SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Nee, maar het is nu zo rustig dat ik met minder pagina's wel op de 59e minuut kom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Komen jullie verder dan pagina 834?
over jou heb ik het ja lucky fuckerquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik meen het!
Of had je het over de TT?
Ja, maar ook nog geen bevestigingquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:00 schreef Joodnl het volgende:
Zijn er nog mensen die hem via Consoleshop hebben besteld?
Ik heb hier namelijk nog steeds geen bevestiging van verzending....
Zoek het even op andersquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
Wie moeten vanavond voor de beker voetballen?
Ik hoor juist dat dit bedrijf vaak redelijk snel is....Voor de releasedatum.... maar dat is nu nog ff niet het geval.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, maar ook nog geen bevestiging
Waar moet ik dat doen? Google geeft geen uitsluitsel!quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]![]()
Is dat je beste bargain tot nu toe?
http://livescore.com/soccer/holland/quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar moet ik dat doen? Google geeft geen uitsluitsel!
Endbossquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef Joodnl het volgende:
[..]
http://livescore.com/soccer/holland/
oke een kit, en nu?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Geil
(Niet haten op iPhone Quality) weet niet hoe je SS upload
Ik zweer het op alles wat ik heb.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rot op!! Echt niettttt. Je bent weer aan het trollen net als vorig jaar.
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuushquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Geil
(Niet haten op iPhone Quality) weet niet hoe je SS upload
2 silver kits!! Op zich is dat wel leuk, maar of het bijzonder genoeg is om een foto te maken weet ik niet (tenzij die kit heel veel waard isquote:
nee dat is niet bijzonder genoeg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 silver kits!! Op zich is dat wel leuk, maar of het bijzonder genoeg is om een foto te maken weet ik niet (tenzij die kit heel veel waard is)
Jawelquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, je kon toch niet meer op de webapp?
Kom ik aan met m'n Mertens 4-3-3 voor 600cquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zweer het op alles wat ik heb.Deze stond ernaast:
[ afbeelding ]
Je zei net dat je er niet op kon toen ik vroeg of je wou dm'en hoe je bij 59 kwam?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JawelIk ben al de hele middag aan het traden.
Wat dan wel? Ik heb tot nu toe geen 1 foto gemaakt van een bronze pack dat ik kreeg terwijl ik wel een paar redelijk dure spelers had. Maar ik ga nu zeggen dat ik pas een foto maak wanneer ik een bronze of silver van boven de 10k heb.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat is niet bijzonder genoeg.
Bullshit. Ik zei dat ik niet bij de 59 minute kon komen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je zei net dat je er niet op kon toen ik vroeg of je wou dm'en hoe je bij 59 kwam?
Wat is je team precies?quote:
hoe kom je nu bij die 59 minute ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bullshit. Ik zei dat ik niet bij de 59 minute kon komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |