SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
[ Bericht 0% gewijzigd door wieisboos op 25-09-2012 14:08:57 ]
challenge acceptedquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef TheFastOne het volgende:
100 topics voor de officiële release![]()
Hoe bedoel je aperte code?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie, heb jij een aparte code naast die pakjes nog?
10k EAs FC ding, Adidas superteam enzoquote:
Neequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
10k EAs FC ding, Adidas superteam enzo
Ik ook niet :\quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb mijn nieuwe PSN toegevoegd aan de OP, PS3'ers voeg me opnieuw toe AUB
Wedstrijd is toch gewoon gratis?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:12 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil wedstrijd spelen, maar heb geld te kort![]()
Nee, elke keer als je een wedstrijd begint wordt er 250c afgeschreven, fucking debiel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wedstrijd is toch gewoon gratis?![]()
.
Je hoeft niet meteen te schelden,hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, elke keer als je een wedstrijd begint wordt er 250c afgeschreven, fucking debiel.
lol aapquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga lekker.Sakho opgepikt voor 900c en Douglas voor 950.
Sorry klootzak.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te schelden,hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
haha you owe me a lavezziquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Haha ik kan die pas niet activeren
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry klootzak. [ afbeelding ]hihi maakt niet uit lulhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Nee, hij heeft het spel gewoonquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb mijn nieuwe PSN toegevoegd aan de OP, PS3'ers voeg me opnieuw toe AUB
Niemand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:16 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand nog die link waar in stond wat je kon unlocken met club credits bij bepaalde levels?
jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef Nickskuh het volgende:
Heb net een nieuw account aangemaakt, kan ik daarmee eigenlijk nog FIFA 12 mee spelen op mijn online code?
Waarom is dat 'quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:25 schreef marcie216 het volgende:
Nu eindelijk spelen
Bony met 6 chem, Willems met 8, Vd wiel en Emanuelson met 7
Weet niet is eerderquote:
lekker potjes tegen de CPU spelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef marcie216 het volgende:
Niet spelen dus, eerst die Online pass activeren?
Die zocht ik, nice.. Sowieso balotelli muscle flexquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/po(...)ffmeslzssgedflqkggve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |