Tja vaak heeft dit ook te maken met je eigen gesteldheid.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij is geen foute ex te noemen. Ik heb hem nooit veroordeeld over zijn verleden, wou meer aangeven dat toen ik jong was dat nou niet direct het type man zou zijn die ik naast mij zou zien...en het bleek dus uiteindelijk ook niet te werken. Dat ik hem nu een klootzak vind is meer mijn eigen gekwetstheid die aan het woord is.
Maar neem aan dat je bedoelt dat het een klassieker is dat vrouwen op foute mannen vallen? En ja, die geef ik toe, ik val eerder op een man die ik spannend vind dan iemand die dat in mijn ogen minder is. Of dat verstandig is, ws niet...Gelukkig hoeft spannend niet altijd fout te zijn.
Misschien heb je daar gelijk in...maar ik vind jou daarin dus al direct heel veroordelend. De meeste dingen waren uit het verleden en bij andere dingen vond ik het belangrijkste dat hij ermee aan de slag was ipv de situatie te laten voor wat het is.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja vaak heeft dit ook te maken met je eigen gesteldheid.
Als men zelf het één en ander om handen heeft, dan trekt dat ook zulke figuren aan.
natuurlijk zijn daar gradaties in, maar toch.
ho wacht ff, ik oordeel niet hea!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien heb je daar gelijk in...maar ik vind jou daarin dus al direct heel veroordelend. De meeste dingen waren uit het verleden en bij andere dingen vond ik het belangrijkste dat hij ermee aan de slag was ipv de situatie te laten voor wat het is.
En dat is voor mij waar de hele bovenstaande discussie ook over ging. Sommige dingen hoef je mensen niet gelijk op te veroordelen, desondanks kunnen het prima mensen zijn. Maar aangezien veel mensen dat wel gelijk doen, waarom dan alles op date 1 al op tafel leggen. Leer elkaar eerst wat beter kennen zou ik zeggen voordat je iemand afschrijft omdat hij/zij in de wajong zit, psychische problemen heeft of wat dan ook.
Gelukkig wel!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij is geen foute ex te noemen. Ik heb hem nooit veroordeeld over zijn verleden, wou meer aangeven dat toen ik jong was dat nou niet direct het type man zou zijn die ik naast mij zou zien...en het bleek dus uiteindelijk ook niet te werken. Dat ik hem nu een klootzak vind is meer mijn eigen gekwetstheid die aan het woord is.
Maar neem aan dat je bedoelt dat het een klassieker is dat vrouwen op foute mannen vallen? En ja, die geef ik toe, ik val eerder op een man die ik spannend vind dan iemand die dat in mijn ogen minder is. Of dat verstandig is, ws niet...Gelukkig hoeft spannend niet altijd fout te zijn.
Heb het ook niet over een eerste date of dat je gelijk alles moet vertellen. Maar als iemand zegt 'misschien wil ik het daar op de date over hebben' dan ga ik gelijk allerlei rare dingen bedenken.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef Sekhmet het volgende:
Dus jij gooit alles al in het open op een eerste date waarvan het misschien niet eens zeker is dat het tot een tweede date gaat komen. Ik wil toch wel een beetje zeker er van zijn dat ik diegene kan vertrouwen voordat ik mijn bagage op tafel leg. En dat weet ik op een eerste date nog niet.
Zelfbescherming zou ik het willen noemen, ben al vaak genoeg op mijn bek gegaan.
Ik had het wel over op een eerste date. En dat diegene daar rare dingen over gaat denken dat laat ik aan hem. Maar zoals je zelf ook al zegt, je hoeft gewoon nog niet alles te vertellen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het ook niet over een eerste date of dat je gelijk alles moet vertellen. Maar als iemand zegt 'misschien wil ik het daar op de date over hebben' dan ga ik gelijk allerlei rare dingen bedenken.
Kan je beter het gesprek gewoon beetje sturen of gewoon kort vertellen hoe het zit. Ipv het hele onderwerp vermijden en er 'mysterieus' over doen.
In eerste instantie ging het over datingsites en of het verteld diende te worden en daar ging ik vooral op in.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had het wel over op een eerste date. En dat diegene daar rare dingen over gaat denken dat laat ik aan hem. Maar zoals je zelf ook al zegt, je hoeft gewoon nog niet alles te vertellen.
En er zijn ook dingen die ik gewoon niet aan iedereen wil vertellen. Dingen die ik bewaar voor goede vrienden en familie (en uiteindelijk mijn partner). Als iemand daar toch gericht naar vraagt dan stuur ik het gesprek dus wel zo dat ik het daar niet over wil hebben. je komt dan toch automatisch over als vermijdend of mysterieus (of je gaat zitten liegen en daar hou ik dus niet van/kan ik heel slecht). Een date hoeft niet alles gelijk te weten...voor mij is die vertrouwensband met een date gewoon nog niet zo groot (wederom er zijn uitzonderingen waar het wel goed genoeg voelde...maar dat zijn echt uitzonderingen)
Volgens mij reageerde jij met dat "bij jou alarmbellen gingen rinkelen als iemand op een eerste date zou zeggen het ergens niet over te willen hebben".quote:Op donderdag 27 september 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In eerste instantie ging het over datingsites en of het verteld diende te worden en daar ging ik vooral op in.
Nouja mysterieus is niet altijd positief en vaak lijkt het alsof iemand iets heeft te verbergen of gewoon een enorme bagage. Zelf zit ik daar niet op te wachten.
In het voorbeeld waar we het over hadden mbt werkloosheid en alles. Zou ik gewoon kort zeggen hoe het zit en dan het onderwerp lekker laten rusten en over wat anders praten. Dan zeggen "ja daar hebben we het een ander keer wel over".
Maargoed, ieder zijn ding .
Ach, ik ben geen lieverdje nee. En soms denk ik wel eens dat ik beter gewoon mezelf kan blijven ja (een dus geen lieverdje zijn), op een of andere manier is dat een like.quote:
Tien tegen één dat iemand anders interessanter was. En dat zal ook niet voor het laatst zijn. Next dus!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef DavetheNL het volgende:
Even mijn frustratie hier uiten..
Spreek je met een interessante meid. Zijn het leuke gesprekken, zwakt het contact ineens af.. Komt ze terug met de vraag voor een date! Ik enthousiast, want het waren leuke gesprekken en het leek een leuke meid. 2/3 dagen later zegt ze ineens dat de afstand toch een te groot probleem is...
Leuke eerste serieuze interesse op een datingsite haha. Ach, nu kan het alleen maar beter gaan lijkt me
Dat idee heb ik ook ja. Maar inderdaad, volgende!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tien tegen één dat iemand anders interessanter was. En dat zal ook niet voor het laatst zijn. Next dus!
En wat was de afstand dan ?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef DavetheNL het volgende:
Spreek je met een interessante meid. Zijn het leuke gesprekken, zwakt het contact ineens af.. Komt ze terug met de vraag voor een date! Ik enthousiast, want het waren leuke gesprekken en het leek een leuke meid. 2/3 dagen later zegt ze ineens dat de afstand toch een te groot probleem is...
Leuke eerste serieuze interesse op een datingsite haha. Ach, nu kan het alleen maar beter gaan lijkt me
Mwah, als dat alles is. Klinkt meer als een slap excuus dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef DavetheNL het volgende:
Drie kwartier met de auto rijden. Vond ik niet heel spectaculair..
hoelang moet je daarop wachten?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef DavetheNL het volgende:
Creatief zijn. Zo schrijf je een mooi, ontroerend gedicht en de volgende dag voer je je beste Elvis-impersonatie op. Of je vermaakt ze door kleurige ballonnenbeesten te vouwen op cam. Of de Eiffeltoren op 1:1 schaal na bouwen met papiermaché in de tuin, dan ben je ook wel wat maanden verder. Als het niet regent.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoelang moet je daarop wachten?
elk contact gaat dood die ik heb.
jammer genoeg heb ik maar 1 ervaring met een meisje van internet echt gratis afspreken(geen date ze had/heeft al vriendje), en dat ging vanzelf maar wel pas na meer dan een jaar.
hoe kan ik ze een jaar lang vermaken?
(en nee ik ga niet hun op date vragen want dat is misschien vervelend voor ze.)
Jup.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, als dat alles is. Klinkt meer als een slap excuus dus.
ohja dat klinkt wel goed, en ik probeer altijd dingen te bedenken die ze dan hopelijk leuk vinden enzo. maar ik vind het altijd zo moeilijk vol te houden omdat het allemaal aanvoelt als "nutteloos" .quote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Creatief zijn. Zo schrijf je een mooi, ontroerend gedicht en de volgende dag voer je je beste Elvis-impersonatie op. Of je vermaakt ze door kleurige ballonnenbeesten te vouwen op cam. Of de Eiffeltoren op 1:1 schaal na bouwen met papiermaché in de tuin, dan ben je ook wel wat maanden verder. Als het niet regent.
Of grapjes maken. Vinden ze mooi.
klinkt alsof ze voor die date eigenlijk niet zo enthousiast was.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja. Maar inderdaad, volgende!
Ik zou er denk ik een dagtaak van maken. Juist omdat ze zo worden overdonderd met aandacht natuurlijk. Eigenlijk gaat iedere seconde die je in dit topic spendeert af van de tijd dat je met meisjes kunt praten en ze de aandacht kunt geven die ze verdienen en dat is zonde.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
of moet ik er echt een dagtaak van gaan maken om de hele dag met echt vet veel meisjes te spreken, en ze echt allemaal aandaht te geven? het is toch juist een klacht van vrouwen dat ze worden overwelmt door demannen op internet?
of moet ik toch maar na een paar dagen meteen om een date gaan vragen en als ze dat niet wil blokeren ofzo?
nou mooi geschreven, ik hoop dat zoiets luktquote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik een dagtaak van maken. Juist omdat ze zo worden overdonderd met aandacht natuurlijk. Eigenlijk gaat iedere seconde die je in dit topic spendeert af van de tijd dat je met meisjes kunt praten en ze de aandacht kunt geven die ze verdienen en dat is zonde.
Ergens moet een MsFluffy rondlopen. Of het nu in een bos is, op een plein, of in een kamertje met mooie gecapitonneerde muren, ze is er maar wil natuurlijk wel gevonden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |