SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Fuck youquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef shaderon het volgende:
Tc aanpassen aub Bobber jij kunt dit![]()
Tevens FIPOOOO
Piekartz ? tochquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
leucken op maar waarom sta ik er niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ben ik niet, want ik woon niet in Leidenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef -Datdus- het volgende:
Lisanne *******, Leiden 1gemeenschappelijke vriend.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zijn jullie ineens allemaal geïnteresseerd in mij?
Creeps.
Ik speelde vroeger wel met mijn broertjes Lego, maar ik had zelf altijd Playmobilquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Zitten ook spiegels inIk was te lego verslaafd..
Ik zat toevallig de Bart Smit folder/boek door te lezen. Maar vind dat Playmobil nog steeds niets, kon me vroeger ook nooit zo boeien. Het was zo jammer dat je het niet uit elkaar kon halenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger wel met mijn broertjes Lego, maar ik had zelf altijd Playmobil
Gelukkig was echt een doos namelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
Damn, ben pas zo'n beetje net thuis joh
Gewoon 2,5 uur vergaderd over de bakkerijMaar goed
[..]
Ben ik niet, want ik woon niet in Leiden
ik studeer er wel ja
Tja Playmobil is gewoon leuk om mee te spelen, en Lego is leuk om mee te bouwen en te makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat snap ik niet, Playmobil voor meisjes. Daar heb je toch ook gewoon cowboy/piraten en van die 'mannen' troep? En lego had toen die aparte tak voor meisjes, Lego Belville. Zag er overigens ook niet uit maar goed.
Die koets was zo baasquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die wou ik ook, maar was te duurHeb wel de sheriff, goudmijn en de koets
TS'13quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey... dus in die doelgroep zit ik![]()
Kijken tijdens downloaden (ja dit is een nieuwe)
Die had ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ookDie was zo leuk! :$
JAAAA die had ik ook! Galjoen santa cruz ofzo! Ik was dol op de piraten en die kannibalen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ookDie was zo leuk! :$
Toverdranken met Sneep had ik ook, en die spiegel van narageb ofzoiets! En de troll in de wcquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef Lorrelies het volgende:
Mijn broertje had dit, maar dat was alweer wat nieuwer
[ afbeelding ]
Daar was ik wel echt dol opHagrids hutje hadden we ook, en toverdranken les met Sneep
Haha coolquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Toverdranken met Sneep had ik ook, en die spiegel van narageb ofzoiets! En de troll in de wc
JAAAAAAA IK HEB HIER NOG ZO VEEL VAN!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef Mordecai het volgende:
Oh en gingen jullie ook altijd met dominostenen gebouwen bouwen?
[ afbeelding ]
Van boven gezien twee dominostenen op hun zij horizontaal, dan weer twee stenen verticaal er boven en dan steeds hoger in meerdere rijen
Die doos had ik, maar dan ook precies die doos domino expressquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef Mordecai het volgende:
Oh en gingen jullie ook altijd met dominostenen gebouwen bouwen?
[ afbeelding ]
Van boven gezien twee dominostenen op hun zij horizontaal, dan weer twee stenen verticaal er boven en dan steeds hoger in meerdere rijen
Haha mijn broertje heeft het ook nog ergens liggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die doos had ik, maar dan ook precies die doos domino express
Mijn broertje en ik hadden er ooit ook één gemaaktquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was een ekte knex fan. Ik had ook zo'n achtbaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Lorrelies het volgende:
Doet me denken aan deze ijsjes.
[ afbeelding ]
Die liggen hier in de vriezer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Lorrelies het volgende:
Doet me denken aan deze ijsjes.
[ afbeelding ]
10 cent of zo per vliegtuigje?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:01 schreef TJV het volgende:
Ook tientallen, zo niet honderden van gehad. Kostten geen drol.
tot iemand mij iets gestuurd heeft wat ik morgen nodig heb voor een presentatie maar heb ik al dus welterustenquote:
Geen last van.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Moge. Mn kop staat nog in een vouw.
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die elke keer onbedoeld op die "download de youtube app" drukt. Gelijk app store open.
kan je mooi aan de 100 pushups werken.quote:
wat een BS is dat; kun je 100 pushups maar nog geen 50 kilo benchenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kan je mooi aan de 100 pushups werken.
HET IS GODVERDOMME MIJN VRIJE DAG JA! Al moet ik wel boodschappen doen en alles.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kan je mooi aan de 100 pushups werken.
Daarom hebben wij wel eens op school een dagje dildos gepost in elk topic.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef drumstickNL het volgende:
tweakersdat moderatiesysteem is echt ultieme sadness. Als je post niet autistisch getint is krijg je een -1
Het was op het MBO.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef drumstickNL het volgende:
ja 3kb; doe gezellig mee...
of zit ik er naast?
True that.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef drumstickNL het volgende:
tweakersdat moderatiesysteem is echt ultieme sadness. Als je post niet autistisch getint is krijg je een -1
Met je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef TJV het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME MIJN VRIJE DAG JA!
inb4: "ik heb maar een beenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit bed gestapt?
Jazeker, vanaf 8 uurquote:Op woensdag 26 september 2012 10:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Mender; ook eindelijk aan het werk?
ik geef het ff door via Skynetquote:Op woensdag 26 september 2012 10:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie je serv0r is nog steeds down!
jonkie...quote:Op woensdag 26 september 2012 14:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ben vandaag nog maar een maand 20
Oh maakt niet uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Sry mau. Zag nu pas dat je online was.
nee. Zometeen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit.
Heb even rondgekeken in dat dorpje bij hogwarts. Maar het kasteel zelf nog niet gezien. Zijn jullie daar al mee bezig?
scooter rijbewijs telt nietquote:Op woensdag 26 september 2012 17:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hallo ik ben 17 en ik heb een rijbewijs
Nee rijbewijs Bquote:Op woensdag 26 september 2012 17:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
scooter rijbewijs telt niet
gaaaaaaaaaaaayquote:
hahaha ik moest echt hard lachen toen ik dat lasquote:Op woensdag 26 september 2012 18:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Na het viskar-incident duurt het nog wel even voor ik mijn golfje vijf rock
viskar?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Na het viskar-incident duurt het nog wel even voor ik mijn golfje vijf rock
wow...quote:
HEAquote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Dr is een creative ook hea bij onze aldie. En hij zoekt nog vrijwilligers voor zn bergburcht. Den ruige ridder.
bij de spAwn een blokhutje zoeken. Rail pakken en voila.quote:
hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef TJV het volgende:
Beetje klooien met wat wiskundige formules in WorldEdit. Ik had al een hartje voor Plex van 100k blocks, ging prima. Alleen die effecten bij die portalblocks zijn wat minder.
Niet zo boos grumpy.quote:
mapresetquote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En.... dit fiks ik HOE precies?
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef TJV het volgende:
Beetje klooien met wat wiskundige formules in WorldEdit. Ik had al een hartje voor Plex van 100k blocks, ging prima. Alleen die effecten bij die portalblocks zijn wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plexcon.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ALDIE'S WOENSDAGAVONDQUIZ
SPEEL MEE VOOR HIJ WEG IS
Vraag 1: Welke speler is er op 26-09-2012 om 20:55 gede-opped?
Zegt degene die de server slooptquote:
Alsof je niet meteen weglagged als je inlogd/tquote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef TJV het volgende:
Scheelt wel dat ik het niet weg hoef te halen. Fijne avond nog, heren.
we moeten gelijk naar zn ground zero tpen en weg world edittenquote:
nu nog naar de sportschool gaan; neger watquote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goed, graag verneem ik een structurele oplossing voor het probleem ALS IK TERUG BEN (sportschool)
b.v.d.,
gr
Moet je wel een zwaard meenemen, staat vol met zombie pigmen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
we moeten gelijk naar zn ground zero tpen en weg world editten
quote:Hallo mschol,
Het systeem werkt anders prima voor een bijzonder grote groep gebruikers. Zij kunnen de richtlijnen die wij gesteld hebben prima hanteren dus. Dat persoon A een bepaalde post op +1 zou kunnen modereren en persoon B er een +2 zou kunnen geven; ja dat kan gebeuren. In principe is er echter voor vrijwel alle reacties maar één correcte score te vinden, middels de richtlijnen dus. Maar dan nog, dat persoon B een afwijking van 1 punt scoort door een +2 te geven is absoluut niet erg.
Wij kijken alleen maar naar gebruikers die op regelmatige basis afwijkingen van 1,5 of meer halen bij het modereren. In 99 van de 100 gevallen is er dan namelijk wel iets mis. Dat is dan of het niet begrijpen van onze richtlijnen, of het niet wíllen gebruiken van de richtlijnen. Voor ons zit er dan uiteindelijk maar één optie op en dat is afname van de moderatierechten. In die gevallen voegen de moderaties van de gebruiker namelijk niets toe in het systeem, maar doen eerder afbreuk.
Ik hoop dat het proces zo enigszins duidelijker is. Verder wil ik verwijzen naar mijn eerdere mail in het geval dat je in de toekomst nog een poging wil doen.
wat heb je precies gedaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Moet je wel een zwaard meenemen, staat vol met zombie pigmen.
Paar portal blocks.quote:
waar?quote:
Bij de spawn in de buurt.quote:
Huh? je verliest je moderatierechten omdat je een +2 geeft (snap niet precies hoe het werkt hoor) en dat mag niet teveel?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
stel je voor dat je een afwijkende mening hebt over een reactie
dat is exact wat ze zeggen inderdaad: wijk je teveel af qua moderatie (en vooral te vaak) dan verlies je (uiteindelijk) je moderatierechtenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh? je verliest je moderatierechten omdat je een +2 geeft (snap niet precies hoe het werkt hoor) en dat mag niet teveel?
Je gaat je vetrolletjes wegwerken? Want de 19e/20e gaan we calorieën stapelen!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goed, graag verneem ik een structurele oplossing voor het probleem ALS IK TERUG BEN (sportschool)
b.v.d.,
gr
Als de boot het noorden is, is het ten westen van de kerk. Als ik niet van de whitelist gehaald was had ik ze even opgezocht.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet je nog waar het exact was? Moet er tussen de dc's heen.
je bent iig niet door mij gedewhitelist. Zal straks ff kijken als aldie terug is.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Als de boot het noorden is, is het ten westen van de kerk. Als ik niet van de whitelist gehaald was had ik ze even opgezocht.
Ah da's lelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is exact wat ze zeggen inderdaad: wijk je teveel af qua moderatie (en vooral te vaak) dan verlies je (uiteindelijk) je moderatierechten
Elke keer dat jij of plex inloggen crashed allesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Als de boot het noorden is, is het ten westen van de kerk. Als ik niet van de whitelist gehaald was had ik ze even opgezocht.
is drie minuten fietsen, goed te doen des avonds als ik mij verveelquote:Op woensdag 26 september 2012 21:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nu nog naar de sportschool gaan; neger wat
hmmm ja, intensieve training daarvoorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je gaat je vetrolletjes wegwerken? Want de 19e/20e gaan we calorieën stapelen!
ook niet lang geweest ofwelquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
is drie minuten fietsen, goed te doen des avonds als ik mij verveel
Een echte admin had lekker een week gewacht tot hij een keer tijd had. Je bent een neppert.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gefikst!
Graag wil ik Sosua, Mender, mijn ouders, mijn buren, mijn vrienden en familie bedanken voor hun steun en hulp.
Ook bedankt aan degenen die het een briljant plan vonden om een biljard stacks portals te spawnen. Ik vind het leuk om BMG - HSV en ManU - Newcastle te missen om deze aids te doen.
HOE?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Got to love eastereggs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TETTEN!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Got to love eastereggs!
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hhaha kruisspin kruis haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hangt bij mij in de tuin. Zn lijf is net zo groot als mn duimnagel. Zit m steeds vliegen te voeren. Kijken hoe groot 'ie kan worden.
[ Bericht 27% gewijzigd door SosuaCafe op 27-09-2012 10:03:02 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
[ Bericht 43% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 27-09-2012 09:59:47 ]
Sjongejonge aldie. Jij hebt ook weer eens niets te doen op werk ofwel?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Akelig ventje
[ afbeelding ]
[ Bericht 43% gewijzigd door SosuaCafe op 27-09-2012 10:03:28 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Hoezo voel je je aangesproken dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw... kan die spin ook achter een spoiler?
En wie is hier trouwens een bitch (TT)?
Nouhou, de eerste regels van het nummer gaan over een bulldog dus dat zal die wel zijn. Alternatieve uitleg zou Rick Ross zijn, die is featured in dat nummer.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw... kan die spin ook achter een spoiler?
En wie is hier trouwens een bitch (TT)?
Ik voel me altijd aangesprokenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoezo voel je je aangesproken dan?
jij komt hier nooit!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar kan die spin ook weg? Die is eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |