SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Nee, maar het is nu zo rustig dat ik met minder pagina's wel op de 59e minuut kom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Komen jullie verder dan pagina 834?
over jou heb ik het ja lucky fuckerquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik meen het!
Of had je het over de TT?
Ja, maar ook nog geen bevestigingquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:00 schreef Joodnl het volgende:
Zijn er nog mensen die hem via Consoleshop hebben besteld?
Ik heb hier namelijk nog steeds geen bevestiging van verzending....
Zoek het even op andersquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
Wie moeten vanavond voor de beker voetballen?
Ik hoor juist dat dit bedrijf vaak redelijk snel is....Voor de releasedatum.... maar dat is nu nog ff niet het geval.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, maar ook nog geen bevestiging
Waar moet ik dat doen? Google geeft geen uitsluitsel!quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]![]()
Is dat je beste bargain tot nu toe?
http://livescore.com/soccer/holland/quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar moet ik dat doen? Google geeft geen uitsluitsel!
Endbossquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef Joodnl het volgende:
[..]
http://livescore.com/soccer/holland/
oke een kit, en nu?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Geil
(Niet haten op iPhone Quality) weet niet hoe je SS upload
Ik zweer het op alles wat ik heb.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rot op!! Echt niettttt. Je bent weer aan het trollen net als vorig jaar.
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuushquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Geil
(Niet haten op iPhone Quality) weet niet hoe je SS upload
2 silver kits!! Op zich is dat wel leuk, maar of het bijzonder genoeg is om een foto te maken weet ik niet (tenzij die kit heel veel waard isquote:
nee dat is niet bijzonder genoeg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 silver kits!! Op zich is dat wel leuk, maar of het bijzonder genoeg is om een foto te maken weet ik niet (tenzij die kit heel veel waard is)
Jawelquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, je kon toch niet meer op de webapp?
Kom ik aan met m'n Mertens 4-3-3 voor 600cquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zweer het op alles wat ik heb.Deze stond ernaast:
[ afbeelding ]
Je zei net dat je er niet op kon toen ik vroeg of je wou dm'en hoe je bij 59 kwam?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JawelIk ben al de hele middag aan het traden.
Wat dan wel? Ik heb tot nu toe geen 1 foto gemaakt van een bronze pack dat ik kreeg terwijl ik wel een paar redelijk dure spelers had. Maar ik ga nu zeggen dat ik pas een foto maak wanneer ik een bronze of silver van boven de 10k heb.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat is niet bijzonder genoeg.
Bullshit. Ik zei dat ik niet bij de 59 minute kon komen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je zei net dat je er niet op kon toen ik vroeg of je wou dm'en hoe je bij 59 kwam?
Wat is je team precies?quote:
hoe kom je nu bij die 59 minute ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik zei dat ik niet bij de 59 minute kon komen.
Oke, verkeerd gelezen, kan je me dan toch Dmén hoe je er komt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik zei dat ik niet bij de 59 minute kon komen.
een Maikon Leite in een brons pack vind ik wel een fotootje waard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat dan wel? Ik heb tot nu toe geen 1 foto gemaakt van een bronze pack dat ik kreeg terwijl ik wel een paar redelijk dure spelers had. Maar ik ga nu zeggen dat ik pas een foto maak wanneer ik een bronze of silver van boven de 10k heb.
Jawelquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij via DM even uitleggen hoe je bij 59ste minuut moet komen? Neem aan dat jullie niet 1000x volgende klikken?
dit wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij via DM even uitleggen hoe je bij 59ste minuut moet komen? Neem aan dat jullie niet 1000x volgende klikken?
En een Miccoli voor 600c?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een Maikon Leite in een brons pack vind ik wel een fotootje waard.
Coins genereren, de komende dagen gaan de prijzen van spelers omlaag omdat veel mensen pakjes kopen en coins willen en ze de spelers er voor goedkoop opzettenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is het verstandigst wat ik kan doen. Wachten met Miccoli? Hij is nu 12k waard.
Ik zou hem nu wegdoen, prijzen zijn echt bizar hoog nu.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is het verstandigst wat ik kan doen. Wachten met Miccoli? Hij is nu 12k waard.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef diedjuh het volgende:
Maar hoe kun je nu dan met CE naar de 59e minuut? Ik kom nog steeds maar tot 835.
De enige 2 silver shiny spelers die ik tot nu toe kreeg waren discard value waard. Ik denk dat ze daar wel iets aan hebben gedaan want vorig jaar was bijna elke shiny silver speler die ik kreeg in een bronze pack wat waard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een Maikon Leite in een brons pack vind ik wel een fotootje waard.
Welquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja dat lukt mij ook niehieeeeeeeeeet. 10x gezegd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef diedjuh het volgende:
Maar hoe kun je nu dan met CE naar de 59e minuut? Ik kom nog steeds maar tot 835.
Je Dm'de darksonic nog hoe je daar moest komen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dat lukt mij ook niehieeeeeeeeeet. 10x gezegd.
Hoe kom je anders aan die koopjes? Gewoon aflopende biedingen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dat lukt mij ook niehieeeeeeeeeet. 10x gezegd.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef Trebo het volgende:
Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
Ja, en een lijstje afgaan met spelers die interessant zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:10 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan die koopjes? Gewoon aflopende biedingen?
Dan heb je wel heel veel geluk als er een miccoli 10k onder zijn prijs afloopt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, en een lijstje afgaan met spelers die interessant zijn.
Besteld bij Mycomquote:
Ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef Trebo het volgende:
Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
Opende je die van 2.5k? Daar heb ik tot nu toe een paar van geopend. Helaas zit mijn TP bijna vol doordat items nog steeds vast zittenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik open net mijn 1e silver pack met daarin een Italiaanse rechtsback Rosi (parma).
4-4-2 formatie, zijn er niet veel van op de markt, sowieso winst
weet jij nu al hoe je op de 59e minuut komt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Opende je die van 2.5k? Daar heb ik tot nu toe een paar van geopend. Helaas zit mijn TP bijna vol doordat items nog steeds vast zitten
CEquote:
Nooitquote:
Dacht al dat ik toen ik langs de MM kwam iemand met fifa zag lopen, wist alleen niet of het 13 was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is daar dus al te koop
2.5kquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Opende je die van 2.5k? Daar heb ik tot nu toe een paar van geopend. Helaas zit mijn TP bijna vol doordat items nog steeds vast zitten
29ste minuutquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga een paar terug, ik zat rond 790
Is er een makkelijke manier om daar te komen, of ben je genoodzaakt om een half uur op dat pijltje te klikken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga een paar terug, ik zat rond 790
Cheat enginequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is er een makkelijke manier om daar te komen, of ben je genoodzaakt om een half uur op dat pijltje te klikken?
Ik had laatst een Sigurdarson in een pack, die verkocht ik voor 3.9k. Nu is hij 6.5k. Vorig jaar had ik helemaal in het begin een Pasquato en die verkocht ik voor 11kquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
2.5k![]()
Ik zag dat hij zo rond de 4k zit, niet slecht dus.
Neequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Is de tradepile al gefixed als je wat te koop zet ??
Wat zijn de eisen voor dat toernooi?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:22 schreef marcie216 het volgende:
Finale van het toernooi.
2k + 1 gouden pakje, mooi prijzengeld
Omdat Defoe echt belachelijk veel player traits heeftquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het dat Ba en Defoe ongeveer dezelfde rating hebben mbt shooting maar ik met Defoe veel makkelijker scoor?
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Niet zo zeuren en ga zelf eens zoeken in plaats van afhankelijk zijn van tips van anderen. Iedereen maakt winst, jij kunt het ook zelf. Verdiep je in de markt en maak een lijstje met spelers die je elk uur afgaat ofzo.
Gewoon max goud.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen voor dat toernooi?
Maar jij weet hoe je bij de 59 moet komen, dat wil je niet delen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Niet zo zeuren en ga zelf eens zoeken in plaats van afhankelijk zijn van tips van anderen. Iedereen maakt winst, jij kunt het ook zelf. Verdiep je in de markt en maak een lijstje met spelers die je elk uur afgaat ofzo.
[ afbeelding ]
Deze knul kocht ik net voor 900c. Ik heb echt veel geluk vandaag.
Vind je het gek, beetje je trades weggevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon max goud.
[..]
Maar jij weet hoe je bij de 59 moet komen, dat wil je niet delen.
Net MM gebeld.. 'Zo lang wij geen groen licht krijgen ligt het spel nog niet in de schappen, dus donderdag pas meneer'quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Werd geplaatst op een ander forum. Dus bij de Media Markt gewoon te koop.
[ afbeelding ]
DarkSonic welquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vind je het gek, beetje je trades weggevenik ga hier toch ook niet lopen vertellen hoe ik mijn winst maak
Online/Offline?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon max goud.
[..]
Maar jij weet hoe je bij de 59 moet komen, dat wil je niet delen.
Maar bronze packen werd hier gedeeld, en een manier om naar de 59' te gaan kan toch geen kwaad/quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vind je het gek, beetje je trades weggevenik ga hier toch ook niet lopen vertellen hoe ik mijn winst maak
Spelers die bij een aflopende auction vast gaan zitten en op completing blijven staanquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is/was het probleem dan, merk niets?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze knul kocht ik net voor 900c. Ik heb echt veel geluk vandaag.
Onlinequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Online/Offline?
En met de cheat-engine natuurlijk, dat is de enige manier om daar zo snel te komen
Hmm geen last van, op webapp dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Spelers die bij een aflopende auction vast gaan zitten en op completing blijven staan
Ja, meer vraag naar bepaalde spelers;)quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
Domme vraag: Nu er meer mensen FUT spelen gaan de prijzen toch omhoog?
Komt ook meer aanbod.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, meer vraag naar bepaalde spelers;)
Aan het begin dalen de prijzen omdat iedereen coins wil om spelers te komen, daarna stijgen de prijzen omdat de vraag groter is dan het aanbod van de goede spelersquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
hij weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aan het begin dalen de prijzen omdat iedereen coins wil om spelers te komen, daarna stijgen de prijzen omdat de vraag groter is dan het aanbod van de goede spelers
Dure wel, maar non-shiny betwijfel ik wel. Vooral vanwege die belachelijke bonussenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
bronze packen gaat ook niet om koopjes pakken maar om dingen te verkopen. In de 59e staat het echt niet helemaal vol met koopjes hoor, en die loopt ie dan zelf mis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar bronze packen werd hier gedeeld, en een manier om naar de 59' te gaan kan toch geen kwaad/
Ja alleen zal iedereen moeten beginnen met een paar spelers waardoor het aanbod langzamer stijgt dan de vraag en dus gaat de prijs omhoog;) daarna zal het iets meer afzakken omdat mensen meer budget hebben.quote:
Dan doe jij iets verkeerd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, dan tik ik pagina 850 in bv, is het er niet, ga ik terug tot 812 oid krijg ik spelers, maar is pas de 12e min
Ha, daar had ik fifa 12 vandaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is daar dus al te koop
okequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bronze packen gaat ook niet om koopjes pakken maar om dingen te verkopen. In de 59e staat het echt niet helemaal vol met koopjes hoor, en die loopt ie dan zelf mis.
Zoek. Het. Op.quote:
Daar zijn we nu te laat mee ja, die zal nooit meer dalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef dion_v_k het volgende:
Er zijn al een stuk meer Quintero's op de markt dan gisteren![]()
Prijzen zijn echter nog hetzelfde en sommige klimmen al richting de 50k
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan doe jij iets verkeerd waarschijnlijk
De goedkoopste nu is 30k-32k BIN.(ps3)quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar zijn we nu te laat mee ja, die zal nooit meer dalen
Daar valt dan nog wel wat winst op te behalen. Maarja wie heeft er nu zoveel geld cash?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De goedkoopste nu is 30k-32k BIN.(ps3)
dat komt wel terug als ze het fixenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb 2 dingen nu in mijn trade staan die niet weg willen,
hoe zit dat dan nu met spelers die je verkoopt, die kunnen ook blijven hangen en ben je het kwijt
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef over_hedge het volgende:
Vind die season ding wel chill eigenlijkIk hoef me nu niet druk te maken om wie hem als eerste verkoopt. Wacht gewoon tot ik een sms heb van de GM en dan ga ik hem halen
Serieus? 3 kwartier rijden voor een spel....quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ha, daar had ik fifa 12 vandaan
Prima, maar waarom handelen als je Lavezzi, Hulk en Silva uit packs hebt...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:32 schreef Roypsv het volgende:
Lindgren is dit beetje een goede deal, wat zeg jij ?
[ afbeelding ]
vreet een dikke bruine drolquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima, maar waarom handelen als je Lavezzi, Hulk en Silva uit packs hebt...
100ste keer....quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee waar je nu even 4200 ms points kan kopen waar ze ook op voorraad zijn ?
Ik heb 22kquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar valt dan nog wel wat winst op te behalen. Maarja wie heeft er nu zoveel geld cash?
offgamers haal ik het meestalquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee waar je nu even 4200 ms points kan kopen waar ze ook op voorraad zijn ?
quote:
Zit je op de ps3? Dan geef ik je 10k. Wil wel een deel van de verkoopprijs laterquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb 22k![]()
Fuck die dag dat hij er voor 5k op de tp stond
Nee, gebruik ik al een paar jaar.quote:
Geen idee, gebruik zelf altijd moneybookers.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is daar ook een iDeal mogelijkheid?
Heb jij nu al de cash voor het uitdelen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zit je op de ps3? Dan geef ik je 10k. Wil wel een deel van de verkoopprijs later
Ja maar ik moet ook nog een team bouwen, ik wacht ff af nu want heb mijn tradepile ook vol staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zit je op de ps3? Dan geef ik je 10k. Wil wel een deel van de verkoopprijs later
Even opgezocht, er staat een logo van iDeal, das mooi dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, gebruik zelf altijd moneybookers.
Nee heb natuurlijk wel wat cash over om te investeren en ik kan niets beters bedenken dan een Quinteroquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij nu al de cash voor het uitdelen dan?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef seeewpaall het volgende:
heeft iemand de gouden tip voor me waardoor ik via CE naar 59 min kan..
Rot lekker opquote:
Ja hoor. Gewoon op youtube zoekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef seeewpaall het volgende:
heeft iemand de gouden tip voor me waardoor ik via CE naar 59 min kan..
Oke vervuil het topic maar lekker verder, negeer ik je gewoonquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef seeewpaall het volgende:
waarom zou ik, pff, geef me 1 goede reden ?
SNEL BIEDEN ANDERS DOET IEMAND ANDERS HET!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Interressant, er staat nu een Quintero op voor 55min met current price 150
en dat werkt dus ook met fut 13,quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon op youtube zoeken
Allemaal bronze spelers uit van die 400 c packs?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik verkoop momenteel letterlijk iedere speler voor 150c bin
Wel pas in de laatste paar minuten steeds..startersteams ftw
Ik had er gister perongeluk 20 voor 24 uur opgezet (snap nog steeds niet hoe dat kwam) maar er zijn er nog 10 weg ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Wijn is voor homo'squote:
hahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke vervuil het topic maar lekker verder, negeer ik je gewoon
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een dagvan 16 naar 54k gegaan.
Lekker, 59th minute en potjes spelen? Of heb je nog geen FIFAquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Nice...kwestie van een dagje voor uittrekken dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Same. Gaat hard met 3 accountsquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Wat een HEA!like deiquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
voor degene die mij Benson aanraadde
Heeft er in 1 helft al 4 inliggen
150 BIN kan alleen via de console toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Binnen 10 minuten dit soort kneuzen
[ afbeelding ]
Ah, dus jij bent die gast die tegen mijn mongolide broertje aan het spelen isquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
voor degene die mij Benson aanraadde
Heeft er in 1 helft al 4 inliggen
Theo Lucius.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef baswijchen het volgende:
wat voor een team zal ik bouwen of om een speler heen bouwen? suggesties!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
150 BIN kan alleen via de console toch?
Ik suggereer 10 spelers en een keeper. Als het even kan, nog een coach erbij ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef baswijchen het volgende:
wat voor een team zal ik bouwen of om een speler heen bouwen? suggesties!!
Volkel FC?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent die gast die tegen mijn mongolide broertje aan het spelen is
Ansaldi - Boccheti - Alvesquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef Rijst het volgende:
Iemand nog tipzzzzz= Het liefst geen Russische verdediging
[ afbeelding ]
Volgens mij juist alleen via de webapp, moet je de cheat engine voor gebruiken namelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag, kan toch niet via webapp op 1 of andere manier?:)
Wat ben jij garpiiigquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ansaldi - Boccheti - Alves
Guilherme
Ik zat te denken aan Nsame LB en YangMbia CBquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat ben jij garpiiig
Ik zat te kijken aar wat Franse CBs en ik zie dat Distin weer de oude is
[ afbeelding ]
LB Aktaouquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef Rijst het volgende:
Iemand nog tipzzzzz= Het liefst geen Russische verdediging
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Nsame LB en YangMbia CB
Ken al die gara namen niet, Moet ze ff zoeken op Futheadquote:
Ze zijn niet Russisch tochquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat ben jij garpiiig
Ik zat te kijken aar wat Franse CBs en ik zie dat Distin weer de oude is
[ afbeelding ]
Onweerquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk de hele tijd dat ik een busje hoor
Jij gaat dagelijks met een busje van je huis naar school en terug?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij gaat dagelijks met een busje van je huis naar school en terug?
was het maar zo'n feest met dit kutweer. Het busje van de pakketjesman natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij gaat dagelijks met een busje van je huis naar school en terug?
Johquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest met dit kutweer. Het busje van de pakketjesman natuurlijk.
http://www.futwiz.com/compare/2464/5494quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
Thorbieerrr Kan je die spelers voor me opzoeken. Kan ze namelijk niet vinden
kan dat niet op ps3?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:51 schreef bombmannl het volgende:
Volgens mij verkopen bronzen op 150bin op Xbox veel beter dan op ps3 omdat op Xbox op 150bin kan zoeken en op ps3 niet
Jammer dit....
Oh handig zo''n link maar die LB krijgt nooit 9 chemquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/compare/2464/5494
Clublink, vandaar
op xbox webapp ook niet, kan alleen op console volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Volgens mij niet, webapp iig niet
Clublink?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh handig zo''n link maar die LB krijgt nooit 9 chem
Leg maar eens uit hoe dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
Op ps3 kan het ook, even gechecked
Wat? 150BIN?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
Op ps3 kan het ook, even gechecked
BIN 1 tikje naar rechtsquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Leg maar eens uit hoe dan.
OMFGquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
BIN 1 tikje naar rechtsDan staat er 150
Belhanda CDM en een Anzhi speler CF of Taarabt en dan daarmee verderquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik nog steeds een link te kort
[ afbeelding ]
Misschien Rik toch maar even mailen, aangezien hij blijkbaar even niet op het forum meeleestquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die Obi van mij hangt nog steeds op completing. Wat een grap
.
Alle spelers hangen op completing bij mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die Obi van mij hangt nog steeds op completing. Wat een grap
.
Nee. Ik heb deze baas net opgepikt. 59th minuteee allezzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Belhanda CDM en een Anzhi speler CF of Taarabt en dan daarmee verder
Het ging erom dat je wel of niet op de ps3 op 150BIN kon zoekenquote:
Thx voor het checkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het ging erom dat je wel of niet op de ps3 op 150BIN kon zoeken
Weet ik. Maar dat je tegenwoordig ook al moet aanwijzen welk buttontje mensen moeten aanklikkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het ging erom dat je wel of niet op de ps3 op 150BIN kon zoeken
Graag gedaanquote:
Wat bedoel je nou?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat je tegenwoordig ook al moet aanwijzen welk buttontje mensen moeten aanklikken
1 grote faal dit, best veel mensen hebben er last vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle spelers hangen op completing bij mij
@rijst sorry
@5_voor 50%
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Fifa heeft eindelijk gerechtigheid, Stond 1-1 en tegenstander probeert tijd te rekken en houdt de bal vast met de keeper en loopt tegen de 16 meter lijn aan en ik krijg een vrije trap wegens handsbal die Defoe met zijn 90 power er keihard inschiet
Dit bedoel ik...dat mensen dat tegenwoordig niet zelf kunnen bedenken, en dat ze daar dus hulp bij nodig hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
BIN 1 tikje naar rechtsDan staat er 150
Als je nog geen FIfa 13 hebt kan je het niet opzoekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit bedoel ik...dat mensen dat tegenwoordig niet zelf kunnen bedenken, en dat ze daar dus hulp bij nodig hebben
Wat is er nieuw aan dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef over_hedge het volgende:
Dat nieuwe fitness systeem is wel kut
RT gemachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand bevestigen dat David Luiz nog steeds kakner goed is?
Hier. Een post over gemaakt vanmiddag, geen zin om op te zoeken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
Dat je spelers niet na 1 wedstrijd op de bank weer 99 hebben.quote:
Iemand zei dat net nog!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
Witwas praktijkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand mijn Xavi kopen kopen kopen? 150k en hij is van jou.
Het is geen Twitter hier hoor.quote:
Waarom zou je die gast kopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er nog velen volgen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef Rijst het volgende:
Ik typ het scpres fout anders gaan mensen huilie huilie
Volgens mij is het aantal fitness kaartjes die je krijgt in een pakje wel flink omhoog gegaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat je spelers niet na 1 wedstrijd op de bank weer 99 hebben.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Narsingh maakt net even de winnende in de 90ste minuut, heerlijk.
David Luiz is nog steeds irritant en OP trouwens.
Omlaag ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens mij is het aantal fitness kaartjes die je krijgt in een pakje wel flink omhoog gegaan
volgens mij niet. al heb ik alleen nog maar brons gekocht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens mij is het aantal fitness kaartjes die je krijgt in een pakje wel flink omhoog gegaan
Had er soms wel 3 in een gold packquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
volgens mij niet. al heb ik alleen nog maar brons gekocht.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dat snapt elke kneus toch nog wel, dat je 1 tikje naar rechts doet voor 150 BIN.
Geen wiskunde dit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |