abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117236721
Hallo jij! Ik heet Lana, ben 25 jaar, woon in Amsterdam en ben door de stoornis die ik heb (PTSS) (posttraumatische stressstoornis) opzoek naar iemand die mij van m'n problemen af zou kunnen helpen. De therapie waar ik naar opzoek ben is misschien alleen wat ongewoon; 'MDMA-therapie'. Maar misschien heb jij heir wel eens eerder van gehoord en kan je mij uit de brand helpen. Ik heb gelezen dat deze harddrug namelijk, wanneer gecombineerd met een therapeutisch gesprek, mijn stoornis helemaal genezen kan! Als jij dus een psycholoog kent of bent die met MDMA werkt, laat het mij dan alsjeblieft weten! Mail naar:
Het zou ontzettend veel voor mij betekenen als jij me verder helpen kan!
Als je het fijner vindt om anders een berichtje op facebook te sturen:

Groetjes,

Lana

[ Bericht 7% gewijzigd door Netsplitter op 25-09-2012 16:31:43 ]
What do I wear in bed? Chanel No. 5 of course.
pi_117236803
spam
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_117236857
Deze psychologen kom je op elk festival wel tegen. Een entreekaartje en vijf euro voor de MDMA voldoen!
pi_117236962
Hoi Pritt: ik ben hier niet om te spammen maar om hulp te vinden!
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:28:39 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_117237031
Hier zul je die therapeuten niet vinden, denk ik, omdat het illegaal is. In de VS worden op dit moment wel onderzoeken gedaan, met bemoedigende voorlopige resultaten, maar dat is nog heel kleinschalig.

Ik zou er zelf een groot voorstander van zijn als dit soort therapie algemeen beschikbaar zou worden. Het is praktisch een wondermiddel als het gaat om praten en het toelaten van (positieve) emoties. Misschien dat je een bevriend (misschien alternatief) therapeut-achtig persoon kunt vinden die je in een privesituatie wil begeleiden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:28:52 #6
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_117237043
Die therapie heb ik ook regelmatig gehad vroeger. Was wel nuttig ja, samen met een heleboel anderen groepsessies houden in een opgeleukte veehal. Dan ging de psycholoog plaatjes draaien met een ferme percussie erin en 8 uur later gingen we moe maar voldaan weer naar huis.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:29:24 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_117237063
'Je' facebook hierop gooien :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_117237077
Binnenkort komt hier op BBC een docu over.
pi_117237119
Er is al sinds de jaren 60 of 70 meer dan genoeg onderzoek naar gedaan, en het schijnt in heel veel gevallen echt "wonderen" te doen...
Buiten dat is het lastig om zulke zaken tegen de illegaliteit aan publiekelijk te vinden...

Zoek een thearpeut, regel MDMA, en ga dan eens een gesprek aan (meld het wel effe vantevoren..)

Dan ben je een eindje op weg dacht ik zo!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 25 september 2012 @ 16:32:04 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_117237193
Even je email adres & fb weggehaald.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_117237442
ben jij zo'n lokgestoorde van het kabinet die drugsdealers probeert uit te lokken
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:39:43 #12
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_117237562
Maar... in essentie geeft mdma je brein gewoon een serotonine overschot. Wat is dan de bedoeling van de therapie? Om tijdens een zeer euphorische state of mind te praten over juist negatieve dingen ofzo? Zodat de mdma een donzig schild vormt tussen je geest en de zaken die je normaal gesproken beangstigen? En zou de dip dan niet juist weer harder aankomen in de dagen erna?
Het was vroeger niet voor niets dooie dinsdag na een therapeutisch weekend :P

Misschien heeft TS op de lange termijn ook wat aan 5-HTP supplementen?
pi_117237590
Ja, dat ben ik natuurlijk, duh! Nee, maar ik heb de afgelopen maanden al tientallen psychologen gemaild of gebeld, m'n oproep op meerdere fora geplaatst maar niemand die me verder helpen kon..

Nu ben ik dus van plan om zelf anders maar wat MDMA te kopen om vervolgens te slikken en zelf maar te kijken of ik tot wat introspectie kom..
pi_117237636
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ja, dat ben ik natuurlijk, duh! Nee, maar ik heb de afgelopen maanden al tientallen psychologen gemaild of gebeld, m'n oproep op meerdere fora geplaatst maar niemand die me verder helpen kon..

Nu ben ik dus van plan om zelf anders maar wat MDMA te kopen om vervolgens te slikken en zelf maar te kijken of ik tot wat introspectie kom..
Er zijn ook wel andere pillen die je van al je problemen afhelpen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 25 september 2012 @ 16:44:05 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_117237739
quote:

Zelf gaan zitten hobbyen is natuurlijk het meest domme wat je kan doen....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:45:00 #16
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_117237793
quote:

Serieus he :')

Die onderzoeken zijn onder geconditioneerde en gecontroleerde omstandigheden. Denk je echt dat je met wat MDMA is de lijf ineens genezen bent?
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:45:25 #17
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_117237810
quote:

Dan denk ik dat je je doel gaat missen. In essentie slik je gewoon xtc, niet één of ander wondermiddel tegen geestelijke problemen. Sterker nog, gebruik van xtc heeft weer een eigen weerslag op je geestelijke gesteldheid. What goes up, must come down.

Denk dat de meerwaarde juist zal liggen in het bespreken van je traumatische ervaringen met een deskundige op het moment dat je brein zoveel geluksstofjes te verwerken heeft, dat het niet eens de kans krijgt om zich naar te voelen.
pi_117238049
@eleusis: Ik moet toch hoop houden en doorgaan met zoeken... ook al is het op FOK!. Ik heb trouwens inderdaad met wat vrienden besproken om het dan misschien bij mij thuis te doen en dat we dan allemaal een likje nemen om vervolgens diepzinnige gesprekken te voeren! Aan mijn psycholoog durf ik het echter niet te vragen; ik denk dat hij hier niet open voor staat.

@Valkyrie: Oo oke! Wat goed! Waar was dat als ik vragen mag? Ik ben hier namelijk precies naar opzoek, haha!

@Deeltjesversneller: Thanks voor de tip! Ga ik zeker kijken dan! Weet je ook welke datum?

@Zwaardegekste: Precies wat ik bedoel, wat fijn dat je de mening deelt! Ik zit helaas al bij een therapeut en die staat er niet voor open... zal ik dan doorgaan met zoeken naar een andere therapeut?

@Deetch: Nee, helaas; ik ben een jong volwassen vrouw met een probleem.

@Ticootje: Ik zit al aan de antidepressiva, maar deze pillen willen niet echt helpen..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 25 september 2012 @ 16:52:19 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_117238141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@eleusis: Ik moet toch hoop houden en doorgaan met zoeken... ook al is het op FOK!. Ik heb trouwens inderdaad met wat vrienden besproken om het dan misschien bij mij thuis te doen en dat we dan allemaal een likje nemen om vervolgens diepzinnige gesprekken te voeren! Aan mijn psycholoog durf ik het echter niet te vragen; ik denk dat hij hier niet open voor staat.

@Valkyrie: Oo oke! Wat goed! Waar was dat als ik vragen mag? Ik ben hier namelijk precies naar opzoek, haha!

@Deeltjesversneller: Thanks voor de tip! Ga ik zeker kijken dan! Weet je ook welke datum?

@Zwaardegekste: Precies wat ik bedoel, wat fijn dat je de mening deelt! Ik zit helaas al bij een therapeut en die staat er niet voor open... zal ik dan doorgaan met zoeken naar een andere therapeut?

@Deetch: Nee, helaas; ik ben een jong volwassen vrouw met een probleem.

@Ticootje: Ik zit al aan de antidepressiva, maar deze pillen willen niet echt helpen..
Dus antidepressiva mixen met mdma?
Zullen we nu alvast een plaatsje gaan reserveren voor in een opvanghuis of ziekenhuis?
pi_117238184
@Netsplitter: Ja, dat dacht ik eerst ook maar ik heb nu echt al heel veel psychologen gebeld, gemaild maar geen van hen kon mij verder helpen! Dus tsja, dan maar zelf proberen? lees anders dit artikel: gaat over een man die zelf ook mdma had geslikt en zo uit z'n depressie kwamhttp://www.apexx.nl/index.php?id=66
pi_117238274
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Netsplitter: Ja, dat dacht ik eerst ook maar ik heb nu echt al heel veel psychologen gebeld, gemaild maar geen van hen kon mij verder helpen! Dus tsja, dan maar zelf proberen? lees anders dit artikel: gaat over een man die zelf ook mdma had geslikt en zo uit z'n depressie kwamhttp://www.apexx.nl/index.php?id=66
echt het domste dat ik ooit gehoord heb
zelf gaan kloten met drugs in combinatie met medicijnen terwijl je in een psychisch kwetsbare situatie zit tegen het advies van elke therapeut die je gesproken hebt in

maar goed, als het slecht met je af loopt kan ik het alleen maar darwinisme noemen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_117238282
Ergens begrijp ik TS wel, aanmoedigen is weer iets anders.

In het reguliere circuit zal je denk ik weinig professionals vinden die hier op voorhand aan mee zullen werken. Wellicht als je na een tijd een goed klik hebt dat ze er minder onwelwillend tegenover staan.

Heb zelf wel eens een (op dat moment) verhelderende (verruimende ;-)) paddotrip meegemaakt.
pi_117238310
@Valkyrie: Ja, daar ben ik me ook bewust van. Alleen de drug zal mij niet verder helpen maar misschien als ik het samen met goede vrienden neem en aan hun vraag of ze met mij over m'n problemen willen praten kan het wel helpen.

@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
pi_117238346
sorry dubbel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117238366
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Valkyrie: Ja, daar ben ik me ook bewust van. Alleen de drug zal mij niet verder helpen maar misschien als ik het samen met goede vrienden neem en aan hun vraag of ze met mij over m'n problemen willen praten kan het wel helpen.

ja of je gaat helemaal slecht en omdat er niemand van verstand van zaken bij is ben je nog verder van huis en zit je de volgende dag op de paaz
quote:
@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
en wat vind je therapeut van stoppen met je medicatie?
en je wou vast stoppen in een dag tijd?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')