Limburgersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LimburgersHij is pas in Amsterdam 'kwijt'geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aids.
Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is pas in Amsterdam 'kwijt'geraakt.
Ergens anders een nieuwe bestellen en terugsturen mocht hij ooit aankomen? Ik zou niets meer van dat bedrijf nodig hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef Mss het volgende:
Ja, het bedrijf zegt ook van 'we hopen dat TNT het pakketje snel vindt'. Zo van 'wij gaan niks doen'. Bedrijf is een week dicht dus ze kunnen dan blijkbaar geen nieuwe sturen.
Gelukkig is-ie nog niet betaald.
Ik zou zeggen "hou je computer maar" en naar de mediamarkt lopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef Mss het volgende:
Ja, het bedrijf zegt ook van 'we hopen dat TNT het pakketje snel vindt'. Zo van 'wij gaan niks doen'. Bedrijf is een week dicht dus ze kunnen dan blijkbaar geen nieuwe sturen.
Gelukkig is-ie nog niet betaald.
Dan wacht je nog 2 maandenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Mja, het prijsverschil met een andere toko is ongeveer ¤150.
dat verklaart een hopo natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Mja, het prijsverschil met een andere toko is ongeveer ¤150.
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat verklaart een hopo natuurlijk.
uhuquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.
bohbohquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.
jij denkt dus ook wat ik denk.quote:
Ze zitten in Zuid-Limburgquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bohboh![]()
ik haal artikelen boven de 300 euro altijd op.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij denkt dus ook wat ik denk.
hakm dichterbie gekoos.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zitten in Zuid-Limburg. Dat kost me een dag
.
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburgquote:
dat dacht ik al!quote:
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hakm dichterbie gekoos.
Ik hoop zo dat je hem krijgt. Maar nog geen cent aan ze gegeven dus?
als ze nu vanuit zo'n bouwvakkers plee werken....quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburg![]()
Ik geloof echt niet dat ze velen bestellingen krijgen hoor
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburg![]()
Ik geloof echt niet dat ze velen bestellingen krijgen hoor
smeagol is heel goed in het verkopen van laptopsquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nog liever een laptop van smeagol kopen
Ja die staat hier nu eentje op de binnenplaats. Er zijn van die schilders buiten de kozijnen aan het doen dus ik moet mn raam en gordijnen dicht houden anders kunnen die simpele zielen alles zien wat ik aan het doen ben en kan ik met radio hollandio meegenietenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ze nu vanuit zo'n bouwvakkers plee werken....
Ik zou het zelf nooit doen iig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?
Omdat ze in Limburg zitten denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?
Dat mag. Maar het is gewoon een webshop met een waarborgdinges en dergelijke. Staat ook gewoon op de website dat ze dicht zijn dus ook geen Enchantra toestanden. Dus zo vaag is het allemaal niet, ze hebben alleen een passieve service.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen iig.
En ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ze in Limburg zitten denk ik.
Het had een goede deal kunnen zijn, maar dit is wel een beetje jammer. Ik zou persoonlijk afhaken, maar zoals ik al zei: Geduld I haz none
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |