Daar staat ie al (tenminste, ik zie 'm maar weet niet of anderen 'm zien). Maar heb een potentiele koper (Via dezelfde link overigens).quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
http://www.tcsamsterdamma(...)ers-vraag-en-aanbod/
Wellicht nog een optie voor je slacker_nl, als je 'm hier niet kwijtraakt.
1.39 gelopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:20 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Straks Hoge Veluwe loop, HM. Hoop onder de 1.45 te lopen, misschien wel een PR 1.43.50.
Een lekkere 16km had geen kwaad gekund een paar weken eerder. Deze week een 16+ km loop en daarna echt gaan afbouwen in je arbeid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef ryan_atwood het volgende:
Advies gevraagd! Ik loop over 2 weken de halve marathon van Amsterdam. Ik heb wel redelijk getraind de afgelopen maanden, wel 1 of 2 keer per week rond de 10 km gelopen een een paar keer iets langer.
Ik heb echter nog niet een echt lange afstand gelopen (meer dan 15km).
Wat adviseren jullie nog voor de komende weken? Is het nog verstandig om een 18km ofzo te lopen deze week?
zaterdag? Ik weet van niks, maar ik kan sowieso nietquote:
Ah, zonde...zaterdag is een 1vd4-loopje bij HAAG. Zie de sitequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef kepler het volgende:
[..]
zaterdag? Ik weet van niks, maar ik kan sowieso nietIk heb zondag al een 10k wedstrijd
Startnummer is zojuist overgedragen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:20 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn er hier nog mensen die een startbewijs voor de 21 van Amsterdam willen hebben? Knieblessure gooit roet in het eten en mag/kan 'm niet lopen.
In meerdere steden ook nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef pietkanarie het volgende:
Leuk, een halloweenloop![]()
http://run2day.nl/nieuws/(...)n-op-27-oktober.html
Netjes hoor. Mooie tijd! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:59 schreef T1992 het volgende:
Vandaag wederom een PR gelopen! Gaat lekker de laatste tijd..
Waar ik een tijdje geleden nogal sukkelde met blessures, gaat het de laatste tijd prima, nergens last van en kan standaard 4x per week trainen, waardoor ik minimaal 50km/week loop.
Dit keer een PR op de 10km; 35:00!
Achteraf wel jammer dat ik niet 1 seconde sneller liep, 34-er staat toch altijd leukerMaar ach, dit levert weer een mooi doel op voor de komende wedstrijden!
Ja, dat ook nog! Dus grote kans dat er wel een een in de buurt is! Lijkt me een erg leuke loop!quote:
Erg snelle tijd hoor! Vandaag ook een 10k gelopen in iets meer dan 42, ongeveer 25 seconden boven mn PR.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef T1992 het volgende:
Dank jullie wel! Ook zowaar 2e bij de senioren geworden, dus zelfs een podiumplaats. Ook wel heel leuk
Voor mijn gevoel hoor je wel vaak dat er iemand overlijdt tijdens een hardloopwedstrijd, komt waarschijnlijk ook doordat dit meestal breed wordt uitgemeten in de media. Blijft toch erg triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |