Is ook zo. Het is leuk, maar inderdaad niet heel belangrijk. Vandaar dat ik het alleen laat zien als mensen erom vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan van wie, van onbekenden op een forum vind ik het niet heel belangrijk, van mensen die ik waardeer en leuk vind kan het wel fijn zijn.
Overigens zie ik er wat aparter uit, dus weet ik dat de meningen verdeeld zijn, dus hecht ik er bij voorbaat al minder waarde aan denk ik.
Dat vroeg iemand mij laatst ook nog.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Loka, jij moet je zeker ook nog legitimeren als je drank gaat halen he?
Sorrie, is lullig
Nee hoor, Newb was allang 16 toenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka moet er jong uitzien. Anders wordt ze opgepakt wegens pedofilie.
Hooooooiquote:
dat ligt zeker niet in nederland, dat terras?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, maar waar weet ik wel.
Op een zonovergoten terras, waar mooie vrouwen ons bier brengen.
Mwah, paar maanden toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, Newb was allang 16 toen
Nou goed, dan mijn mening over jouw uiterlijk:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo. Het is leuk, maar inderdaad niet heel belangrijk. Vandaar dat ik het alleen laat zien als mensen erom vragen.
Maar apart spreekt mij wel aan, ik ben nu wel nieuwsgierig.
De locatie weet ik nog niet helemaal, maar ik MOET EN ZAL het vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ligt zeker niet in nederland, dat terras?
het is maar net hoe je het brengt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou goed, dan mijn mening over jouw uiterlijk:
Je ziet er niet slechter uit dan mijn verwachtingen.En mijn verwachtingen zijn gebaseerd op het in de smaak vallen bij kaneel.
het ligt ergens in thailand denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De locatie weet ik nog niet helemaal, maar ik MOET EN ZAL het vinden.
Mwah, ik vind mensen vaak mooier IRL dan op foto's. Het is maar een moment opname.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het echt is alles minder hoor
Maar dankje
Dat is een prima compliment hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het brengt.
[..]
het ligt ergens in thailand denk ik.
Dat is waar. Mag hij al een seksshop in, of nog niet?quote:
Er zijn ook hele lelijke foto's van me hoor, maar die zet ik niet overal neerquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ik vind mensen vaak mooier IRL dan op foto's. Het is maar een moment opname.
Ik heb geen idee. Ik ken niet eens seksshops, ik bestel alleen dingen onlinequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Mag hij al een seksshop in, of nog niet?
Van mij ook. Ik trek soms een varkensgezicht als ik lach.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook hele lelijke foto's van me hoor, maar die zet ik niet overal neer
En dan maken je ouders het open?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ken niet eens seksshops, ik bestel alleen dingen online
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar soms is het wel vervelend.
Deze is echt heel lelijk:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik trek soms een varkensgezicht als ik lach.
Ze zijn vet vaak weekendjes wegquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan maken je ouders het open?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is echt heel lelijk:
[ afbeelding ]
Toen was ik in heel weinig tijd ook heel veel aangekomen enzo
Bijna 21.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Niet, die is schattig. Niet alleen het aapje btw.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is echt heel lelijk:
[ afbeelding ]
Toen was ik in heel weinig tijd ook heel veel aangekomen enzo
heb jij the beach niet gezien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een prima compliment hoor.![]()
Dat zou ik dan maar eens moeten onderzoeken.
Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ik weet trouwens niet eens hoe oud je bent?
Ja ik weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]tering, die is wel heel erg lelijk ja.
En niet omdat je was aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |