Ik zag ze laatst op MTV (bij grote onwijze toeval zapte ik in op MTV en zag gewoon muziek) maar dat viel me vies tegen. Maar dat zal wel aan MTV liggenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ik zag ze vorig jaar live, en dat was toch wel heel erg fijn. Behalve dat Gibbard een beetje een neuroot is, zit er net een scherper randje aan live, en dan klopt alles ineens. En op basis van van de eerste paar minuten, is de productie hier ook net iets minder glad getrokken. Dat maakt het inderdaad bijzonder sterk!
Nooit van gehoord, zal het eens luisterenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef Moody het volgende:
Kleine ode aan een leuke band uit de jaren '90. Ze bleven in de schaduw van Nirvana en Radiohead, maar deze laatste band was een van de grootste bewonderaars van Remy Zero (getuige hun gezamelijke tour):
Toch wel bekend hier?
Jep, niks voor mij.quote:
Heb haar al twee maal gezien live. Erg charmante dame met mooie liedjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef methodmich het volgende:
Hier al mensen bekend met het werk van Jesca Hoop? Zij is de voormalige nanny van Tom Waits, die haar naar folk neigende muziek ontdekte. Inmiddels is haar nieuwste album The House That Jack Built uit. Een prima plaatje, zeker voor de liefhebbers van zangeressen.
Leuk album inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef methodmich het volgende:
Hier al mensen bekend met het werk van Jesca Hoop? Zij is de voormalige nanny van Tom Waits, die haar naar folk neigende muziek ontdekte. Inmiddels is haar nieuwste album The House That Jack Built uit. Een prima plaatje, zeker voor de liefhebbers van zangeressen.
Mika?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef On het volgende:
Die Case Mayfield doet mij soms wel erg aan Mika denken.
is dat niet die Volendammer die vindt dat-ie niet op Nick en Simon lijkt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:05 schreef methodmich het volgende:
En de nieuwe Case Mayfield mag er ook zijn. Met een handgeschreven 10 op de hoes.
Ik vind hem ook niks. Beetje popie-jopie doen met zijn gitaar en een beetje als briljante singersongwriter overkomen maar verder alleen maag plagiaat plegen. Ik hoor alleen maar dingen in zijn muziek die ik al eerder heb gehoord. Heb trouwens zijn nieuwe album nog niet geluisterd hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:41 schreef Felagund het volgende:
Ik vind hem maar een beetje saai, die Kees Meiveld.
Ik heb dat album volgens mij wel eens geprobeerd (volgens amazon en rym is die al sinds juni uit). Weet niet meer wat ik er van vondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ja, die coole! Schrijft op zijn beste momenten nummers die Ryan Adams en Ray LaMontagne ook hadden kunnen schrijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef ranja het volgende:
[..]
is dat niet die Volendammer die vindt dat-ie niet op Nick en Simon lijkt?
Dat vind ik een beetje het probleem bij hem. Het is kwalitatief vrij hoogstaand, maar elk nummer klinkt als jatwerk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, die coole! Schrijft op zijn beste momenten nummers die Ryan Adams en Ray LaMontagne ook hadden kunnen schrijven.
Ben benieuwd, op de één of andere manier vind ik het wel een Ranja-plaat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb dat album volgens mij wel eens geprobeerd (volgens amazon en rym is die al sinds juni uit). Weet niet meer wat ik er van vondVanavond nog eens wat van luisteren.
Mwah, dat kan je dan ook voor heel veel andere artiesten zeggen. En ik vind dat hij op zich genoeg eigen geluid heeft hoor. Maar goed, dat kan jij anders zien uiteraard, no problem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje het probleem bij hem. Het is kwalitatief vrij hoogstaand, maar elk nummer klinkt als jatwerk.
Tja, degene die het hard roepen dat ze ergens niet op (willen) lijken zijn vaak degene die er het meest wel op lijken... ik hoorde in elk geval weinig verschil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ja, die coole! Schrijft op zijn beste momenten nummers die Ryan Adams en Ray LaMontagne ook hadden kunnen schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |