Je was me net voor! Wie weet wat voor pareltje die maitenbike blijkt te zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
misschien een Bart Brentjes
Ben officieel geen schiedammerquote:
In Schiedam zijn blijkbaar de mannen nog mannen en is er nog eergevoelquote:
vanavond maak ik wel ff fotos denk ikquote:Op woensdag 26 september 2012 17:28 schreef BlauweBand het volgende:
Misschien kan TS voor de zekerheid alvast de tandjes van de MTB tellen?
Waneer kan je hem ophalen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In Schiedam zijn blijkbaar de mannen nog mannen en is er nog eergevoel
Heeft iemand de Telegraaf al gebeld? En een JJ fiets, en nog een warme douche ook. Dat is voorpagina-nieuwsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ts zojuist opgegeven voor de warme douche van tros radar.
Waarom? Negatief of Positief?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:32 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Zit hier echt met tranen in mijn ogen...
Ik denk dat meerdere mensen wel een beetje geraakt zijn door jouw geste, de fiets aan Vinnie schenken.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom? Negatief of Positief?
ontroering, gratis fiets voor Kanoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom? Negatief of Positief?
Tja, het is ook wel weer zo, ik ben vooral opgegroeid tussen eerlijke mensen, schiedam is echt een geweldige stad.. Overigens zou het zwaar lullig zijn om die ook te verkopen.. Ik weet niet hoe blij ik moet zijn met wat ik nu al krijg, en als ik iemand blij kan maken, waarom nietquote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
ontroering, gratis fiets voor Kano
?.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Perfect! dan zijn wij er zeker van. Wij gaan een voorlopige koopovereenkomst maken.
Thanks god (L)
Is ie langsgeweest?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je pa is er zeker van dat het de fiets is
Hij vroeg via de mail wat foto's hij vergaderde erover en moesten het zadel zien, en de zadel was de bevestigign dat die echt was..quote:
Als ik omga met mensen die niet denken dat ik een troll ben, besteed ik meer aandacht aan dan mensen die denken dat ik troll.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat ik me afvraag, in het vorige topic had OP nog moeite om normale zinnen te schrijven, nu is er opeens perfecte spelling, interpunctie, gebruik van hoofdletters etc. What happened?
Als ik zijn laats geschereve zie valt het wel mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat ik me afvraag, in het vorige topic had OP nog moeite om normale zinnen te schrijven, nu is er opeens perfecte spelling, interpunctie, gebruik van hoofdletters etc. What happened?
Als ik op tv moet, neem ik wel een vriend mee, no way dat ik daar zomaar alleen ga staanquote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef maartend het volgende:
[..]
Als ik zijn laats geschereve zie valt het wel mee.
Maar ik denk dat hij er nu echt tijd aan besteed.
Maarugh, wel willen achteraf wel fotoos van fiest zonder slot, met nieuwe eigenaar en met een certificaat van echtheid voor jou.
En dan later ook nog als hij in het museum staat.
Oja, en we willen het verhaal bij DWDD zien.
Ik zou iemand van het museum meevragen en de persoon die je er als eerste op wees dat het de fiets van JJ isquote:Op woensdag 26 september 2012 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik op tv moet, neem ik wel een vriend mee, no way dat ik daar zomaar alleen ga staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |