quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
quote:
Eh? Je zet er een s bij? Tof man.quote:
2014 volgensmij, even opzoekenquote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:
Hoe lang heeft Eriksen nog een contract?
Niet lang meer denk ikquote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:
Ai dan had hij deze zomer voor veel geld verkocht moeten worden, wordt nu alleen maar minder. Denk niet dat hij nog gaat verlengen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eh? Je zet er een s bij? Tof man.
[..]
2014 volgensmij, even opzoeken
Hopelijk niet nee. Prutser eerste klas.quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ai dan had hij deze zomer voor veel geld verkocht moeten worden, wordt nu alleen maar minder. Denk niet dat hij nog gaat verlengen.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Prutser eerste klas.
Ebecilio, Babel, Blind, Poulsen, Mickey 2013quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:
Precies. Eriksen kan niet eens Dortmund wegspelenquote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Prutser eerste klas.
Ga je dus ook niet veel op pakken op deze lijst, Fischer verlengt nog wel denk ik en Boerrigter nog misschien. En van die laatste denk ik niet dat hij nog zich in de kijker kan spelen voor geldjes.quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Babel, Blind, Mickey 2013
Eriksen, Toby, Fischer, Derk allen 2014
Ach we zien wel, heb zeker vertrouwen in ons technisch hart. Ze laten spelers niet voor een schijntje weg gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je dus ook niet veel op pakken op deze lijst, Fischer verlengt nog wel denk ik en Boerrigter nog misschien. En van die laatste denk ik niet dat hij nog zich in de kijker kan spelen voor geldjes.
magere jaren dan voor Ajax.
Toby, Eriksen dien je uiterst aankomende winter te slijten maar liever verlengen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je dus ook niet veel op pakken op deze lijst, Fischer verlengt nog wel denk ik en Boerrigter nog misschien. En van die laatste denk ik niet dat hij nog zich in de kijker kan spelen voor geldjes.
magere jaren dan voor Ajax.
Babel ziet dit jaar als een investering in hemzelf, die zal na dit seizoen wel weer willen cashenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Toby, Eriksen dien je uiterst aankomende winter te slijten maar liever verlengen.
Babel ook maar gauw opwaarderen.
Babel wil toch niet echt verlengen, hoogstens nog een half jaartje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Toby, Eriksen dien je uiterst aankomende winter te slijten maar liever verlengen.
Babel ook maar gauw opwaarderen.
Hij heeft al moeite met ADO jaquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies. Eriksen kan niet eens Dortmund wegspelen
Ja, gaf gvd dat ene doelpunt weg terwijl Moisander zo goed stond te verdedigingenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft al moeite met ADO ja
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand Eriksen op Whatsapp?
Nieuwe chick, net als Raf ook in een dip kwam bij Sylvie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd wat de oorzaak kan zijn waarom hij nu even uit vorm is?
Ja hoor, Chrisje voelt zich fris en heeft energie genoeg, hij moet even de scherpte weer terug vinden en constanter worden, maar hij heeft genoeg zelfkritiek om dat op te brengen. Komt goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd wat de oorzaak kan zijn waarom hij nu even uit vorm is?
Eriksen zal wel blijven ja, elke week basisplaats, ruimte om zich te verbeteren en een hoop Deense vrienden. Er zijn ergere manieren om je geld te verdienen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer, Steen Olsen, Olsen en van der Vaart hebben hem allen aangeraden vooral bij Ajax te blijven. Het is te hopen dat hij zelf ook ziet dat hij komende zomer nog niet klaar is voor een basisplek bij Man U.
Hij heeft zelf ook altijd gezegd dat hij hier nog lang niet klaar is en bij een grote club direct in de basis wil spelen. Sowieso is weggaan op je 21e vrij vroeg.
Kortom, Eriksen moet blijven.
Is alweer uit toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nieuwe chick, net als Raf ook in een dip kwam bij Sylvie.
Vroeger was het verwachtingspatroon niet zo hoog en hoefde hij het team niet op sleeptouw te nemen, dat voetbalt makkelijker dan wanneer iedereen wil dat je er 2 inlegt en 2 assists geeft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is alweer uit toch?
Ik lees her en der overiges dat Eriksen niet zo lekker in z'n vel zit.
Toch wellicht een beetje teveel druk.
Altijd Eriksen verdedigd maar dit seizoen is hij ontzettend uit vorm en totaal niet scherp.
Alle vertrouwen dat het wel weer goed komt, hij is nog jong. Wel meer begin 20'ers ervaren een dipje in het voetbal. Vroeger zag je nog best wel veel spelplezier bij Eriksen, heb het idee dat hij op dit moment niet zoveel plezier in het voetbal heeft, het zit even tegen en dat is schikken op die leeftijd.
Als je bij een club als Ajax speelt dan weet je dat het verwachtingspatroon torenhoog is en je moet om kunnen gaan met die druk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vroeger was het verwachtingspatroon niet zo hoog en hoefde hij het team niet op sleeptouw te nemen, dat voetbalt makkelijker dan wanneer iedereen wil dat je er 2 inlegt en 2 assists geeft.
Gaat hem alleen niet lukken op deze manierquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet hij tegen kunnen wil hij de echte top halen
Ebecillio, babel, Blind, Poulsen is allemaal niet zo'n probleem. Mickey ook niet, die moet liefst zsm weg, dan verdien je er misschien nog een tonnetje of twee op.quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ebecilio, Babel, Blind, Poulsen, Mickey 2013
Eriksen, Toby, Fischer, Derk allen 2014
Hey hey niet de bewijslast verschuiven héquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Noem eens drie wedstrijden waarin hij schitterde en die hij besliste?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey hey niet de bewijslast verschuiven hé
True story. Hij speelt als een natte krant de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]![]()
Kijk maar naar alle wedstrijden van dit seizoen. Daar is mijn bewijslast ;-) Nu jij!
Gelukkig zijn we het er bij hem wel over eens dat hij beter kanquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:32 schreef Saind het volgende:
[..]
True story. Hij speelt als een natte krant de afgelopen tijd.
Na iedere wedstrijd die hij pover speelt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Serieus man hoe vaak gaan jullie deze Eriksen discussie nog voeren. Hij is een talent wat op dit moment zwaar uit vorm is, meer valt er niet van te maken
dus voorlopig nog wel tot de winterstop. denk dat eriksen een keer flink los moet gaan met een aantal playboy mates. denk dat het rust zal geven in zijn hoofd en dan speelt hij wat beterquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Na iedere wedstrijd die hij pover speelt.
Toch heeft Eriksen betere statistieken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:37 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen is een veel povere uitvoering van iemand als Sneijder.
Mist vooralsnog de bezieling, Sneijder schold op zijn leeftijd scheidsrechters uit en het vermogen om wedstrijden te beslissen, herinner me Ajax - PSV nog met dat schot van buiten de 16.
Je hoeft niet persé op te vallen of iets te beslissen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Noem eens drie wedstrijden waarin hij schitterde en die hij besliste?
ik ben altijd blij als alle spelers hun taken uitvoeren en we winnen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé op te vallen of iets te beslissen hoor.
J
Hij loopt er altijd bij alsof hij op de training loopt, waar hij GEEN felle tegenstanders om zich heen heeft. Hij strooit de hele tijd met van die passjes (ja, er gaan er ook wel een paar goed hoor) die op de training lukken, want dan lopen ze niet zo hard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:40 schreef Burrito het volgende:
Het lijkt gewoon of Eriksen de winnaars-mentaliteit niet heeft. Geen drive om de beste te zijn. Dat heeft bijv eerdergenoemde Sneijder wel.
Toen Eriksen net bij Ajax kwam speelde hij ook kut, toen zeiden we allemaal dat hij vertrouwen moest krijgen en het talent gaat eruit komen. Nu, een paar jaar verder, met basisplaats, speelt hij nog steeds slecht. Hopelijk kan Andersen snel aansluiten en concurreren met Eriksen, misschien dat het iets los maakt bij hem. Vuur..
Eens, maar het afgelopen weekend werd hij er bij EL na de wedstrijd, bij Studio Voetbal en gisteren bij Vi uitgelichtquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:47 schreef Tarado het volgende:
Iets teveel kritiek op alleen Eriksen, hij is niet de enige die onder zijn niveau speelt, behalve Alderweireld, Babel en Poulsen, allemaal afgelopen zondag
Iemand heeft last van grootheidswaanzin...quote:"Als ze alsnog komen, zal ik zeker luisteren, maar ik ga niet blind tekenen"
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja maar Eriksen is sowieso de beste, hij hoeft zijn best niet te doen want hij is de beste. Je moet niet raar opkijken als Real 60 miljoen euro voor hem neerlegt want hij is de beste. Eriksen de beste voetballer aller tijden.
De beste
Eriksen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:47 schreef Tarado het volgende:
Iets teveel kritiek op alleen Eriksen, hij is niet de enige die onder zijn niveau speelt, behalve Alderweireld, Babel en Poulsen, allemaal afgelopen zondag
Het is natuurlijk logisch dat er op de jongste speler van de opstelling gezeikt wordt als het mis gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:56 schreef dimmak het volgende:
Komt wel goed met dat gozertje.Hoe kan iemand op die leeftijd constant pieken? Dat kan alleen als je hele team perfect speelt. Je kan niet van hem verwachten dat hij ons persoonlijk de titel brengt.
Hoop dat hij gaat verlengen speelt dit seizoen toch vrij behoorlijk en is een goede 12de manquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:59 schreef roepdeman het volgende:
Hoezo heeft Blind een nieuw contract verdiend?
[..]
Iemand heeft last van grootheidswaanzin...
Toen Eriksen net bij Ajax kwam speelde hij ook kut? Wat? Onder Martin Jol liet hij hele goede dingen zien, waarom denk je dat iedereen zo lyrisch was?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:40 schreef Burrito het volgende:
Het lijkt gewoon of Eriksen de winnaars-mentaliteit niet heeft. Geen drive om de beste te zijn. Dat heeft bijv eerdergenoemde Sneijder wel.
Toen Eriksen net bij Ajax kwam speelde hij ook kut, toen zeiden we allemaal dat hij vertrouwen moest krijgen en het talent gaat eruit komen. Nu, een paar jaar verder, met basisplaats, speelt hij nog steeds slecht. Hopelijk kan Andersen snel aansluiten en concurreren met Eriksen, misschien dat het iets los maakt bij hem. Vuur..
Geen ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen Eriksen net bij Ajax kwam speelde hij ook kut? Wat? Onder Martin Jol liet hij hele goede dingen zien, waarom denk je dat iedereen zo lyrisch was?
quote:
Reageer even op dit dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is natuurlijk logisch dat er op de jongste speler van de opstelling gezeikt wordt als het mis gaat.
Hij liet goede dingen zien maar over een gehele wedstrijd was hij niet goed. Zoals ik al schreef, toen zeiden we dat hij gewoon vertrouwen en een basisplaats nodig en dan zou hij wel beter en constanter gaan spelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen Eriksen net bij Ajax kwam speelde hij ook kut? Wat? Onder Martin Jol liet hij hele goede dingen zien, waarom denk je dat iedereen zo lyrisch was?
Nee onder Martin Jol had hij vaker invalbeurten, dus hij speelde niet eens een hele wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:07 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij liet goede dingen zien maar over een gehele wedstrijd was hij niet goed. Zoals ik al schreef, toen zeiden we dat hij gewoon vertrouwen en een basisplaats nodig en dan zou hij wel beter en constanter gaan spelen.
Denk (en hoop) dat we ons lesje afgelopen zondag wel geleerd hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:09 schreef Tha_Duck het volgende:
En wat verwachten jullie woensdag? Ik hoop op net zo'n pot als afgelopen jaar, met natuurlijk ook de winst voor ons.
Okquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee onder Martin Jol had hij vaker invalbeurten, dus hij speelde niet eens een hele wedstrijd.Volgens mij zeik jij om te zeiken en weet je niet echt waar je het over hebt. Vorig seizoen 17 assists, 8 goals ofzo, lijkt mij behoorlijk constant. Maar ga gerust door met he afzeiken van de jongste speler van de opstelling die zeker niet het slechts speelde.
Erg logisch.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk (en hoop) dat we ons lesje afgelopen zondag wel geleerd hebben.
Het blijft bekervoetbal, en vanuit onze kant spelen we deze wedstrijden altijd met meer inzet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk (en hoop) dat we ons lesje afgelopen zondag wel geleerd hebben.
Julie hebben natuurlijk geluk dat het bij jullie thuis is, maakt voor een club als Utrecht ook wel verschil.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het blijft bekervoetbal, en vanuit onze kant spelen we deze wedstrijden altijd met meer inzet.
Maar qua kwaliteit van spelers en spel delven we uiteraard het onderspit. De vraag is dan denk ik ook wie er het felst is en de winst wil pakken.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het blijft bekervoetbal, en vanuit onze kant spelen we deze wedstrijden altijd met meer inzet.
Maar qua kwaliteit van spelers en spel delven we uiteraard het onderspit. De vraag is dan denk ik ook wie er het felst is en de winst wil pakken.
Alsof het alleen deze wedstrijd was, hij loopt al vanaf moment 1 met een "ik ben de nieuwe Messi" instelling rond.quote:
De bal is natuurlijk rond en het is 11 tegen 11.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Laat het maar even. Tyron kan niet zo goed lezenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het alleen deze wedstrijd was, hij loopt al vanaf moment 1 met een "ik ben de nieuwe Messi" instelling rond.
Alsof we er nog niet genoeg over gediscussieerd hebben de afgelopen jaren, ik denk dat ik alles wel gezegd heb![]()
Natuurlijk was hij lang niet de enige die faalde zondag, maar wel een van de weinige die maar bleef dartelen als een ballerina. Zie dus voorbeeld van 2 min voor tijd. Kan je de wedstijd kosten...
Ik geef OOK FdB de schuld, die moet het zolangzamerhand ook eens in gaan zien, je kan hem ook best een keer passeren of wisselen hoor...
Maar idd, het was niet alleen zijn schuld, dat zeg ik ook niet.
Eens. Al hebben we al 2 jaar ook uit gewonnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Julie hebben natuurlijk geluk dat het bij jullie thuis is, maakt voor een club als Utrecht ook wel verschil.
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De bal is natuurlijk rond en het is 11 tegen 11.
Really? Ik zie hem nog altijd de raarste fouten maken als er druk wordt gezet door de tegenstander. Na vijf jaar eredivisie ervaring opgedaan te hebben, delft hij vooralsnog het onderspit tegen jonge, snelle buitenspelers. Als er ruimte is, omdat de tegenstander op de counter speelt, kan hij het wel aan, maar dat is niet voldoende als je in de top van de Eredivisie of in Europa ook mee wilt draaien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dat hij gaat verlengen speelt dit seizoen toch vrij behoorlijk en is een goede 12de man
Blind is eerder geschikt als middenvelder dan als verdediger, hij kan redelijk ageren, maar waardeloos reageren. Maar ook als middenvelder vind ik het geen Ajax-materiaal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:27 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Really? Ik zie hem nog altijd de raarste fouten maken als er druk wordt gezet door de tegenstander. Na vijf jaar eredivisie ervaring opgedaan te hebben, delft hij vooralsnog het onderspit tegen jonge, snelle buitenspelers. Als er ruimte is, omdat de tegenstander op de counter speelt, kan hij het wel aan, maar dat is niet voldoende als je in de top van de Eredivisie of in Europa ook mee wilt draaien.
Nee, jij vindt dat hij er zo bij loopt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het alleen deze wedstrijd was, hij loopt al vanaf moment 1 met een "ik ben de nieuwe Messi" instelling rond.
Alsof we er nog niet genoeg over gediscussieerd hebben de afgelopen jaren, ik denk dat ik alles wel gezegd heb![]()
Natuurlijk was hij lang niet de enige die faalde zondag, maar wel een van de weinige die maar bleef dartelen als een ballerina. Zie dus voorbeeld van 2 min voor tijd. Kan je de wedstijd kosten...
Ik geef OOK FdB de schuld, die moet het zolangzamerhand ook eens in gaan zien, je kan hem ook best een keer passeren of wisselen hoor...
Ja, en Perez, Derksen, vd Gijp, en eigenlijk iedereen die voetbal kijktquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat hij er zo bij loopt.
Die roepen dat niet al 2 jaar elk weekend hoor, dit was de eerste keer zowat dat hij er door iedereen uitgepikt werd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en Perez, Derksen, vd Gijp, en eigenlijk iedereen die voetbal kijkt.
Dat het een talent is is wel duidelijk. Maar geweldige spelers doen beslissende dingen. Ik zie het maar amper gebeuren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die roepen dat niet al 2 jaar elk weekend hoor, dit was de eerste keer zowat dat hij er door iedereen uitgepikt werd.
Komt omdat iedereen weet dat hij veel beter heeft gespeeld en ook veel beter kan spelen. Boskamp vindt het ook een geweldige speler, iedereen met voetbalverstand.
Zo even uit het hoofd, 2010-2011;quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat het een talent is is wel duidelijk. Maar geweldige spelers doen beslissende dingen. Ik zie het maar amper gebeuren.
Ook dat ja, Eriksen komt veel in de duels en die verliest hij maar ondertussen zet hij wel even 3 man alleen voor de keeper waar normaal gesproken 3 goals uitkomen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:00 schreef CaasS het volgende:
Twee weken geleden Heerenveen uit, zet er 3 vrij voor de keeper, alleen die prutsers voorin doen er niets mee...
Eriksen zou nooit in dat elftal van 9 jaar terug gestaan hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo even uit het hoofd, 2010-2011;
Beslist Vitesse - Ajax met de enige goal.
Beslist NEC - Ajax met een prachtige steekbal op Sulejmani
Beslist Heerenveen - Ajax met een goal.
Beslist Ajax - Twente met een assist op de Jong.
2011-2012;
Beslist Zagreb - Ajax door de 2-0 te maken.
Beslist Ajax - Zagreb met 3 assists.
Verder kan ik mij uit vorig seizoen geen concrete voorbeelden herinneren maar daar had hij gewoon 15 assists en 7 goals, iets wat Sneijder en van der Vaart op 19/20e jarige leeftijd niet lukte.
Toch haalt Eriksen op een of andere manier meer assists en op een of andere manier is elke topclub in Europa al geïnteresseerd in hem op 20 jarige leeftijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:05 schreef CaasS het volgende:
Verschil is ook dat Sneijder en van der Vaart gewoon onderdeel waren van een beter lichting met spelers als Heitinga, Escude, Maxwell, Trabelsi, Pienaar, Nigel de Jong, Zlatan...
Eriksen moet het doen met Siem, Serero, Ebecilio en Ozbiliz...waarbij vorig seizoen constant spelers geblesseerd waren. Buiten dat....wie blinkt er in aanvallend opzicht uit sinds Frank de Boer trainer is? Niemand.
Wie zegt dat hij met zo'n instelling rond loopt? Volgens mij maak jij dat er nu van. In alle interviews is hij altijd erg kritisch op zichzelf.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo even uit het hoofd, 2010-2011;
Beslist Vitesse - Ajax met de enige goal.
Beslist NEC - Ajax met een prachtige steekbal op Sulejmani
Beslist Heerenveen - Ajax met een goal.
Beslist Ajax - Twente met een assist op de Jong.
2011-2012;
Beslist Zagreb - Ajax door de 2-0 te maken.
Beslist Ajax - Zagreb met 3 assists.
Verder kan ik mij uit vorig seizoen geen concrete voorbeelden herinneren maar daar had hij gewoon 15 assists en 7 goals, iets wat Sneijder en van der Vaart op 19/20e jarige leeftijd niet lukte.
Dat zijn volgens mij vergelijkbare (Sneijder) en betere statistieken (zeker van der Vaart). Assists wil ik nog wel even voor je opzoeken als je dit niet voldoende vindt.quote:Sneijder 09-06-1984
2003/04 Ajax 30 9 Eredivisie
2004/05 Ajax 30 7 Eredivisie
Van der Vaart - 11-02-1983
2000/01 Ajax 27 7 Eredivisie
2001/02 Ajax 20 14 Eredivisie
2002/03 Ajax 21 18
Serero is geblesseerd dus Eriksen blijft gelukkig gewoon spelen. Of hij moet Andersen bij de selectie halen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij met zo'n instelling rond loopt? Volgens mij maak jij dat er nu van. In alle interviews is hij altijd erg kritisch op zichzelf.
En degene die de vorige keer echt ontzettend slecht was, was niet Eriksen maar Schone.
Ja, ik vind dat Frankie hem best een keer mag passeren om hem weer scherp te krijgen. Maar al dat gezeik is echt fucking overdreven.
ook vanwege het feit dat vd Vaart halverwege 2002 zwaar geblesseerd raakte want anders had ie er nog meer ingeschoptquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn volgens mij vergelijkbare (Sneijder) en betere statistieken (zeker van der Vaart). Assists wil ik nog wel even voor je opzoeken als je dit niet voldoende vindt.
Ben nieuwsgierig naar de assists. Eriken had trouwens in totaal 17 assists en 9 goals ofzo met de beker meegerekend. En europees niet meegerekend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn volgens mij vergelijkbare (Sneijder) en betere statistieken (zeker van der Vaart). Assists wil ik nog wel even voor je opzoeken als je dit niet voldoende vindt.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 13:44:05Nieuws: De Boer haalt Sporkslede bij selectie voor Utrecht-uit http://t.co/YSvZTheO #utraja #ajax reageer retweet
Is dat z'n debuut?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 13:44:05Nieuws: De Boer haalt Sporkslede bij selectie voor Utrecht-uit http://t.co/YSvZTheO #utraja #ajax reageer retweet
Ja, heeft er nog niet eerder bij gezeten. Misschien een keer in een oefenpot tegen Almere City maar verder niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat z'n debuut?
-edit: zou dit z'n debuut kunnen worden?
Mooi, zat al te twijfelen of ik m moest kennen ergens vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, heeft er nog niet eerder bij gezeten. Misschien een keer in een oefenpot tegen Almere City maar verder niet.
NextGen speelde hij vorig jaar(dit jaar ook trouwens), dat was ook op EL.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Mooi, zat al te twijfelen of ik m moest kennen ergens van
Die stats van Van der Vaart en Sneijder waren enkel gebaseerd op de competitie trouwens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben nieuwsgierig naar de assists. Eriken had trouwens in totaal 17 assists en 9 goals ofzo met de beker meegerekend. En europees niet meegerekend.
Rene vd Grijp zei gister juist dat hij eigenlijk een Litmanen naast zich nodig heeft zodat de druk van Eriksen zijn schouder valt en daar was Johan het mee eens. Dus je lult.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en Perez, Derksen, vd Gijp, en eigenlijk iedereen die voetbal kijkt.
Omdat er in principe genoeg keus is. Ik zie ook graag Denswil, Fischer, Boccara, Andersen en Hoesen meer bij de selectie maar dat gaat niet zo maar in 1 keer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef stoeltafel het volgende:
Wel zonde dat we morgen bijna dezelfde opstelling zien als tegen Den Haag. Waarom gebruikt de Boer niet wat meer spelers van JA.
Achja, Eriksen zou misschien minder verdedigend werk moeten verichten zodat hij minder meters hoeft te maken (want hij maakt ieder wedstrijd de meeste meters) en zich meer kan focussen op de aanval en spelverdeling.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef CaasS het volgende:
Het is ook gewoon een manier van bewegen, lopen enz. beetje flauw om iemand daar op te beoordelen.
Was bij Janssen ook zo...als die minder speelt is ie dik en traag, speelt ie goed maakt niemand het wat uit.
jammer ditquote:UEFA onderzoekt gedrag Ajax-supporters
Ajax heeft van de UEFA bericht ontvangen dat een onderzoek is ingesteld naar het gedrag van een deel van de Ajax-aanhang bij de UEFA Champions League-wedstrijd Borussia Dortmund - Ajax. Tijdens deze wedstrijd, die door de UEFA als risicowedstrijd werd aangemerkt, is door een waarnemer gerapporteerd dat de Ajax-supporters zich schuldig gemaakt zouden hebben aan het afsteken van vuurwerk, vernieling van het net rondom het Ajax-vak, het veroorzaken van ongeregeldheden bij de ingang van het stadion en het gooien van voorwerpen.
De UEFA hanteert het 'strict liability- principe'. Dit houdt in dat de club, ondanks alle genomen veiligheidsmaatregelen, altijd verantwoordelijk gehouden wordt voor het gedrag van zijn supporters. Het is dan ook te verwachten dat er ook nu een sanctie zal volgen.
Ajax is zeer regelmatig onderwerp van een UEFA-onderzoek, aangezien er bij meerdere wedstrijden vuurwerk is afgestoken of andere onregelmatigheden hebben plaatsgevonden. Dit heeft de club de afgelopen jaren ruim 100.000 euro aan boetegeld gekost. Daarnaast heeft de frequentie waarin men deel uitmaakt van een onderzoek consequenties voor de hoogte van de straffen. Deze nemen toe en kunnen uiteindelijk leiden tot zware sancties zoals het in mindering brengen van punten, wedstrijden spelen zonder publiek of zelfs uitsluiting van Europees voetbal.
Ajax doet dan ook nogmaals een dringend beroep op de supporters om zich op een Ajax-waardige wijze te gedragen en zich te onthouden van het afsteken van vuurwerk en/of ander ongeoorloofd gedrag.
Alleen dat net werd weg getrokken omdat het echt niet te kijken was daardoorquote:
Misschien moet Poulsen dan eens even stoppen met zijn kont in de verdediging te hangen en gewoon door te dekken, zoals Anita dat altijd deed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Achja, Eriksen zou misschien minder verdedigend werk moeten verichten zodat hij minder meters hoeft te maken (want hij maakt ieder wedstrijd de meeste meters) en zich meer kan focussen op de aanval en spelverdeling.
Ik heb nog steeds een stalen pijp van dat doelpuntquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien moet Poulsen dan eens even stoppen met zijn kont in de verdediging te hangen en gewoon door te dekken, zoals Anita dat altijd deed.
Ga wegquote:
Weet alleen niet of ie dik genoeg is om die bolle hasses van paul te rakenquote:
Wel om zn bril kapot te makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ie dik genoeg is om die bolle hasses van paul te raken
Dat is waarquote:
De eerste goal van hem schijnt ook wel een goeie geweest te zijn, jaagt een voorzet met een volley erin. Was aan het eten dus had hem gemist. Samenvatting zal vandaag wel online komen dus dan maar even gifje maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een stalen pijp van dat doelpunt
Poulsen en Alderweireld mogen daar wel mee kappen ja, sowieso mag Poulsen wel meer als Anita spelen en minder als Janssen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Stiggie het volgende:
Als we morgen maar niet telkens die klote lange ballen krijgen. Wat werd ik daar misselijk van zeg
Een keer of 5 per wedstrijd kan dit geen kwaad zeker niet als Poulsen dit doet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Poulsen en Alderweireld mogen daar wel mee kappen ja, sowieso mag Poulsen wel meer als Anita spelen en minder als Janssen.
Echt he en niks kwam aan en verder kan je er ook zo weinig mee. Alderwereld deed het continue, pfffquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Stiggie het volgende:
Als we morgen maar niet telkens die klote lange ballen krijgen. Wat werd ik daar misselijk van zeg
Als middel ja, maar ik kan mij geen goeie voorwaartse pass over de grond van Poulsen herinneren, daar moet het wel gewoon mee beginnen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een keer of 5 per wedstrijd kan dit geen kwaad zeker niet als Poulsen dit doet.
Kloptquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als middel ja, maar ik kan mij geen goeie voorwaartse pass over de grond van Poulsen herinneren, daar moet het wel gewoon mee beginnen.
stuur een dm of pm naar hem manquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul, ik heb gehoord dat je fanclub langskomt op bunnik morgen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd door een vriend van mij, om de bunnik te gaan staan morgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
IK WEET JE TE VINDEN JONGEquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd door een vriend van mij, om de bunnik te gaan staan morgen.![]()
Lekker verdedigdquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de eerste goal van Andersen.
Er zijn maar 600 Ajacieden toegestaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Gedraag jullie nou morgen![]()
![]()
![]()
![]()
, ik wil ook nog naar utrecht-uit dit seizoen
![]()
![]()
Gezellig, kunnen we mekaar ondersteunen als ajacieden!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd door een vriend van mij, om de bunnik te gaan staan morgen.![]()
Heb je al traktatie voor je vriendjes morgen op school als Utrecht wint, sjeeminee wat ben jij triest zeg.quote:
De wedstrijd van het jaarquote:Op woensdag 26 september 2012 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al traktatie voor je vriendjes morgen op school als Utrecht wint, sjeeminee wat ben jij triest zeg.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga je hard uitlachen als Utrecht verliest van Ajax.
Was te verwachten, ben benieuwd volgend jaartwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 26-09-2012 om 08:13:31"Twee hele seizoenen op de bank is te veel, derde gaat niet gebeuren" aldus Jasper Cillessen. #utrAJA #AJAX reageer retweet
Gelijk heeft ie natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Was te verwachten, ben benieuwd volgend jaartwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 26-09-2012 om 08:13:31"Twee hele seizoenen op de bank is te veel, derde gaat niet gebeuren" aldus Jasper Cillessen. #utrAJA #AJAX reageer retweet
Ja, want drie jaar op de bank zitten bij Ajax, terwijl je eigenlijk ervaring moet op doen in de Eredivisie is teveel natuurlijk. Achteraf gezien voor zijn eigen ontwikkeling had hij beter bij NEC kunnen blijven, maar achteraf is makkelijk praten natuurlijk. Alleen twee keepers, een van 23 met potentie en een van 26 met zijn ups en downs, wat is het meest interessant voor Ajaxquote:
Er zijn altijd wel wat geruchten geweest over hem, ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef J2T het volgende:
Van mij mag Vermeer pleite na dit seizoen. Lijkt me ook goed voor mijn hart.
Beste keeper die we hebben, goed plan ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef J2T het volgende:
Van mij mag Vermeer pleite na dit seizoen. Lijkt me ook goed voor mijn hart.
Schandalig eigenlijk ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beste keeper die we hebben, goed plan ja.
En dat is eigenlijk gewoon triest. Vermeer is een geweldige lijnkeeper, katachtige reflexen. Zodra hij moet nadenken, een beslissing maken is het een drama. Een Ajax-keeper moet veel completer zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beste keeper die we hebben, goed plan ja.
is ook zo. reactievermogen is geweldige tijd maakt hij mee op dit moment. en nu vasthoudenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:38 schreef tammepiet het volgende:
Vermeer is een baas.
Dit seizoen enorm sterk, dan noem ik Heerenveen en Dortmund uit als zijn beste potten.
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heerenveen uit was drama met Vermeer als hij de simpele ballen klem had hoefde hij niet zulke gare tweede en derde reddingen te hoeven maken
Dat was niet eens zo erg, maar wel weer die debiele uitkomst tegen ADO, zijn beslissingen zijn gewoon vaak slecht. Ook moet hij eens wat dichter bij zijn goal blijven met zijn 1m24quote:Op woensdag 26 september 2012 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heerenveen uit was drama met Vermeer als hij de simpele ballen klem had hoefde hij niet zulke gare tweede en derde reddingen te hoeven maken
quote:Woede om afwezigheid Van der Aat
Henri van der Aat heeft Ajax bij de Europese topclubs in kwaad daglicht gezet. De commercieel directeur was afwezig bij de vergadering cq presentatie van Maarten Fontein. De bijeenkomst ging over het eerste Europese rapport voor jeugdteams.
Van der Aat was er aanvankelijk wel, maar ging snel weg omdat hij het vliegtuig moest halen. Een paar dagen later zette Ajax wel een bericht op de officiele website dat de club teleurgesteld was in de UEFA en de ECA. In de Champions League voor jeugdteams zou geen plaats meer zijn voor de jeugdkampioenen, maar alleen voor deelnemers aan de grote Champions League.
Fontein is nog steeds boos als hij er aan terug denkt. 'Nooit heeft hij inhoudelijk ook maar iets gezegd op de vergaderingen', reageert de ECA-bestuurder in Voetbal International. 'Hij was boos dat er in de nieuwe Champions League geen plaats is voor de jeugdkampioenen, maar voor de jeugdploegen van teams die daadwerkelijk aan de grote Champions League meedoen. Als hij even had geluisterd, zou hij begrijpen waarom.'
Bron: VIquote:Ajax investeert relatief veel in opleiding
Uit het rapport van Maarten Fontein is gebleken dat Ajax na FC Barcelona uit een lijstje van twintig Europese clubs het meeste investeert in de jeugdopleiding. De Amsterdammers stoppen per jaar zes miljoen euro in de opleiding.
Alleen FC Barcelona investeert meer met een bedrag van tien miljoen euro per jaar meer. Inter Milan en RC Lens besteden eveneens zes miljoen euro per jaar.
Vervolgens komt Sporting Lissabon met een bedrag van vijf miljoen euro en Arsenal, Bayern Munchen en Schalke 04 met drie miljoen euro.
De Amsterdammers hebben ook relatief veel scouts vergeleken met de andere negentien ploegen, 50 stuks. Alleen Sporting Lissabon heeft er meer, maar liefst 150. Opvallend is dat Ajax maar weinig trainers heeft, 13 tegen 36 bij FC Barcelona. Slechts twee clubs hebben minder trainers, de rest meer.
Geef hem helemaal gelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Lijkt me wel redelijk om Cilessen een redelijke kans te geven voordat we hem alweer vervangen en 4 miljoen de amstel ingooien.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Burrito het volgende:
Haha, zijn we klaar met ruzieen over Eriksen gaan we weer over de keepers![]()
Vermeer is niet goed genoeg, geef Cillessen een kans, anders nieuwe halen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lijkt me wel redelijk om Cilessen een redelijke kans te geven voordat we hem alweer vervangen en 4 miljoen de amstel ingooien.
Denken dat er iemand nog een woord over Eriksen durft te zeggen zolang ik hier benquote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Burrito het volgende:
Haha, zijn we klaar met ruzieen over Eriksen gaan we weer over de keepers![]()
Vermeer is niet goed genoeg, geef Cillessen een kans, anders nieuwe halen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denken dat er iemand nog een woord over Eriksen durft te zeggen zolang ik hier ben
Eriksen kan d'r niet veel vanquote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denken dat er iemand nog een woord over Eriksen durft te zeggen zolang ik hier ben
maar dan beterquote:Op woensdag 26 september 2012 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe Edwin van der Sar?
Pure middelmaat dus allemaalquote:Op woensdag 26 september 2012 12:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een Eriksen niet in vorm is nog steeds beter dan ieder ander middenvelder van ons
Minstens. Studeert ook nog eens rechten die guy.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tjeez, kan die later mooi aan de slag bij Keje!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:21 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Minstens. Studeert ook nog eens rechten die guy.
Niet weten dat dat Peter Leeuwenburgh isquote:Op woensdag 26 september 2012 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je trolt hè?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet weten dat dat Peter Leeuwenburgh is
Mij interesseert het geen fuck of we verliezen of winnen,quote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb dit gevoel eigenlijk nooit, ik denk ook dat we volgende week 1-1 spelen tegen Madrid,...maar vanavond gaan we er met 2-0 vanaf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't zal wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal maar even opletten wat Cillessen met de bal gaat doen vanavond, tot nu toe trapt hij alles blind naar voren waar Vermeer gewoon goed de verdedigers inspeelt.
Heb al lang geen wedstrijden meer van hem gezien, maar het verschil tussen Vermeer en Cillessen vondt ik juist dat hij de bal in ieder geval NAAR iemand toe speelde over 50 meter, ipv blind naar voren of in het publiekquote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal maar even opletten wat Cillessen met de bal gaat doen vanavond, tot nu toe trapt hij alles blind naar voren waar Vermeer gewoon goed de verdedigers inspeelt.
je bedoelt, zonder enig inzicht gewoon (nee, niet altijd) gedekte verdedigers de bal in hun mik splitsenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Onder de druk vandaan voetballen heet dat, paar dagen geleden ook al over gediscussieerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bedoelt, zonder enig inzicht gewoon (nee, niet altijd) gedekte verdedigers de bal in hun mik splitsen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het geen fuck of we verliezen of winnen,Jij wilt de.beker niet winnen? Dat is gewoon indekken als een pussy wat je nu doet. Het is toch prachtig om naar de kuip te gaan met 10.000+ manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat Ajax - Twente belangrijker is.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij wilt de.beker niet winnen? Dat is gewoon indekken als een pussy wat je nu doet. Het is toch prachtig om naar de kuip te gaan met 10.000+ man
tenzij het tegen de kakkies is, dan hebben we weer 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij wilt de.beker niet winnen? Dat is gewoon indekken als een pussy wat je nu doet. Het is toch prachtig om naar de kuip te gaan met 10.000+ man
Ik moet er niet aan denken dat je loot zoals Feyenoord een paar jaar geleden, die speelden in de beker tegen Ajax, Twente en AZ. Dat soort midweekse duels gaat zéker doorwerken op de competitie.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jammer dat de helft maar in zo'n rapport staat, een groot deel is vrijwilliger en kijkt bij amateurclubs.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Onvoorstelbaar dat wij met 50 scouts zoveel miskopen hebben kunnen doen de afgelopen 15 jaar.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Onvoorstelbaar dat wij/barcelona/manchester united/bayern münchen/real madrid/manchester city enz enz met 50 scouts zoveel miskopen hebben kunnen doen de afgelopen 15 jaar.
quote:Vermeer, De Jong en Van Rhijn in voorlopige selectie Oranje
26 september 2012
Bondscoach Louis van Gaal heeft zijn voorlopige selectie voor het Nederlands elftal bekendgemaakt. Meest opvallende naam daarin is die van Kenneth Vermeer. De keeper van Ajax krijgt als derde doelman de voorkeur boven Jeroen Zoet. Naast Vermeer maken ook Siem de Jong en Ricardo van Rhijn onderdeel uit van de voorlopige selectie.
Vermeer is juist een drama met uittrappen. Hij ramt die bal steeds over de zijlijn (zie bijv vs dortmund)quote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax - Twente belangrijker is.
Ik zeg toch nergens dat de uittrap van Cillessen slecht is? Verkeerd is het wel want de Boer wil dat zijn keeper de bal gewoon over de grond naar de verdedigers trapt om zo te beginnen aan de opbouw.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef Burrito het volgende:
[..]
Vermeer is juist een drama met uittrappen. Hij ramt die bal steeds over de zijlijn (zie bijv vs dortmund)
terechte opmerking. is ook een zeer belangrijk duel maar maakt de wedstrijd van vanavond niet minder belangrijk. waarom is het niet mogelijk om op beide fronten te strijden. niet vooraf al opgeven.quote:
Ajax is wel kampioen miskopen. Als wij na de goede jaren 1994, 1995, 1996 en de beursgang goed beleid hadden gevoerd alla Porto dan hadden we elk jaar overwinterd in Europa.quote:
Omdat de selectie te smal is om dat te doenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:24 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
terechte opmerking. is ook een zeer belangrijk duel maar maakt de wedstrijd van vanavond niet minder belangrijk. waarom is het niet mogelijk om op beide fronten te strijden. niet vooraf al opgeven.
Het beleid had zeker beter gekund, het ging in 95 eigenlijk al fout wat dat betreft maar de vergelijking met Porto vind ik ook weer niet de juiste.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:24 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ajax is wel kampioen miskopen. Als wij na de goede jaren 1994, 1995, 1996 en de beursgang goed beleid hadden gevoerd alla Porto dan hadden we elk jaar overwinterd in Europa.
Ajax heeft vies veel spelers tot zijn beschikking man, alle talenten van Jong Ajax zitten er nooit bij omdat ze genoeg spelers hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat de selectie te smal is om dat te doen
in mijn ogen is de selectie breed genoeg. vind dat spelers tegenwoordig ook vrij snel zeggen dat het te zwaar is. vroegah.....hahaquote:Op woensdag 26 september 2012 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat de selectie te smal is om dat te doen
kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteitquote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft vies veel spelers tot zijn beschikking man, alle talenten van Jong Ajax zitten er nooit bij omdat ze genoeg spelers hebben.
Okay, hier heb je de voornaamste contractspelers die afgelopen zondag niet meer dan 45 min. in Ajax 1 hebben gespeeld. Maak daar eens een mooie opstelling mee die Utrecht kan pakken.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft vies veel spelers tot zijn beschikking man, alle talenten van Jong Ajax zitten er nooit bij omdat ze genoeg spelers hebben.
quote:Supporters ADO weer welkom bij Ajax, ADO verbaasd
Supporters van ADO Den Haag zijn weer welkom bij Ajax. De landskampioen zal de Haagse club toegangskaarten aanbieden voor de competitiewedstrijd tussen Ajax en ADO op 24 februari 2013 in de Amsterdam ArenA. Dat meldt de Amsterdamse club op de clubsite.
De afgelopen 5 jaar mochten supporters van zowel Ajax als ADO Den Haag de uitwedstrijden niet bezoeken. Die maatregel werd van kracht in 2006, naar aanleiding van wanordelijkheden tussen de fans. De 5 jaar zijn verstreken en Ajax wil graag weer toewerken naar normale verhoudingen.
Ajax rekent erop dat zijn fans vanaf volgend seizoen weer de wedstrijden in het stadion van Den Haag kunnen bezoeken, maar zover zijn ze nog niet bij ADO. 'We zijn verbaasd dat Ajax hiermee naar buiten komt. Er zou over dit onderwerp binnenkort namelijk overleg zijn', zegt een woordvoerster van ADO. 'Het klopt dat de 5 jaar voorbij zijn, maar wij zullen toch ook met de driehoek (burgemeester-politie-justitie) moeten overleggen of de maatregel nu kan worden ingetrokken.'
In dat geval kun je iedere brede kerel van straat plukken en opstellen, evenveel voetbalkwaliteiten als Enoh.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef roepdeman het volgende:
Nu eerst wachten op de rentree van Enoh, dan wil ik horen of we wel of geen bikkels in het team hebben zitten.
Cillessen; Dijks, Denswil, Veltman, Ligeon; Andersen, Boccara, Sporkslede; Fischer, Hoesen, Sulejmani.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Okay, hier heb je de voornaamste contractspelers die afgelopen zondag niet meer dan 45 min. in Ajax 1 hebben gespeeld. Maak daar eens een mooie opstelling mee die Utrecht kan pakken.
Cillessen, Ligeon, Veltman, Denswil, Dijks, Koppers
Boccara, Schone, Sporkslede, Bonevacia, De Kamps
Sulejmani, Ebecillio, Sana, Boerrigter, Lukoki, Van Kessel, Fischer, De Sa, Hoesen
Zo spelen graag.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cillessen; Dijks, Denswil, Veltman, Ligeon; Andersen, Boccara, Sporkslede; Fischer, Hoesen, Sulejmani.
Dat weet ik niet, maar dan nog kan het + talent komt eens in actie op Eredivisie-niveau.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan wordt het een makkie.
Tuurlijk wel, of dacht je dat al die broekies een perfecte wedstrijd spelen in een nagenoeg uitverkochte Galgenwaard?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dan nog kan het + talent komt eens in actie op Eredivisie-niveau.
Boeit me niet, beker boeit me ook niet namelijk. B-prijs die alleen maar conditie kost.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, of dacht je dat al die broekies een perfecte wedstrijd spelen in een nagenoeg uitverkochte Galgenwaard?
Daarbij, de selectie voor vanavond ziet er heel anders uit toch? 75% van de spelers die genoemd zijn komen helemaal niet mee.
Nee die boeit jullie meestal pas als jullie m winnen toch ?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeit me niet, beker boeit me ook niet namelijk. B-prijs die alleen maar conditie kost.
Is bij de meeste clubs zo toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee die boeit jullie meestal pas als jullie m winnen toch ?
Jullie? Ik kan alleen namens mezelf spreken natuurlijk. Mij heeft hij nooit geboeid. Vond het vooral ergerlijk dat er mensen blij mee waren in de tijd dat we alsmaar geen kampioen werden.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee die boeit jullie meestal pas als jullie m winnen toch ?
Zelfde selectie alleen Serero eruit en Sporkslede erin.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeit me niet, beker boeit me ook niet namelijk. B-prijs die alleen maar conditie kost.
Selectie heb ik nog niet gezien.
Nee, voor de meeste clubs is het gewoon een prijs.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is bij de meeste clubs zo toch?
Voor de meeste clubs die geen kampioen kunnen worden. Ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, voor de meeste clubs is het gewoon een prijs.
Dit keur ik goed Jordii.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cillessen; Dijks, Denswil, Veltman, Ligeon; Andersen, Boccara, Sporkslede; Fischer, Hoesen, Sulejmani.
Een echte sportman wil altijd prijzen pakken, ook een beker dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de meeste clubs die geen kampioen kunnen worden. Ja.
Ik kan me ook geen uiterste feestvreugde herinneren bij PSV vorig jaar.
Als je als PSV speler oprecht blij kan zijn met een beker na zo'n teleurstellend competitieslot dan zit er juist iets mis in de sportman mentaliteit.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een echte sportman wil altijd prijzen pakken, ook een beker dus.
Ik wel.
Oneens.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je als PSV speler oprecht blij kan zijn met een beker na zo'n teleurstellend competitieslot dan zit er juist iets mis in de sportman mentaliteit.
Ik niet. Blijkbaar ben ik geen echte sportman.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een echte sportman wil altijd prijzen pakken, ook een beker dus.
Ik wel.
En dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je als PSV speler oprecht blij kan zijn met een beker na zo'n teleurstellend competitieslot dan zit er juist iets mis in de sportman mentaliteit.
Porto heeft aardig wat geld verdiend met transfers.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het beleid had zeker beter gekund, het ging in 95 eigenlijk al fout wat dat betreft maar de vergelijking met Porto vind ik ook weer niet de juiste.
Min Sulejmani. Die hoef ik echt nooit meer in een Ajax-shirt te zien voetballen. Doe dan maar De Sa voor hem. Overigens, mensen die denken dat Enoh geen voetbalkwaliteiten heeftquote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Enoh is nou geen technisch wonder, maar als stofzuiger op het middenveld zou hij in wedstrijden als ADO wel nuttig zijn. Balafpakken en meteen weer afspelen naar een technische speler. Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Min Sulejmani. Die hoef ik echt nooit meer in een Ajax-shirt te zien voetballen. Doe dan maar De Sa voor hem. Overigens, mensen die denken dat Enoh geen voetbalkwaliteiten heeft
Precies. Zal ook nooit zeuren als hij op de bank zit, heeft een mentaliteit waar menig Ajacied nog een voorbeeld aan kan nemen en kan in lastige wedstrijden (voorbeeld psv thuis samen met Anita toen) als tweede controleur spelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enoh is nou geen technisch wonder, maar als stofzuiger op het middenveld zou hij in wedstrijden als ADO wel nuttig zijn. Balafpakken en meteen weer afspelen naar een technische speler. Niets mis mee.
Werkt wel altijd hard,maakt iets teveel domme fouten, maar goed, voor een niet-basisspeler hoeft dat ook geen probleem te zijn, die kaarten.
Zijn mentaliteit was idd goed van pas gekomen zondag..quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Precies. Zal ook nooit zeuren als hij op de bank zit, heeft een mentaliteit waar menig Ajacied nog een voorbeeld aan kan nemen en kan in lastige wedstrijden (voorbeeld psv thuis samen met Anita toen) als tweede controleur spelen.
Ik denk ook dat Eriksen meer profijt heeft van Enoh, want Enoh zet alleen maar druk en houdt zich met name bezig met verdedigen en laat zich ook niet super ver inzakken zoals een Poulsen die het verdedigend wel goed doet, maar niet zoals Enoh snel druk kan zetten (zodat Eriksen dat ook moet doen). Poulsen weet wel wanneer hij op de juiste momenten moet instappen etc, maar met een niet moe te krijgen Enoh hoeft Eriksen minder meters te maken en kan hij zich meer focussen op zijn kwaliteiten. Wel denk ik dat Poulsen uiteindelijk beter is dan Enoh..quote:Op woensdag 26 september 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enoh is nou geen technisch wonder, maar als stofzuiger op het middenveld zou hij in wedstrijden als ADO wel nuttig zijn. Balafpakken en meteen weer afspelen naar een technische speler. Niets mis mee.
Werkt wel altijd hard,maakt iets teveel domme fouten, maar goed, voor een niet-basisspeler hoeft dat ook geen probleem te zijn, die kaarten.
Leuke theorie iig. We zullen het vast een keer zien. Ik denk dat als Eriksen echt een soort schild van bikkels om zich heen heeft dat het nog wel eens wat kan worden, maar dat is niet echt de bedoeling van een wereldtalent natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 16:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Eriksen meer profijt heeft van Enoh, want Enoh zet alleen maar druk en houdt zich met name bezig met verdedigen en laat zich ook niet super ver inzakken zoals een Poulsen die het verdedigend wel goed doet, maar niet zoals Enoh snel druk kan zetten (zodat Eriksen dat ook moet doen). Poulsen weet wel wanneer hij op de juiste momenten moet instappen etc, maar met een niet moe te krijgen Enoh hoeft Eriksen minder meters te maken en kan hij zich meer focussen op zijn kwaliteiten. Wel denk ik dat Poulsen uiteindelijk beter is dan Enoh..
Goed verhaal he? Bedankt.
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat Eriksen soms als verdedigende middenvelder moet spelen omdat er niet genoeg druk wordt gezet.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke theorie iig. We zullen het vast een keer zien. Ik denk dat als Eriksen echt een soort schild van bikkels om zich heen heeft dat het nog wel eens wat kan worden, maar dat is niet echt de bedoeling van een wereldtalent natuurlijk.
nee, maar hij moet dus zelf druk gaan zetten, en als hij dat probeert verliest hij dus 8 van de 10 keer knullig de bal. Hij moet eens gaan presteren onder druk ook. Het zijn geen trainingen waar de tegenstander van je eigen club is. De tegenstander doet er alles aan om het je zo moeilijk mogelijk te maken, en bij Eriksen is bij hem in de buurt zijn al genoeg om hem te ontregelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat Eriksen soms als verdedigende middenvelder moet spelen omdat er niet genoeg druk wordt gezet.
Sorry hoor, maar hierna nam ik je reactie niet echt meer serieusquote:Op woensdag 26 september 2012 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar hij moet dus zelf druk gaan zetten, en als hij dat probeert verliest hij dus 8 van de 10 keer knullig de bal
Als half? Het enige wat hij kan is ballen afpakken.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:43 schreef gniffie het volgende:
Als Enoh erin komt mag dat van mij wel als half maar niet als controleur. Wat een drama was dat
Is onder Frankie flink verbeterd.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Enoh pakt de ballen af en levert ze meteen weer in(bij de tegenstander).
geeft nietquote:Op woensdag 26 september 2012 16:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hierna nam ik je reactie niet echt meer serieus
Als Eriksen acht van de tien keer al zijn ballen zou verliezen, speelde hij allang niet meer in de basis. Jij overdrijft gewoon flink.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft niet. Je bent verliefd, dan zie je dingen anders
.
Jah en dat gebeurd dan het snelst als half. Hij heeft op beide posities gespeeld en als controleur was het niets, tegen PSV als half was het goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als half? Het enige wat hij kan is ballen afpakken.
[..]
Is onder Frankie flink verbeterd.
Nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Eriksen acht van de tien keer al zijn ballen zou verliezen, speelde hij allang niet meer in de basis. Jij overdrijft gewoon flink.
Al zou Eriksen de hele wedstrijd als cornervlag staan stelt FdB hem nog opquote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Eriksen acht van de tien keer al zijn ballen zou verliezen, speelde hij allang niet meer in de basis. Jij overdrijft gewoon flink.
quote:
Ik zal jullie denkwijze wel even proberen te analyseren. Eriksen geeft een paar goede passen maar dat zien jullie niet omdat het geen wonderschone steekpassen zijn die een wedstrijd beslissen. Eriksen lijdt 1 keer knullig balverlies (ja hij had tegen ADO maar 1x echt gevaarlijk balverlies) en dat betekent meteen dat Eriksen alleen maar balverlies lijdt. Ik zeg niet dat hij maar 1x balverlies heeft geleden, maar zeker niet 8 van zijn 10 bal contacten. Want dat zouden er heel wat moeten zijn aangezien hij de meeste meters maakt en erg vaak aan de bal komt.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al zou Eriksen de hele wedstrijd als cornervlag staan stelt FdB hem nog op.
Dit. Zo is het ook met andere spelers. Het erge is nog wel dat spelers die alleen maar risicoloze passjes geven en 1 goede bal worden opgehemeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ik zal jullie denkwijze wel even proberen te analyseren. Eriksen geeft een paar goede passen maar dat zien jullie niet omdat het geen wonderschone steekpassen zijn die een wedstrijd beslissen. Eriksen lijdt 1 keer knullig balverlies (ja hij had tegen ADO maar 1x echt gevaarlijk balverlies) en dat betekent meteen dat Eriksen alleen maar balverlies lijdt. Ik zeg niet dat hij maar 1x balverlies heeft geleden, maar zeker niet 8 van zijn 10 bal contacten. Want dat zouden er heel wat moeten zijn aangezien hij de meeste meters maakt en erg vaak aan de bal komt.
nee dus, wij hebben inmiddels een bijnaam voor hem, Daahaag Eriksen, dat roepen we als hij weer eens de bal kwijt is, en dat roepen we nogal per wedstrijdquote:Op woensdag 26 september 2012 16:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ik zal jullie denkwijze wel even proberen te analyseren. Eriksen geeft een paar goede passen maar dat zien jullie niet omdat het geen wonderschone steekpassen zijn die een wedstrijd beslissen. Eriksen lijdt 1 keer knullig balverlies (ja hij had tegen ADO maar 1x echt gevaarlijk balverlies) en dat betekent meteen dat Eriksen alleen maar balverlies lijdt. Ik zeg niet dat hij maar 1x balverlies heeft geleden, maar zeker niet 8 van zijn 10 bal contacten. Want dat zouden er heel wat moeten zijn aangezien hij de meeste meters maakt en erg vaak aan de bal komt.
En, was het het waard, die 1000+ posts zodat je nu een beetje gelijk krijgt op The Internet?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dus, wij hebben inmiddels een bijnaam voor hem, Daahaag Eriksen, dat roepen we als hij weer eens de bal kwijt is, en dat roepen we nogal per wedstrijd.
maar goed, jij bent ongeveer de laatste samen met Jordii die "weerstand" biedt, een jaar geleden maakte heel het Ajaxtopic me nog af bij kritiek.
Jij volgt ook nog wel.
Enormquote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En, was het het waard, die 1000+ posts zodat je nu een beetje gelijk krijgt op The Internet?
Hoe zou jouw middenveld bij Ajax eruit zien trouwens?
Nu al helemaal zonder Eriksen? Jammer, nu gaat zelfs je laatste beetje geloofwaardigheid de prullenbak in en blijkt het echt 100% een kwestie van je gelijk krijgen te zijn.quote:
De tandjes, is VBL het enige FOK!deel waar de smiley te moeilijk is? Wie wil er nou gelijk halen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu al helemaal zonder Eriksen? Jammer, nu gaat zelfs je laatste beetje geloofwaardigheid de prullenbak in en blijkt het echt 100% een kwestie van je gelijk krijgen te zijn.
Ik ben wel benieuwd, want ik heb het idee iedereen stiekem enigszins dezelfde mening heeft, namelijk dat Eriksen op dit moment een bovengemiddelde speler bij Ajax is, niet de nieuwe Messi, wel mogelijk Europese topper als hij een enorme ontwikkeling doormaakt waarvan op dit moment niet te zeggen valt of hij die gaat doormaken.quote:
Heatwave strijd voor een betere wereld, een wereld waarin Eriksen geen compliment meer krijgt totdat hij foutloze wedstrijden speelt en minimaal 2 assists per wedstrijd. Dus ja hij overdrijft maar wat graag, maar het is voor een goed doel!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, want ik heb het idee iedereen stiekem enigszins dezelfde mening heeft, namelijk dat Eriksen op dit moment een bovengemiddelde speler bij Ajax is, niet de nieuwe Messi, wel mogelijk Europese topper als hij een enorme ontwikkeling doormaakt waarvan op dit moment niet te zeggen valt of hij die gaat doormaken.
Als ik een Eriksen-discussie lees heb ik het gevoel dat gewoon iedereen zit te trollen.
Die basis is ook nergens op gebaseerd, hij kan er werkelijk niks van.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die basis is ook nergens op gebaseerd, hij kan er werkelijk niks van.
Een steekbal op het juiste moment geven met de juiste snelheid, tsja dan kan je er niks vanquote:Op woensdag 26 september 2012 17:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer balverlies leiden, ziekenhuis schoten met 2km per uur, elk duel verliezen, kwaliteit hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een steekbal op het juiste moment geven met de juiste snelheid, tsja dan kan je er niks van
Je overdrijft.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer balverlies leiden, ziekenhuis schoten met 2km per uur, elk duel verliezen, kwaliteit hoor.
Die jongen komt nauwelijks voor de goal met een corner.
Ik heb liever de dekselse Leonardo, alleen mag hij van mij een hersenverfrissing krijgenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax kan Lindgren ook weer transfervrij ophalen(Al was hij wel een perfecte wisselspeler).
Die zijn vertrouwen aan het tanken voor zaterdag, die gaan RVVH oprollen met 1-0 in de verlenging.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Twente is wel lekker opdreef, niks mis met 30 extra minuten tegen een amateur nota bene. (Dan zal je zien dat ze juist nu nog snel scoren)
90 + 3 de 0-1quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zijn vertrouwen aan het tanken voor zaterdag, die gaan RVVH oprollen met 1-0 in de verlenging.
Mja.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
(Dan zal je zien dat ze juist nu nog snel scoren)
Haha mooi om te lezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
http://www.tottenhamhotsp(...)919-jan-captain.html
Ze willen nu al Jan als captain
Janssen won een jaar of 2 terug ook de gouden schoen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef CaasS het volgende:
Eigenlijk best wel meesterlijk dat in het Ajax topic Eriksen wordt afgezeken en dat er wordt gezegd dat ie er niks van kan....
2011 Talent van het jaar.
2012 Bronzen schoen.
twitter:ajaxnetwerk twitterde op woensdag 26-09-2012 om 19:22:38Ajax: Cillessen; vRhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Sana, Babel, Boerrigter #utraja reageer retweet
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pfff De Jong weer op het middenveldquote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op woensdag 26-09-2012 om 19:22:38Ajax: Cillessen; vRhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Sana, Babel, Boerrigter #utraja reageer retweet
Pff, doe dan Boerrigter eruit en Sana op links.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |