secundo mano bij Bol... dus dat kun je er nog voor vangenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb de box nog in stalen versie gekocht voor 89! eurotoen was hij net uit
ieuwquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tijdje geleden was er zo'n hengel-specialist op Discovery Channel die in NieuwZeeland ging palingvissen. Die werd zelf doodsbang van wat ie daar aantrof.
Armdikke monsters, mega agressief.
Mijn ex heeft em meegeneemd dus ik heb em niet meerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die staat nu voor 21,50 secundo mano bij Bol... dus dat kun je er nog voor vangen
Het zijn altijd die exenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ex heeft em meegeneemd dus ik heb em niet meer
Die vent van River Monsters? Dat vind ik zo'n tof programma.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tijdje geleden was er zo'n hengel-specialist op Discovery Channel die in NieuwZeeland ging palingvissen. Die werd zelf doodsbang van wat ie daar aantrof.
Armdikke monsters, mega agressief.
Maar die palingen waren -niet- tof.....quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vent van River Monsters? Dat vind ik zo'n tof programma.
Ik vind de beesten die hij vangt altijd gruwelijk vet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar die palingen waren -niet- tof.....
taxiquote:
batsmanquote:
Sleep tight!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef fietsie het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavond.
Het was een waar genoegen; nu op naar een warm bed-stukje en een hoekje van een mogelijk warm dekbed
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef fietsie het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vanavond.
Het was een waar genoegen; nu op naar een warm bed-stukje en een hoekje van een mogelijk warm dekbed
hoe is het weer daar?quote:
schranz das toch een muziekstijl?quote:
giertjequote:
My bad.quote:
Ik heb geen flauw idee. Maar wanneer het over eten naar binnen stouwen gaat, dan is het schranzen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
schranz das toch een muziekstijl?
volgens mij is dat ook muziek heb wel eens vrienden van me gehad die gingen naar zon feestquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Maar wanneer het over eten naar binnen stouwen gaat, dan is het schranzen.
Was het lekker?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat net nog in een all you can eat restaurant, voor maar 13 euro
wat stond er op het menu?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat net nog in een all you can eat restaurant, voor maar 13 euro
Vroeg uitgegeten wel, voor zuid europese maatstaven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Was lekker
Salades, pasta, vlees, vis. Heel verschillende dus
Hoe bedoel je? t was een buffet he?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeg uitgegeten wel, voor zuid europese maatstaven.
Meestal gaan de mensen daar pas om half negen, negen uur aan tafel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? t was een buffet he?
slaap lekkerquote:
Wij rond acht uur.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal gaan de mensen daar pas om half negen, negen uur aan tafel.
Mmm ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij rond acht uur.
Trusten lola
Nog nooit van gehoord, maar ik was dan ook maar één dagje in Barcelona, ooit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waren wat dat betreft wel vroeg. Was bij Fresh Co ofzo, is wel redelijk bekend.
als jij niet oppast niet meer ehquote:
Kan het ook zomaar verkeerd hebben hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar ik was dan ook maar één dagje in Barcelona, ooit.
Ik zou jou wel aan mijn balletjes laten zitten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als jij niet oppast niet meer eh
nee grapje![]()
Auwquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als jij niet oppast niet meer eh
nee grapje![]()
ik ga even in een hoekje huilen nu en wachten op mijn beschermengelquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jou wel aan mijn balletjes laten zitten.
Hai Rokje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga even in een hoekje huilen nu en wachten op mijn beschermengel
Ik sla Kaneel niet, maar ik zal jou beschermen.quote:
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sla Kaneel niet, maar ik zal jou beschermen.
quote:
Stop je ballen nou terug in je broek.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I love it when a plan comes together.
Al lang gedaan. Mijn zusje kwam langs, dus schoot even een broek aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Stop je ballen nou terug in je broek.
Jawiedersenwohl.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMG IT'S ALIIIIIIIIIVEEEEE
Nein nein, das hoef ich nicht.quote:
SNNNNRRRRFFF.. ja hoor, fris.. kom er maar in (de sc ehquote:
Schnitzel eten in Spanje.quote:
Tussen die airbags zou ik wel mijn laatste adem willen uitblazen.quote:
je bent zelf een hoefsmid :$quote:
Ik zou niet durven bij jou!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
SNNNNRRRRFFF.. ja hoor, fris.. kom er maar in (de sc eh)
Ik zou er wat anders tussen stoppen dan mijn laatste adem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Tussen die airbags zou ik wel mijn laatste adem willen uitblazen.
ach je mag best ruiken hoor, aan m'n haar.. dan doe ik niksquote:
mwah opzich zou het wel lustenquote:
Ik ga nu aan de drank beginnen. Want heb maar een wijntje op bij deze moeilijke avond en ik kan het niet handelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je bent zelf een hoefsmid :$
ok ik blijf wel weer van de drank af
Haar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach je mag best ruiken hoor, aan m'n haar.. dan doe ik niks
zo onaardig ben ik nou ook weer niet
Snuffelen aan haarquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach je mag best ruiken hoor, aan m'n haar.. dan doe ik niks
zo onaardig ben ik nou ook weer niet
dudequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Haar.
Het klinkt trouwens alsof je down there een hele bos hebt, of is dat enkel mijn dirty mind?
wil je even op mijn bank komen liggen en er over praten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga nu aan de drank beginnen. Want heb maar een wijntje op bij deze moeilijke avond en ik kan het niet handelen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Haar.
Het klinkt trouwens alsof je down there een hele bos hebt, of is dat enkel mijn dirty mind?
Ja okee dat ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er wat anders tussen stoppen dan mijn laatste adem.
doe ik ook altijd.. zo ninja-achtig mogelijk.. beter is het niemand opgevallenquote:
Kroketjes?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook Belgische wafels
Yes please. T?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wil je even op mijn bank komen liggen en er over praten?
quote:
Ik vind dat zo lekker om te doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe ik ook altijd.. zo ninja-achtig mogelijk.. beter is het niemand opgevallen
het was eigenlijk een subtielehintpost :$.. maar idd.. me too.. ik heb daar echt een zwak voor, true storyquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lekker om te doen
Kom dan!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was eigenlijk een subtielehintpost :$.. maar idd.. me too.. ik heb daar echt een zwak voor, true story
Dan wil ik nog wel een keer snuffelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn haar ruikt naar framboos ofzo
[..]voro jou een gratis consult
Zo je neus ophalen en dan....hmmmquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was eigenlijk een subtielehintpost :$.. maar idd.. me too.. ik heb daar echt een zwak voor, true story
quote:
in dat geval neem ik ook even een snuifjequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn haar ruikt naar framboos ofzo
[..]voro jou een gratis consult
Dus dat zijn we voor je waard. We krijgen geeneens een greintje aandacht terug als we jou aandacht geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
kom allemaal maar even ruiken hoor, dan doe ik ondertussen ff wat anders :$
Mooi. Zo hoort het ook. s....quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]ohhh ik kom er al aan met je grote mond
alsof jullie dat erg vinden tozzz wollahquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dat zijn we voor je waard. We krijgen geeneens een greintje aandacht terug als we jou aandacht geven.
Gewoon wat anders gaan doen..... Tsssk..
Een béétje interactie zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alsof jullie dat erg vinden tozzz wollah
ok dan krijgen jullie allemaal een aai over jullie bolletje ok?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Een béétje interactie zou fijn zijn.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf dame.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dan krijgen jullie allemaal een aai over jullie bolletje ok?
ik word nu wel een beetje bangquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf dame.
daar neem ik wel genoegen meequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dan krijgen jullie allemaal een aai over jullie bolletje ok?
Van mij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik word nu wel een beetje bang![]()
Het is daar ook donker en herfst.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit in Spanje en ik heb t gewoon koud!!!
meer zuipen krijg je het vanzelf wel warmquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit in Spanje en ik heb t gewoon koud!!!
yeh.. uquote:
gelukkigquote:
ja maar.. wat dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij?
Dat is niet helemaal de bedoeling.
Het is geen zuipvakantiequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
meer zuipen krijg je het vanzelf wel warm
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
yeh.. u
[..]
gelukkig
[..]
ja maar.. wat dan?vertel dan
dat is goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.
Knuffel?
ik ben met weinig tevredenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
yeh.. u
[..]
gelukkig
[..]
ja maar.. wat dan?vertel dan
Kan de verwarming niet hoger?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donker nu wel ja. 18 graden op de kamer
* Fera schiet plaatje.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
CAAAAAAAAAAAAN YOU FEEEEEL THE LOOOOVE TONIIIIIIIIIIIGHT
Van welke is dat ook alweer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
CAAAAAAAAAAAAN YOU FEEEEEL THE LOOOOVE TONIIIIIIIIIIIGHT
Ach, wees blij dat het 's nachts niet superwarm is ... Dan kan ik echt niet slapen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel. Maar tegenstrijdig met de airco gebruiken net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |