Limburgersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LimburgersHij is pas in Amsterdam 'kwijt'geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aids.
Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is pas in Amsterdam 'kwijt'geraakt.
Ergens anders een nieuwe bestellen en terugsturen mocht hij ooit aankomen? Ik zou niets meer van dat bedrijf nodig hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef Mss het volgende:
Ja, het bedrijf zegt ook van 'we hopen dat TNT het pakketje snel vindt'. Zo van 'wij gaan niks doen'. Bedrijf is een week dicht dus ze kunnen dan blijkbaar geen nieuwe sturen.
Gelukkig is-ie nog niet betaald.
Ik zou zeggen "hou je computer maar" en naar de mediamarkt lopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef Mss het volgende:
Ja, het bedrijf zegt ook van 'we hopen dat TNT het pakketje snel vindt'. Zo van 'wij gaan niks doen'. Bedrijf is een week dicht dus ze kunnen dan blijkbaar geen nieuwe sturen.
Gelukkig is-ie nog niet betaald.
Dan wacht je nog 2 maandenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Mja, het prijsverschil met een andere toko is ongeveer ¤150.
dat verklaart een hopo natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Mja, het prijsverschil met een andere toko is ongeveer ¤150.
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat verklaart een hopo natuurlijk.
uhuquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.
bohbohquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn nu dicht vanwege een verbouwing. Ze moeten het magazijn uitbreiden vanwege de vele bestellingen.
jij denkt dus ook wat ik denk.quote:
Ze zitten in Zuid-Limburgquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bohboh![]()
ik haal artikelen boven de 300 euro altijd op.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij denkt dus ook wat ik denk.
hakm dichterbie gekoos.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zitten in Zuid-Limburg. Dat kost me een dag
.
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburgquote:
dat dacht ik al!quote:
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hakm dichterbie gekoos.
Ik hoop zo dat je hem krijgt. Maar nog geen cent aan ze gegeven dus?
als ze nu vanuit zo'n bouwvakkers plee werken....quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburg![]()
Ik geloof echt niet dat ze velen bestellingen krijgen hoor
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat sowieso een pc bestellen bij een wazige toko in zuid limburg![]()
Ik geloof echt niet dat ze velen bestellingen krijgen hoor
smeagol is heel goed in het verkopen van laptopsquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nog liever een laptop van smeagol kopen
Ja die staat hier nu eentje op de binnenplaats. Er zijn van die schilders buiten de kozijnen aan het doen dus ik moet mn raam en gordijnen dicht houden anders kunnen die simpele zielen alles zien wat ik aan het doen ben en kan ik met radio hollandio meegenietenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ze nu vanuit zo'n bouwvakkers plee werken....
Ik zou het zelf nooit doen iig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?
Omdat ze in Limburg zitten denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend zijn pc daar ook vandaan heeft en dat gewoon een prima pc is en veel goedkoper. Ze hebben een beetje een rare service, maar maakt het dat meteen een wazige toko?
Dat mag. Maar het is gewoon een webshop met een waarborgdinges en dergelijke. Staat ook gewoon op de website dat ze dicht zijn dus ook geen Enchantra toestanden. Dus zo vaag is het allemaal niet, ze hebben alleen een passieve service.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen iig.
En ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ze in Limburg zitten denk ik.
Het had een goede deal kunnen zijn, maar dit is wel een beetje jammer. Ik zou persoonlijk afhaken, maar zoals ik al zei: Geduld I haz none
hollandsche schilders are watching you do fapfap op radio hollandioquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die staat hier nu eentje op de binnenplaats. Er zijn van die schilders buiten de kozijnen aan het doen dus ik moet mn raam en gordijnen dicht houden anders kunnen die simpele zielen alles zien wat ik aan het doen ben en kan ik met radio hollandio meegenieten
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hollandsche schilders are watching you do fapfap op radio hollandio
pleur hem ook op FOK!. Als ie nog een beetje schier is, is hij zo weg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
En van de week maar even mijn oude op marktplaats pleuren
MacBook zelf is nog prima maar heb wel deuk in de klep aan de bovenkant door haarbal Miloquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pleur hem ook op FOK!. Als ie nog een beetje schier is, is hij zo weg.
Niet eens door mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MacBook zelf is nog prima maar heb wel deuk in de klep aan de bovenkant door haarbal Milo
Mwehehehequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee.door jou heeft hij emotionele schade maar dat zal ik er niet bijzetten
Waarborg zegt niet zo veel helaas...quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat mag. Maar het is gewoon een webshop met een waarborgdinges en dergelijke. Staat ook gewoon op de website dat ze dicht zijn dus ook geen Enchantra toestanden. Dus zo vaag is het allemaal niet, ze hebben alleen een passieve service.
Ja, vooralsnog is het niet mijn probleem, want ik heb nog niet betaald. Maar ik vind het gewoon vervelend dat als ik ze mail met de vraag waar mijn PC blijft, ze mailen dat hij verzonden is. Dat je ze eerst nog eens moet mailen met de vraag of ze de T&T eens kunnen bekijken. Dan blijkt hij dus in Amsterdam te zijn verdwenen en dan zeggen ze dat ze 'hopen dat hij gauw opduikt'. Op dit moment is het nog hun product dat kwijt is, dus ik vind die passieve reactie een beetje raar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarborg zegt niet zo veel helaas...
Hopelijk hebben ze een onderzoek laten instelen bij de post.
dit ook mailen naar hun dan dat je het raar vind!quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog is het niet mijn probleem, want ik heb nog niet betaald. Maar ik vind het gewoon vervelend dat als ik ze mail met de vraag waar mijn PC blijft, ze mailen dat hij verzonden is. Dat je ze eerst nog eens moet mailen met de vraag of ze de T&T eens kunnen bekijken. Dan blijkt hij dus in Amsterdam te zijn verdwenen en dan zeggen ze dat ze 'hopen dat hij gauw opduikt'. Op dit moment is het nog hun product dat kwijt is, dus ik vind die passieve reactie een beetje raar.
Is ook vreemd gelukkig heb je nog niet betaald!quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vooralsnog is het niet mijn probleem, want ik heb nog niet betaald. Maar ik vind het gewoon vervelend dat als ik ze mail met de vraag waar mijn PC blijft, ze mailen dat hij verzonden is. Dat je ze eerst nog eens moet mailen met de vraag of ze de T&T eens kunnen bekijken. Dan blijkt hij dus in Amsterdam te zijn verdwenen en dan zeggen ze dat ze 'hopen dat hij gauw opduikt'. Op dit moment is het nog hun product dat kwijt is, dus ik vind die passieve reactie een beetje raar.
mehquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Swatches Skyfall Collectie
Ik zal er eens over nadenken Mss, er schiet me nu niet echt iets te binnen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:10 schreef Mss het volgende:
The Spy Who (hehehehe Who) loved me is wel.
Ik ga het nu het 2 voor 10 is niet halen. Uit engeland haal ik dan goedkoper rimmel poeder voor 5.40 per poeder en daar zit meer in. Graties verzendkosten ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ze kleden die actie elke keer verder uit... Ik zag in het make up topic vorige keer ook die oogschaduw palettes met 4 kleuren + liner voorbij komen die tijdens 3 voor 10 waren gescoord terwijl ze in Breda steeds aangaven dat die niet meedoen. Nu doen ze nergens meer mee geloof ik. Ook hebben ze tijdens de 3 voor 10 ook alleen de blushes met gouden shimmer erin, nooit de matte die wel mooi zijn (ook niet als je als een van de eerste binnenstaat)
Maar ja, ik koop ook echt nooit iets van dat eigen merk, tenzij 3 voor 10
Geen idee of die poeder als foundation telt, je zou het even kunnen vragen daar aan een van die uiterst behulpzame damesquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga het nu het 2 voor 10 is niet halen. Uit engeland haal ik dan goedkoper rimmel poeder voor 5.40 per poeder en daar zit meer in. Graties verzendkosten ook
Er staat volgens mij poeder foundation op de verpakking, dus lijkt me welquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee of die poeder als foundation telt, je zou het even kunnen vragen daar aan een van die uiterst behulpzame dames
Callcenter? Toen ik training had kon je nog weggebonjourd worden tijdens de trainingquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Uitgenodigd voor de trainingsdsg na gesprek 1net maar even het uitzendbureau gebeld om te vragen of dit nou betekent dat ik aangenomen ben
ze bellen zo terug.
Ja wel callcenter maar volgens mij geen standaard training. Naja hoor het zo wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Callcenter? Toen ik training had kon je nog weggebonjourd worden tijdens de training
en dan nog een stukje verder..quote:s˛= 441.6865 / (115-1)
= 41.6865 / 114
Dit ja, tijdens een training kijken ze of je goed genoeg bent in gesprekken voeren, en dan wordt er beslotenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Callcenter? Toen ik training had kon je nog weggebonjourd worden tijdens de training
en daarna krijg je producttraining. Zo ging het bij mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ja, tijdens een training kijken ze of je goed genoeg bent in gesprekken voeren, en dan wordt er besloten
Ja maar dan ben je al aangenomen, dan gaan ze je toch alles leren van wat je mot verkopen? Het is voor mij al behoorlijk wat jaren geleden!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en daarna krijg je producttraining. Zo ging het bij mij
Ja na de basistraining kon je verder naar producttraining maar je mocht alleen producttraining als je aangenomen wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je al aangenomen, dan gaan ze je toch alles leren van wat je mot verkopen? Het is voor mij al behoorlijk wat jaren geleden!
onbetaald zekerquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit is volgens mij gecombineerd, duurt van 11 tot 22.30 zo'n dag
DAS LANG! Dan zul je wel aangenomen zijn, lijkt mij sterk dat je zo'n lange tijd van iemand kan eisen zonder betaald te krijgenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit is volgens mij gecombineerd, duurt van 11 tot 22.30 zo'n dag
Ja ik vond het ook al zo langquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAS LANG! Dan zul je wel aangenomen zijn, lijkt mij sterk dat je zo'n lange tijd van iemand kan eisen zonder betaald te krijgen
Dat is fout, zal wel gewoon de 4 vergeten zijn. Staat nergens op blackboard zo'n lijst met de fouten in het boek?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet de variantie berekenen. Dan staat er een voorbeeld:
[..]
en dan nog een stukje verder..
HOEZO IS DIE 4 VAN 400 WEG?!![]()
![]()
nopequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is fout, zal wel gewoon de 4 vergeten zijn. Staat nergens op blackboard zo'n lijst met de fouten in het boek?
Ben de naam kwijt, iets met een E
Naja in ieder geval kan er verder niets gebeurd zijn waardoor die 4 weggaat en de rest van het getal wel hetzelfde blijftquote:
Kwasten wassenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan niets bedenken om te soggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |