SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Fuck youquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef shaderon het volgende:
Tc aanpassen aub Bobber jij kunt dit![]()
Tevens FIPOOOO
Piekartz ? tochquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
leucken op maar waarom sta ik er niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ben ik niet, want ik woon niet in Leidenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef -Datdus- het volgende:
Lisanne *******, Leiden 1gemeenschappelijke vriend.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zijn jullie ineens allemaal geïnteresseerd in mij?
Creeps.
Ik speelde vroeger wel met mijn broertjes Lego, maar ik had zelf altijd Playmobilquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Zitten ook spiegels inIk was te lego verslaafd..
Ik zat toevallig de Bart Smit folder/boek door te lezen. Maar vind dat Playmobil nog steeds niets, kon me vroeger ook nooit zo boeien. Het was zo jammer dat je het niet uit elkaar kon halenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger wel met mijn broertjes Lego, maar ik had zelf altijd Playmobil
Gelukkig was echt een doos namelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
Damn, ben pas zo'n beetje net thuis joh
Gewoon 2,5 uur vergaderd over de bakkerijMaar goed
[..]
Ben ik niet, want ik woon niet in Leiden
ik studeer er wel ja
Tja Playmobil is gewoon leuk om mee te spelen, en Lego is leuk om mee te bouwen en te makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat snap ik niet, Playmobil voor meisjes. Daar heb je toch ook gewoon cowboy/piraten en van die 'mannen' troep? En lego had toen die aparte tak voor meisjes, Lego Belville. Zag er overigens ook niet uit maar goed.
Die koets was zo baasquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die wou ik ook, maar was te duurHeb wel de sheriff, goudmijn en de koets
TS'13quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey... dus in die doelgroep zit ik![]()
Kijken tijdens downloaden (ja dit is een nieuwe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |