teveel eerquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lief.Alleen in jouw gezelschap dan.

Sure, als het in goed gezelschap is waar dat ook mogelijk is.quote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou je hier aan!!!!

verklaar je naderquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure, als het in goed gezelschap is waar dat ook mogelijk is.

Introvert is niet hetzelfde als verlegen, maar achteraf ''moe'' zijn na feestjes/bezoekjes is wel een teken van introversie. Sociale interactie kost hen namelijk moeite. Extraverte mensen krijgen juist energie van sociale contacten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid is heerlijk en vermakelijk.. da's een compliment

Shit dan moet ik werken. Wel maar tot 3 uur.quote:

Ja, af en aan.quote:

Je ne sais pas.quote:Op maandag 24 september 2012 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shit dan moet ik werken. Wel maar tot 3 uur.Tot hoe laat is het?

ik ben extravertequote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Introvert is niet hetzelfde als verlegen, maar achteraf ''moe'' zijn na feestjes/bezoekjes is wel een teken van introversie. Sociale interactie kost hen namelijk moeite. Extraverte mensen krijgen juist energie van sociale contacten.

nja het kost mij niet echt moeite.. en TIJDENS ben ik iig niet moe.. achteraf idd welquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Introvert is niet hetzelfde als verlegen, maar achteraf ''moe'' zijn na feestjes/bezoekjes is wel een teken van introversie. Sociale interactie kost hen namelijk moeite. Extraverte mensen krijgen juist energie van sociale contacten.

Magk je eventjes knuffelen? Minuutje of 2..?quote:

en wat vragen ze tegenwoordig voor de kaartjes?quote:

Niet in de bible belt plz, voordat ik door iedereen word aangekeken alsof ik een of andere analfbetische, psychisch niet in orde, verstandelijk beperkte gek ben.quote:

hier dan?quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet in de bible belt plz, voordat ik door iedereen word aangekeken alsof ik een of andere analfbetische, psychisch niet in orde, verstandelijk beperkte gek ben.

Klopt deels, extraverte mensen krijgen energie ervan omdat ze meer expressie laten zien en daardoor blijer worden. Introverte mensen tonen weinig tot geen expressie maar houden die gevoelens binnen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]

Pfft, vraag me af of dat de moeite waard is. Als ik klaar ben met werken en er nog heen moet is het half 5. En ik moet ook weer terug.quote:

quote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier dan?
nah we zoeken wel een chille locatie if you really want this

http://www.kamasutrabeurs.nl/artikel/20-ticketsquote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat vragen ze tegenwoordig voor de kaartjes?

moet ik alleen ff als de sodemieter iets gaan bedenken hahahaquote:

Ga als cavia.quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet ik alleen ff als de sodemieter iets gaan bedenken hahaha

Maar dat kan je toch allebei zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt deels, extraverte mensen krijgen energie ervan omdat ze meer expressie laten zien en daardoor blijer worden. Introverte mensen tonen weinig tot geen expressie maar houden die gevoelens binnen.

Euh, ik weet niet hoe je digitaal twee minuten wilt knuffelen, maar doe je best.quote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Magk je eventjes knuffelen? Minuutje of 2..?
Maar ik vind het raar, want het ligt toch echt aan mijn stemming etc of ik energie krijg van sociaal contact en dergelijk.

quote:

sandmanquote:

quote:

Gewoon de meest dronken chick nog extra dronken voeren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Als je effectief wilt versieren in een kroeg / discotheek moet je wel extravert zijn btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |