maar t is toch ook een beetje een morele verplichting naar de heer janssen vind ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb gemaild maar ik denk als het musuem of wat het ook is, beter met jan kan onderhandelen... En ik wil liever geld dan een nieuwe fiets, ik ben al blij met de fiets die ik nu gebruik..
natuurlijk is dat een trollquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Jan Janssen
20:01 (0 minuten geleden)
aan mij
Heb je detail fotos van de fiets? Volgens mij is dit mijn oude fiets..
ik weet niet of ik nu word getrold of niet...
Dat kan ik als mod ook niet voor je controleren. Wat ik wel weet is dat in het wielren-wereldje zulke dingen heel snel gaan als iets gewild is. En ja met het internet gaat het helemaal snel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Jan Janssen
aan mij
Wij zijn zeker bereid dit bod te overtreffen indien deze fiets van Jan Janssen is geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Olympion Amsterdam is bereid 2250 te bieden als dit daadwerkelijk de fiets is van JJ
dat kwam net van die mail die ehh hugg ofzoiets mij stuurde..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:02 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
natuurlijk is dat een troll
denk dat t verhaal snel gaat in de kringen van de verzamelaars. de zoektocht naar deze fiets is voor vele verzamelaars een beetje als de zoektocht naar de heilige graalquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Jan Janssen
aan mij
kijk het even na sorry...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat kwam net van die mail die ehh hugg ofzoiets mij stuurde..
dat mail adres van je pa werkt niet..
dm de mail maar ivm met spamquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:03 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
kijk het even na sorry...
Ga er maar vanuit dat hij dit topic ook gezien heeft, anders wist hij ook niet dat de fiets beschikbaar wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die mail is zeker weten een troll, zegt die hij is nooit gestolen, terwijl ik daar niks over zei in de mail
pas op voor dit soort gasten willen graantje mee pikken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die mail is zeker weten een troll, zegt die hij is nooit gestolen, terwijl ik daar niks over zei in de mail
Weetje al wat het probleem is met de mail?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:12 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
pas op voor dit soort gasten willen graantje mee pikken.
vader gesmst hoor het zo, zal wel een typefoutje zijn...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weetje al wat het probleem is met de mail?
Jan Janssen is 72 die zit echt niet op Fok!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben nog ff bezig met die troll die beweert dat het zijn fiets is en hij JJ is
Dat lijkt mij ook niet nee. wat stuurt hij je dan? En hij wil m gratis hebben zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Jan Janssen is 72 die zit echt niet op Fok!
Dat denk ik niet. Nette prijs overigens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mert,
Ik kan met een uur bij jouw zijn, ik woon in Den Haag, welke stad woon jij?
Ik kan niet wachten!
Mvg.
J.A. Janssen
hij beweert dat hij 4750 bied, maar hij zei in een vorige mail iets over koekjestrommel1
is dat een troller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |