Daarom !quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als we daar het groot leed niet hebben
Het zou misschien wel kunnen maar het lijkt me ook wel erg zoet worden hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:13 schreef Saffier het volgende:
Zeuraar even lekker van je af! Hebben we het daarna weer over iets gezelligs.
Zeg, taart, zou je van appelcrumbletaart ook een lagentaart met fondant enzo kunnen maken? Alleen de crumble meteen netjes glad maken dan meteen maar denk ik?
Nou groot wil ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als we daar het groot leed niet hebben
lekk0r ^_^quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef phluphy het volgende:
Ik wil het niet over piemol's hebben, ik wil alleen even Taartje een kussie geven.![]()
Maar ik begrijp dat-ie dus niet groot is, die piemol.
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!quote:Op woensdag 26 september 2012 07:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Hè, fijn, geen piem0lpraat in de morgen.
ja, dat heb je na een nachtje liggen hè?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!
http://www.goeievraag.nl/(...)enomeen-lengte.79997
Oy!quote:Op woensdag 26 september 2012 07:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!
http://www.goeievraag.nl/(...)enomeen-lengte.79997
Heb je IOS 6 al wel of niet geinstalleerd??quote:Op woensdag 26 september 2012 07:45 schreef Saffier het volgende:
Iemand verstand van iPhone's?
Sinds 2 dagen gaat de batterij heul snel leeg. Kwartier van de lader af en nu al op 96%.... Zo ver ik kan zien staat er niets open. (Maar kan iets in de instellingen verabderd zijn maar wat dan?) Het is van vlak voor de update. Iemand een idee?
verklaar plaatsvervangend?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oy!
Maar het past wel mooi bij de TT.
Je kunt toch niet met een druk op de homebutton alles afsluiten? Dat moet dan toch stuk voor stuk?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je met de homebutton alles afsluiten?![]()
Men ik ging ff kijken, echt alles stond open! Is hij daarom vaak zo traag denk?
Zo al geprobeerd? http://support.apple.com/kb/HT1363?viewlocale=nl_NLquote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan gewoon een youtube app uit de appstore halen.
De Ipod van mijn zoon hangt ergens in outerspace. Dat is minder grappig. Kunnen niks meer! Niet eens herstellenpokkeItunes.
hij heeft een Ipod Touch. Maar zal nog ff zoeken. Wat een gehufter zeg!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo al geprobeerd? http://support.apple.com/kb/HT1363?viewlocale=nl_NL
Ik heb het ook wel eens met mijn iPod Nano gehad.
Rechteroog doet het weer bijna gewoon. Oogarts had helemaal gewoon voorspeld voor gisteren. Dus ik druppel nog een dagje verder, en als dat niet helpt ga ik de oogarts bellen. Maar ik ben absoluut niet ontevreden hoor, het is zo gigantisch veel beter dan anderhalve week geledenquote:
Ja is hij nog zo groot?quote:
Is de mijne tenminste leeg ipv de jouwe.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Mijn foon is ook onwijs snel leeg. Gelukkig hangt hij op m'n werk altijd aan m'n laptop en als we in de auto zitten zet ik m ook in de lader.
Jij hebt er toch 2.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Is de mijne tenminste leeg ipv de jouwe.
Ja meestal beide leegquote:
Moet je maar een auto hebben met een lader...quote:
Jij jaquote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je maar een auto hebben met een lader...
Ik ook!!!! Eindelijk, de enige reden dat ik naar ios6 ging upgraden... Klote tmobile.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef Vicky het volgende:
Whiiiii.. Ik zit nu op mijn iPad met alleen Wifi op internet in de auto..
Heb een WiFi hotspot van mijn telefoon gemaakt.
Voor de iPhone wel ja, maar voor de iPad niet. Maar wat lees ik? Tethering vrijgegeven? Dacht dat dat pas december ging gebeuren, ik ga meteen kijken!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan gewoon een youtube app uit de appstore halen.
De Ipod van mijn zoon hangt ergens in outerspace. Dat is minder grappig. Kunnen niks meer! Niet eens herstellenpokkeItunes.
Voor de iPad kun je ook een youtube app uit de appstore halen!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Voor de iPhone wel ja, maar voor de iPad niet. Maar wat lees ik? Tethering vrijgegeven? Dacht dat dat pas december ging gebeuren, ik ga meteen kijken!
ik heb m toch echt op de ipadquote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Voor de iPhone wel ja, maar voor de iPad niet. Maar wat lees ik? Tethering vrijgegeven? Dacht dat dat pas december ging gebeuren, ik ga meteen kijken!
dat ga ik nog even nazoeken.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor de iPad kun je ook een youtube app uit de appstore halen!
Is het die worldtube HD?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb m toch echt op de ipad
hij heet gewoon youtube. Meer kan ik er ook niet van maken grijs met zwarte letters en in een rood vak tube. Misschien op YouTube?quote:
Ha mooi! Levert avonden 24kitchen kijken toch nog wat op!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef PM-girl het volgende:
K_i_m, jij gaf pas de tip voor het recept van rudolf, voor het harde wenerdeeg. Is inderdaad prima gelukt!
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het toch gedaan... Die muffinmaker...![]()
Had hem vanmiddag al gekocht en heb er net een stel gebakken. Prima troostvoer tegen de ergernis vsn een verstopt riool.
En? Wat kwam eruit?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dankzij deskundig advies van Moussy en de trekveer van de buurvrouw, F. zijn lange arm is de boel idd weer ontstopt.
Kan ik me nu met een gerust hart overgeven aan mijn bodyscan meditatie.
Jammer.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik word er ernstig geagiteerd van
Het is onderdeel van revalidatie..de eerste week vond ik het wel fijn maar nu denk ik alleen nog maar ' ja dat weet ik nu wel'quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Ik kan me er gelukkig heel goed aan overgeven. Ik vond die bodyscan bij de zwangerschapsgym altijd echt suf, maar nu vind ik het echt heel prettig.
Geen idee hoe of waarom je erin gestapt bent, maar ik wil bepaalde dingen echt heel graag anders hebben en dit zou daar heel goed bij kunnen helpen.
misschien komt het nog? ik vind het eigenlijk ook wel wat "vroeg" in de revalidatie. ik zou in jouw schoenen alleen maar keikwaad zijn en me dús niet over kunnen geven aan iets ontspannends. Daarvoor moet er denk ik een soort acceptatie zijn van de situatie. En daar ben jij, zoals ik het inschat, heel nog niet aan toequote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het is onderdeel van revalidatie..de eerste week vond ik het wel fijn maar nu denk ik alleen nog maar ' ja dat weet ik nu wel'
Kan me er gewoon niet helemaal aan overgeven. Vind ik ook wel jammer van mezelf maar ja..
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee man ik ga jou toch niet slaan?
Ik ga komend weekend maar ff pastasaus maken met behulp van een honkbalknuppel denk ik
Kom je mijn cursus volgen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En toch heb ik hier en daar van mensen gehoord of het nou écht wel zo erg is en het zal allemaal wel meevallen enzo
Ik zit voor mn lol achter de geraniums
Ik wil wel bij jou op cursus. Hoe regelen we dat? Ik woon toch buiten jouw regio?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kom je mijn cursus volgen?
Besteed energie aan de mensen van wie je iets terugkrijgt. De rest is verspilde moeite.
Wat dat betreft kan je idd dan beter je poot breken zoals ze altijd zeggen, mensen zien meteen waarom ik achter mijn geranium begonia lig.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En toch heb ik hier en daar van mensen gehoord of het nou écht wel zo erg is en het zal allemaal wel meevallen enzo
Ik zit voor mn lol achter de geraniums
Ik zou je geven!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Besteed energie aan de mensen van wie je iets terugkrijgt. De rest is verspilde moeite.
Ha wie weet. Gat in de markt! Begin je eigenste webshop: gipsbeen.nlquote:Op woensdag 26 september 2012 21:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zou je ook gipsbenen kunnen kopen die je zelf om en af kan doen? Lijkt me wel makkelijk
Gewoon roze. Dat kan altijdquote:Op woensdag 26 september 2012 21:32 schreef easy-going het volgende:
Ik zal het vrijdag even navragen
En dan gewoon in allerlei kleuren he, passend bij je outfit.
gatver! Wat akelig zeg! Dat daar een gen voor is hè, van dat soort onheil op vakantie.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ha wie weet. Gat in de markt! Begin je eigenste webshop: gipsbeen.nl
Over gipsbenen gesproken, mijn moeder belde net, ze zit met haar zus een weekje in Griekenland en die is vanmorgen uitgegleden en heeft nu een gecompliceerde enkelbreuk. Mijn tante is vanmiddag geopereerd n nu is het afwachten wanneer ze terug kunnen naar Nederland
Jaaa, ik ga voor de rode versie!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Jij moet wel Rood hè easy voor symfonica in Rosso.
En wel gezellig dat je je been brak. Zien we je nog eens, hier.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gatver! Wat akelig zeg! Dat daar een gen voor is hè, van dat soort onheil op vakantie.
Maar zonder dollen, hopelijk is ze gauw weer mobiel genoeg voor de thuisreis.![]()
Stiefbeen en co, da's een mooie voor je gipsbenenhandel
quote:
Misschien kunnen jullie een lotgenotenclubje oprichtenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef easy-going het volgende:
Ow snoopy, ik voel met je tante mee
Ik rust veel (ik kan ook geen kant op hier in huis) dus ik hoop dat het goed geneest.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een lotgenotenclubje oprichten![]()
Hoe is het met jouw enkel?
Doen we gewoon privé joh!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wil wel bij jou op cursus. Hoe regelen we dat? Ik woon toch buiten jouw regio?
Sorry, geen zwangere vrouwen!!quote:
Kort, want mobiel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef livelink het volgende:
Kan iemand mij een korte uitleg van mindfullness geven? Ik ken wel mindfullness-adepten, maar die kunnen het niet echt overbrengen. Die zijn voornamelijk vol van zichzelf en geven mij het gevoel dat ik zelf schuldig ben aan al het niet leuke in mijn leven. Maar dat lijkt me niet de bedoeling van het geheel.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:42 schreef livelink het volgende:
Met een baby op schoot kwam ik denk ik wel dicht bij mindfulness. Dat gevoel van totale overgave van zo'n kleintje tegen je aan![]()
Veel succes met je sollicitatiegesprek morgen, Tinuviel
Dat is wel een goede. Volgens mij houd je dan een zee van tijd over. Maar ik gok ook dat het ovor mij niet gaat werkenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, dat is het juist helemaal niet zelfs.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef livelink het volgende:
Aha, dat maakt het iets duidelijker. Ik kreeg altijd het idee dat je daar leerde dat je met je gedachten je eigen geluk kon sturen, wat dan meteen inhield dat het je eigen schuld was als je niet gelukkig was.
Het ligt dus iets genuanceerder, begrijp ik.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:28 schreef Macka66 het volgende:
En hee, je kunt ook heel mindfull in het hier en nu staan smijten
Onbelangrijke dingen gewoon achter je kunnen laten dus?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef YPPY het volgende:
Nee joh! Het is ook niet voor de grote dingen van het leven, maar meer de wat kleinere die wel erg vervelend kunnen zijn. Zoals dat je op straat uitglijdt omdat het spiegelglad is, dat je dan niet de hele dag daarmee bezig bent, maar het los kunt laten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
*knip*
Ik heb in mijn werkboek een heel mooi schema'tje staan met wat het wel en niet is. Ik zal het hier vanavond wel even neergooien.
*knip*
Die kan je heel hip pimpen...quote:Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh. Ze wilden me vanmorgen een rollator aansmerenDie heb ik maar geweigerd
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar kwam het op neerGelukkig was ze het er na de looptest ook wel mee eens dat het niet de handigste optie is
whoahquote:Op donderdag 27 september 2012 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Met jouw handen idd.
Net als dat ze ooit eens een klasgenootje op krukken met een zwaar gekneusde enkel het ziekenhuis uit stuurden en dat twee dagen later bleek dat ze beide polsen gebroken had.
Jezus, die moet pijn gehad hebben..quote:Op donderdag 27 september 2012 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Met jouw handen idd.
Net als dat ze ooit eens een klasgenootje op krukken met een zwaar gekneusde enkel het ziekenhuis uit stuurden en dat twee dagen later bleek dat ze beide polsen gebroken had.
Dat zal ook best hoor Trui.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef trui het volgende:
mijn schoonmoeder moest ook eens in Griekenland naar het ziekenhuis maar werd daar erg goed geholpen hoor BE.
niet stabiel genoeg om te vervoeren?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef snoopy het volgende:
Ik begreep dat ze niet zo heel vriendelijk waren in dat ziekenhuis. En hoe rot ik het ook voor mijn tante en mijn moeder vind, vind ik het ook wel erg jammer voor mijn bijna-jarige![]()
Vraag me af waarom ze niet eerder terug kan, hopelijk krijg ik daar vandaag meer over te horen.
Hoe gecompliceerd is het dat ze moet blijven? Hier is het toch gipsen en succes ermee?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:54 schreef snoopy het volgende:
tja, wie weet. Maar een gebroken enkel zou toch moeten kunnen...
Ze is geopereerd, plaatje erin geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe gecompliceerd is het dat ze moet blijven? Hier is het toch gipsen en succes ermee?
Misschien dat het nog niet gegipst kan worden dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:57 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ze is geopereerd, plaatje erin geloof ik.
Ah ja, ik snap.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:57 schreef snoopy het volgende:
BE, M. is ook in de vakantie jarig en toen zaten we in Italië. Daarom hebben we het ook gevierd toen we terug waren. We nodigen nooit superveel mensen uit maar vooral opa, oma's en een paar tantes.
Het komt natuurlijk goed hoor maar ik vind het gewoon best jammer omdat L. elke dag vraagt hoeveel nachtjes slapen het nog is en wie er dan komen. Het is veel meer een gezelligheids-/groepsdier dan haar grote broer
Oei, dat lijkt me dan echt rot...quote:Op donderdag 27 september 2012 14:05 schreef snoopy het volgende:
Sprak mijn tante net even. Er zit een plaatje en pennen in haar been en ze mag de eerste 5 a 7 dagen absoluut niet bewegen met dat been. Vandaar. En dan moet ze zeker nog 2,5 maand gips.
Ze zijn iig goed verzekerd dus kosten voor telefoon, taxi en verblijf voor mijn moeder worden vergoed.
Verder is het ziekenhuis heel armoedig zegt ze. Je krijgt bijna niks te eten en wassen moest ze zelf doen (mijn moeder dus). Mijn moeder was in gesprek met de verzekering, die belt me zo terug.
wij hebben 6 weken tussen de verjaardagen van de jongens de een 12 juli, de ander 26 augustus. Er is er dus altijd eentje in de vakantie jarig. Tja, t is niet anders. Ze weten niet beter. Maar nou vieren zij sowieso de verjaardagen wel op andere dagen of kan niet iedereen. Ze weten niet beter of anders.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap.Wellicht dat dat voor die van mij ookn og wel gaat komen als ze ouder zijn.
Wij hebben sinds kort deze: http://www.welke.nl/inspi(...)zouden-willen-hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Twinkly het volgende:
*breekt even in*
Wat was nou dat nachtlampje dat verandert wanneer het nacht/ ochtend is? Een gewoon lampje met tijdschakelaar is hier te onhandig, bij gebrek aan stopcontacten in de buurt.
Bedoel je zo een van kidsleep?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Twinkly het volgende:
*breekt even in*
Wat was nou dat nachtlampje dat verandert wanneer het nacht/ ochtend is? Een gewoon lampje met tijdschakelaar is hier te onhandig, bij gebrek aan stopcontacten in de buurt.
Is zwaar idd. Ws is ie daarna ook helemaal gesloopt. En dan kan ie aan zn nieuwe opleiding beginnen, één of twee avonden per week en op zaterdag maar school, 150 km hier vandaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Saffier het volgende:
7 dagen per week Spring?!?!?! Dat houdt hij toch niet vol???
Twinkly de wekkerfunctie maakt best veel geluid; oerwoudgeluidjes, leuk bedacht maar vrij hard. Als de oogjes opengaan hoor je één keer dat mechanisme draaien. Mijn lichte slapers worden daar wakker van ( en ik ook in een andere kamer met de deur dicht. Maar wel lichte slapers dus, manlief merkt er niets van). En duur.... Ja best wel. Ik heb 'm ooit bij het kruitvat gekocht in de aanbieding. Toen viel het wel mee.
Tegen 21:00. Hij is tegen 18:00 thuis, snel eten, dan met de kids onder de douche en helpen die naar bed brengen. Dan kunnen we nog een uurtje met zijn tweeën op de bank en dan gaan we naar bed. Hij slaapt dan ook al zo en ik lig dan meestal tv te kijken of te computeren. Soms, zoals vanavond, gaat ie wel laat omdat we even bij de buren wat gaan drinken ofzo. Maar zaterdags is ie tegen 12:00 uur thuis dus gaat ie dan vaak even nog uurtje slapen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef -Spring het volgende:
Vier uur is nog midden in de nacht, Nicole. Vreselijk! Hoe laat gaat ie naar bed dan?
.
Ben het ondertussen al wel gewend. Red me eigenlijk prima normaal gesproken. Nu word het ivm zwangerschap alleen allemaal wel beetje zwaar. Maar ja tis voor een goed doel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Saffier het volgende:
Heftig hoor, bij jou ook al MeNicole. Wij hebben ook een periode gehad met hele lange dagen en veel uren draaien. Ben heel erg blij dat die periode achter ons ligt.
Psies.. vakantie heeft hier wel weer lang genoeg geduurdquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hou me altijd maar voor dat er tenminste nog werk ís om naar toe te gaan.![]()
Mijn hus heeft t al jaren eigenlijk veel te druk, met werkdagen van half zeven tot Zes. Maar t gaat steeds slechter in de bouw dus we houden onze vingers maar gekruist.
Ja ik ben ook blij dat mijn lief gewoon leuk werk heeft wat lekker verdiend en waar ie het echt naar zijn zin heeft. En het bedrijf waar ie werkt is alleen maar aan het groeien, daarom moet ik ook zoveel uren maken. En hierdoor komt ie alleen maar hoger op en kan ie vanaf halverwege volgend jaar ergens minder werken. En das natuurlijk dan ook weer lekker!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hou me altijd maar voor dat er tenminste nog werk ís om naar toe te gaan.![]()
Mijn hus heeft t al jaren eigenlijk veel te druk, met werkdagen van half zeven tot Zes. Maar t gaat steeds slechter in de bouw dus we houden onze vingers maar gekruist.
ja, kan me zo goed voorstellen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Psies.. vakantie heeft hier wel weer lang genoeg geduurd
Ja ik ben gewoon thuis. Ben ik nu ook blij van inderdaad. Tis wel altijd een heel gedoe om 's morgens iedereen op tijd in de kleren te krijgen, eten te geven en op school/psz af te leveren. Maar de laatste tijd gaat dat eigenlijk steeds beter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:07 schreef Pvoesss het volgende:
Jij bent toch thuis Menicole? Of zit ik nu fout?
Dat maakt het ook wel makkelijker om in zijn ritme mee te gaan lijkt mij.
Als je er ook bij moet werken is het denk ik helemaal zwaar.
Mijn vriend heeft net een nieuwe baan, direct met vast contract ik hoop zo dat de proeftijd goed gaat. Ik kan met mijn diploma ook wel prima banen vinden alleen is dat totaal geen vetpot
maar dat is toch voor iedereen hetzelfde? Wees dan maar blij dat ze niet naar de opvang hoeven voor een bepaalde tijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:34 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon thuis. Ben ik nu ook blij van inderdaad. Tis wel altijd een heel gedoe om 's morgens iedereen op tijd in de kleren te krijgen, eten te geven en op school/psz af te leveren. Maar de laatste tijd gaat dat eigenlijk steeds beter.
Ja maar ik had eerder hulp van hem erbij. Dan deed de een aankleden enzo en de ander brood maken. Als je dan ineens 3 kinderen alleen moet doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar dat is toch voor iedereen hetzelfde? Wees dan maar blij dat ze niet naar de opvang hoeven voor een bepaalde tijd.
Ja, maar jij hoeft daarnaast niet ook nog op tijd op je werk te zijn!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:53 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja maar ik had eerder hulp van hem erbij. Dan deed de een aankleden enzo en de ander brood maken. Als je dan ineens 3 kinderen alleen moet doen
En opvang of school. Is toch zelfde, ze moeten er optijd zijn![]()
Ik moet op tijd weer thuis zijn want mijn werk komt daarquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar jij hoeft daarnaast niet ook nog op tijd op je werk te zijn!
Er zijn talloze mensen die iedere dag drie kinderen overal op tijd moeten krijgen en dan ook nog zelf moeten gaan werken
Die kidsleep globetrotter is best groot nog hoor (display is doorsnede 9 cm ongeveer). Kan prima als gewone wekker, hebben wij ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:09 schreef Twinkly het volgende:
Saffier, die is cuteDe wekkerfunctie maakt herrie bedoel je? Of de oogjes zelf?
Dure wekkertjes trouwens, poeh. Ik had die Kidsleep wekkers gevonden, maar ik vraag me af of er ook goedkopere opties zijn.
Die reiswekker van Kidsleep zal toch ook wel als "gewone" wekker gebruikt kunnen worden of is hij echt heel klein?
Dan doe je je oorbellen toch gewoon uitquote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef Risu het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan de kapper. Ik weet echt niet wat sommige mensen er leuk aan vinden.
De spanning of het er wel netjes uit komt te zien, dat getrek de hele tijd, mijn oorbellen die ik angstvallig in de gaten houd en dan nog dat gekriebel van losse haren achteraf. Bah.
Mijn vriend moet ook eigenlijk, maar sinds zijn oogoperatie vind schoonmoeder het niet zo'n goed idee.
Ik snap dat niet helemaal. Ze is veel te bang voor dingen en brengt dat over op haar zoon. En daar moet ik dan weer mee leven.
Ook zie ik haar veeeeeeeeeeeeeeeeel te vaak. (6 keer in de week is vaak toch?)
anyway, ik kan wel een hele post volmaken over mijn schoonmoeder, maar daar heeft men dagboeken voor geloof ik.
Ik ben benieuwd naar haar haren. Ook heel leuk dat ze het aan een goed doel schenkt. Daar zou ik dan weer niet op komen.
dat deed ik ook en toen dacht ik dat ze droog waren en deed ik ze in een potje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef livelink het volgende:
Ik leg de pitten op een rol keukenpapier en dan leg ik er weer een rol keukenpapier bovenop. Hoop gepriegel, maar ze worden wel droog.
ik ging er eerst overheen met een billendoekje en daarna de boel zemen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:32 schreef Saffier het volgende:
Wat leuk BE!
Vraagje aan de raamverfdeskundigen; ik heb vandaag voor het eerst met de kids het achterraam staan bekladderen, maar hoe krijg ik die troep er straks (over een maand ofzo) weer af?
uiteraard niet over nagedacht van te voren. Het is een mengeling tussen plakkaat en vingerverf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |