SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
[ Bericht 0% gewijzigd door wieisboos op 25-09-2012 14:08:57 ]
challenge acceptedquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef TheFastOne het volgende:
100 topics voor de officiële release![]()
Hoe bedoel je aperte code?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie, heb jij een aparte code naast die pakjes nog?
10k EAs FC ding, Adidas superteam enzoquote:
Neequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
10k EAs FC ding, Adidas superteam enzo
Ik ook niet :\quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb mijn nieuwe PSN toegevoegd aan de OP, PS3'ers voeg me opnieuw toe AUB
Wedstrijd is toch gewoon gratis?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:12 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil wedstrijd spelen, maar heb geld te kort![]()
Nee, elke keer als je een wedstrijd begint wordt er 250c afgeschreven, fucking debiel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wedstrijd is toch gewoon gratis?![]()
.
Je hoeft niet meteen te schelden,hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, elke keer als je een wedstrijd begint wordt er 250c afgeschreven, fucking debiel.
lol aapquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga lekker.Sakho opgepikt voor 900c en Douglas voor 950.
Sorry klootzak.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te schelden,hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
haha you owe me a lavezziquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Haha ik kan die pas niet activeren
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry klootzak. [ afbeelding ]hihi maakt niet uit lulhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Nee, hij heeft het spel gewoonquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb mijn nieuwe PSN toegevoegd aan de OP, PS3'ers voeg me opnieuw toe AUB
Niemand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:16 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand nog die link waar in stond wat je kon unlocken met club credits bij bepaalde levels?
jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef Nickskuh het volgende:
Heb net een nieuw account aangemaakt, kan ik daarmee eigenlijk nog FIFA 12 mee spelen op mijn online code?
Waarom is dat 'quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:25 schreef marcie216 het volgende:
Nu eindelijk spelen
Bony met 6 chem, Willems met 8, Vd wiel en Emanuelson met 7
Weet niet is eerderquote:
lekker potjes tegen de CPU spelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef marcie216 het volgende:
Niet spelen dus, eerst die Online pass activeren?
Die zocht ik, nice.. Sowieso balotelli muscle flexquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/po(...)ffmeslzssgedflqkggve
Wel slechte heading voor een CB. En niet super lang.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is Hubocan goedkoop zeg. Hij heeft best goede stats.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Amateur is veel te makkelijk.
Win al mijn westrijden met 1-0 en 2-1, zo simpel.
Zometeen maar eens Semi-Pro proberen.
vind je? ik vind amateur te moeilijk daarom gebruik ik sliders anders kan ik nie scoren. groetquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Amateur is veel te makkelijk.
Win al mijn westrijden met 1-0 en 2-1, zo simpel.
Zometeen maar eens Semi-Pro proberen.
vindt*quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
vind je? ik vind amateur te moeilijk daarom gebruik ik sliders anders kan ik nie scoren. groet
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
vindt*
Ja sliders heb ik al allemaal op hoogste nivo staan :p
gr
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
vindt*
Ja sliders heb ik al allemaal op hoogste nivo staan :p
gr
quote:
Hap Hapquote:
Die hele post was een troll manquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
Arnautovic opgepikt voor 700c, laagste bin is 3.8k
GMTAquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FIFA 13 binnen![]()
![]()
![]()
Bij meer mensen al?
quote:
Clubsen zo?quote:
NEEquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
Mag ik iets vragen betreft de prijs van een speler?
Is goed, eerst even huiswerk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Clubsen zo?
Benieuwd of die pas werkt
Waar had je hem besteld?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FIFA 13 binnen![]()
![]()
![]()
Bij meer mensen al?
Bij mij verdwijnen ze gewoonquote:
Ty, zo ff proberenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef PureDemon het volgende:
[..]
je moet ff een pack kopen, die van 400 coins bijvoorbeeld en dan staan ze bij unassigned
Daar heb ik op geboden.quote:
O, thanks, zo ff kijken dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef PureDemon het volgende:
[..]
je moet ff een pack kopen, die van 400 coins bijvoorbeeld en dan staan ze bij unassigned
Werkt niet bij mij hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef PureDemon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welke nieuwe PSN's mag ik toevoegen, tampertjes?
Bij mij ook nietquote:
kan je ook al futten ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
Hé Roy, fifa 13 ligt op de mat, ben net thuis van niet-zakelijk trainen
Dunno, kijk ik vanavond wel evenquote:
Van mij nog langerquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:52 schreef PureDemon het volgende:
[..]
das kut.... bij mij wel... maar die stonden er ook al ongeveer een uur op completing
Geen idee, misschien heeft mijn moeder hem ook op de deurmat gelegd maar dat weet ik nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef Gramulanion het volgende:
Kwam 'ie gewoon door de brievenbus bij jullie?
Mycomquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:54 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Waar had je hem besteld????Nice ultimate edition. Hopelijk krijg ik em ook nog vandaag
?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Klopt het dat je je veiligheidsvraag opnieuw moet invullen op de console?
Jaquote:
Ok! Ik heb bij bartsmit besteld. Nu maar hopen dat ze niet wachten tot de release met opsturen....quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mycomnormaal zou hij vrijdag of donderdag pas uit zijn
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef Roypsv het volgende:
kijk deze goal
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136517335
zieke Wilfried power
wel onterecht gewonnen maar die goal was masterquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]door die firsttouch ligt de bal niet gelijk stil maar krijg je dit soort genialiteiten
quote:
25¤ veel geld vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
25 euro lappen om een paar dagen eerder te mogen spelen, nee dankje de koekoek
haha lolquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik helemaal blij voor niets enzeu
Je hebt geld betaald voor de spellen die je inruilt. Daar heb je niet aan gedacht, indirect dus veel meer kosten!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
25¤ veel geld vindenzeker als je hem via GM voor 25¤ kan ophalen morgen of overmorgen.
Pre-orders.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:59 schreef DannyDeko het volgende:
Is ie al in de winkels te krijgen btw? Of enkel nog 'pre-orders'?
Rik.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 15:01:06We're aware of the issues currently affecting #FUT13 trade piles. The team is looking into. More information when we have it. reageer retweet
Spellen die je na een keer spelen wel hebt gezien en nooit meer naar omkijkt. Ben er niet rouwig om, als ik ze niet had ingeleverd hadden ze nu nog steeds onder de stof gelegen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt geld betaald voor de spellen die je inruilt. Daar heb je niet aan gedacht, indirect dus veel meer kosten!
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:02 schreef Gramulanion het volgende:
Rik.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 15:01:06We're aware of the issues currently affecting #FUT13 trade piles. The team is looking into. More information when we have it. reageer retweet
Betaalt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Spellen die je na een keer spelen wel hebt gezien en nooit meer naar omkijkt. Ben er niet rouwig om, als ik ze niet had ingeleverd hadden ze nu nog steeds onder de stof gelegen.
FIFA 13 UE + Early release voor 50¤ terwijl jij er waarschijnlijk meer voor betaald.
¤57,- betaal ik maar die 25 bespaar ik. Tevens koop ik enkel games die ik speel en niet die ik laat liggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Spellen die je na een keer spelen wel hebt gezien en nooit meer naar omkijkt. Ben er niet rouwig om, als ik ze niet had ingeleverd hadden ze nu nog steeds onder de stof gelegen.
FIFA 13 UE + Early release voor 50¤ terwijl jij er waarschijnlijk meer voor betaald.
Ok veel plezier met Fifa 12 vanaf volgende weekquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
¤57,- betaal ik maar die 25 bespaar ik. Tevens koop ik enkel games die ik speel en niet die ik laat liggen.
Lagere kosten dus!
Vorig jaar had ik de ultimate ediotion 2 weken later ofzo ergens op internet besteld, kreeg gewoon de code nog!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop wel dat de ultlimate team edition in de winkels te verkrijgen zal zijn.
Ik ook, wil ik best 5 euro meer voor betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop wel dat de ultlimate team edition in de winkels te verkrijgen zal zijn.
Blijft op completing staan (zowel ver- als aankoop), en gekochte spelers van mij verdwijnenquote:
srry echt srryquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flauw, een allochtoon corrigeren
Spellen die ik ingeleverd heb waren singleplayer spellen die ik voor 30¤ heb kunnen oppikken als platinum. Heb er genoeg uren lol mee gehad maar liggen er al langer als 2/3 jaar niks te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
¤57,- betaal ik maar die 25 bespaar ik. Tevens koop ik enkel games die ik speel en niet die ik laat liggen.
Lagere kosten dus!
Die spellen zijn dan echt niks meer waard hoor, en wat maakt het mij uit dat ik tot vrijdag niet kan spelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Spellen die ik ingeleverd heb waren singleplayer spellen die ik voor 30¤ heb kunnen oppikken als platinum. Heb er genoeg uren lol mee gehad maar liggen er al langer als 2/3 jaar niks te doen.
Je kunt het volgens mij niet zo hebben![]()
nee ik bedoel als je de online pass invoertquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blijft op completing staan (zowel ver- als aankoop), en gekochte spelers van mij verdwijnen
Ohquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je de online pass invoert
Kom op, we zijn allemaal fifa junks. Spelen 300 dagen per daar denk ik zeker wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Spellen die ik ingeleverd heb waren singleplayer spellen die ik voor 30¤ heb kunnen oppikken als platinum. Heb er genoeg uren lol mee gehad maar liggen er al langer als 2/3 jaar niks te doen.
Je kunt het volgens mij niet zo hebben![]()
Tradepile werkt hier perfect.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh
Jij zit ook op xbox, jij geen problemen met handelen ?
Ik had FIFA ook gewoon gekocht als die 100¤ zou kosten. Het is de enige spel die ik het hele jaar door speel. Ik ben in mijn vrije tijd ook alleen maar bezig met voetballen, FIFA is gewoon een must voor echte voetbal freaks.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, we zijn allemaal fifa junks. Spelen 300 dagen per daar denk ik zeker wel.
Stel dat je season ticket koopt + fifa ultimate edition (ga uit van 60 euro). Ben je 85 euro kwijt. ¤85/300 = 28 cent per dag. Voor zoveel vermaak is een tientje meer of minder niet erg
Random glitches, dat gaat dan natuurlijk nog eeuwen duren voordat ze het probleem vinden.quote:
I agree....wat een kut spelerquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
TrueBen hem 2x tegen gekomen en heb nou al een hekel aan deze speler
[ afbeelding ]
Shhh geen slapende honden wakker maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik had FIFA ook gewoon gekocht als die 100¤ zou kosten. Het is de enige spel die ik het hele jaar door speel. Ik ben in mijn vrije tijd ook alleen maar bezig met voetballen, FIFA is gewoon een must voor echte voetbal freaks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
nee. Ik zat dan ook op school en heb de webapp nog niet aangehad vandaag maar goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh
Jij zit ook op xbox, jij geen problemen met handelen ?
Sorry van mijn gebrekkige Engelsquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee. Ik zat dan ook op school en heb de webapp nog niet aangehad vandaag maar goed.
En serieus steef, an vagina jew? Niveautje hoor en mooie spelfout ook.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef Roypsv het volgende:
CEquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom deze reeks zelfs als bijna iedereen naar school/werk is nog zo actief is? En Lindgren. hoe kom jij op de 59e minuut want ik kom er niet
Ik DM je mattie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom deze reeks zelfs als bijna iedereen naar school/werk is nog zo actief is? En Lindgren. hoe kom jij op de 59e minuut want ik kom er niet
Hoe?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef baswijchen het volgende:
wie kon er niet online op fifa 13? ik wel
Ja alle 3 atb zijn voor 150/200 op te halenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fucking geniaal trouwens, 3-4-3 kaartjes voor 200c etc.
Hoequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef baswijchen het volgende:
wie kon er niet online op fifa 13? ik wel
Gek, die had ik volgens mij al gezien hier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef Roypsv het volgende:
Het gebeurd niet bij alle spelers, ik denk ook alleen bij aflopende auctions.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:15 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 't nu ook voor het eerst. Bij een afgelopen veiling van een speler van mij.
Waar kan je die invullenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef baswijchen het volgende:
[..]
gewoon je code invoeren klaar
Nooit aan gedachtquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef marcie216 het volgende:
Inderdaad, ik kan spelen.
Thanks bas en KrAlex
Nee, ik startte meteen fifa op, en stond er dat niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
je hebt serieus niet eens geprobeerd je code in te voeren?
PSV'er hé, ligt dicht bij Vlaanderen en die mensen zijn nou niet bepaald slim!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Ze zijn nog zo jongquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef marcie216 het volgende:
Inderdaad, ik kan spelen.
Thanks bas en Kr_alex
Lolquote:
PSN store hahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik die kut code invullen dan?
Bij je PSN account staat ergens codes inlossen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik die kut code invullen dan?
Bid vlak voor de servers offline gingen vannacht. Ook nog een Almeback 442 voor 4k waar ik wel 2k minimaal op kan pakkenquote:
Ik ook niet, maar dat komt vast wel goed!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krijg alleen geen EAsFC 10k points
Kom clubs en skype zoquote:
Road to Maikon Leitequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een bazig idee voor FIFA filmpjes op youtube, jammer dat ik geen PVR heb en van geen kant kan editten
Nah, iets met compilatiesquote:
PostNL vertrouwenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Timez het volgende:
[ afbeelding ]
Anderhalf uur te laat...
Dat heb ik ook ja, ik heb nog wel wat ruimte over maar het is wel vervelend voor als ik nog wat koopjes oppikquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt het vervelendsteMijn TP staat vol met expired items en kan dus niets meer handelen
Lora in 4-3-3 kocht ik net voor 700c, 2 minuten later werdt hij voor 2k BIN gekochtquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
Seedorf voor 950c, Rakitic voor 800c, Mangane (Senegalese verdediger uit de Saoedische league) voor 800c en nog eentje voor 1k, 4-3-3 en 4-4-2), Lora (Spaanse rechtsback met 87 pace) voor 1k.
Winst.
zag net nog busje rijden en ik kreeg ook via postnlquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier of PostNL/TNT aan het staken is ofzo? Heb al twee dagen geen post gehad
Je moet het op mijn manier zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
Seedorf voor 950c, Rakitic voor 800c, Mangane (Senegalese verdediger uit de Saoedische league) voor 800c en nog eentje voor 1k, 4-3-3 en 4-4-2), Lora (Spaanse rechtsback met 87 pace) voor 1k.
Winst.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier of PostNL/TNT aan het staken is ofzo? Heb al twee dagen geen post gehad
Ja maar alles waar wel op geboden is staat ook nog steeds op mijn TP met het bod erbij, dus er gaat uberhaupt niets af bij mij:( Nieuwe dingen erop zetten zou dan ook geen zin hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, ik heb nog wel wat ruimte over maar het is wel vervelend voor als ik nog wat koopjes oppik
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet het op mijn manier zeggen.
Sommige mensen letten echt niet op, ik heb net een Seedorf opgepikt voor 950cOok nog een Rakitic en een Mangane opgepikt voor veel te weinig.
Ik kan me trouwens niet meer herinneren wanneer ik dat voor het eerst zei. Maar na 5k ofzo is het denk ik niet meer zo leuk dus ik moet het de volgende keer anders zeggen.quote:
joh?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:36 schreef over_hedge het volgende:
belgie heeft dit jaar echt een goede ploeg
5x of 5k? FUT beïnvloedt je taalgebruik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens niet meer herinneren wanneer ik dat voor het eerst zei. Maar na 5k ofzo is het denk ik niet meer zo leuk dus ik moet het de volgende keer anders zeggen.
Scherp, ik bedoelde 5xquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
5x of 5k? FUT beïnvloedt je taalgebruik.
webapp of console? Ik kan namelijk niet op die hoeren appquote:
Webapp.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
webapp of console? Ik kan namelijk niet op die hoeren app
Console dusquote:
Webapp ja. Gewoon de webapp.quote:
Maar daarvan zitten er ook echt minder in de pakjes als vorig jaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:43 schreef laucas het volgende:
Bronze fitness kaartjes vliegen de deur uit
kan dat al ?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef KrAlex het volgende:
GJE wil je even kijken of je FIFA points kan kopen op de PS3?
Kan je me ook even dm'en hoe naar de 59 te gaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Webapp ja. Gewoon de webapp.
Staat erop voor 3.5k.Op twee Arnautofietsjes even 7k pakken.
Ik kom er ook niet meer op. Krijg een foutmelding.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan je me ook even dm'en hoe naar de 59 te gaan?
quote:
Wacht maar tot mensen pakjes kunnen openen met echt geldquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef TheFastOne het volgende:
LM > LW en RM > RW kaartjes zijn wel heel schaars dit jaar.
die lijkt me ook ziek goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:50 schreef Rijst het volgende:
Oh deze blonde guy bedoelde ik. Tis idd kone
[ afbeelding ]
Dus je hebt 500 euro en alsnog ben je te skir om een season ticket te kopen? volgens mij ben je zelf an vagina jewquote:
Heb je al met hem gespeeld? Hij lijkt me veel beter dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Hier stond een bod op van 650c![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus je hebt 500 euro en alsnog ben je te skir om een season ticket te kopen? volgens mij ben je zelf an vagina jew
Nee nog niet. Hij staat alweer op de TP.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je al met hem gespeeld? Hij lijkt me veel beter dan vorig jaar.
Nee, Zang Chenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |