Gruj0, dit is een gepimpt afdankertje van de Soviets. Ik twijfel er niet aan dat ze de komende 5-10 jaar wel met even sterk materieel op de proppen kunnen komen maar dit vliegdekschip is daar geen onderdeel van. Dit is een testproject met een oud vliegdekschip en oude vliegtuigen, met technologie die het in vroegere oorlogen goed deed. Het laten opstijgen van een vliegtuig is ook wel wat anders dan het gestroomlijnd laten opstijgen en landen van een reeks aan vliegtuigen zonder ongelukken. (Ze bouwen daar ook bruggen en flats die vanzelf instorten. Nu lopen ze er militair waarschijnlijk niet zo de kantjes van af maar het zegt wel wat over de huidige staat van ontwikkeling. Van buitenaf ziet het er heel imposant uit maar ik zou het willen vergelijken met een blowfish. Veel lucht, weinig inhoud. Wat dat betreft past een vliegdekschip ook uitstekend in de blowfish-strategie.)
China heeft op dit moment ook een gekopieerde lijn met drones lopen, daar zou ik eerder mijn geld op inzetten. Het is nu allemaal nog niet zo spectaculair omdat het vrijwel allemaal 1-op-1 copies zijn van de Amerikanen maar het is dus wachten op echt nieuwe dingen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.