nee we zijn er beiden al uitquote:
meh niet echtquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge Cry
Mogge Knetter![]()
Ben je alweer iets opgeknapt?
Op mijn kamer en in de gang is het vrij koud. Liep de douche in en kreeg me een klap van de warmtequote:Op dinsdag 25 september 2012 08:25 schreef TheClown1 het volgende:
verwarming aan denkens erbij. zo beginnen de ochtenden tegenwoordig. herst is aangebroken.
Alweer?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:29 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
heerlijk, hardware...
ik hou wel een beetje van kou. kom uit sibirie ofzo zeggen sommige haha. mijn vrouw wil het graag warm hebben dus ik sta vroeg op. doe de verwarming alvast aan zodat zij lekker wakker kan wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op mijn kamer en in de gang is het vrij koud. Liep de douche in en kreeg me een klap van de warmte![]()
aaaw dat is liefquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hou wel een beetje van kou. kom uit sibirie ofzo zeggen sommige haha. mijn vrouw wil het graag warm hebben dus ik sta vroeg op. doe de verwarming alvast aan zodat zij lekker wakker kan worden
Slijmbalquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hou wel een beetje van kou. kom uit sibirie ofzo zeggen sommige haha. mijn vrouw wil het graag warm hebben dus ik sta vroeg op. doe de verwarming alvast aan zodat zij lekker wakker kan worden
Ja, zaterdag hebben ze het geheugen en de processor vervangen.quote:
ja dat ook maar waarder mijn leven ook. wil niet handboeien om en zweepje erover hehequote:
Klinkt als een hoop strontquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, zaterdag hebben ze het geheugen en de processor vervangen.
En bleek een HDD rot te zijn.
HDD vervangen, liep ie vast tijdens het rebuilden van de RAID-config.
Hebben ze nog van alles geprobeerd, maar gistere ging ie plat en kwam ie helemaal niet meer op![]()
Het ergste is, toen we naar die hoster gingen, werden natuurlijk gouden bergen beloofd in de zin van "virtuele machines". Dat was ideaal, en geweldig en mooi en lief en schitterend.
Nu is de hardware stuk, waardoor dus 1 virtuele webserver plat is... maar ook onze database server, waardoor ook de sites op onze andere webservers plat zijn.![]()
Oh the irony...
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Benieuwd hoeveel klanten ons dit gezeik gaat kosten
[..]
Wat is leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Bang dat je weer gaat knoeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |