abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119655166
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:52 schreef 3-voud het volgende:
Zon schip is met 1 goedgemikte Tomahawk naar de haaien.
Dat Chinese vliegdekschip heeft ook zijn eigen luchtafweer. Een "goedgemikte" raket zal niets uithalen. Overigens toeren dat soort schepen nooit alleen maar zijn zij altijd onder begeleiding.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ik blijf mijn geld op drones zetten, dan zien ze maar hoeveel vliegdekschepen ertegenaan gooien.
China is al aardig opweg een van de grootste, zo niet dé grootste drone producent ter wereld te worden. Gezien het vele fabriekspersoneel en machinerie over welke zij de beschikking hebben, kunnen zij in korte tijd diverse drones in staat van paraatheid brengen.

quote:
Leuk voor de kerels welke op dit forum beweerden dat China nog maanden, zo niet jaren nodig zou hebben om het opstijgen en landen van het vliegdekschip onder de kniëen te krijgen.
  Overall beste user 2022 maandag 26 november 2012 @ 21:52:16 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_119655613
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:15 schreef Mr.J het volgende:
US: 11

Ok, daar kan ik inkomen.
Ik niet. Peperdure relikwieen uit de tweede wereldoorlog. Voor de prijs van 1 supercarrierkun je vijf kleinere carriers bouwen met zoveel drones met anti-schipraketten er op dat er altijd wel een paar door de verdediging komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 26 november 2012 @ 22:05:16 #128
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_119656279
quote:

Ik ga naar huis.
pi_119656593
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 22:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

[ [url=http://thumb.egloos.net/fastimg/http://pds16.egloos.com/p(...)bb2aa.jpg]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]
Da's allemaal mooi en aardig maar van de Phalanx en Goalkeeper hebben de Chinezen ook eigen klonen.

Daarnaast zijn deze installaties volgens mij niet zo effectief tegen projectielen als de Chinese "Dong Feng - 21" of Russisch-Indische Brahmos anti-ship raketten.
pi_119663970
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat was maar een voorbeeldje. Er zijn genoeg raketten die heel ver komen. Daarom werkt zo'n vliegdekschip ook alleen nog maar tegen Beri-Beri-landen.
Zal meer aan het land liggen wie dat schip heeft, de USA kan iedereen aanvallen met hun vloot O+
pi_119663986
Gruj0, dit is een gepimpt afdankertje van de Soviets. Ik twijfel er niet aan dat ze de komende 5-10 jaar wel met even sterk materieel op de proppen kunnen komen maar dit vliegdekschip is daar geen onderdeel van. Dit is een testproject met een oud vliegdekschip en oude vliegtuigen, met technologie die het in vroegere oorlogen goed deed. Het laten opstijgen van een vliegtuig is ook wel wat anders dan het gestroomlijnd laten opstijgen en landen van een reeks aan vliegtuigen zonder ongelukken. (Ze bouwen daar ook bruggen en flats die vanzelf instorten. Nu lopen ze er militair waarschijnlijk niet zo de kantjes van af maar het zegt wel wat over de huidige staat van ontwikkeling. Van buitenaf ziet het er heel imposant uit maar ik zou het willen vergelijken met een blowfish. Veel lucht, weinig inhoud. Wat dat betreft past een vliegdekschip ook uitstekend in de blowfish-strategie.)

China heeft op dit moment ook een gekopieerde lijn met drones lopen, daar zou ik eerder mijn geld op inzetten. Het is nu allemaal nog niet zo spectaculair omdat het vrijwel allemaal 1-op-1 copies zijn van de Amerikanen maar het is dus wachten op echt nieuwe dingen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')