Heuj sg. Mede KT-er. Echt heerlijk om te hardlopen in de cutquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:37 schreef star_gazer het volgende:
Hallo! ben sinds kort ook weer bezig. Heb me de afgelopen tijd gefocust op krachttraining en deed wat loopwerk op de loopband in de sportschool. Ik gooi er nu een keer per week een wat langere loop (max 10km) in om te helpen met vetverlies. Hardlopen blijft toch leuk
Afgelopen zaterdag lekker 8km in 40 minuten gedaan (linkje is een nike+ log). Zit nog wel goed dus op loopgebied
Voor het eerst sinds jaren loop ik niet de 7HL, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij. Is toch een van de leukste wedstrijden van het jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jeuh! nog 1 dag en dan mag het weer. Volgens de weersvoorspellingen klaart het morgen net op tijd op, maar het hangt er om. Alle medelopers veel plezier en succes !
[ afbeelding ]
Ik wel, denk ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef ryan_atwood het volgende:
Hoe kleden jullie je morgen voor de 7 heuvelenloop? Het wordt ongeveer 8 graden. Korte broek en shirt?
ligt er bij vaak aan of er wind staat, dan doe ik toch graag een shirt met lange mouwen aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Droog en 9 graden is kort-kort.
5 km gepasseerd om 14:11:03 uur = 24:15 minuten netto.quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef JopJuh het volgende:
Zojuist 1:13 over 15,4 km, met in de laatste 5 de Erasmusbrug en Willemsbrug als oefening voor de 7 heuvelenloop zondag. Jammer dat ik mijn streeftijd op 1:20 had gezet bij inschrijven. Najah we gaan wel zien hoe dat inhalen gaat verlopen. Eerste keer een officiele 15km.
Het kan ook heel anders, ik startte afgelopen weekend bij een trail HM met 11 mensen aan de start.... als het veld dan meteen uiteen valt in de eerste km's na de start zijn het eenzame kilometers heuvel op, heuvel afquote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef Tieske89 het volgende:
Vandaag ook de Zevenheuvelen gelopen. Over de organisatie niets dan goeds, echt veruit het beste georganiseerd wat ik heb meegemaakt. Ik baal alleen ontzettend van mijn tijd: 1:00:05. Wist niet goed op welke tijd ik liep (horloge batterij leeg) en had nog genoeg over voor een eindsprint mocht ik het hebben geweten.
Startte in geel en was al vooraan gaan staan. Heb voor mijn gevoel ongeveer het halve blauwe vak in moeten halen, wat ik toch balen vind. Achteraf spreek ik dan mensen die in blauw gestart zijn en een mindere inschrijftijd hadden. Goed het was mijn eerste keer in Nijmegen en begrijp dat ze voorzichtig zijn met inschrijftijden, maar toch blijf ik het jammer vinden. (Als ik 6 seconden sneller was geweest had ik waarschijnlijk niks te klagen gehad)
*grin* ongeveer hetzelfde hier een paar weken geleden. Waren maximaal 140 deelnemers geloof ik en het veld viel vrij snel uiteen, over een afstand van 10k, dus je had altijd de mogelijkheid alleen te lopen of in ieder geval de ruimte te hebben. Lokale loopjes ftw!quote:Op maandag 19 november 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het kan ook heel anders, ik startte afgelopen weekend bij een trail HM met 11 mensen aan de start.... als het veld dan meteen uiteen valt in de eerste km's na de start zijn het eenzame kilometers heuvel op, heuvel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |