Cassis?quote:
quote:
quote:
rofl .. nee, das onmogelijk. Hun slaapkamerraam is beveiligd met een schuifpuislot, die krijgen ze onmogelijk open. en de ketting krijgen ze ook niet van de deur afquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, ze zijn ontsnapt, daarom hoor je ze niet. Kijk maar eens in de speeltuin.
Maar je bent wel voor de zekerheid wezen kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
rofl .. nee, das onmogelijk. Hun slaapkamerraam is beveiligd met een schuifpuislot, die krijgen ze onmogelijk open. en de ketting krijgen ze ook niet van de deur af
Bier verspilling.quote:
Dus nu weet je het nog niet zeker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
nope, ben niet van m'n stoel afgeweest nog. heb nog teveel spierpijn in m'n poten
ze kunnen niet bij de sleutelsquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus nu weet je het nog niet zeker.
Jij hebt die sloten op slot gedaan en kan ze van slot afhalen, hoezo denk je dat je kids dat niet kunnen?
Als jij het al kan.
dat lijkt meer op kots dan op bierquote:
Laat eens zien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
The "Backwards Bar" Je drinkt kots en als je te veel drinkt komt er weer bier uit.
Moet er nog een bakje mosterd voor bij de kaas erbij want dan haal ik die even.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oe lekker, kaas uit het vuistje.
Maarja eerst het avond maal maar even koken
ik heb speciale mosterdquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet er nog een bakje mosterd voor bij de kaas erbij want dan haal ik die even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |