Limburgersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LimburgersHij is pas in Amsterdam 'kwijt'geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aids.
Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is pas in Amsterdam 'kwijt'geraakt.
Ergens anders een nieuwe bestellen en terugsturen mocht hij ooit aankomen? Ik zou niets meer van dat bedrijf nodig hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef Mss het volgende:
Ja, het bedrijf zegt ook van 'we hopen dat TNT het pakketje snel vindt'. Zo van 'wij gaan niks doen'. Bedrijf is een week dicht dus ze kunnen dan blijkbaar geen nieuwe sturen.
Gelukkig is-ie nog niet betaald.
Ik zou zeggen "hou je computer maar" en naar de mediamarkt lopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef Mss het volgende:
Ja, het bedrijf zegt ook van 'we hopen dat TNT het pakketje snel vindt'. Zo van 'wij gaan niks doen'. Bedrijf is een week dicht dus ze kunnen dan blijkbaar geen nieuwe sturen.
Gelukkig is-ie nog niet betaald.
Dan wacht je nog 2 maandenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Mja, het prijsverschil met een andere toko is ongeveer ¤150.
dat verklaart een hopo natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Mja, het prijsverschil met een andere toko is ongeveer ¤150.
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat verklaart een hopo natuurlijk.
uhuquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.
bohbohquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.
jij denkt dus ook wat ik denk.quote:
Ze zitten in Zuid-Limburgquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bohboh![]()
ik haal artikelen boven de 300 euro altijd op.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij denkt dus ook wat ik denk.
hakm dichterbie gekoos.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zitten in Zuid-Limburg. Dat kost me een dag
.
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburgquote:
dat dacht ik al!quote:
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hakm dichterbie gekoos.
Ik hoop zo dat je hem krijgt. Maar nog geen cent aan ze gegeven dus?
als ze nu vanuit zo'n bouwvakkers plee werken....quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburg![]()
Ik geloof echt niet dat ze velen bestellingen krijgen hoor
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburg![]()
Ik geloof echt niet dat ze velen bestellingen krijgen hoor
smeagol is heel goed in het verkopen van laptopsquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nog liever een laptop van smeagol kopen
Ja die staat hier nu eentje op de binnenplaats. Er zijn van die schilders buiten de kozijnen aan het doen dus ik moet mn raam en gordijnen dicht houden anders kunnen die simpele zielen alles zien wat ik aan het doen ben en kan ik met radio hollandio meegenietenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ze nu vanuit zo'n bouwvakkers plee werken....
Ik zou het zelf nooit doen iig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?
Omdat ze in Limburg zitten denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?
Dat mag. Maar het is gewoon een webshop met een waarborgdinges en dergelijke. Staat ook gewoon op de website dat ze dicht zijn dus ook geen Enchantra toestanden. Dus zo vaag is het allemaal niet, ze hebben alleen een passieve service.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen iig.
En ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ze in Limburg zitten denk ik.
Het had een goede deal kunnen zijn, maar dit is wel een beetje jammer. Ik zou persoonlijk afhaken, maar zoals ik al zei: Geduld I haz none
hollandsche schilders are watching you do fapfap op radio hollandioquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die staat hier nu eentje op de binnenplaats. Er zijn van die schilders buiten de kozijnen aan het doen dus ik moet mn raam en gordijnen dicht houden anders kunnen die simpele zielen alles zien wat ik aan het doen ben en kan ik met radio hollandio meegenieten
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hollandsche schilders are watching you do fapfap op radio hollandio
pleur hem ook op FOK!. Als ie nog een beetje schier is, is hij zo weg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
En van de week maar even mijn oude op marktplaats pleuren
MacBook zelf is nog prima maar heb wel deuk in de klep aan de bovenkant door haarbal Miloquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pleur hem ook op FOK!. Als ie nog een beetje schier is, is hij zo weg.
Niet eens door mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MacBook zelf is nog prima maar heb wel deuk in de klep aan de bovenkant door haarbal Milo
Mwehehehequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee.door jou heeft hij emotionele schade maar dat zal ik er niet bijzetten
Waarborg zegt niet zo veel helaas...quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat mag. Maar het is gewoon een webshop met een waarborgdinges en dergelijke. Staat ook gewoon op de website dat ze dicht zijn dus ook geen Enchantra toestanden. Dus zo vaag is het allemaal niet, ze hebben alleen een passieve service.
Ja, vooralsnog is het niet mijn probleem, want ik heb nog niet betaald. Maar ik vind het gewoon vervelend dat als ik ze mail met de vraag waar mijn PC blijft, ze mailen dat hij verzonden is. Dat je ze eerst nog eens moet mailen met de vraag of ze de T&T eens kunnen bekijken. Dan blijkt hij dus in Amsterdam te zijn verdwenen en dan zeggen ze dat ze 'hopen dat hij gauw opduikt'. Op dit moment is het nog hun product dat kwijt is, dus ik vind die passieve reactie een beetje raar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarborg zegt niet zo veel helaas...
Hopelijk hebben ze een onderzoek laten instelen bij de post.
dit ook mailen naar hun dan dat je het raar vind!quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog is het niet mijn probleem, want ik heb nog niet betaald. Maar ik vind het gewoon vervelend dat als ik ze mail met de vraag waar mijn PC blijft, ze mailen dat hij verzonden is. Dat je ze eerst nog eens moet mailen met de vraag of ze de T&T eens kunnen bekijken. Dan blijkt hij dus in Amsterdam te zijn verdwenen en dan zeggen ze dat ze 'hopen dat hij gauw opduikt'. Op dit moment is het nog hun product dat kwijt is, dus ik vind die passieve reactie een beetje raar.
Is ook vreemd gelukkig heb je nog niet betaald!quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog is het niet mijn probleem, want ik heb nog niet betaald. Maar ik vind het gewoon vervelend dat als ik ze mail met de vraag waar mijn PC blijft, ze mailen dat hij verzonden is. Dat je ze eerst nog eens moet mailen met de vraag of ze de T&T eens kunnen bekijken. Dan blijkt hij dus in Amsterdam te zijn verdwenen en dan zeggen ze dat ze 'hopen dat hij gauw opduikt'. Op dit moment is het nog hun product dat kwijt is, dus ik vind die passieve reactie een beetje raar.
mehquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Swatches Skyfall Collectie
Ik zal er eens over nadenken Mss, er schiet me nu niet echt iets te binnen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:10 schreef Mss het volgende:
The Spy Who (hehehehe Who) loved me is wel.
Ik ga het nu het 2 voor 10 is niet halen. Uit engeland haal ik dan goedkoper rimmel poeder voor 5.40 per poeder en daar zit meer in. Graties verzendkosten ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ze kleden die actie elke keer verder uit... Ik zag in het make up topic vorige keer ook die oogschaduw palettes met 4 kleuren + liner voorbij komen die tijdens 3 voor 10 waren gescoord terwijl ze in Breda steeds aangaven dat die niet meedoen. Nu doen ze nergens meer mee geloof ik. Ook hebben ze tijdens de 3 voor 10 ook alleen de blushes met gouden shimmer erin, nooit de matte die wel mooi zijn (ook niet als je als een van de eerste binnenstaat)
Maar ja, ik koop ook echt nooit iets van dat eigen merk, tenzij 3 voor 10
Geen idee of die poeder als foundation telt, je zou het even kunnen vragen daar aan een van die uiterst behulpzame damesquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga het nu het 2 voor 10 is niet halen. Uit engeland haal ik dan goedkoper rimmel poeder voor 5.40 per poeder en daar zit meer in. Graties verzendkosten ook
Er staat volgens mij poeder foundation op de verpakking, dus lijkt me welquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee of die poeder als foundation telt, je zou het even kunnen vragen daar aan een van die uiterst behulpzame dames
Callcenter? Toen ik training had kon je nog weggebonjourd worden tijdens de trainingquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Uitgenodigd voor de trainingsdsg na gesprek 1net maar even het uitzendbureau gebeld om te vragen of dit nou betekent dat ik aangenomen ben
ze bellen zo terug.
Ja wel callcenter maar volgens mij geen standaard training. Naja hoor het zo wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Callcenter? Toen ik training had kon je nog weggebonjourd worden tijdens de training
en dan nog een stukje verder..quote:s²= 441.6865 / (115-1)
= 41.6865 / 114
Dit ja, tijdens een training kijken ze of je goed genoeg bent in gesprekken voeren, en dan wordt er beslotenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Callcenter? Toen ik training had kon je nog weggebonjourd worden tijdens de training
en daarna krijg je producttraining. Zo ging het bij mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ja, tijdens een training kijken ze of je goed genoeg bent in gesprekken voeren, en dan wordt er besloten
Ja maar dan ben je al aangenomen, dan gaan ze je toch alles leren van wat je mot verkopen? Het is voor mij al behoorlijk wat jaren geleden!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en daarna krijg je producttraining. Zo ging het bij mij
Ja na de basistraining kon je verder naar producttraining maar je mocht alleen producttraining als je aangenomen wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je al aangenomen, dan gaan ze je toch alles leren van wat je mot verkopen? Het is voor mij al behoorlijk wat jaren geleden!
onbetaald zekerquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit is volgens mij gecombineerd, duurt van 11 tot 22.30 zo'n dag
DAS LANG! Dan zul je wel aangenomen zijn, lijkt mij sterk dat je zo'n lange tijd van iemand kan eisen zonder betaald te krijgenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit is volgens mij gecombineerd, duurt van 11 tot 22.30 zo'n dag
Ja ik vond het ook al zo langquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAS LANG! Dan zul je wel aangenomen zijn, lijkt mij sterk dat je zo'n lange tijd van iemand kan eisen zonder betaald te krijgen
Dat is fout, zal wel gewoon de 4 vergeten zijn. Staat nergens op blackboard zo'n lijst met de fouten in het boek?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet de variantie berekenen. Dan staat er een voorbeeld:
[..]
en dan nog een stukje verder..
HOEZO IS DIE 4 VAN 400 WEG?!![]()
![]()
nopequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is fout, zal wel gewoon de 4 vergeten zijn. Staat nergens op blackboard zo'n lijst met de fouten in het boek?
Ben de naam kwijt, iets met een E
Naja in ieder geval kan er verder niets gebeurd zijn waardoor die 4 weggaat en de rest van het getal wel hetzelfde blijftquote:
Kwasten wassenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan niets bedenken om te soggen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is waar! Laat ik het zo zeggen: ik heb nog nooit iets gewonnen.
Liefquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]ik hoop het voor je
een soort van good karma-iets ofzo
3x is shippingrecht?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:07 schreef Mss het volgende:
PCtoko kan maandag een nieuwe verzenden.
Volgens mij zaten de lakjes die ik misschien wilde hebben bij de overige. Hopelijk komen die ook snel onlinequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Swatches Skyfall Collectie
Ik zal er eens over nadenken Mss, er schiet me nu niet echt iets te binnen
Ik ook niequote:
quote:
Ja ik bedacht mij opeens waarom heet dat scheepsrecht eigenlijk. En toen zag ik de link met shipping, moet zeker daar vandaan komenquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiek Mss, aids! https://www.coursera.org/course/aids
quote:If you did, chances are good that you came of age before 1981 and are a member of the last generation of humans on this planet to be able to say that you remember those ‘carefree days when all you had to worry about was getting pregnant, herpes, and a bad reputation’
Zover had ik nog niet eens gelezen, ik zag alleen maar aids.quote:
Ze zijn echt awesomequote:
OMGquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiek Mss, aids! https://www.coursera.org/course/aids
quote:
Dat is wel gaaf!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had ook nooit wat gewonnen, en toen gingen we trouwen en hadden we geen geld om naar lowlands te gaan. We kochten op de gok één sixpackje Grolsch want daar kon je kaartjes winnen.. Twee keer twee kaartjes gewonnen op één pakje bier!Sindsdien ook nooit meer iets gewonnen, maar what the heck, wij hebben wel een jaar gratis op Lowlands gezeten
ben je weer in je zeur-op-alles-bui?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut the pirate bay doet t niet jonge
Ik dacht dat het aan de vpn lag, want dat gaat internet soms wonky doen. Maar nu ligt het aan tpb zelf. En ik heb het nodig want ik ga geen $115 betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ben je weer in je zeur-op-alles-bui?
Heb je ziggo en is-ie geblokkeerd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan de vpn lag, want dat gaat internet soms wonky doen. Maar nu ligt het aan tpb zelf. En ik heb het nodig want ik ga geen $115 betalen
Neinz ik kom wel op de site maar als ik ga zoeken doet ie niks. Dus zal vanavond nog wel een x proberen ofzo.quote:
Som, check. Niet kunnen posten zonder in te vullen, check.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz ik kom wel op de site maar als ik ga zoeken doet ie niks. Dus zal vanavond nog wel een x proberen ofzo.
Oh kan iemand ff een comment op mijn blog achterlaten en laten weten of je een sommetje in moet vullen?!
Hij staat wel helemaal onderaan, het is dat je gezegd had dat er een som staat, anders had ik 'm zo gemist.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh score, want ik zie die som zelf niet? weird
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
mailtje van iemand met 2 master degrees:
Ik houdt je op de hoogte
Vast niet in Nederlandsquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
mailtje van iemand met 2 master degrees:
Ik houdt je op de hoogte
quote:Yes, The Pirate Bay is down at the moment for many people. The Pirate Bay team told TorrentFreak that they were dealing with a DDoS attack earlier today and had to upgrade the “pipes”. As a result of the changes many people are still unable to access the site.
Epicquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo ik ben klaar, nu naar de models own bottle shop toe
coolquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo ik ben klaar, nu naar de models own bottle shop toe
Heb je al veel geshopt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
zit maar 2 haltes van hotel afvijf minuutjes metro
Nee valt wel mee! Ik heb bij Illamasqua dus Scorn gekocht en die Wisdom eyeliner, en van Barry M heb ik vier lakjes en een topcoat. Ik wil eigenlijk nog 3 Barry M lakjes maar die kan ik niet vinden. Ik heb wel bij forever 21 dingen gepast en die bestel ik dan later wel, want anders ga ik over mijn kilo's heen als ik terug moet vliegenquote:
Mels? wtfquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:17 schreef Mss het volgende:
Een oud studiegenote van me heeft een kint gekregen, Mels. En nu moet ik iedere keer aan Sjaan denken.
Een jongetje? Ik heb wel eens vaker gehoord van die naamquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:17 schreef Mss het volgende:
Een oud studiegenote van me heeft een kint gekregen, Mels. En nu moet ik iedere keer aan Sjaan denken.
Jep. Ik heb de naam nog nooit gehoord, ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een jongetje? Ik heb wel eens vaker gehoord van die naam
Jah, hoort een beetje bij van die hippe oud hollandse vergeten namen ofzo, ik heb er niet echt veel mee. Net als Tijl en zulke namen. Maar soms kan dat ook weer wennen ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep. Ik heb de naam nog nooit gehoord, ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind.
Ze wonen ook in Maastricht en als je de naam in plat Maastrichts uitspreekt dan klinkt hij wel heel apart.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, hoort een beetje bij van die hippe oud hollandse vergeten namen ofzo, ik heb er niet echt veel mee. Net als Tijl en zulke namen. Maar soms kan dat ook weer wennen ofzo
FTFYquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze wonen ook in Maastricht en als je " iets" in plat Maastrichts uitspreekt dan klinkt alles wel heel apart.
In mijn hoofd wordt het dan 'Mals' zo'n beetje?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze wonen ook in Maastricht en als je de naam in plat Maastrichts uitspreekt dan klinkt hij wel heel apart.
Dat is zeker privequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben er om een of andere reden helemaal van overtuigd dat ik een jongetje krijg als ik ooit zwanger word.
En meneer en ik vinden allebei dezelfde naam mooi![]()
Met voor mij ook nog extra betekenis omdat mijn vader vroeger in zijn jeugd zo genoemd werd![]()
En NEE, het is niet Ketelbinkie ofzo![]()
Kan best zijn toch? Had ik bij Stef ook, en dat klopte in elk geval. En zijn naam komt een soort van van mijn opa af, mooi toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben er om een of andere reden helemaal van overtuigd dat ik een jongetje krijg als ik ooit zwanger word.
En meneer en ik vinden allebei dezelfde naam mooi![]()
Met voor mij ook nog extra betekenis omdat mijn vader vroeger in zijn jeugd zo genoemd werd![]()
En NEE, het is niet Ketelbinkie ofzo![]()
Hebben jullie al een naam?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kan best zijn toch? Had ik bij Stef ook, en dat klopte in elk geval. En zijn naam komt een soort van van mijn opa af, mooi toch?Wel een beetje sneu voor het nog komende exemplaar. "Maar jouw naam vonden we gewoon mooi, schat."
Heb je in 1 keer de naam goed!quote:
Oh dat is een leuke naam ja! Niet kak, niet kamp en je hebt er ook geen 100 miljoen miljard van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je in 1 keer de naam goed!![]()
![]()
![]()
Hehehehe, nee, het is Thomas. Mijn vader werd altijd Tom genoemd dus da's een mooie verkorting
We denken het welquote:
ik ga er nog steeds niet vanuit dat het allemaal zo maar lukt, maar het zou wel heel heel erg tof zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kan best zijn toch? Had ik bij Stef ook, en dat klopte in elk geval. En zijn naam komt een soort van van mijn opa af, mooi toch?Wel een beetje sneu voor het nog komende exemplaar. "Maar jouw naam vonden we gewoon mooi, schat."
Dus GERDA HERMIEN of HERMIEN GERDA?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We denken het welNouja, we hebben 2 namen (we willen er ook 2 geven) en er is nu nog enige discussie over de volgorde en welke van de 2 de roepnaam wordt.
Seriously!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:28 schreef Incantrix het volgende:
En als deze baby een jongen was geweest zou hij Tom gaan heten
Daar ging mijn thee! Hahahahahahaquote:
Spannend hoor, ik duim voor julliequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga er nog steeds niet vanuit dat het allemaal zo maar lukt, maar het zou wel heel heel erg tof zijn
Gaan over half jaartje proberen, i.v.m. contract enzo
En een mooie naam is ook een goeie reden hoor
Beter dan "ja, je bent vernoemd naar je opa van vaderskant, want anders werd die boos als we dat niet deden"
*schrijft in agenda*quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga er nog steeds niet vanuit dat het allemaal zo maar lukt, maar het zou wel heel heel erg tof zijn
Gaan over half jaartje proberen, i.v.m. contract enzo
En een mooie naam is ook een goeie reden hoor
Beter dan "ja, je bent vernoemd naar je opa van vaderskant, want anders werd die boos als we dat niet deden"
YESHquote:
Ik heb Stef er ook lichtelijk doorgedrukt met wat emotionele chantage (dus jij wil dat hij jóuw achternaam krijgt?"), kan best hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Seriously!
Ik wil wel nog een tweede naam, maar meneer niet. Maar goed, ik ga baby werpen dus ik bepaal![]()
omdat mijn achternaam zo kort is past ook niet alles. Ook qua klanken enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat is een leuke naam ja! Niet kak, niet kamp en je hebt er ook geen 100 miljoen miljard van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
thanksquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Spannend hoor, ik duim voor jullie![]()
En jah, whehe, dat is ook wel weer zo.. Maar Stef's naam zit echt een enórm verhaal achter, dus dan vind ik de reden voor de namen van kindje 2 wel een beetje sneu
quote:
Ik mag geen engels klinkende namenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon je kind naar mij vernoemen 1e naam is dan mijn echte naam en 2e naam spees
Whyquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik mag geen engels klinkende namenAnders was Stef's tweede naam wel Ash geweest
Ik ben nog steeds emotioneel ontdaan dat ik nooit een Ash zal krijgen
Gotta catch 'm allquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik mag geen engels klinkende namenAnders was Stef's tweede naam wel Ash geweest
Ik ben nog steeds emotioneel ontdaan dat ik nooit een Ash zal krijgen
en dan op Fok een verslag bijhouden van de daadquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan kan ik tegen je roepen 'UND JETZT SCHNELL BATSEN JAWOHL!'.
"Hij heeft me vandaag goed volgespoten, nu even afwachten".quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan op Fok een verslag bijhouden van de daad
ik zat lekker te eten netquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"Hij heeft me vandaag goed volgespoten, nu even afwachten".
![]()
Met je benen in de lucht he!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"Hij heeft me vandaag goed volgespoten, nu even afwachten".
![]()
wel als je meteen mental pictures en geursensaties hebt als je dat leestquote:
DERPERT?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb WIE UN ECKTEN KATHOLIEK drie voornamen. En mijn roepnaam staat er helemaal niet tussen
vind ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Tom en Thomas zijn trouwens wel leuke namen
Die van mij in eerste instantie ook niet. Ging mijn vader mij aangeven, werd er gevraagd of de roepnaam erbij moest. Is ie naar huis gereden om het aan mijn ma te vragen en daarna terug gereden 'ja, doe maar!'quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb WIE UN ECKTEN KATHOLIEK drie voornamen. En mijn roepnaam staat er helemaal niet tussen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat mijn achternaam zo kort is past ook niet alles. Ook qua klanken enzo.Whaha, ja man, dü it!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het verhaal achter Stef is wel mooiMijn opa overleed toen mijn moeder 14 was en hij werkte bij de BVD. Dus mijn oma belde met zijn werk om te melden dat hij was overleden en toen deed iedereen die ze aan de lijn kreeg 'Piet pieters? Die kennen we niet hoor, werkt die hier?'. Dus uiteindelijk werd ze doorverbonden met één of andere hoge pief en die zei "oh, Piet Pieters? Ja, die heet hier Stef Wensveen."
Tot op de dag van vandaag wil de BVD niet vrijgeven wat zijn baan daar precies was (mijn tante heeft daar contacten), dat schijnt zo überclassified te zijn dat dat dus nooit los gaat komen. Da's zo'n beetje ons familie-mysterie![]()
Toen ik overigens Stef Stef had genoemd kwamen mijn tantes op kraamvisite en toen 'moesten ze me iets vertellen' met hele serieuze hoofden, ik dacht echt dat er iemand dood was ofzo.. Maar ze vonden het sneu dat ik mijn kind daarnaar had vernoemd, want ze dachten dat mijn moeder die naam verkeerd had onthouden. Stef Wensveen was namelijk hun buurman, een motor-agentIk moest erom lachen (snapten ze niet, maar ik heb het niet echt als vernoeming gedaan maar omdat ik het een mooie naam en een mooi verhaal vind), maar uiteindelijk, maanden later, heeft mijn tante dus wel bij de BVD losgekregen wat mijn opa's schuilnamen daar waren, want hij bleek er 2 te hebben.. Allebei namen van buurmannen, en Stef was er dus inderdaad 1 van
Sindsdien noemen we Stef dus wel liefkozend motormuisje
3!
Hier dus ook. Heet overal Mariaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de BVD? Ik denk steeds bij voorbaat dankquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ja man, dü it!!
En het verhaal achter Stef is wel mooiMijn opa overleed toen mijn moeder 14 was en hij werkte bij de BVD. Dus mijn oma belde met zijn werk om te melden dat hij was overleden en toen deed iedereen die ze aan de lijn kreeg 'Piet pieters? Die kennen we niet hoor, werkt die hier?'. Dus uiteindelijk werd ze doorverbonden met één of andere hoge pief en die zei "oh, Piet Pieters? Ja, die heet hier Stef Wensveen."
Tot op de dag van vandaag wil de BVD niet vrijgeven wat zijn baan daar precies was (mijn tante heeft daar contacten), dat schijnt zo überclassified te zijn dat dat dus nooit los gaat komen. Da's zo'n beetje ons familie-mysterie![]()
Toen ik overigens Stef Stef had genoemd kwamen mijn tantes op kraamvisite en toen 'moesten ze me iets vertellen' met hele serieuze hoofden, ik dacht echt dat er iemand dood was ofzo.. Maar ze vonden het sneu dat ik mijn kind daarnaar had vernoemd, want ze dachten dat mijn moeder die naam verkeerd had onthouden. Stef Wensveen was namelijk hun buurman, een motor-agentIk moest erom lachen (snapten ze niet, maar ik heb het niet echt als vernoeming gedaan maar omdat ik het een mooie naam en een mooi verhaal vind), maar uiteindelijk, maanden later, heeft mijn tante dus wel bij de BVD losgekregen wat mijn opa's schuilnamen daar waren, want hij bleek er 2 te hebben.. Allebei namen van buurmannen, en Stef was er dus inderdaad 1 van
Die naam staat er bij mij ook tussenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier dus ook. Heet overal Maria
Ohja, snorry, oude benaming. De Binnenlandse Veiligheidsdienst. Heet nu.. Crap, even googlenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is de BVD? Ik denk steeds bij voorbaat dank
Ghehe, dat is wel een leuk verhaal jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ja man, dü it!!
AIVD?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, snorry, oude benaming. De Binnenlandse Veiligheidsdienst. Heet nu.. Crap, even googlenDie ook info verstrekken over het koningshuis en zulks.
Je kunt er moeilijk nog een extra verhaal bij gaan verzinnen omdat het 'zielig' isquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, dat is wel een leuk verhaal ja![]()
Dan is "Ja, en jij heet Trientje, wat dat vonden we zo schattig" toch een beetje jammer voor nummer 2
of ze moeten gewoon een briljant verhaal erbij verzinnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, dat is wel een leuk verhaal ja![]()
Dan is "Ja, en jij heet Trientje, wat dat vonden we zo schattig" toch een beetje jammer voor nummer 2
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, ja man, dü it!!
Ja jonge, binnenkort weer naamdag volgens mij. Hebben de Belgen en Duitsers gewoon vrijquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die naam staat er bij mij ook tussenNet als bij zo'n beetje iedereen
Noooooooooooquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Je moet je kint gewoon Princess Peach noemen, dan heb je meteen een verhaal!
Zelda danquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Alleen dan vind Sjaan je kint wel een hoer, dat is wel een beetje jammer.
"Ja, want die vindt tante Sjaan zo'n kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
kan het sletje (want dat wordt het natuurlijk zeker met zo'n naam) meteen mee doen aan de eerste Nederlandse versie van dat "tuig je kind op en stuur het naar een beauty contest" die waarschijnlijk door Masja gehouden wordtquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
dat vind ik wel een stoere naamquote:
Masjaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan het sletje (want dat wordt het natuurlijk zeker met zo'n naam) meteen mee doen aan de eerste Nederlandse versie van dat "tuig je kind op en stuur het naar een beauty contest" die waarschijnlijk door Masja gehouden wordt
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, goed verhaal wel he?En ja, AIVD inderdaad! Danku!
En ja man, dan noemen we haar gewoon 'de prinses' in het dagelijks leven
Net als Peter Andrequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, goed verhaal wel he?En ja, AIVD inderdaad! Danku!
En ja man, dan noemen we haar gewoon 'de prinses' in het dagelijks leven
wel met die spelling he!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
MasjaDe ideale meisjesnaam
Anakin was ook nog liefquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hebben we serieus overwogen voor een meisjeNet als Anakin voor een jongen
![]()
Nerds, we are..
Geen Luke en Leia?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hebben we serieus overwogen voor een meisjeNet als Anakin voor een jongen
![]()
Nerds, we are..
Arya vind ik juist ook wel echt een vette naamquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind daenerys een mooie naamMaar dan wel een andere roepnaam, dani ofzo
ja ik ook! maar goed, niet heel praktisch in gebruik en zulks...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind daenerys een mooie naamMaar dan wel een andere roepnaam, dani ofzo
Wel als tweede naam hoor.. Tom Anakin was zo'n beetje wat we van plan waren voor deze baby als het een jongen was..quote:
een vriendin van me heeft een broer en twee zussen.quote:
die auchquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Arya vind ik juist ook wel echt een vette naam
Dat is echt gayquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een vriendin van me heeft een broer en twee zussen.
De kinderen van die broer en zussen heten serieus Luke, Luuk en Luka
Te Hollands?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar zowel met mijn en brums achternaam verpest je mooie namen
yep, beheurlijk...quote:
Ja, ik zou een naam willen kiezen die zowel een aardappelvreter als een chinees nog fatsoenlijk uit zou kunnen spreken.. Maar nog geen idee wat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef Mss het volgende:
Of in ieder geval namen die je op zijn Hollands ook nog fatsoenlijk kunt uitspreken.
Nouja, een Chinees hoeft voor mij niet, maar het is idd wel handig als Engelsen het wel uit kunnen spreken ja. Een naam als Gé is dan toch wel een beetje minder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik zou een naam willen kiezen die zowel een aardappelvreter als een chinees nog fatsoenlijk uit zou kunnen spreken.. Maar nog geen idee wat.
Kimquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik zou een naam willen kiezen die zowel een aardappelvreter als een chinees nog fatsoenlijk uit zou kunnen spreken.. Maar nog geen idee wat.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef megamandy het volgende:
Ooh ik hou juist van Engelse namen
Nee joh, gewoon nummeren!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kim
Zowel voor jongen als meisje. En dan gewoon Kim 1, Kim 2, Kim 3 etc
Het zijn vaak wel mooie namen, maar ik combinatie met een Hollandse achternaam vind ik het niet staan. En de helft van de mensen kunnen de naam niet uitspreken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef megamandy het volgende:
Ooh ik hou juist van Engelse namen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kim
En dan de nummers op hun hoofd scheren om ze uit elkaar te houdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kim
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder heet Joke... altijd leuk in het buitenland
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan de nummers op hun hoofd scheren om ze uit elkaar te houden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Bwehehehequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat flauwquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik had mijn katten één, twee en drie willen noemen, maar dat mocht niet van mijn ex
Niet? Saaie exquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik had mijn katten één, twee en drie willen noemen, maar dat mocht niet van mijn ex
WAT EEN KUT EX! JE BENT ZEKER DAAROM WEG GEGAAN BIJ HEM!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Dat was het begin van het einde jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WAT EEN KUT EX! JE BENT ZEKER DAAROM WEG GEGAAN BIJ HEM!!!!
Hyacinth is anders ook een Nederlandse naam hoor, ookal wordt hij weinig gebruiktquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Mijn volledige voornaam (ook maar 1 in bezit) is ook een beetje naar in het engels
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hyacinth is anders ook een Nederlandse naam hoor, ookal wordt hij weinig gebruikt
tsja.... dat zou ik mijn kind toch echt nooit aan doen....quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik las laatst van een meisje dat 'Zusje' heette
mensjequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik las laatst van een meisje dat 'Zusje' heette
Van Ted Tetterdetet en Ome Henk?quote:
Dat vind ik zielig.quote:
Dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net wie unne autist op google maps de route gelopen die ik morgenavond moet nemen van de bushalte naar yoga. Nu kan ik weer rustig slapen
Ik ken geen Keete uit de Tina?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag laatst een geboortebord met 'Keete' en toen kreeg ik Tina flashbacks
nee. Van die darterquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van Ted Tetterdetet en Ome Henk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |