Dat zou wat zijnquote:Martijn van Dam 20:33
Aha, als de stemmen staken beslist Octopus Paul.
Waarom geen penalties?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
(Twitter)
[..]
Dat zou wat zijn
indd, even betweterig doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef Keyos het volgende:
Haha Hamer wordt daar even voor schut gezet.
Inderdaad dat zag er echtquote:
Hamer is in mijn ogen het voorbeeld hoe je als "debiel" het toch nog ver kan schoppen in de politiek, goede actie dus van Bosma.quote:
Een van de oude garde PvdA'ers die net als onkruid niet willen vergaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hamer is in mijn ogen het voorbeeld hoe je als "debiel" het toch nog ver kan schoppen in de politiek, goede actie dus van Bosma.
Nederlands Marokkaans, je zit er wederom naastquote:
Bosma kan er zelf ook wat vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hamer is in mijn ogen het voorbeeld hoe je als "debiel" het toch nog ver kan schoppen in de politiek, goede actie dus van Bosma.
Bij zelfde kapsel, zou het daar aan liggen?quote:
Enkele jaren geleden kwam ze bij mij op de middelbare school langs bij een debat, als je dan vervolgens door de andere aanwezige politici en pubers er compleet wordt uitgelult, zelfs zo erg dat ze maar 4 stemmen heeft verzameld en serieus, in huilen uitbarst, ben je ongeschikt voor zo een hoge functie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de oude garde PvdA'ers die net als onkruid niet willen vergaan
Hijzelfquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er zo schijtlollig is geweest om op Plasterk te stemmen... die zouden ze eigenlijk gelijk de kamer uit moeten bonjouren
Lachen man, expres een ongeldige stem uitbrengen in zo'n stemming.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er zo schijtlollig is geweest om op Plasterk te stemmen... die zouden ze eigenlijk gelijk de kamer uit moeten bonjouren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |