Ze hebben geen last van de atmosfeer.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Veel te dicht bij de zon om te zien denk ik.
De huidige snelheid is trouwens een absurde 1 miljoen kilometer per uur.
Nee, helderder. Magnitude 0 is vrij helder, goed zichtbaar met blote oog. Maar helderder kan ook, dan word de magnitude gewoon negatief.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Coelho het volgende:
Ik lees net op twitter dat de magnitude afneemt. Betekent dat dat de komeet nu minder helder wordt?
-6.3 ondertussenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:31 schreef superkimmi het volgende:
Volgens skysafari (app) is de helderheid al -6,3. Het begon vandaag met -2..
Hij neemt in helderheid af. De staart verdwijnt ff in de zonne atmosfeerquote:Op donderdag 28 november 2013 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, helderder. Magnitude 0 is vrij helder, goed zichtbaar met blote oog. Maar helderder kan ook, dan word de magnitude gewoon negatief.
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:21 schreef -CRASH- het volgende:
Comet #ISON continues to fade, but not long now until perihelion.
Even if the nucleus gets fried, expect some *amazing* images!
* DemonRage gaat kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
-6.3 ondertussen
vanaf 19:00 live
Ze kunnen zoveel zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef superkimmi het volgende:
ze vermoeden dat ze komeet aan het sterven is...
op die foto is alleen nog maar een staart te zien, dit KAN betekenen dat hij verbrand is. maar dat is nog even afwachtenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:59 schreef Coelho het volgende:
Hij had dus al aan de andere kant moeten zijn begrijp ik? En daar is hij niet, dus de conclusie is dat hij weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |