mja heeft wel z'n redenen jaquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het je zoveel energie kost is dat ook normaal hoor
aan t begin ff ja.. daarna wordt t wel "gewoon" wat dat betreftquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je dat ook als je gewoon samenwoont met een vriendin?
tam? beantwoord jij deze ffquote:

ik had jou vorig jaar ook meer als vampirella verwachtquote:

Dat is wel te tof.quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik was vorig jaar een vampier zonder hoektanden. Ze bleven niet plakken.

Ik ookquote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had jou vorig jaar ook meer als vampirella verwacht

Mooi, want ik ben de laatste jaren niet naar een Halloweenfeest geweest, dus het moet van jou afhangen. Maar dan ga ik zoals jij wilt dat ik ga.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zie ik wel zitten![]()
[..]
da's waar![]()
[..]
in de bosjes, met tam![]()

Ja, ik was mooi bleek en opgemaakt en zo. Fucking hoektanden wilden nietquote:Op maandag 24 september 2012 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is wel te tof.Hoektanden zijn ook geyl, net als dat bloed.

kitteh aan de ketting dusquote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi, want ik ben de laatste jaren niet naar een Halloweenfeest geweest, dus het moet van jou afhangen. Maar dan ga ik zoals jij wilt dat ik ga.![]()

Hmm, nee je bent niet introvert, je hebt alleen tijd nodig. Ik ook en daarna ben ik de luidste.quote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja heeft wel z'n redenen ja.. mgoed, het is t waard
[..]
aan t begin ff ja.. daarna wordt t wel "gewoon" wat dat betreft
[..]
tam? beantwoord jij deze ff![]()

waarom was je dat dan nietquote:

Schattig.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik was mooi bleek en opgemaakt en zo. Fucking hoektanden wilden niet.

quote:Op maandag 24 september 2012 23:15 schreef Cryothic het volgende:
Slaap lekker allemaal, en tot morgen

jouw aanwezigheid is heerlijk en vermakelijk.. da's een complimentquote:Op maandag 24 september 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, nee je bent niet introvert, je hebt alleen tijd nodig. Ik ook en daarna ben ik de luidste.

Perfect fine to me.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kitteh aan de ketting dus

Ik wil jou echt een keer meeten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, nee je bent niet introvert, je hebt alleen tijd nodig. Ik ook en daarna ben ik de luidste.

Lief.quote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid is heerlijk en vermakelijk.. da's een compliment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |