abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117955340
Eindelijk aflevering 2 gezien. Minder dan de pilot maar zeker nog leuk en acceptabel genoeg om de komende tijd te blijven volgen. Benieuwd waar het heen gaat met deze serie.

Aflevering 3 ook maar gauw binnenhalen.
pi_117957456
Lachen serie ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_117957634
జ్ఞ‌ా
pi_117976574
Ze moeten weer een keer een nuke gaan launchen, gewoon even iets opblazen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:28:22 #81
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_117988986
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:58 schreef Abed het volgende:

[..]

Hmm, ik heb SickBeard opgezet nu, alleen na een reboot vind hij die localhost niet meer in de browser, hoe kom ik nu bij mijn overzicht zonder dat ik het opnieuw instel?
Heb je het standaard poortnummer veranderd?
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:34:28 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_117991013
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:58 schreef Abed het volgende:

[..]

Hmm, ik heb SickBeard opgezet nu, alleen na een reboot vind hij die localhost niet meer in de browser, hoe kom ik nu bij mijn overzicht zonder dat ik het opnieuw instel?
Dan draait je webserver niet.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:39:16 #83
356891 Abed
hooggeleid
pi_117991165
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan draait je webserver niet.
ehh.. :?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:41:28 #84
104871 remlof
Europees federalist
pi_117991231
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:39 schreef Abed het volgende:

[..]

ehh.. :?
Er zal wel zoiets aan de hand zijn: Unable to start web server
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:43:13 #85
356891 Abed
hooggeleid
pi_117991294
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Er zal wel zoiets aan de hand zijn: Unable to start web server
Ah dank, even lezen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_118073163
Ik kijk het nog wel, maar wat een eendimensionale weergave van wat we werkelijkheid kunnen noemen. De status quo valt terug op een primitieve geweldshierarchie en mannen en vrouwen worden ontzettend generaliserend neergezet. Als vrouw zou ik mij beledigd voelen. Mannen: stoer en agressief, verbaal vergelijkbaar met primaten die hun tanden laten zien. Vrouwen: emotioneel, instabiel en zwak.

Het is erg Amerikaans en we wisten allemaal dat die onderzeeėr het zou halen deze derde aflevering. Geen enkele spanning. Enig positieve punt: de soldaat die doodgeschoten werd, al maakten we te weinig kennis met hem om echt de emotionele implicaties te voelen die zijn medesoldaten wel voelden na de actie.

Op dit niveau krijgt de serie geen tweede seizoen denk ik.
pi_118088586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:36 schreef NvM het volgende:
Ik kijk het nog wel, maar wat een eendimensionale weergave van wat we werkelijkheid kunnen noemen. De status quo valt terug op een primitieve geweldshierarchie en mannen en vrouwen worden ontzettend generaliserend neergezet. Als vrouw zou ik mij beledigd voelen. Mannen: stoer en agressief, verbaal vergelijkbaar met primaten die hun tanden laten zien. Vrouwen: emotioneel, instabiel en zwak.

Het is erg Amerikaans en we wisten allemaal dat die onderzeeėr het zou halen deze derde aflevering. Geen enkele spanning. Enig positieve punt: de soldaat die doodgeschoten werd, al maakten we te weinig kennis met hem om echt de emotionele implicaties te voelen die zijn medesoldaten wel voelden na de actie.

Op dit niveau krijgt de serie geen tweede seizoen denk ik.
Ik heb mijn twijfels of hij echt is vermoord. Tenslotte zagen we geen lijk en hoorden alleen de schoten.
pi_118089007
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:24 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels of hij echt is vermoord. Tenslotte zagen we geen lijk en hoorden alleen de schoten.
Ik heb mijn twijfels of Cortez echt seksuele handelingen moest verrichten met die criminele eindbaas. Tenslotte zagen we de seks niet en werd het enkel geļnsinueerd.

Toch zou het wel interessant zijn als ze hem stiekem nog achterhouden.
pi_118090059
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:34 schreef NvM het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels of Cortez echt seksuele handelingen moest verrichten met die criminele eindbaas. Tenslotte zagen we de seks niet en werd het enkel geļnsinueerd.

Toch zou het wel interessant zijn als ze hem stiekem nog achterhouden.
Seks zullen zij ook niet hebben gehad. Ik denk dat zij de kijkers alleen op het verkeerde been willen zetten.
pi_118163250
Dutchboy is back! :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:56:26 #91
104871 remlof
Europees federalist
pi_118290496
Veel gebeurd in episode 4, net pas gezien, dus moet het nog even op me laten inwerken :P
pi_118291499
Ik heb net pas episode 3 gezien en die vond ik erg tof. :Y
pi_118323400
Ep 4 beviel mij wel.. :)
pi_119006481
EP6: Mooie verwarrende aflevering :P

Lekker dood topic trouwens :? Ben ik de enige die t nog kijkt? :|W
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119012669
Nee ik blijf het een prima serie vinden. Erg sterk geschreven en geacteerd.
pi_119013182
Gisteren de eerste 5 eps allemaal achter elkaar gekeken. Toffe serie. Ben alleen wel bang dat dit niet meer dan 1 seizoen wordt als ze deze verhaallijn aanhouden.. zal wel net als flashforward en the event gaan
pi_119020565
Leuke Ep die laatste, beter dan daarvoor. Dacht aan het begin wel echt even van WTF of ik een episode gemist had voor deze :P
pi_119022178
Toffe ep!
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:52:04 #99
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_119038794
Ik kijk nog steeds.
Wie is de Mol?
;-)
Burnt to the core but not broken
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 18:40:19 #100
42184 crew  DaMart
pi_119060380
Net aflevering 6 gezien. Toch wel een van de betere van deze serie :Y.

Promo voor volgende week ziet er ook wel interessant uit.
pi_119060400
Een van de beste :? ik vond het echt een kut aflevering
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 18:44:25 #102
42184 crew  DaMart
pi_119060529
Ja, is dat echt zo raar? :o :?.

Zo zie je maar weer dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt :P.
pi_119061872
Ik vond alleen de hallucinaties verschrikkelijk kut en irritant. Voor de rest wel een goede aflevering.
pi_119077088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef TwyLight het volgende:
Gisteren de eerste 5 eps allemaal achter elkaar gekeken. Toffe serie. Ben alleen wel bang dat dit niet meer dan 1 seizoen wordt als ze deze verhaallijn aanhouden.. zal wel net als flashforward en the event gaan
Zou je zeggen ja, ik vind het voorlopig echter nog wel boeien en ik verwacht eigenlijk niet dat Shawn Ryan een 1-seizoensplot in gedachten had, dus ik denk dat er nog genoeg te gebeuren staat. Laten we hopen dat hij het lang interessant kan houden :D
pi_119085717
జ్ఞ‌ా
  zondag 11 november 2012 @ 15:09:38 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_119085807
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vond alleen de hallucinaties verschrikkelijk kut en irritant. Voor de rest wel een goede aflevering.
Dit vind ik ook.

Die buz :')
pi_119108121
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef ace_eleven het volgende:
Dutchboy is back! :D
Haha inderdaad, en in de laatste ep zat nog acteur uit The Shield, Ronny. Hij was me eerder nog niet opgevallen.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_119302811
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119305220
Noooooo :(
జ్ఞ‌ా
pi_119305234
ABC will finish airing the original 13-episode orders for both shows, but neither will receive a full-season pickup.
జ్ఞ‌ా
pi_119305468
was wel te verwachten toch? :X
pi_119305734
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 09:38 schreef Pvoesss het volgende:
was wel te verwachten toch? :X
Ik hou ratings niet zo bij, zou niet weten hoe ik dit had kunnen zien aankomen :+.
జ్ఞ‌ా
pi_119306011
De crapheid van de serie was toch genoeg om het te weten.. :D
pi_119306947
Ontzettend jammer, geniale serie maar blijkbaar te hoog gegrepen voor de meesten. Op een cable zender was dit een enorm succesvolle serie geworden omdat je daar minder afhankelijk ben van kijkcijfers. The Chicago Code, Awake en nu Last Resort, als een netwerkdrama enigszins kwaliteit heeft is het gelijk al ten dode opgeschreven. :(

Gelukkig wel 13 episodes en dus de kans om er een geslaagde mini-serie van te maken :)
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:03:58 #115
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_119312787
"Te hoog gegrepen?"

Vlieg toch op man. :'). Het was absolute pulp. Het bij deze serie op een 'te hoge kwaliteit' gooien is in het gezicht pissen van alle goede series die voor hun tijd gecanceld zijn.
Ik ga naar huis.
pi_119314118
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:03 schreef nietzman het volgende:
"Te hoog gegrepen?"

Vlieg toch op man. :'). Het was absolute pulp. Het bij deze serie op een 'te hoge kwaliteit' gooien is in het gezicht pissen van alle goede series die voor hun tijd gecanceld zijn.
Dikke onzin wat je verkondigt, als dit al "absolute pulp" is dan zakt 85% van alle series door de absolute ondergrens. Je hoort ook vrijwel niemand zeggen dat ze de serie niet volgen omdat het zogenaamd te slecht zou zijn. Hoofdredenen zijn het crappy tijdslot (donderdagavond 20.00 tegenover Big Bang Theory, X-Factor, en vaak American Football. Probeer dan maar eens overeind te blijven als serie die voornamelijk een mannelijke doelgroep moet bereiken :')) en het controversiėle onderwerp, ligt nou eenmaal gevoelig in de USA in het post- 9/11 tijdperk. Of het is gewoon niet je ding, maakt de serie niet gelijk slecht. Verder zijn alle commentaren van kijkers en critics zeer positief over deze serie, dus ga nou niet doen alsof jouw afwijkende mening als maatstaf genomen moet worden.
pi_119315413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:36 schreef NvM het volgende:

Mee eens. Dat hebben we nou wel genoeg gezien in Amerikaanse series :Z

Heb nog niet alles gezien maar als dit zo blijft, haak ik af. Jammer want het heeft wel potentie.
pi_119315501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:42 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Mee eens. Dat hebben we nou wel genoeg gezien in Amerikaanse series :Z

Mijn grootste afhaakpuntje.
Persoonlijk vind ik juist de vrouwelijke personages zich sterk ontwikkelen naarmate de serie vordert.
pi_119315619
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:45 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik juist de vrouwelijke personages zich sterk ontwikkelen naarmate de serie vordert.
Hmm, ik zou ook nog wel willen blijven kijken als dit zo is, omdat het idee erg boeiend is. Vond ze in de pilot wel erg zwak, vooral dat typisch Amerikaanse "I love you" gedoe van die blonde vrouw (wist al precies wat voor type er zou komen, voor ze in beeld verscheen :P ), de niet gerespecteerde officier en die uitvindster die een beetje een karikatuur leek.
pi_119316739
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:54 schreef Nickske1912 het volgende:

Dikke onzin wat je verkondigt, als dit al "absolute pulp" is dan zakt 85% van alle series door de absolute ondergrens. Je hoort ook vrijwel niemand zeggen dat ze de serie niet volgen omdat het zogenaamd te slecht zou zijn. Hoofdredenen zijn het crappy tijdslot (donderdagavond 20.00 tegenover Big Bang Theory, X-Factor, en vaak American Football. Probeer dan maar eens overeind te blijven als serie die voornamelijk een mannelijke doelgroep moet bereiken :')) en het controversiėle onderwerp, ligt nou eenmaal gevoelig in de USA in het post- 9/11 tijdperk. Of het is gewoon niet je ding, maakt de serie niet gelijk slecht. Verder zijn alle commentaren van kijkers en critics zeer positief over deze serie, dus ga nou niet doen alsof jouw afwijkende mening als maatstaf genomen moet worden.
Ik vind het anders niet dikke onzin wat hij zegt.
En ik lees anders overal mensen die dit niet kijken omdat het heel slecht is.
Want dat is het ook gewoon een echte bagger serie :r

Het onderwerp ligt helemaal niet gevoelig dan was een serie als Homeland ook kansloos geweest.
Zijn mening is niet een afwijkende mening.
pi_119316954
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Hmm, ik zou ook nog wel willen blijven kijken als dit zo is, omdat het idee erg boeiend is. Vond ze in de pilot wel erg zwak, vooral dat typisch Amerikaanse "I love you" gedoe van die blonde vrouw (wist al precies wat voor type er zou komen, voor ze in beeld verscheen :P ), de niet gerespecteerde officier en die uitvindster die een beetje een karikatuur leek.
Ik begrijp wat je bedoelt inderdaad. ;) Vooral de blonde vrouw blijkt niet het stereotype naļeve huisvrouwtje te zijn en ook de niet gewaardeerde vrouwelijke officier maakt een mooie ontwikkeling door. Het is wat dat betreft jammer dat Shawn Ryan niet de tijd krijgt om zijn verhalen voor de personages verder uit te breiden, want er staat een stevige basis voor een langdurige serie met sterke personages en een intrigerende verhaallijn.
pi_119317031
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind het anders niet dikke onzin wat hij zegt.
En ik lees anders overal mensen die dit niet kijken omdat het heel slecht is.
Want dat is het ook gewoon een echte bagger serie :r

Het onderwerp ligt helemaal niet gevoelig dan was een serie als Homeland ook kansloos geweest.
Zijn mening is niet een afwijkende mening.
Heel slecht of gewoon niet interessant? Want dat tweede is gewoon een kwestie van smaak. Maar jij was ook degene die beweerde dat er helemaal niets gebeurde in de pilot, dus als je het niet erg vindt ga ik niet de moeite nemen om uitgebreid op je reactie in te gaan.

Eigen mening prima, maar ga niet voor iedereen bepalen wat een slechte serie is. :')
pi_119317194
Nee slecht! ik vind het een bagger serie ik beslis ook niet voor iedereen.
Jij doet ook alsof alle meningen van de kijkers positief zijn en dat zijn ze dus niet.

Er gebeurde veel in de pilot ja maar daar gingen ze niet goed op in.
Dus gebeurde er weinig van waarde in de pilot.
Dat is dus niet alleen in de pilot zo maar ook de andere episodes.

En er is een prima scorende serie zoals homeland en dit is echt geen controversiele serie.
Dat is echt niet de reden waarom mensen afhaken. Het is het kijken gewoon niet waard.
pi_119317752
quote:
Jij doet ook alsof alle meningen van de kijkers positief zijn en dat zijn ze dus niet.
Op enkele Amerikaanse websites waar ik af en toe kijk voor tv series zijn ze vrijwel allemaal positief over Last Resort. spoilertv.com, seriable,com, tv.com, tvline.com, avclub.com. Hetzelfde geldt voor de Amerikaanse critics, zij geven de serie een ruime 7 (zie metacritic.com). Zo slecht zal deze serie dus echt niet zijn.

quote:
Er gebeurde veel in de pilot ja maar daar gingen ze niet goed op in.
Dus gebeurde er weinig van waarde in de pilot.
Dat is dus niet alleen in de pilot zo maar ook de andere episodes.
Je hebt hopelijk door dat het hier om een serie met een doorlopend verhaal gaat en niet om een film? Als je direct alles voorgekauwd wil krijgen kan je beter procedurals zoals CSI gaan kijken. Zo beginnen we nu pas langzamerhand inzicht te krijgen in wat de rol van de Navy SEALS is in het hele conflict. Het kost tijd om zulke verhaallijnen op te zetten en uit te werken, dat gaat niet allemaal in een pilot. Vandaar ook mijn opmerking dat zo'n serie eigenlijk niet geschikt is voor netwerktelevisie. Veel meer geschikt voor een cable zender!

Hoeveel afleveringen heb je zelf eigenlijk gezien?

quote:
En er is een prima scorende serie zoals homeland en dit is echt geen controversiele serie.
Dat is echt niet de reden waarom mensen afhaken. Het is het kijken gewoon niet waard.
Homeland is cable en Last Resort helaas netwerkzender. Echt een wezenlijk verschil hoor.
pi_119317880
Nee jij hebt gewoon last van tunnelvisie..
Ik weet prima hoe serie's werken en ik kijk er dan ook echt tientallen. :X
Ik verwacht geen kant en klare brokken en ik ben dol op serie's die niet direct alles laten zien.
Dat het tijd kost om een serie op te zetten is niet meer dan logisch.
Maar dat is imho gewoon iets dat last resort helemaal niet goed doet.
Ik vind het een kutserie. :r
pi_119318184
Jij vindt het een kutserie, dat heb je vandaag al in 4 posts duidelijk gemaakt. Daarnaast heb je een enorm bord voor je kop want het is je ondanks die posts nog steeds niet gelukt om uit te leggen wat Last Resort nou zo verschrikkelijk slecht maakt. Jij praat zonder iets te zeggen, ook een kwaliteit. Bedankt voor deze waardevolle toevoegingen aan dit topic!

I rest my case.

* Afwachtend op de volgende posts waarin Pvoesss de onthulling doet dit een enorme kutserie te vinden
pi_119318273
Waarom zou ik uit moeten leggen wat het zo slecht maakt?
Dat is hier en op alle andere plaatsen al genoeg gedaan :)
En niet alleen door mij. ik wil wel even wat pareltjes nog een keer quoten voor je?
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:39:44 #128
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119318669
Het is best een leuke serie en had wel uit kunnen groeien tot een goede serie maar dat hij gecanceled zou worden kon je best aan zien komen. Een aantal kritiek punten:

- Het acteerwerk schiet in aardig wat scenes te kort, met name bij Autumn Reeser.
- De scripts waren te vaak voorspelbaar. De duikboot die het natuurlijk net red tussen de rotsen door,
die seal die achtergelaten moest worden bij de boei om net op het laatste moment nog gered te kunnen worden. Dat is zo standaard als met 00:01 op de klok het rode draadje van de bom door knippen.
- De nieuwe koppels zag je gelijk in de pilot al bij elkaar komen, die seal en de barmeid, de officier die zijn vrouw achter moest laten en die Franse meid.
- Het totaal overbodige gespring in de tijdlijn in de aflevering met die drugs aanval waardoor je steeds al wist wat er ging gebeuren op het moment dat ze terug in de tijd sprongen.

Zo zijn er nog wel meer punten te noemen. Jammer dat het gecanceled is maar echt een verrassing kan ik het niet noemen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119319439
Jammer ik vond het wel vermakelijk.
pi_119320932
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:04 schreef truedestiny het volgende:
Jammer ik vond het wel vermakelijk.
Dit, dus. Verder geen enorm groot verlies maar ik keek er graag naar.
  zondag 18 november 2012 @ 01:03:19 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_119332740
Die Shawn Ryan is niet echt succesvol de laatste tijd, of wel?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_119492102
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dit, dus. Verder geen enorm groot verlies maar ik keek er graag naar.
Het vult de dagen als de goede series gezien zijn :) Jammer inderdaad, maar geen ramp.
pi_119814190
quote:
In d'r zwarte shirtje is ze mooi :9.

జ్ఞ‌ా
pi_119814938
Stereotypes werden weer lekker overdreven
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_119865061
Vermaakte me wel met deze aflevering
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:27:42 #136
104871 remlof
Europees federalist
pi_120073831
Goeie aflevering weer, eindelijk weten we wat er met die seals in Pakistan is gebeurd.
pi_120332142
Hoe de fok komen ze in Manila en weer terug? :S (Episode 10)
  zaterdag 15 december 2012 @ 02:31:56 #138
104871 remlof
Europees federalist
pi_120332161
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:29 schreef Gladif het volgende:
Hoe de fok komen ze in Manila en weer terug? :S (Episode 10)
Met een hele snelle boot :')

Ik vond ep10 ook nogal vaag.
pi_120332216
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Met een hele snelle boot :')

Ik vond ep10 ook nogal vaag.
Right... Klopt geen zak van die aflevering.
  Moderator zaterdag 15 december 2012 @ 09:17:11 #140
42184 crew  DaMart
pi_120333159
Op zich wel een aardige aflevering, maar er werden wel heel grote sprongen in de tijd gemaakt. En eigenlijk vond ik het verhaal van die Sam en zijn vrouw nog het boeiendst. Dat ze nog zou leven was wel een beetje voorspelbaar trouwens.
pi_120333243
Niveau is behoorlijk gedaald, toch vermaak ik me er wel mee. Wil nu die Franse chick wel eens uit de kleren zien gaan :7
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_120334680
Dat is toch raar die sprongen. Opeens zijn ze in Manila. Als dat zo makkelijk kon, was de hele crew wel in de Filipijnen ipv Sainte Marina.
pi_120335081
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120367607
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:30 schreef Fyodor het volgende:
Niveau is behoorlijk gedaald, toch vermaak ik me er wel mee.
Vond aflevering 9 toch wel erg sterk. Volgens mij een centrale aflevering in de kant die Last Resort zou opgaan mocht het een serie van meerdere jaren geworden zijn. Moet 10 nog zien overigens.

Wat is Andre Braugher trouwens een steengoede acteur. Best genieten om te zien hoe overtuigend hij de rol van Marcus Chaplin neerzet.
pi_120372729
జ్ఞ‌ా
pi_120373132
Mooi vrouwke hoor. Jammer dat haar rol in de serie weinig toevoegt.
pi_121521708
Ondanks bedenkelijk niveau soms vind ik het wel een interessante serie.

Aflevering van deze week gezien, nog maar 2 afleveringen als ik het goed heb. :'(
pi_121521818
Gestopt met kijken...
జ్ఞ‌ా
  zondag 13 januari 2013 @ 23:54:24 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_121531168
De volgende aflevering belooft erg interessant te worden, de staatsgreep in Washington DC.
Vind het oprecht jammer dat het gecancelled is.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:09:41 #150
2964 Armageddon
pi_121541118
Ben na 3 afleveringen al gestopt met dit. Pulp.
pi_121541153
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef Armageddon het volgende:
Ben na 3 afleveringen al gestopt met dit. Pulp.
Idem :')
Ja doei.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:12:17 #152
2964 Armageddon
pi_121541200
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Idem :')
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo