Daarom !quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als we daar het groot leed niet hebben
Het zou misschien wel kunnen maar het lijkt me ook wel erg zoet worden hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:13 schreef Saffier het volgende:
Zeuraar even lekker van je af! Hebben we het daarna weer over iets gezelligs.
Zeg, taart, zou je van appelcrumbletaart ook een lagentaart met fondant enzo kunnen maken? Alleen de crumble meteen netjes glad maken dan meteen maar denk ik?
Nou groot wil ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als we daar het groot leed niet hebben
lekk0r ^_^quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef phluphy het volgende:
Ik wil het niet over piemol's hebben, ik wil alleen even Taartje een kussie geven.![]()
Maar ik begrijp dat-ie dus niet groot is, die piemol.
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!quote:Op woensdag 26 september 2012 07:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Hè, fijn, geen piem0lpraat in de morgen.
ja, dat heb je na een nachtje liggen hè?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!
http://www.goeievraag.nl/(...)enomeen-lengte.79997
Oy!quote:Op woensdag 26 september 2012 07:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Juist wel, joh! 's Ochtends zijn ze groter!
http://www.goeievraag.nl/(...)enomeen-lengte.79997
Heb je IOS 6 al wel of niet geinstalleerd??quote:Op woensdag 26 september 2012 07:45 schreef Saffier het volgende:
Iemand verstand van iPhone's?
Sinds 2 dagen gaat de batterij heul snel leeg. Kwartier van de lader af en nu al op 96%.... Zo ver ik kan zien staat er niets open. (Maar kan iets in de instellingen verabderd zijn maar wat dan?) Het is van vlak voor de update. Iemand een idee?
verklaar plaatsvervangend?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oy!
Maar het past wel mooi bij de TT.
Je kunt toch niet met een druk op de homebutton alles afsluiten? Dat moet dan toch stuk voor stuk?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je met de homebutton alles afsluiten?![]()
Men ik ging ff kijken, echt alles stond open! Is hij daarom vaak zo traag denk?
Zo al geprobeerd? http://support.apple.com/kb/HT1363?viewlocale=nl_NLquote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan gewoon een youtube app uit de appstore halen.
De Ipod van mijn zoon hangt ergens in outerspace. Dat is minder grappig. Kunnen niks meer! Niet eens herstellenpokkeItunes.
hij heeft een Ipod Touch. Maar zal nog ff zoeken. Wat een gehufter zeg!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo al geprobeerd? http://support.apple.com/kb/HT1363?viewlocale=nl_NL
Ik heb het ook wel eens met mijn iPod Nano gehad.
Rechteroog doet het weer bijna gewoon. Oogarts had helemaal gewoon voorspeld voor gisteren. Dus ik druppel nog een dagje verder, en als dat niet helpt ga ik de oogarts bellen. Maar ik ben absoluut niet ontevreden hoor, het is zo gigantisch veel beter dan anderhalve week geledenquote:
Ja is hij nog zo groot?quote:
Is de mijne tenminste leeg ipv de jouwe.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Mijn foon is ook onwijs snel leeg. Gelukkig hangt hij op m'n werk altijd aan m'n laptop en als we in de auto zitten zet ik m ook in de lader.
Jij hebt er toch 2.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Is de mijne tenminste leeg ipv de jouwe.
Ja meestal beide leegquote:
Moet je maar een auto hebben met een lader...quote:
Jij jaquote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je maar een auto hebben met een lader...
Ik ook!!!! Eindelijk, de enige reden dat ik naar ios6 ging upgraden... Klote tmobile.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef Vicky het volgende:
Whiiiii.. Ik zit nu op mijn iPad met alleen Wifi op internet in de auto..
Heb een WiFi hotspot van mijn telefoon gemaakt.
Voor de iPhone wel ja, maar voor de iPad niet. Maar wat lees ik? Tethering vrijgegeven? Dacht dat dat pas december ging gebeuren, ik ga meteen kijken!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan gewoon een youtube app uit de appstore halen.
De Ipod van mijn zoon hangt ergens in outerspace. Dat is minder grappig. Kunnen niks meer! Niet eens herstellenpokkeItunes.
Voor de iPad kun je ook een youtube app uit de appstore halen!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Voor de iPhone wel ja, maar voor de iPad niet. Maar wat lees ik? Tethering vrijgegeven? Dacht dat dat pas december ging gebeuren, ik ga meteen kijken!
ik heb m toch echt op de ipadquote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Voor de iPhone wel ja, maar voor de iPad niet. Maar wat lees ik? Tethering vrijgegeven? Dacht dat dat pas december ging gebeuren, ik ga meteen kijken!
dat ga ik nog even nazoeken.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor de iPad kun je ook een youtube app uit de appstore halen!
Is het die worldtube HD?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb m toch echt op de ipad
hij heet gewoon youtube. Meer kan ik er ook niet van maken grijs met zwarte letters en in een rood vak tube. Misschien op YouTube?quote:
Ha mooi! Levert avonden 24kitchen kijken toch nog wat op!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef PM-girl het volgende:
K_i_m, jij gaf pas de tip voor het recept van rudolf, voor het harde wenerdeeg. Is inderdaad prima gelukt!
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het toch gedaan... Die muffinmaker...![]()
Had hem vanmiddag al gekocht en heb er net een stel gebakken. Prima troostvoer tegen de ergernis vsn een verstopt riool.
En? Wat kwam eruit?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dankzij deskundig advies van Moussy en de trekveer van de buurvrouw, F. zijn lange arm is de boel idd weer ontstopt.
Kan ik me nu met een gerust hart overgeven aan mijn bodyscan meditatie.
Jammer.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik word er ernstig geagiteerd van
Het is onderdeel van revalidatie..de eerste week vond ik het wel fijn maar nu denk ik alleen nog maar ' ja dat weet ik nu wel'quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Ik kan me er gelukkig heel goed aan overgeven. Ik vond die bodyscan bij de zwangerschapsgym altijd echt suf, maar nu vind ik het echt heel prettig.
Geen idee hoe of waarom je erin gestapt bent, maar ik wil bepaalde dingen echt heel graag anders hebben en dit zou daar heel goed bij kunnen helpen.
misschien komt het nog? ik vind het eigenlijk ook wel wat "vroeg" in de revalidatie. ik zou in jouw schoenen alleen maar keikwaad zijn en me dús niet over kunnen geven aan iets ontspannends. Daarvoor moet er denk ik een soort acceptatie zijn van de situatie. En daar ben jij, zoals ik het inschat, heel nog niet aan toequote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het is onderdeel van revalidatie..de eerste week vond ik het wel fijn maar nu denk ik alleen nog maar ' ja dat weet ik nu wel'
Kan me er gewoon niet helemaal aan overgeven. Vind ik ook wel jammer van mezelf maar ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |