Dat kwamen ze allemaal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vond haar bij het beantwoorden van de vragen nogal onzeker en hakkelend overkomen, dus ik hoop dat ze het als voorzitter beter doet.
Eensquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kwamen ze allemaal.
Ik vind het eigenlijk nog het meest zorgwekkend dat er een kamervoorzitter zit die voor een kleinere kamer is.
60 vrouwen, dus genoeg girl on girl actionquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Nu mag ze 150 keer zoenen met oude kerels en afgelebberde boterhammen, gefeliciteerd meid.
Wat is ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Straks scharen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat in het blauw Keith Bakker op proefverlof?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Nepperus is WAT aan het doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat is dit
Agnes Jongerius
haha wtfquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
En ik dacht gezien te hebben dat toen Van Miltenburg overeind kwam (van het zoenen), Nepperus haar rechterborst even goed in de hand nam.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nepperus is WAT aan het doen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En ik dacht gezien te hebben dat toen Van Miltenburg overeind kwam (van het zoenen), Nepperus haar rechterborst even goed in de hand nam.
Voormalig roeister, zelfdequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Is die vrouw in het blauw geen voormalige kerel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |