Daarom !quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als we daar het groot leed niet hebben
Het zou misschien wel kunnen maar het lijkt me ook wel erg zoet worden hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:13 schreef Saffier het volgende:
Zeuraar even lekker van je af! Hebben we het daarna weer over iets gezelligs.
Zeg, taart, zou je van appelcrumbletaart ook een lagentaart met fondant enzo kunnen maken? Alleen de crumble meteen netjes glad maken dan meteen maar denk ik?
Nou groot wil ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als we daar het groot leed niet hebben
lekk0r ^_^quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef phluphy het volgende:
Ik wil het niet over piemol's hebben, ik wil alleen even Taartje een kussie geven.![]()
Maar ik begrijp dat-ie dus niet groot is, die piemol.
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!quote:Op woensdag 26 september 2012 07:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Hè, fijn, geen piem0lpraat in de morgen.
ja, dat heb je na een nachtje liggen hè?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!
http://www.goeievraag.nl/(...)enomeen-lengte.79997
Oy!quote:Op woensdag 26 september 2012 07:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!
http://www.goeievraag.nl/(...)enomeen-lengte.79997
Heb je IOS 6 al wel of niet geinstalleerd??quote:Op woensdag 26 september 2012 07:45 schreef Saffier het volgende:
Iemand verstand van iPhone's?
Sinds 2 dagen gaat de batterij heul snel leeg. Kwartier van de lader af en nu al op 96%.... Zo ver ik kan zien staat er niets open. (Maar kan iets in de instellingen verabderd zijn maar wat dan?) Het is van vlak voor de update. Iemand een idee?
verklaar plaatsvervangend?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oy!
Maar het past wel mooi bij de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |