abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119060400
Een van de beste :? ik vond het echt een kut aflevering
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 18:44:25 #102
42184 crew  DaMart
pi_119060529
Ja, is dat echt zo raar? :o :?.

Zo zie je maar weer dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt :P.
pi_119061872
Ik vond alleen de hallucinaties verschrikkelijk kut en irritant. Voor de rest wel een goede aflevering.
pi_119077088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef TwyLight het volgende:
Gisteren de eerste 5 eps allemaal achter elkaar gekeken. Toffe serie. Ben alleen wel bang dat dit niet meer dan 1 seizoen wordt als ze deze verhaallijn aanhouden.. zal wel net als flashforward en the event gaan
Zou je zeggen ja, ik vind het voorlopig echter nog wel boeien en ik verwacht eigenlijk niet dat Shawn Ryan een 1-seizoensplot in gedachten had, dus ik denk dat er nog genoeg te gebeuren staat. Laten we hopen dat hij het lang interessant kan houden :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119085717
జ్ఞ‌ా
  zondag 11 november 2012 @ 15:09:38 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_119085807
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vond alleen de hallucinaties verschrikkelijk kut en irritant. Voor de rest wel een goede aflevering.
Dit vind ik ook.

Die buz :')
pi_119108121
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef ace_eleven het volgende:
Dutchboy is back! :D
Haha inderdaad, en in de laatste ep zat nog acteur uit The Shield, Ronny. Hij was me eerder nog niet opgevallen.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_119302811
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119305220
Noooooo :(
జ్ఞ‌ా
pi_119305234
ABC will finish airing the original 13-episode orders for both shows, but neither will receive a full-season pickup.
జ్ఞ‌ా
pi_119305468
was wel te verwachten toch? :X
pi_119305734
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 09:38 schreef Pvoesss het volgende:
was wel te verwachten toch? :X
Ik hou ratings niet zo bij, zou niet weten hoe ik dit had kunnen zien aankomen :+.
జ్ఞ‌ా
pi_119306011
De crapheid van de serie was toch genoeg om het te weten.. :D
pi_119306947
Ontzettend jammer, geniale serie maar blijkbaar te hoog gegrepen voor de meesten. Op een cable zender was dit een enorm succesvolle serie geworden omdat je daar minder afhankelijk ben van kijkcijfers. The Chicago Code, Awake en nu Last Resort, als een netwerkdrama enigszins kwaliteit heeft is het gelijk al ten dode opgeschreven. :(

Gelukkig wel 13 episodes en dus de kans om er een geslaagde mini-serie van te maken :)
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:03:58 #115
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_119312787
"Te hoog gegrepen?"

Vlieg toch op man. :'). Het was absolute pulp. Het bij deze serie op een 'te hoge kwaliteit' gooien is in het gezicht pissen van alle goede series die voor hun tijd gecanceld zijn.
Ik ga naar huis.
pi_119314118
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:03 schreef nietzman het volgende:
"Te hoog gegrepen?"

Vlieg toch op man. :'). Het was absolute pulp. Het bij deze serie op een 'te hoge kwaliteit' gooien is in het gezicht pissen van alle goede series die voor hun tijd gecanceld zijn.
Dikke onzin wat je verkondigt, als dit al "absolute pulp" is dan zakt 85% van alle series door de absolute ondergrens. Je hoort ook vrijwel niemand zeggen dat ze de serie niet volgen omdat het zogenaamd te slecht zou zijn. Hoofdredenen zijn het crappy tijdslot (donderdagavond 20.00 tegenover Big Bang Theory, X-Factor, en vaak American Football. Probeer dan maar eens overeind te blijven als serie die voornamelijk een mannelijke doelgroep moet bereiken :')) en het controversiële onderwerp, ligt nou eenmaal gevoelig in de USA in het post- 9/11 tijdperk. Of het is gewoon niet je ding, maakt de serie niet gelijk slecht. Verder zijn alle commentaren van kijkers en critics zeer positief over deze serie, dus ga nou niet doen alsof jouw afwijkende mening als maatstaf genomen moet worden.
pi_119315413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:36 schreef NvM het volgende:
Ik kijk het nog wel, maar wat een eendimensionale weergave van wat we werkelijkheid kunnen noemen. De status quo valt terug op een primitieve geweldshierarchie en mannen en vrouwen worden ontzettend generaliserend neergezet. Als vrouw zou ik mij beledigd voelen. Mannen: stoer en agressief, verbaal vergelijkbaar met primaten die hun tanden laten zien. Vrouwen: emotioneel, instabiel en zwak.

Mee eens. Dat hebben we nou wel genoeg gezien in Amerikaanse series :Z

Heb nog niet alles gezien maar als dit zo blijft, haak ik af. Jammer want het heeft wel potentie.
pi_119315501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:42 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Mee eens. Dat hebben we nou wel genoeg gezien in Amerikaanse series :Z

Mijn grootste afhaakpuntje.
Persoonlijk vind ik juist de vrouwelijke personages zich sterk ontwikkelen naarmate de serie vordert.
pi_119315619
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:45 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik juist de vrouwelijke personages zich sterk ontwikkelen naarmate de serie vordert.
Hmm, ik zou ook nog wel willen blijven kijken als dit zo is, omdat het idee erg boeiend is. Vond ze in de pilot wel erg zwak, vooral dat typisch Amerikaanse "I love you" gedoe van die blonde vrouw (wist al precies wat voor type er zou komen, voor ze in beeld verscheen :P ), de niet gerespecteerde officier en die uitvindster die een beetje een karikatuur leek.
pi_119316739
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:54 schreef Nickske1912 het volgende:

Dikke onzin wat je verkondigt, als dit al "absolute pulp" is dan zakt 85% van alle series door de absolute ondergrens. Je hoort ook vrijwel niemand zeggen dat ze de serie niet volgen omdat het zogenaamd te slecht zou zijn. Hoofdredenen zijn het crappy tijdslot (donderdagavond 20.00 tegenover Big Bang Theory, X-Factor, en vaak American Football. Probeer dan maar eens overeind te blijven als serie die voornamelijk een mannelijke doelgroep moet bereiken :')) en het controversiële onderwerp, ligt nou eenmaal gevoelig in de USA in het post- 9/11 tijdperk. Of het is gewoon niet je ding, maakt de serie niet gelijk slecht. Verder zijn alle commentaren van kijkers en critics zeer positief over deze serie, dus ga nou niet doen alsof jouw afwijkende mening als maatstaf genomen moet worden.
Ik vind het anders niet dikke onzin wat hij zegt.
En ik lees anders overal mensen die dit niet kijken omdat het heel slecht is.
Want dat is het ook gewoon een echte bagger serie :r

Het onderwerp ligt helemaal niet gevoelig dan was een serie als Homeland ook kansloos geweest.
Zijn mening is niet een afwijkende mening.
pi_119316954
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Hmm, ik zou ook nog wel willen blijven kijken als dit zo is, omdat het idee erg boeiend is. Vond ze in de pilot wel erg zwak, vooral dat typisch Amerikaanse "I love you" gedoe van die blonde vrouw (wist al precies wat voor type er zou komen, voor ze in beeld verscheen :P ), de niet gerespecteerde officier en die uitvindster die een beetje een karikatuur leek.
Ik begrijp wat je bedoelt inderdaad. ;) Vooral de blonde vrouw blijkt niet het stereotype naïeve huisvrouwtje te zijn en ook de niet gewaardeerde vrouwelijke officier maakt een mooie ontwikkeling door. Het is wat dat betreft jammer dat Shawn Ryan niet de tijd krijgt om zijn verhalen voor de personages verder uit te breiden, want er staat een stevige basis voor een langdurige serie met sterke personages en een intrigerende verhaallijn.
pi_119317031
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind het anders niet dikke onzin wat hij zegt.
En ik lees anders overal mensen die dit niet kijken omdat het heel slecht is.
Want dat is het ook gewoon een echte bagger serie :r

Het onderwerp ligt helemaal niet gevoelig dan was een serie als Homeland ook kansloos geweest.
Zijn mening is niet een afwijkende mening.
Heel slecht of gewoon niet interessant? Want dat tweede is gewoon een kwestie van smaak. Maar jij was ook degene die beweerde dat er helemaal niets gebeurde in de pilot, dus als je het niet erg vindt ga ik niet de moeite nemen om uitgebreid op je reactie in te gaan.

Eigen mening prima, maar ga niet voor iedereen bepalen wat een slechte serie is. :')
pi_119317194
Nee slecht! ik vind het een bagger serie ik beslis ook niet voor iedereen.
Jij doet ook alsof alle meningen van de kijkers positief zijn en dat zijn ze dus niet.

Er gebeurde veel in de pilot ja maar daar gingen ze niet goed op in.
Dus gebeurde er weinig van waarde in de pilot.
Dat is dus niet alleen in de pilot zo maar ook de andere episodes.

En er is een prima scorende serie zoals homeland en dit is echt geen controversiele serie.
Dat is echt niet de reden waarom mensen afhaken. Het is het kijken gewoon niet waard.
pi_119317752
quote:
Jij doet ook alsof alle meningen van de kijkers positief zijn en dat zijn ze dus niet.
Op enkele Amerikaanse websites waar ik af en toe kijk voor tv series zijn ze vrijwel allemaal positief over Last Resort. spoilertv.com, seriable,com, tv.com, tvline.com, avclub.com. Hetzelfde geldt voor de Amerikaanse critics, zij geven de serie een ruime 7 (zie metacritic.com). Zo slecht zal deze serie dus echt niet zijn.

quote:
Er gebeurde veel in de pilot ja maar daar gingen ze niet goed op in.
Dus gebeurde er weinig van waarde in de pilot.
Dat is dus niet alleen in de pilot zo maar ook de andere episodes.
Je hebt hopelijk door dat het hier om een serie met een doorlopend verhaal gaat en niet om een film? Als je direct alles voorgekauwd wil krijgen kan je beter procedurals zoals CSI gaan kijken. Zo beginnen we nu pas langzamerhand inzicht te krijgen in wat de rol van de Navy SEALS is in het hele conflict. Het kost tijd om zulke verhaallijnen op te zetten en uit te werken, dat gaat niet allemaal in een pilot. Vandaar ook mijn opmerking dat zo'n serie eigenlijk niet geschikt is voor netwerktelevisie. Veel meer geschikt voor een cable zender!

Hoeveel afleveringen heb je zelf eigenlijk gezien?

quote:
En er is een prima scorende serie zoals homeland en dit is echt geen controversiele serie.
Dat is echt niet de reden waarom mensen afhaken. Het is het kijken gewoon niet waard.
Homeland is cable en Last Resort helaas netwerkzender. Echt een wezenlijk verschil hoor.
pi_119317880
Nee jij hebt gewoon last van tunnelvisie..
Ik weet prima hoe serie's werken en ik kijk er dan ook echt tientallen. :X
Ik verwacht geen kant en klare brokken en ik ben dol op serie's die niet direct alles laten zien.
Dat het tijd kost om een serie op te zetten is niet meer dan logisch.
Maar dat is imho gewoon iets dat last resort helemaal niet goed doet.
Ik vind het een kutserie. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')