Er zijn ook wel andere pillen die je van al je problemen afhelpen..quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ja, dat ben ik natuurlijk, duh! Nee, maar ik heb de afgelopen maanden al tientallen psychologen gemaild of gebeld, m'n oproep op meerdere fora geplaatst maar niemand die me verder helpen kon..
Nu ben ik dus van plan om zelf anders maar wat MDMA te kopen om vervolgens te slikken en zelf maar te kijken of ik tot wat introspectie kom..
Zelf gaan zitten hobbyen is natuurlijk het meest domme wat je kan doen....quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ja, dat ben ik natuurlijk, duh! Nee, maar ik heb de afgelopen maanden al tientallen psychologen gemaild of gebeld, m'n oproep op meerdere fora geplaatst maar niemand die me verder helpen kon..
Nu ben ik dus van plan om zelf anders maar wat MDMA te kopen om vervolgens te slikken en zelf maar te kijken of ik tot wat introspectie kom..
Serieus hequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dan denk ik dat je je doel gaat missen. In essentie slik je gewoon xtc, niet één of ander wondermiddel tegen geestelijke problemen. Sterker nog, gebruik van xtc heeft weer een eigen weerslag op je geestelijke gesteldheid. What goes up, must come down.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dus antidepressiva mixen met mdma?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@eleusis: Ik moet toch hoop houden en doorgaan met zoeken... ook al is het op FOK!. Ik heb trouwens inderdaad met wat vrienden besproken om het dan misschien bij mij thuis te doen en dat we dan allemaal een likje nemen om vervolgens diepzinnige gesprekken te voeren! Aan mijn psycholoog durf ik het echter niet te vragen; ik denk dat hij hier niet open voor staat.
@Valkyrie: Oo oke! Wat goed! Waar was dat als ik vragen mag? Ik ben hier namelijk precies naar opzoek, haha!
@Deeltjesversneller: Thanks voor de tip! Ga ik zeker kijken dan! Weet je ook welke datum?
@Zwaardegekste: Precies wat ik bedoel, wat fijn dat je de mening deelt! Ik zit helaas al bij een therapeut en die staat er niet voor open... zal ik dan doorgaan met zoeken naar een andere therapeut?
@Deetch: Nee, helaas; ik ben een jong volwassen vrouw met een probleem.
@Ticootje: Ik zit al aan de antidepressiva, maar deze pillen willen niet echt helpen..
echt het domste dat ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Netsplitter: Ja, dat dacht ik eerst ook maar ik heb nu echt al heel veel psychologen gebeld, gemaild maar geen van hen kon mij verder helpen! Dus tsja, dan maar zelf proberen? lees anders dit artikel: gaat over een man die zelf ook mdma had geslikt en zo uit z'n depressie kwamhttp://www.apexx.nl/index.php?id=66
ja of je gaat helemaal slecht en omdat er niemand van verstand van zaken bij is ben je nog verder van huis en zit je de volgende dag op de paazquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
@Valkyrie: Ja, daar ben ik me ook bewust van. Alleen de drug zal mij niet verder helpen maar misschien als ik het samen met goede vrienden neem en aan hun vraag of ze met mij over m'n problemen willen praten kan het wel helpen.
en wat vind je therapeut van stoppen met je medicatie?quote:@Netsplitter: Nee, no way dat ik het combineren ga. Ik wil sowieso stoppen met ad en dan pas aan de M gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |