Ehh...bedankt...denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
Eerst je zelf op de rit dan pas daten. Het is de meest gemaakte fout.
En dan maar klagen dat ze niks vinden. Nee gek he? Wat heb je haar te bieden nu dan? Je kan je eigen leven niet eens aan. Niet lullig bedoeld maar zo liggen de feiten.
Net zoals het een feit is dat je niet interesant bent voor de grootste groep vrouwen.
Moet je het dan niet proberen? Tuurlijk wel, altijd proberen maar houd bovenstaande in je achterhoofd!
Ik heb van burnout al enkele jaren geen last meer gehad, nu ik weet waar m'n valkuil ligtquote:Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gewoon niet over je wajong vertellen enzo bij de eerste paar dates. Gewoon stellen dat je bezig bent met een baan e.d. En dan na een paar ontmoetingen het melden. Burnout e.d. hoeft ook niet direct op te vallen bij je dates dus is een goede mogelijkheid om erover te liegen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gewoon niet over je wajong vertellen enzo bij de eerste paar dates. Gewoon stellen dat je bezig bent met een baan e.d. En dan na een paar ontmoetingen het melden. Burnout e.d. hoeft ook niet direct op te vallen bij je dates dus is een goede mogelijkheid om erover te liegen.
Dat vind ik wel ernstig ja, maar zo erg ben ik niet. Ik wil gewoon eerlijk zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatst was iemand even een kleine schare kindertjes "vergeten" te vermelden.
Natuurlijk wel Magnetronkoffie, op elk potje past een dekseltje, er zitten legio mensen op die sites die ook in jouw situatie zitten (denk ik). Misschien vind je wel een leuk wajong-vrouwtje zodat jullie samen vooruit kunnen.quote:Heb ik dan überhaubt wel een kans van slagen op een datingsite?
Jouw date welquote:Op donderdag 27 september 2012 13:18 schreef eefje801 het volgende:
Heb dat wel eens aan de hand gehad en ik vond de leugen echt erger dan de reden. Ik ben zelf ook wel eens werkzoekend geweest, zo'n schande is dat niet. Dus het feit dat je nu even geen werk hebt zou ik niet achterwege laten. Of je verdere dingen vóór of pas tijdens het daten wilt vertellen is een ander verhaal. Maar zou niet over belangrijke zaken in een profiel gaan liegen (lees: vaste onderdelen die die je invult op een datingsite). Dat komt altijd uit en het komt best veel voor, ik heb er echt een hekel aan iig.
Ik zou me inderdaad richten op een vrouw die in hetzelfde schuitje zit.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:19 schreef Doum het volgende:
[..]
Natuurlijk wel Magnetronkoffie, op elk potje past een dekseltje, er zitten legio mensen op die sites die ook in jouw situatie zitten (denk ik). Misschien vind je wel een leuk wajong-vrouwtje zodat jullie samen vooruit kunnen.
Zolang je hier maar regelmatig je ervaringen post, komt het allemaal goed.
kan het me wel een beetje voorstellen overigens, de keus wordt een stuk kleiner zodra je aangeeft een kind te hebben. Maar een hele schare...quote:Op donderdag 27 september 2012 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatst was iemand even een kleine schare kindertjes "vergeten" te vermelden.
Ja maar je wil uiteindelijk toch iemand die de echte jou wil? Niet alleen het leukste stukje van jezelf?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan het me wel een beetje voorstellen overigens, de keus wordt een stuk kleiner zodra je aangeeft een kind te hebben. Maar een hele schare...
zeker, daarom verzwijg ik het zelf ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar je wil uiteindelijk toch iemand die de echte jou wil? Niet alleen het leukste stukje van jezelf?
Ja, misschien is dat wel een idee ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou me inderdaad richten op een vrouw die in hetzelfde schuitje zit.
Mij maakt het niet uit om eerlijk te zijn of zij ook in de wajong zit.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:33 schreef Perzephone het volgende:
Een vrouw met soortgelijke situatie. Ga je daar dan samen gelukkig van worden? Hmm
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou niet vertellen over je voorgeschiedenis dan. Je hebt nog geen relatie met ze ofzo. Is slechts dating en digitaal dus ja. Moet gewoon wat achterwege kunnen laten..
Gelukkig heb ik er geen, dat scheelt alweer..toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan het me wel een beetje voorstellen overigens, de keus wordt een stuk kleiner zodra je aangeeft een kind te hebben. Maar een hele schare...
Daten met een vrouw staat toch niet gelijk aan solliciteren? Zeg gewoon dat je langdurig ziek bent geweest. Wat in feite ook zo is. Alsof je moet aantonen hoe je werkverleden precies is opgebouwd.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehh...bedankt...denk ik
[..]
Misschien moet ik het wat meer gaan inpakken of zo? Of misschien vertel ik dat gewoon helemaal niet, alleen ontstaat er zo nogal een groot gat in m'n c.v. zeg maar.
Mee eens.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zelf terug kwam op dat andere topic...anders had ik het zeker gedaan.
Volgens mij hoef je echt niet elk detail over je leven op date 1 al te vertellen. Iedereen heeft volgens mij wel wat onderin de kast liggen wat hij/zij liever nog even daar laat liggen.
Dat je in de wajong zit (of andere 'problemen' hebt) zou geen belemmering moeten zijn om te gaan daten. Besef alleen dat het wel iets kan zijn waarom iemand uiteindelijk geen relatie aan zou willen gaan. Daar ligt voor mij iig het punt dat je eerlijk tegenover elkaar moet zijn.
snap hem wel. lees eens rond op fok en verbaas je over de oordelen die je om de oren vliegen zodra men het over uitkeringsgerechtigden heeft (niet alleen op fok, de vvd is de grootste en ook zij hadden een leus: "handen uit de mouwen en niet hand ophouden" of zoiets). dat samen met de gemiddelde eisenlijst van een vrouw en het gros valt af, of spreekt hij uberhaupt niet aan wegens zelfbescherming oid.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zelf terug kwam op dat andere topic...anders had ik het zeker gedaan.
Volgens mij hoef je echt niet elk detail over je leven op date 1 al te vertellen. Iedereen heeft volgens mij wel wat onderin de kast liggen wat hij/zij liever nog even daar laat liggen.
Dat je in de wajong zit (of andere 'problemen' hebt) zou geen belemmering moeten zijn om te gaan daten. Besef alleen dat het wel iets kan zijn waarom iemand uiteindelijk geen relatie aan zou willen gaan. Daar ligt voor mij iig het punt dat je eerlijk tegenover elkaar moet zijn.
Ik snap hem ook wel, en zou het dus ws ook achterwege laten wanneer je online contact legt. Als het bij een eerste date dan heel vertrouwd voelt, kun je het alsnog vertellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
snap hem wel. lees eens rond op fok en verbaas je over de oordelen die je om de oren vliegen zodra men het over uitkeringsgerechtigden heeft. dat samen met de gemiddelde eisenlijst van een vrouw en het gros valt af, of spreekt hij uberhaupt niet aan wegens zelfbescherming oid.
ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik snap hem ook wel, en zou het dus ws ook achterwege laten wanneer je online contact legt. Als het bij een eerste date dan heel vertrouwd voelt, kun je het alsnog vertellen.
Ik heb zelf overigens ook een relatie achter de rug met iemand die zonder werk zat en de nodige problemen had. Het hoeft echt geen no-go te zijn als de klik verder goed is. Belangrijk is dat je elkaar iets te bieden hebt.
Wat ik zei over dat het voor sommige wel een reden kan zijn om geen relatie met iemand te willen die geen baan heeft spreekt natuurlijk ook voor zich. Praktisch is anders. Maar denk dat iedereen daar zelf over moet beslissen en het speelt ook een rol of je iemand bent die verstand voor gevoel laat gaan of andersom.
tja, op een datingsite ingeschreven staan terwijl je niet op zoek bent naar een relatie maar slechts naar contact is toch een beetje een tegenstrijdigheid.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:12 schreef Sekhmet het volgende:
Weet ik niet. Internet is juist ook een medium waar je het misschien wel makkelijk kan delen en daarom iemand kan vinden die er minder/geen moeite mee heeft. Afwijzing via internet kan volgens mij ook makkelijker zijn dan afwijzing IRL (afhankelijk van hoe je met afwijzing omgaat natuurlijk).
En laten we wel wezen, als je de reeks hier terug leest krijg je toch vaak te horen dat er veel mannen en vrouwen op datingsites zitten die het niet allemaal even makkelijk hebben (uitkeringen, psychische problemen etc). Misschien helpt het als een relatie niet je eerste insteek is, maar gewoon contact leggen met anderen en hopelijk er wat leuke dates uitslepen.
Positief over jezelf blijven daar ben ik het mee eens. Maar met het altijd eerlijk zijn vind ik dat er wel een nuance verschil is. Ik ben vrijwel altijd direct eerlijk als iemand mij op de man af iets vraagt, maar ik zou dus op een eerste date echt niet uit mijzelf alles maar gaan vertellen wat ik denk dat een ander misschien zou willen weten (en misschien dus ook wel niet).quote:Op donderdag 27 september 2012 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Je moet gewoon altijd eerlijk zijn, maar probeer altijd zeer positief te eindigen.
breinen? qu'est-ce que c'est?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Je moet gewoon altijd eerlijk zijn, maar probeer altijd zeer positief te eindigen.
Trouwen, net onverwachts een heel leuk gesprek gehad op paiq, en ja de match werkt deze keer wel! Leuke vrouw om te zien. Wel mix van alle soorten sirinaams land wat je kan bedenken. Is totaal niet mijn ding. Maar ondanks dat een mooie vrouw om te zien!
En het gesprek was zeer leuk en gezellig! Jammer dat we alle 2 weg moesten
En ze is ook werkloos en ze doet aan breinenmaa hey dat boeit niks!
Om maar even ontopic te blijven
Toch staan er honderden mensen op datingsites die geen relatie willen, maar alleen een leuke date. Als de klik goed is kan een relatie altijd nog. Vooral bij sites als Badoo heb ik dat veel ervaren (dat is dan ook meer een sociaal netwerk).quote:Op donderdag 27 september 2012 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
tja, op een datingsite ingeschreven staan terwijl je niet op zoek bent naar een relatie maar slechts naar contact is toch een beetje een tegenstrijdigheid.
dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik, aangezien ik echt veel te laks ben om een profiel bij te houden, en actief te reageren etc.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch staan er honderden mensen op datingsites die geen relatie willen, maar alleen een leuke date. Als de klik goed is kan een relatie altijd nog. Vooral bij sites als Badoo heb ik dat veel ervaren (dat is dan ook meer een sociaal netwerk).
Dat heb ik dus ook. Bij mij zijn er ook wel dingen die uiteindelijk ter sprake komen, maar niet noodzakelijkerwijs door mezelf op een eerste date. Maar als iemand er naar vraagt dan ben ik er ook niet geheimzinnig over.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Positief over jezelf blijven daar ben ik het mee eens. Maar met het altijd eerlijk zijn vind ik dat er wel een nuance verschil is. Ik ben vrijwel altijd direct eerlijk als iemand mij op de man af iets vraagt, maar ik zou dus op een eerste date echt niet uit mijzelf alles maar gaan vertellen wat ik denk dat een ander misschien zou willen weten (en misschien dus ook wel niet).
En wordt er naar gevraagd dan kan ik idd nog wel eens voorzichtig zijn door te laten weten dat het dingen zijn uit het verleden. Die niet van toepassing zijn op het nu en die wel aan de orde komen wanneer de vertrouwensband groter is dan een eerste ontmoeting. En dan heb ik het dus niet over een schare kinderen die ik achter de hand heb...
Heerlijk subtielquote:Op donderdag 27 september 2012 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voorbij de 30 heeft iedereen gewoon bagage. En als.ze dat niet hebben zijn het opervlakkige leeghoofden.
Momenteel ben ik niet meer actief op datingsites...quote:Op donderdag 27 september 2012 14:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik, aangezien ik echt veel te laks ben om een profiel bij te houden, en actief te reageren etc.
dat lijkt me best vermoeiend, voor jou dan. wanneer mensen door je leeftijd denken dat je meteen een kroost wilt stichten.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Momenteel ben ik niet meer actief op datingsites...
Maar ik heb op een gegeven moment mijn profiel wel veranderd van "opzoek naar een relatie" naar "opzoek naar een date". Dat had ermee te maken dat er een groot aantal mannen was die dachten dat ik per direct huisje, boompje, beestje wou (zal ook aan de leeftijd liggen). Ale je had staan een 'date' en wie weet komt daar meer uit werd er al veel positiever op gerageerd. Puur mijn ervaring dus, maar het maakte wel verschil.
Als je thuis zit wegens in dit geval een burn out vind ik wel dat je het moet melden als er gevraagt is wat voor werk je doet. Dan moet je gewoon zeggen dat je wegens omstandigheden thuis zit. Dan kan zij altijd bepalen of ze door gaat vragen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Positief over jezelf blijven daar ben ik het mee eens. Maar met het altijd eerlijk zijn vind ik dat er wel een nuance verschil is. Ik ben vrijwel altijd direct eerlijk als iemand mij op de man af iets vraagt, maar ik zou dus op een eerste date echt niet uit mijzelf alles maar gaan vertellen wat ik denk dat een ander misschien zou willen weten (en misschien dus ook wel niet).
En wordt er naar gevraagd dan kan ik idd nog wel eens voorzichtig zijn door te laten weten dat het dingen zijn uit het verleden. Die niet van toepassing zijn op het nu en die wel aan de orde komen wanneer de vertrouwensband groter is dan een eerste ontmoeting. En dan heb ik het dus niet over een schare kinderen die ik achter de hand heb...
Breien bedoel ikquote:
Dit beeld heerst echt heel erg over vrouwen van rond de dertig op datingsites. Herken me er ook in. Dat je in de toekomst een kind zou willen houdt niet in dat je met de eerste de beste date vadertje en moedertje wil spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dat lijkt me best vermoeiend, voor jou dan. wanneer mensen door je leeftijd denken dat je meteen een kroost wilt stichten.
En toch is dat een gedachte die veel mannen hebben bij een alleenstaande 30+ er die (in de toekomst) nog kinderen zou willen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dat lijkt me best vermoeiend, voor jou dan. wanneer mensen door je leeftijd denken dat je meteen een kroost wilt stichten.
Nouja hoe ouder je bent hoe eerder het er van dient te komen door die leuke bio klok.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit beeld heerst echt heel erg over vrouwen van rond de dertig op datingsites. Herken me er ook in. Dat je in de toekomst een kind zou willen houdt niet in dat je met de eerste de beste date vadertje en moedertje wil spelen.
Ja tuurlijk da's ook waar, maar liever geen kind dan omdat je haast hebt met de eerste de beste die wil gaan reproduceren. Daarbij heb je nog wel even, ook al gaat het minder goed na je 35ste.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja hoe ouder je bent hoe eerder het er van dient te komen door die leuke bio klok.
Dat is ook wat ik zei...als je iets op de man af gevraagd word zou ik er niet over liegen en al helemaal niet over dit soort zaken. Maar er zijn wel dingen uit je rugzakje die ik geen gespreksvoer vind voor een eerste date (en al helemaal niet om uit jezelf te gaan vertellen). En dan laat ik dan ook gewoon weten. Als hij dat te geheimzinnig vindt en dus niet verder wil kijken is dat zijn keuze, prima.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je thuis zit wegens in dit geval een burn out vind ik wel dat je het moet melden als er gevraagt is wat voor werk je doet. Dan moet je gewoon zeggen dat je wegens omstandigheden thuis zit. Dan kan zij altijd bepalen of ze door gaat vragen.
Al ik een date zal hebben en ik kom er later achter dat ze met een depresie thuis zit ipv werk zoekende is houd het voor mij direct op. Kan ze wieberen. Tevens als ik het in bet begin ook krijg te horen zal ik zeer zeer goed bedenken of ik nog wil afspreken. Hangt af van hoe de persoon er in staat.
Ik zit niet te wachten op dat soort problemen. Bijna niemand niet denk ik, als zullen ze dat niet zo snel toegeven.
En ja iedereen heeft een rugzakje, niks ergs aan. Het staat en valt met hoe de persoon er tegen over staat en in het leven staat.
Ik kom dan ook regelmatig profielen tegen van vrouwen die als harde eis vermelden dat de man absoluut een kinderwens moet hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja hoe ouder je bent hoe eerder het er van dient te komen door die leuke bio klok.
Ik zal ook toegeven dat ik niet verder hoef te daten met iemand die heel stellig zegt pas over 10 jaar wel eens over kinderen te willen gaan nadenken.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je eigen leeftijd en insteek natuurlijk. Als ik leuk een tijdje met iemand ga daten sta ik daar niet bij stil maar als diegene nooit kinderen wil en ik serieuzer met hem wil worden moet ik als vrouw ook mijn conclusies trekken, wat ik zelf dan wil. Heb niet de luxe om nog tien jaar te wachten. Dat wil dan vervolgens niet zeggen dat ik ze ook snel zou willen. Dat is weer een hele andere overweging, vind ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef ook_gek het volgende:
Dat idee heb ik ook vaak bij 30+ vrouwen![]()
Al moet ik zeggen dat ik daar wel om vraag. Beetje duidelijkheid kan geen kwaat. Maar bij mij komt dat omdat ik verschillende 30+ vrouwen gesproken / gedate heb die wel huisje boompje beestje en kindje wilde! Sinds dien ben ik zeer voorzichtig! En zie ik ze toch als rammelende eierstokken als ik eerlijk ben. Vast zeer onterecht... Maar dat is wel eerlijk wat ik denk.
Ik wil zeker kinderenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stiekem kom ik ook maar weinig mannen tegen die echt geen kinderen willen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit beeld heerst echt heel erg over vrouwen van rond de dertig op datingsites. Herken me er ook in. Dat je in de toekomst een kind zou willen houdt niet in dat je met de eerste de beste date vadertje en moedertje wil spelen.
vervelend lijkt me. maar goed, gewoon dikgedrukt en in caps op je profiel vermelden dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En toch is dat een gedachte die veel mannen hebben bij een alleenstaande 30+ er die (in de toekomst) nog kinderen zou willen.
Je wilt niet weten hoe vaak ik erbij heb moeten vermelden dat ik echt niet morgen zwanger wil zijn, dat ik eerst een stabiele relatie wil hebben (waar vind ik toch zeker wel een jaar over heen gaat).
Maar komt die voorzichtigheid dan uit dat jij echt geen kinderen wilt? Ik mag toch hopen dat de meeste vrouwen de beslissing om kinderen te 'willen' deze samen nemen. Dus vanwaar de voorzichtigheid...uit angst dat ze een gaatje in het condoom prikt?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef ook_gek het volgende:
Dat idee heb ik ook vaak bij 30+ vrouwen![]()
Al moet ik zeggen dat ik daar wel om vraag. Beetje duidelijkheid kan geen kwaat. Maar bij mij komt dat omdat ik verschillende 30+ vrouwen gesproken / gedate heb die wel huisje boompje beestje en kindje wilde! Sinds dien ben ik zeer voorzichtig! En zie ik ze toch als rammelende eierstokken als ik eerlijk ben. Vast zeer onterecht... Maar dat is wel eerlijk wat ik denk.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef DrMarten het volgende:
Net een berichtje op RP. "Hoi ik ben "insert naam" Ik ben de rechter op de foto"
Kak, de linker ziet er wél leuk uit
Eigenlijk zou je daarom iemand moeten treffen die ook in zo'n situatie zit, een lotgenoot eigenlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit om eerlijk te zijn of zij ook in de wajong zit.
10 jaar geleden zou ik dat ook gezegd hebben....5 jaar geleden ws ook nog wel. Maar dan komt nu idd de leeftijd erbij kijken en juist ook door die leeftijd denk ik verstandigere keuzes op dat gebeid te kunnen maken (en hopelijk dus al na ee njaar een beetje te kunnen inschatten of het een stabiele relatie is...en zekerheid heb je nooit natuurlijk, ook niet na 10 jaar)quote:Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
overigens vind ik een jaar nog wel erg kort, ik zou toch voor minimaal 3 jaar gaan voordat ik aan kinderen zou beginnen. maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
ja, ik begrijp je uitgangspunt wel. maar toch, kinderen. lastig onderwerp altijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
10 jaar geleden zou ik dat ook gezegd hebben....5 jaar geleden ws ook nog wel. Maar dan komt nu idd de leeftijd erbij kijken en juist ook door die leeftijd denk ik verstandigere keuzes op dat gebeid te kunnen maken (en hopelijk dus al na ee njaar een beetje te kunnen inschatten of het een stabiele relatie is...en zekerheid heb je nooit natuurlijk, ook niet na 10 jaar)
Ik denk dat de leeftijd van de vrouw best wel een bepalende rol daarin kan spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
vervelend lijkt me. maar goed, gewoon dikgedrukt en in caps op je profiel vermelden dan.
overigens vind ik een jaar nog wel erg kort, ik zou toch voor minimaal 3 jaar gaan voordat ik aan kinderen zou beginnen. maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Om even duidelijk te zijn, ik heb nu geen burnoutquote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je thuis zit wegens in dit geval een burn out vind ik wel dat je het moet melden als er gevraagt is wat voor werk je doet. Dan moet je gewoon zeggen dat je wegens omstandigheden thuis zit. Dan kan zij altijd bepalen of ze door gaat vragen.
Al ik een date zal hebben en ik kom er later achter dat ze met een depresie thuis zit ipv werk zoekende is houd het voor mij direct op. Kan ze wieberen. Tevens als ik het in bet begin ook krijg te horen zal ik zeer zeer goed bedenken of ik nog wil afspreken. Hangt af van hoe de persoon er in staat.
Ik zit niet te wachten op dat soort problemen. Bijna niemand niet denk ik, als zullen ze dat niet zo snel toegeven.
En ja iedereen heeft een rugzakje, niks ergs aan. Het staat en valt met hoe de persoon er tegen over staat en in het leven staat.
[..]
Breien bedoel ik
Ik wil zeker weten kinderen, maar ik wil een relatie beginnen omdat we elkaar leuk vinden. En niet zo zeer omdat zij binnen nu en een jaar een kind wilt. Dat vind ik totaal geen goede basis voor een relatie.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar komt die voorzichtigheid dan uit dat jij echt geen kinderen wilt? Ik mag toch hopen dat de meeste vrouwen de beslissing om kinderen te 'willen' deze samen nemen. Dus vanwaar de voorzichtigheid...uit angst dat ze een gaatje in het condoom prikt?
ik ben geen vrouw dus ik pretendeer absoluut niet te weten hoe jullie klokje tikt.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat de leeftijd van de vrouw best wel een bepalende rol daarin kan spelen.
Ja, dat is misschien wel een goed plan ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daarom iemand moeten treffen die ook in zo'n situatie zit, een lotgenoot eigenlijk.
Die zijn er wel genoeg, maar je moet er net één tegenkomen, de meeste vrouwen zullen dat soort gevoelige details ook wel achterwege laten in hun profiel.
Maar als ik jou was zou ik eerst eens gaan kijken of je gewoon wat contact kan leggen op een dating site.
Je hoeft je hele achtergrond niet te vermelden in een profiel, kijk eerst eens of je over andere dingen kan mailen/chatten.
Ik kan me daarom ook wel voorstellen dat vrouwen perse een man willen met een kinderwens. Als die er toch niet echt blijkt te zijn is er zo weer een jaar voorbij. Alleen word ik toch wat afgeschrikt door profielen waar het als harde eis in staat. Laten we eerst maar eens een drankje doen voor we over kinderen beginnen denk ik danquote:Op donderdag 27 september 2012 14:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat de leeftijd van de vrouw best wel een bepalende rol daarin kan spelen.
Het was maar een voorbeeld, en je werkt nu toch nog niet wegens bovenstaande? Het is dus wel een oorzaak.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om even duidelijk te zijn, ik heb nu geen burnout
En m'n laatste depressieve klachten waren eind vorig jaar
ha haquote:Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben geen vrouw dus ik pretendeer absoluut niet te weten hoe jullie klokje tikt.
Een zwart/wit foto met aan de rechter kan een mollige dame met bril en aan de linker kant een slanker exemplaar?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef DrMarten het volgende:
Net een berichtje op RP. "Hoi ik ben "insert naam" Ik ben de rechter op de foto"
jawel hoor. al heb ik een tijd terug een keer op tv gezien dat een vrouw van 62 nog moeder werd.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha haNeem toch aan dat je wel weet tot wanneer vrouwen vruchtbaar zijn?
Dan zijn dat in mijn optiek dus ook dingen die voor het nu minder/niet van belang zijn voor een eerste date. dat je zonder werk zit zou ik gewoon benoemen als iemand ernaar vraagt. Als ze door vraagt naar de redenen vind ik het dus prima kunnen dat je zegt dat je het daar misschien op een volgende date wel eens over wilt hebben, tenzij je je genoeg op je gemak voelt om het gelijk te vertellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om even duidelijk te zijn, ik heb nu geen burnout
En m'n laatste depressieve klachten waren eind vorig jaar
Nee, een redelijk slank figuur, alleen met een gebit waar Ankie van Grunsven van gaat soppen. Mr Ed is er niks bijquote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een zwart/wit foto met aan de rechter kan een mollige dame met bril en aan de linker kant een slanker exemplaar?
De oorzaak dat ik niet kan werken zit hem in de kink in de kabel. Als ik nu weer zou gaan werken, dan zou die burnout weer om de hoek kunnen gaan kijken. Eerst moet die kink eruit en dat kan nog wel een jaartje of wat duren. Langzaam opbouwen is het deviesquote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, en je werkt nu toch nog niet wegens bovenstaande? Het is dus wel een oorzaak.
Volgens mij geld dat voor vrouwen met een kinderwens net zo...alleen vullen veel mannen het anders in. Nl dat de relatie alleen gaat over het willen hebben van kinderen. Wederom vind ik dat je alleen samen aan kinderen moet denken als je relatie goed zit en je het beide wil op dat moment.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil zeker weten kinderen, maar ik wil een relatie beginnen omdat we elkaar leuk vinden. En niet zo zeer omdat zij binnen nu en een jaar een kind wilt. Dat vind ik totaal geen goede basis voor een relatie.
Eerst samen leuk hebben en stabiele relatie hebben dan pas aan kinderen denken. Een relatie beginnen omdat zij zo graag kinderen wilt gaat niet werken denk ik.
Dan gaan mijn alarmbellen helemaal rinkelenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:54 schreef Sekhmet het volgende:
. Als ze door vraagt naar de redenen vind ik het dus prima kunnen dat je zegt dat je het daar misschien op een volgende date wel eens over wilt hebben, t
Gewoon zeggen: "Tegen de volgende kan je beter zeggen dat je de linker bent..."quote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef DrMarten het volgende:
Tsja, ik ben gewoon eerlijk in dat opzicht. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets te verbergen heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan zijn dat in mijn optiek dus ook dingen die voor het nu minder/niet van belang zijn voor een eerste date. dat je zonder werk zit zou ik gewoon benoemen als iemand ernaar vraagt. Als ze door vraagt naar de redenen vind ik het dus prima kunnen dat je zegt dat je het daar misschien op een volgende date wel eens over wilt hebben, tenzij je je genoeg op je gemak voelt om het gelijk te vertellen.
Ik heb dat met 1 date gehad dat ik iets op tafel legde wat ik normaal bij een eerste date niet zou doen en dat pakte goed uit omdat we bepaalde ervaringen deelden. Het is maar net hoe je jezelf erbij voelt en wat je kwijt wilt.
Dus jij gooit alles al in het open op een eerste date waarvan het misschien niet eens zeker is dat het tot een tweede date gaat komen. Ik wil toch wel een beetje zeker er van zijn dat ik diegene kan vertrouwen voordat ik mijn bagage op tafel leg. En dat weet ik op een eerste date nog niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gaan mijn alarmbellen helemaal rinkelen
Ik wil zelf geen kinderen (of het moet echt HEEL goed gaan lopen EN zij moet er plotsling 1 willen, van mij hoeft het niet per se), maar ik heb ook liever niet iets met een vrouw die zelf al een kind heeft. Been there, doesn't work for me.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb er ook niet heel veel problemen mee als de vrouw al een kind heeft (of kinderen). Wel is het dan prettig als de ze wel de optie open houdt om nog een kind te krijgen, een kind van mezelf lijkt me wel erg leuk namelijk
Juist...en dan ben je volgens mij ook veel sneller heel open en eerlijk. Maar die klik is er niet altijd op een eerste date. Vaak zijn het toch nog een beetje de koetjes en kalfjes gesprekken (uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik ben gewoon eerlijk in dat opzicht. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets te verbergen heb.
Ik heb alleen gemerkt dat het mensen nog wel eens wil afschrikken (dan gaan ze me zielig vinden of zo, terwijl ikzelf dat niet zo ervaar. Ik heb gewoon een flinke dosis pech gehad).
Maar misschien is het idd wel een idee om niet meteen alles te vertellen. Moet ik nog eventjes m'n smalltalk oefenen
Maar ik moet zeggen, als ik een klik met iemand heb, dan loopt een gesprek vanzelf.
Zijn mannen daar dan ook zo kieskeurig in?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dus jij gooit alles al in het open op een eerste date waarvan het misschien niet eens zeker is dat het tot een tweede date gaat komen. Ik wil toch wel een beetje zeker er van zijn dat ik diegene kan vertrouwen voordat ik mijn bagage op tafel leg. En dat weet ik op een eerste date nog niet.
Zelfbescherming zou ik het willen noemen, ben al vaak genoeg op mijn bek gegaan.
Meer dan vrouwen heb ik vaak het idee. Vrouwen, ik althans, hebben nog dat zorgzame heel erg in zich. Weinig mannen die een relatie willen beginnen met iemand die (psychische) problemen heeft (gehad). Ook weinig mannen die een vrouw met kinderen willen omdat je de kinderen er gelijk bij krijgt (terwijl bij mannen de kinderen vaak minder aanwezig zijn bij gedeelde voogdij). En vrouwen zonder baan of ambitie worden al snel als heel afhankelijk ervaren.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn mannen daar dan ook zo kieskeurig in?
Zelf maakt dat me namelijk eerlijk gezegd niet zoveel uit of iemand bagage heeft. Zoals door iemand anders gezegd, iedereen heeft wel bagage.
Wat er allemaal ter sprake komt hangt idd gewoon van de date af. Soms loopt het zo dat er vanalles ter sprake komt en soms loopt het zo dat bepaalde dingen nog niet ter sprake komen, Prima toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist...en dan ben je volgens mij ook veel sneller heel open en eerlijk. Maar die klik is er niet altijd op een eerste date. Vaak zijn het toch nog een beetje de koetjes en kalfjes gesprekken (uitzonderingen daargelaten)
gek hoe perceptie kan verschillen. ik heb juist het idee dat het andersom is.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Meer dan vrouwen heb ik vaak het idee. Vrouwen, ik althans, hebben nog dat zorgzame heel erg in zich. Weinig mannen die een relatie willen beginnen met iemand die (psychische) problemen heeft (gehad).
Misschien komt het door het verschil in standpunt. You tarzan, me Jane.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
gek hoe perceptie kan verschillen. ik heb juist het idee dat het andersom is.
ja, mannen komen van mars en vrouwen van venus, zeggen ze.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien komt het door het verschil in standpunt. You tarzan, me Jane.
Zo gezien hebben vrouwen vaak wel meer bagage bij zichquote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, mannen komen van mars en vrouwen van venus, zeggen ze.
is dat niet altijd zo?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo gezien hebben vrouwen vaak wel meer bagage bij zich
Ik dacht dat vrouwen juist heel kieskeurig waren, maar ik heb ze ook wel ontmoet die dat niet waren.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Meer dan vrouwen heb ik vaak het idee. Vrouwen, ik althans, hebben nog dat zorgzame heel erg in zich. Weinig mannen die een relatie willen beginnen met iemand die (psychische) problemen heeft (gehad). Ook weinig mannen die een vrouw met kinderen willen omdat je de kinderen er gelijk bij krijgt (terwijl bij mannen de kinderen vaak minder aanwezig zijn bij gedeelde voogdij). En vrouwen zonder baan of ambitie worden al snel als heel afhankelijk ervaren.
Maar idd, iedereen heeft zijn/haar bagage. Ik zou bij voorbaat ook niemand daarop afwijzen. Wel weet ik nu ook uit ervaring dat het de nodige problemen kan opleveren als je er samen niet mee om kan gaan.
Sowieso een handtasquote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo gezien hebben vrouwen vaak wel meer bagage bij zich
Wederom, kwestie van perceptie. Je hoort hier vaak van de mannen dat ze vinden dat alle vrouwen zulke lange eisenlijstjes hebben. Ik merk het juist meer van de mannen...en dan vooral uiterlijk gericht. Maar ik ben dan ook niet op de vrouwenprofielen aan het kijken, dus geen idee wat het gros van de vrouwen in haar profiel zet.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen juist heel kieskeurig waren, maar ik heb ze ook wel ontmoet die dat niet waren.
Een vrouw met kinderen zou ikzelf ook liever niet willen (uit ervaring, het werkt gewoon niet zo goed). Uiteindelijk moet ik dan toch een beetje de reservepapa spelen en ik heb verder gewoon niks met kinderen. Pubers daarentegen heb ik weer wat minder problemen mee, omdat die over het algemeen gesproken wel gewoon aanspreekbaar zijn.
Maar liever heb ik iemand zonder kinderen en iemand die zelf geen kinderen wilt. Ik twijfel namelijk of ik wel zo'n goeie papa voor ze kan zijn en dat gun ik mijn kinderen namelijk niet.
Dus liever helemaal geen kinderen.
Hij is geen foute ex te noemen. Ik heb hem nooit veroordeeld over zijn verleden, wou meer aangeven dat toen ik jong was dat nou niet direct het type man zou zijn die ik naast mij zou zien...en het bleek dus uiteindelijk ook niet te werken. Dat ik hem nu een klootzak vind is meer mijn eigen gekwetstheid die aan het woord is.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef dawg het volgende:
vrouwen met een foute ex is wel een beetje een klassiek verhaal natuurlijk, sekhmetje.
Tja ik zeg altijd maar zo, als ik met haar minpunten kan leven is zij de juiste persoon voor mijquote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wederom, kwestie van perceptie. Je hoort hier vaak van de mannen dat ze vinden dat alle vrouwen zulke lange eisenlijstjes hebben. Ik merk het juist meer van de mannen...en dan vooral uiterlijk gericht. Maar ik ben dan ook niet op de vrouwenprofielen aan het kijken, dus geen idee wat het gros van de vrouwen in haar profiel zet.
Ik zou liever ook geen man met kinderen, zonder werk met psychische problemen en een crimineel verleden daten...laat dat nou net een omschrijving van mijn ex zijn. Uiteindelijk gaat het om de klik/chemie of hoe je het ook wil noemen, volgens mij zijn de meesten dan wel bereidt om wat wensen/eisen te laten varen.
En dan maar hopen dat zij dat ook met die van jou kan.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja ik zeg altijd maar zo, als ik met haar minpunten kan leven is zij de juiste persoon voor mij
Tja vaak heeft dit ook te maken met je eigen gesteldheid.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij is geen foute ex te noemen. Ik heb hem nooit veroordeeld over zijn verleden, wou meer aangeven dat toen ik jong was dat nou niet direct het type man zou zijn die ik naast mij zou zien...en het bleek dus uiteindelijk ook niet te werken. Dat ik hem nu een klootzak vind is meer mijn eigen gekwetstheid die aan het woord is.
Maar neem aan dat je bedoelt dat het een klassieker is dat vrouwen op foute mannen vallen? En ja, die geef ik toe, ik val eerder op een man die ik spannend vind dan iemand die dat in mijn ogen minder is. Of dat verstandig is, ws niet...Gelukkig hoeft spannend niet altijd fout te zijn.
Misschien heb je daar gelijk in...maar ik vind jou daarin dus al direct heel veroordelend. De meeste dingen waren uit het verleden en bij andere dingen vond ik het belangrijkste dat hij ermee aan de slag was ipv de situatie te laten voor wat het is.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja vaak heeft dit ook te maken met je eigen gesteldheid.
Als men zelf het één en ander om handen heeft, dan trekt dat ook zulke figuren aan.
natuurlijk zijn daar gradaties in, maar toch.
ho wacht ff, ik oordeel niet hea!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien heb je daar gelijk in...maar ik vind jou daarin dus al direct heel veroordelend. De meeste dingen waren uit het verleden en bij andere dingen vond ik het belangrijkste dat hij ermee aan de slag was ipv de situatie te laten voor wat het is.
En dat is voor mij waar de hele bovenstaande discussie ook over ging. Sommige dingen hoef je mensen niet gelijk op te veroordelen, desondanks kunnen het prima mensen zijn. Maar aangezien veel mensen dat wel gelijk doen, waarom dan alles op date 1 al op tafel leggen. Leer elkaar eerst wat beter kennen zou ik zeggen voordat je iemand afschrijft omdat hij/zij in de wajong zit, psychische problemen heeft of wat dan ook.
Gelukkig wel!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij is geen foute ex te noemen. Ik heb hem nooit veroordeeld over zijn verleden, wou meer aangeven dat toen ik jong was dat nou niet direct het type man zou zijn die ik naast mij zou zien...en het bleek dus uiteindelijk ook niet te werken. Dat ik hem nu een klootzak vind is meer mijn eigen gekwetstheid die aan het woord is.
Maar neem aan dat je bedoelt dat het een klassieker is dat vrouwen op foute mannen vallen? En ja, die geef ik toe, ik val eerder op een man die ik spannend vind dan iemand die dat in mijn ogen minder is. Of dat verstandig is, ws niet...Gelukkig hoeft spannend niet altijd fout te zijn.
Heb het ook niet over een eerste date of dat je gelijk alles moet vertellen. Maar als iemand zegt 'misschien wil ik het daar op de date over hebben' dan ga ik gelijk allerlei rare dingen bedenken.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef Sekhmet het volgende:
Dus jij gooit alles al in het open op een eerste date waarvan het misschien niet eens zeker is dat het tot een tweede date gaat komen. Ik wil toch wel een beetje zeker er van zijn dat ik diegene kan vertrouwen voordat ik mijn bagage op tafel leg. En dat weet ik op een eerste date nog niet.
Zelfbescherming zou ik het willen noemen, ben al vaak genoeg op mijn bek gegaan.
Ik had het wel over op een eerste date. En dat diegene daar rare dingen over gaat denken dat laat ik aan hem. Maar zoals je zelf ook al zegt, je hoeft gewoon nog niet alles te vertellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het ook niet over een eerste date of dat je gelijk alles moet vertellen. Maar als iemand zegt 'misschien wil ik het daar op de date over hebben' dan ga ik gelijk allerlei rare dingen bedenken.
Kan je beter het gesprek gewoon beetje sturen of gewoon kort vertellen hoe het zit. Ipv het hele onderwerp vermijden en er 'mysterieus' over doen.
In eerste instantie ging het over datingsites en of het verteld diende te worden en daar ging ik vooral op in.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had het wel over op een eerste date. En dat diegene daar rare dingen over gaat denken dat laat ik aan hem. Maar zoals je zelf ook al zegt, je hoeft gewoon nog niet alles te vertellen.
En er zijn ook dingen die ik gewoon niet aan iedereen wil vertellen. Dingen die ik bewaar voor goede vrienden en familie (en uiteindelijk mijn partner). Als iemand daar toch gericht naar vraagt dan stuur ik het gesprek dus wel zo dat ik het daar niet over wil hebben. je komt dan toch automatisch over als vermijdend of mysterieus (of je gaat zitten liegen en daar hou ik dus niet van/kan ik heel slecht). Een date hoeft niet alles gelijk te weten...voor mij is die vertrouwensband met een date gewoon nog niet zo groot (wederom er zijn uitzonderingen waar het wel goed genoeg voelde...maar dat zijn echt uitzonderingen)
Volgens mij reageerde jij met dat "bij jou alarmbellen gingen rinkelen als iemand op een eerste date zou zeggen het ergens niet over te willen hebben".quote:Op donderdag 27 september 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In eerste instantie ging het over datingsites en of het verteld diende te worden en daar ging ik vooral op in.
Nouja mysterieus is niet altijd positief en vaak lijkt het alsof iemand iets heeft te verbergen of gewoon een enorme bagage. Zelf zit ik daar niet op te wachten.
In het voorbeeld waar we het over hadden mbt werkloosheid en alles. Zou ik gewoon kort zeggen hoe het zit en dan het onderwerp lekker laten rusten en over wat anders praten. Dan zeggen "ja daar hebben we het een ander keer wel over".
Maargoed, ieder zijn ding .
Ach, ik ben geen lieverdje nee. En soms denk ik wel eens dat ik beter gewoon mezelf kan blijven ja (een dus geen lieverdje zijn), op een of andere manier is dat een like.quote:
Tien tegen één dat iemand anders interessanter was. En dat zal ook niet voor het laatst zijn. Next dus!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef DavetheNL het volgende:
Even mijn frustratie hier uiten..
Spreek je met een interessante meid. Zijn het leuke gesprekken, zwakt het contact ineens af.. Komt ze terug met de vraag voor een date! Ik enthousiast, want het waren leuke gesprekken en het leek een leuke meid. 2/3 dagen later zegt ze ineens dat de afstand toch een te groot probleem is...
Leuke eerste serieuze interesse op een datingsite haha. Ach, nu kan het alleen maar beter gaan lijkt me
Dat idee heb ik ook ja. Maar inderdaad, volgende!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tien tegen één dat iemand anders interessanter was. En dat zal ook niet voor het laatst zijn. Next dus!
En wat was de afstand dan ?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef DavetheNL het volgende:
Spreek je met een interessante meid. Zijn het leuke gesprekken, zwakt het contact ineens af.. Komt ze terug met de vraag voor een date! Ik enthousiast, want het waren leuke gesprekken en het leek een leuke meid. 2/3 dagen later zegt ze ineens dat de afstand toch een te groot probleem is...
Leuke eerste serieuze interesse op een datingsite haha. Ach, nu kan het alleen maar beter gaan lijkt me
Mwah, als dat alles is. Klinkt meer als een slap excuus dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef DavetheNL het volgende:
Drie kwartier met de auto rijden. Vond ik niet heel spectaculair..
hoelang moet je daarop wachten?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef DavetheNL het volgende:
Creatief zijn. Zo schrijf je een mooi, ontroerend gedicht en de volgende dag voer je je beste Elvis-impersonatie op. Of je vermaakt ze door kleurige ballonnenbeesten te vouwen op cam. Of de Eiffeltoren op 1:1 schaal na bouwen met papiermaché in de tuin, dan ben je ook wel wat maanden verder. Als het niet regent.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoelang moet je daarop wachten?
elk contact gaat dood die ik heb.
jammer genoeg heb ik maar 1 ervaring met een meisje van internet echt gratis afspreken(geen date ze had/heeft al vriendje), en dat ging vanzelf maar wel pas na meer dan een jaar.
hoe kan ik ze een jaar lang vermaken?
(en nee ik ga niet hun op date vragen want dat is misschien vervelend voor ze.)
Jup.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, als dat alles is. Klinkt meer als een slap excuus dus.
ohja dat klinkt wel goed, en ik probeer altijd dingen te bedenken die ze dan hopelijk leuk vinden enzo. maar ik vind het altijd zo moeilijk vol te houden omdat het allemaal aanvoelt als "nutteloos" .quote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Creatief zijn. Zo schrijf je een mooi, ontroerend gedicht en de volgende dag voer je je beste Elvis-impersonatie op. Of je vermaakt ze door kleurige ballonnenbeesten te vouwen op cam. Of de Eiffeltoren op 1:1 schaal na bouwen met papiermaché in de tuin, dan ben je ook wel wat maanden verder. Als het niet regent.
Of grapjes maken. Vinden ze mooi.
klinkt alsof ze voor die date eigenlijk niet zo enthousiast was.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja. Maar inderdaad, volgende!
Ik zou er denk ik een dagtaak van maken. Juist omdat ze zo worden overdonderd met aandacht natuurlijk. Eigenlijk gaat iedere seconde die je in dit topic spendeert af van de tijd dat je met meisjes kunt praten en ze de aandacht kunt geven die ze verdienen en dat is zonde.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
of moet ik er echt een dagtaak van gaan maken om de hele dag met echt vet veel meisjes te spreken, en ze echt allemaal aandaht te geven? het is toch juist een klacht van vrouwen dat ze worden overwelmt door demannen op internet?
of moet ik toch maar na een paar dagen meteen om een date gaan vragen en als ze dat niet wil blokeren ofzo?
nou mooi geschreven, ik hoop dat zoiets luktquote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik een dagtaak van maken. Juist omdat ze zo worden overdonderd met aandacht natuurlijk. Eigenlijk gaat iedere seconde die je in dit topic spendeert af van de tijd dat je met meisjes kunt praten en ze de aandacht kunt geven die ze verdienen en dat is zonde.
Ergens moet een MsFluffy rondlopen. Of het nu in een bos is, op een plein, of in een kamertje met mooie gecapitonneerde muren, ze is er maar wil natuurlijk wel gevonden worden.
Ik vond hem ook al een troll... maar het blijkt toch echt niet zo te zijn.quote:
huh wat is er dan? heeft dat plaatje iets met dit te maken ofzo?quote:
en dat hungry joe zelf in een gesticht zit ofzo?quote:Of het nu in een bos is, op een plein, of in een kamertje met mooie gecapitonneerde muren
oke, na even denken wtf snap ik je "vreemde" gedachte achter dat plaatje.quote:
oke, het lijkt alsof ik heel vaag ben enzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke, na even denken wtf snap ik je "vreemde" gedachte achter dat plaatje.
maar voor vrouwen geld dat niet!!!! Zij mogen dat wel en mogen dat best vragen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke, het lijkt alsof ik heel vaag ben enzo.
maar ik zal even uitleggen.! ik ben echt wel normaal
ik dacht dat dat gezegde zo was, omdat de pot en de ketel allebei zwart zijn.
en dan wat je zegt ben je zelf principe achtig ofzo.
ja ik heb niet echt veel vrienden om mee te oefenen met praten.
en ik weet ook niet zoveel van koken, ik dacht dat ketels altijd zwart waren.
Nop echt niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef -Splash- het volgende:
Oh en vertel mij aub dat je 14 bent.... voor mijn eigen gemoedsrust.
Speciaal voor jou dan (en ik ga de wrath-of-eefje op mijn nek halen hiervoor, maar dat is het waard):quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het is toch de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dus dan zou die ketel (rechter) zeggen dat die linkerpot zwart ziet.. juist omgekeerde van dit plaatje.. correct me if i am wrong
Hmm yaay krijg ik een keer een implied facepalm, stijg in de rankingsquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan (en ik ga de wrath-of-eefje op mijn nek halen hiervoor, maar dat is het waard):
[ afbeelding ]
Soms wel ja. Maar in dit geval was het niet zo vergezocht en met beetje humor erbij, zie het probleem niet zo.. of denk ik nu te simpel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
Spreekwoorden: (1914) De pot verwijt den ketel dat hij zwart is (of ziet)
d.w.z. iemand verwijt een ander iets, waaraan hij zelf schuldig is.
Tis allemaal niet zo heel moeilijk. Maar dat gebeurt hier wel vaker. Iets wat zo simpel, wordt zoooooooooooo fucking moelijk gemaakt.
quote:Wie ben ik?
Als je een vrouw zoekt, waar je mee gezien kan worden en die ook nog eens een goed gesprek kan voeren, dan zit je bij mij goed.
Zelf ben ik iemand die van spanning en avontuur houd. Een avondje knus op de bank samen knuffelen vind ik heerlijk, maar dat moet niet de enige avondinvulling zijn. Ik houd van etentjes, theater, bioscoop, sauna, weekendjes weg, leuke trips en vakanties. Al met al zul je je met mij niet snel vervelen. Ik zoek dan ook iemand die avontuurlijk in het leven staat. Ik ben een actief persoon met vele hobby’s. Zo duik ik, doe ik aan Fitness en Yoga. Jij hebt ook je eigen hobby’s, we hoeven niet alles perse met zijn tweeën te doen.
Laat in je reactie weten dat je voldoet aan wat ik zoek en hoe je in het leven staat. Serieuze reacties krijgen altijd antwoord. Ik houd niet van ein deloos heen en weer gemail. Je profiel moet wel foto’s bevatten om te kunnen beoordelen of je qua uiterlijk mijn type bent. Als er op papier een match lijkt te zijn, ontmoet ik je graag voor een drankje op een terrasje in Den Haag, zodat we elkaar in het echt kunnen zien. Je komt er pas echt achter of er een klik is als je iemand in het echt ziet.
Je moet wel sterk in je schoenen staan, want ik werk als naaktmodel en geef massages. Dat is niet iets dat je geheim kan houden, dus voordat je met mij een vaste relatie aangaat, moet je goed nadenken of je familie en kennissenkring dat wel aan kunnen. Maar als je eenmaal voor jezelf die hobbel hebt genomen, ga je met mij een leuke tijd tegemoet.
Gaan we samen genieten? Ik zou het leuk vinden!
Groetjes en misschien tot snel.
Wat voor iemand zoek ik?
Je moet een aantrekkelijke en welbespraakte man van minimaal HBO niveau zijn in de leeftijdscategorie van 35 tot 48 jaar. Ik val op ondernemerstypes, die leiding nemen, wat te vertellen hebben en dus niet afwachtend of terughoudend zijn, ook niet in gesprekken. Je staat absoluut je mannetje en bent dus geen typische stille loonslaaf, die bang is wat zijn baas wel niet van mij zal denken. Ik ben op zoek naar iemand die niet nog in een relatie zit, maar zich aan mij kan binden. Je moet dus niet op zoek zijn naar een avontuurtje of bindingsangst hebben. Verder moet je net als ik een niet-roker zijn.
In welke regio je woont maakt mij niet uit. Wel moet je zo galant zijn om voor de eerste ontmoeting naar Den Haag te willen komen. We beginnen rustig, eerst een kennismaking bij een drankje of misschien een etentje, en dan als uitgangspunt eerst een LAT-relatie. Als je wat verder weg woont, moeten we de afstand praktisch oplossen, zonder dat de een steeds maar moet reize n om elkaar te kunnen zien. Op de lange termijn wil ik graag samenwonen, ik ben voor de ware daarbij niet aan mijn regio gebonden. Daarnaast heb ik een kinderwens en wil dan kunnen stoppen met werken, maar niet met hobby’s. Je bent dan ook niet afhankelijk van twee inkomens, maar wilt graag aan je relaties, familie en kennissen laten blijken dat je genoeg verdient dat je mooie partner niet hoeft te werken, zonder dat ik nou al je geld opmaak.
Het dramatische is dat er dus mannen zijn die zich aan haar regels gaan houden... Ze heeft de route al aardig uitgestippeldquote:
Is er eens iemand duidelijk, is het weer niet goed...quote:
Terecht!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef Perzephone het volgende:
Ha geweldig! Zulke mensen maken het leven mooi![]()
Ben ook wel eens de leidinggevende macho tegengekomen, wilde een mooi vrouwtje om mee te pronken. Hobby/Werk was niet meer nodig voor 'zijn dame', aandacht moest naar hem gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |