dat is zo het probleem nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
lol en iedereen maar boven op de quest givers blijven staan.
Traditiequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik zou aan het spel gaan twijfelen als dat niet gebeurdequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja, maar dit is gewoon om razend van te worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ook al kan je betalen, de servers zijn toch down.
heb je net pas betaald?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon om razend van te worden.
heb je het net pas besteld?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nope, ik MAG niet betalen. Daarvoor zit ik in de rij.
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met datquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kwart over 11 ofzo.
Dan nog kan het toch gvd niet zo lang duren.
Juist welquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met dat
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met dat
Gamecard.nuquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Ja wtf.
Nooit meer digital voor mij.
Tja, nu al te laat voor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Gamecard.nu
Besteld, 2 minuten later in m'n mailboxTwee keer.
Waarom? Als je niet betaald cancelt blizz je ding toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, nu al te laat voor.
Kut panda dieren.
Idk, kijk zo wel. (over 5 jaar)quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Waarom? Als je niet betaald cancelt blizz je ding toch?
Ik hang op loading screenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idk, kijk zo wel. (over 5 jaar)
als je nou op tijd besteld aangezien het al paar maanden te halen isquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Ik dacht instant en gelijk een game-key, downloaden.
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
creditcard is instant, ideal willen ze verifyenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
cancel die shit dan gewoon als je nog niet betaald hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, digital is gewoon not done meer voor mij.
Fuck die armoedige manier.
Geen problemen mee gehad. Je bent zelf gewoon een enorme flapdrol.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, digital is gewoon not done meer voor mij.
Fuck die armoedige manier.
Ja, ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cancel die shit dan gewoon als je nog niet betaald heb
Nee, IDEAL zou instant moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Metonae het volgende:
[..]
Geen problemen mee gehad. Je bent zelf gewoon een enorme flapdrol.
Wou naar mijn Paladin loggen (die in orgrimmmar staat). Lukt niet. Op naar bed. over 4 uurtjes opstaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Silmarwen het volgende:
Een dungeon gedaan, nieuwe gequeueed, iedereen crasht en nu kan niemand meer inloggen.
Ik heb hem 23:30 gekocht, digital deluxe, ik heb ook mn mount en pet al, dus iDeal is ook instant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
Nee. De server is gewoon keihard overbelast nu omdat er meer flapdrollen zoals jij zijn die denken het wel even op het laatste moment te kunnen doen. Er is niks mis met het systeem. Je had gewoon moeten nadenken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, IDEAL zou instant moeten zijn.
Begin maar met beledigen ja, dat zal helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |