Waarschijnlijk heeft dat wel met de voorwaarden te maken. Als jij een website hebt dan kun je er voor kiezen of je hem door Google laat indexeren of niet. Bovendien verwijst Google je altijd door naar jouw eigen website, ze plaatsen het niet zozeer op hun eigen website.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, één of andere bullshit auteursrechten wet uit 1920 werkt gewoon echt niet meer nu met het internet. Nieuwsbericht kopiëren incl. bronvermelding mogen ze dus ¤500 ofzo voor vragen. Iedereen linkt en kopieert van elkaar. In principe overtreedt Google ook auteursrechtenwetten door al die afbeeldingen zo te publiceren lijkt me... maar daar gaan mensen natuurlijk niet tegen klagen want dan word je uit Google verwijderd haha.
en anders is er altijd wel een andere weg...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:55 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft iemand ervaring met een goede anti copy-paste plugin voor Wordpress?
Ja of rechtermuisknop uitgeschakeld. Soms wil je gewoon even een plaatje of stukje tekst doorsturen via MSN of gTalk.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad ik vind dat ook irritant. Doe dan zoals je bij sommige sites ziet, als je iets kopieert komt er een link bij met: lees het volledige artikel hier blablabla.
Is jouw strategie om zoveel mogelijk sites te lanceren waar je met zo min mogelijk tijd de investering kan terugverdienen? Nog tips voor goedkope domeins?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja of rechtermuisknop uitgeschakeld. Soms wil je gewoon even een plaatje of stukje tekst doorsturen via MSN of gTalk.
Mijn nieuwe site is trouwens opgeleverd, kan er ook al op, alleen het DNS is nog niet rond, dus het domein werkt nog niet, hopelijk vanavond wel, anders morgenvroeg.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nog tips voor goedkope domeins?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |