Hm nope.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij the beach niet gezien?
bovengemiddeld. en 33. al weleens vaker gemeld hier.
Het boek was beter.quote:
Jij hebt tenminste een excuus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eigenlijk ook leren maar het gaat niet echt.
ja donker is het toch alquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar vast aan het avondeten beginnen...
Hier was er wel 1, maar vorige week gezien dat ie weg is. Is een 1 of andere vage belwinkel voor in de plaats gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
Hier in Putte heb je wel een hoop sexshops
quote:
Hutspot.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was even de winterpeen aan het schrapen zodat ik vanavond minder werk heb aan de hutspot
Mijne is veul lekkerder dan dat spul van kreequote:
Kunst. Mijn kots is lekkerder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne is veul lekkerder dan dat spul van kree
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunst. Mijn kots is lekkerder.
Ik heb 't dan ook nog maar 4 of 5 keer gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunst. Mijn kots is lekkerder.
Ik nog nooit. Hou er niet zo van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb 't dan ook nog maar 4 of 5 keer gemaakt ofzo
Nee, mijne ziet er netjes uit en smaakt ook nog prima. Tis alleen best wel veel werk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
Erger dan Kree's voer kan het niet zijn nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |