Gewoon google maps dus. Weet niet of het er is maar het zal niet gemakkelijk zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef Blester het volgende:
Zit met een leuk nieuw concept maar hier heb ik een redelijk simpel concept voor nodig.
Zoiets als dit: http://www.tripcast.nl/index.php/routeplanner
Iemand enig idee of dit script ergens op het internet rondzwerft of dat het eventueel makkelijk zelf te maken is? (lees: laten maken)
Hoort niet echt in het AdSense topic thuis, maargoed.
Nope, works.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef WebBeestje het volgende:
Mijn Adsense app werkt niet meer, iemand met hetzelfde probleem?
Ik denk dat er dan een korte storing was, in een paar uur tijd een verdubbeling in clicks. Schiet me nog wat te binnen voor mijn actielijstje, morgenmiddag eens aan beginnen maar elke dag komt er wel wat bij.quote:
Sorry, dat is nu onduidelijk inderdaad, heb de link weggehaald, omdat iemand al geklikt had.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef Drawer het volgende:
Waar moet ik klikken? Ik snap niks van! :S
Ik heb nog nooit problemen gehad hiermee. Maar probeer anders eens content in een div te zetten met visibility: none; ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:46 schreef WebBeestje het volgende:
Ik denk dat ik vraag naar de bekende weg maar ik heb één pagina zonder content maar die wel veel gebruikt wordt, het gaat om een chatbox. Heeft iemand een idee hoe ik daar toch Adsense op kan plaatsen zonder dat er content op staat? Misschien moet ik op één of andere manier toch een beetje content bij plaatsen
Persoonlijk gebruik ik liever Tradetracker, veel overzichtelijker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef DuracellPower het volgende:
heeft iemand hier ervaring met daisycon?
Minimaal 3000 lokale exacte searches met concurrentie laag, CPC van rond de ¤0,40. Zoiets is altijd wel redelijk goed voor een kleine website. Ik bezit alleen websites met 10.000 exacte lokale searches met lage concurrentie en top 5 e.d.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:28 schreef dirkjo het volgende:
Aangezien ik de laatste tijd relatief veel vrije tijd heb, zat ik eraan te denken om ook eens een niche site te beginnen. Nu vroeg ik me af of jullie een 'minimum' aantal zoekopdrachten per maand aanhouden als je gaat rondneuzen over de populariteit over het onderwerp (keyword tool)?
En dan geen fuck verdienen? Je doet iets serieus heel erg mis.quote:Op woensdag 26 september 2012 07:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Minimaal 3000 lokale exacte searches met concurrentie laag, CPC van rond de ¤0,40. Zoiets is altijd wel redelijk goed voor een kleine website. Ik bezit alleen websites met 10.000 exacte lokale searches met lage concurrentie en top 5 e.d.
Ik gebruik ook market samurai; fijne tool is dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
En dan geen fuck verdienen? Je doet iets serieus heel erg mis.
@dirkjo: Het ligt net aan de niche. Ik doe het altijd op gevoel. Sommige sites van mij hebben maar 50 bezoekers maar het zijn gerichte bezoekers. Dus ik heb daar bijna elke dag wel een koper. ( affiliate ). Ik beheer daarnaast ook een grote ondertitelsite maar die levert geen fuck op met rond de 4000 bezoekers per dagLigt dus een beetje aan je niche.
En gebruik market samurai naast je google keyword tool.
Volgens mij mag Adsense alleen op pagina's geplaatst worden waar ook content staat dus een chatbox valt er dan buiten. Op zich jammer want dat zou denk ik wel aardig lopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef Drawer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad hiermee. Maar probeer anders eens content in een div te zetten met visibility: none; ?
Dat is niet zo raar, je steelt hun content en verdient er geld mee!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:10 schreef Afwazig het volgende:
Daarnaast ook uitkijken voor foto's die je via Google vindt en op je site plaatst. Zijn ook talloze voorbeelden van fotografen die kleine blogjes duizenden euro's laten betalen. En die mafkezen staan nog in hun recht ook, dus moet je gewoon aftikken.
Mooi voorbeeld hier: http://ombudsman.vara.nl/(...)dc246f4bca100c50d096
Prima. Maar dan moet het wel binnen proporties blijven. Stel ik plaats een kleine thumbnail van een foto van Cruijff linksboven mijn bericht op mijn non-commerciële blog. Moet ik dan 4000 euro aftikken?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:29 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar, je steelt hun content en verdient er geld mee!
quote:Duplicate content is an in-depth issue because of the different circumstances that lead to it. As such, search engines have a level of leniency for copied content depending on how it is used and the level of content being duplicated. For example, a website reproducing a news article, a snippet from a guide, shared review information etc. is accepted as duplicate but will not incur penalties because the volume of content maybe low, or that the type of content is common for sharing.
Over de boetes vind ik een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Prima. Maar dan moet het wel binnen proporties blijven. Stel ik plaats een kleine thumbnail van een foto van Cruijff linksboven mijn bericht op mijn non-commerciële blog. Moet ik dan 4000 euro aftikken?
Lees het bericht anders even. Die jongen van 15 verdiende er geen geld mee, kreeg niet eens een waarschuwing maar moest gelijk betalen. En nu ga jij mij vertellen dan dit logisch is? Ga fietsen.
Overigens nog even over de dubbele content met betrekking op nieuwsberichten:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat wel met de voorwaarden te maken. Als jij een website hebt dan kun je er voor kiezen of je hem door Google laat indexeren of niet. Bovendien verwijst Google je altijd door naar jouw eigen website, ze plaatsen het niet zozeer op hun eigen website.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, één of andere bullshit auteursrechten wet uit 1920 werkt gewoon echt niet meer nu met het internet. Nieuwsbericht kopiëren incl. bronvermelding mogen ze dus ¤500 ofzo voor vragen. Iedereen linkt en kopieert van elkaar. In principe overtreedt Google ook auteursrechtenwetten door al die afbeeldingen zo te publiceren lijkt me... maar daar gaan mensen natuurlijk niet tegen klagen want dan word je uit Google verwijderd haha.
en anders is er altijd wel een andere weg...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:55 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft iemand ervaring met een goede anti copy-paste plugin voor Wordpress?
Ja of rechtermuisknop uitgeschakeld. Soms wil je gewoon even een plaatje of stukje tekst doorsturen via MSN of gTalk.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad ik vind dat ook irritant. Doe dan zoals je bij sommige sites ziet, als je iets kopieert komt er een link bij met: lees het volledige artikel hier blablabla.
Is jouw strategie om zoveel mogelijk sites te lanceren waar je met zo min mogelijk tijd de investering kan terugverdienen? Nog tips voor goedkope domeins?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja of rechtermuisknop uitgeschakeld. Soms wil je gewoon even een plaatje of stukje tekst doorsturen via MSN of gTalk.
Mijn nieuwe site is trouwens opgeleverd, kan er ook al op, alleen het DNS is nog niet rond, dus het domein werkt nog niet, hopelijk vanavond wel, anders morgenvroeg.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nog tips voor goedkope domeins?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |