Ik begrijp wat je bedoelt inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef Baktaart het volgende:
[..]
Hmm, ik zou ook nog wel willen blijven kijken als dit zo is, omdat het idee erg boeiend is. Vond ze in de pilot wel erg zwak, vooral dat typisch Amerikaanse "I love you" gedoe van die blonde vrouw (wist al precies wat voor type er zou komen, voor ze in beeld verscheen), de niet gerespecteerde officier en die uitvindster die een beetje een karikatuur leek.
Heel slecht of gewoon niet interessant? Want dat tweede is gewoon een kwestie van smaak. Maar jij was ook degene die beweerde dat er helemaal niets gebeurde in de pilot, dus als je het niet erg vindt ga ik niet de moeite nemen om uitgebreid op je reactie in te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet dikke onzin wat hij zegt.
En ik lees anders overal mensen die dit niet kijken omdat het heel slecht is.
Want dat is het ook gewoon een echte bagger serie![]()
Het onderwerp ligt helemaal niet gevoelig dan was een serie als Homeland ook kansloos geweest.
Zijn mening is niet een afwijkende mening.
Op enkele Amerikaanse websites waar ik af en toe kijk voor tv series zijn ze vrijwel allemaal positief over Last Resort. spoilertv.com, seriable,com, tv.com, tvline.com, avclub.com. Hetzelfde geldt voor de Amerikaanse critics, zij geven de serie een ruime 7 (zie metacritic.com). Zo slecht zal deze serie dus echt niet zijn.quote:Jij doet ook alsof alle meningen van de kijkers positief zijn en dat zijn ze dus niet.
Je hebt hopelijk door dat het hier om een serie met een doorlopend verhaal gaat en niet om een film? Als je direct alles voorgekauwd wil krijgen kan je beter procedurals zoals CSI gaan kijken. Zo beginnen we nu pas langzamerhand inzicht te krijgen in wat de rol van de Navy SEALS is in het hele conflict. Het kost tijd om zulke verhaallijnen op te zetten en uit te werken, dat gaat niet allemaal in een pilot. Vandaar ook mijn opmerking dat zo'n serie eigenlijk niet geschikt is voor netwerktelevisie. Veel meer geschikt voor een cable zender!quote:Er gebeurde veel in de pilot ja maar daar gingen ze niet goed op in.
Dus gebeurde er weinig van waarde in de pilot.
Dat is dus niet alleen in de pilot zo maar ook de andere episodes.
Homeland is cable en Last Resort helaas netwerkzender. Echt een wezenlijk verschil hoor.quote:En er is een prima scorende serie zoals homeland en dit is echt geen controversiele serie.
Dat is echt niet de reden waarom mensen afhaken. Het is het kijken gewoon niet waard.
Dit, dus. Verder geen enorm groot verlies maar ik keek er graag naar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:04 schreef truedestiny het volgende:
Jammer ik vond het wel vermakelijk.
Het vult de dagen als de goede series gezien zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit, dus. Verder geen enorm groot verlies maar ik keek er graag naar.
Met een hele snelle bootquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:29 schreef Gladif het volgende:
Hoe de fok komen ze in Manila en weer terug? :S (Episode 10)
Right... Klopt geen zak van die aflevering.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een hele snelle boot
Ik vond ep10 ook nogal vaag.
Vond aflevering 9 toch wel erg sterk. Volgens mij een centrale aflevering in de kant die Last Resort zou opgaan mocht het een serie van meerdere jaren geworden zijn. Moet 10 nog zien overigens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:30 schreef Fyodor het volgende:
Niveau is behoorlijk gedaald, toch vermaak ik me er wel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |